"Jotain uutta, jotain vanhaa, jotain lainattua", värejä säästelemättä.
Kirjoita tähän runo, riimi, haiku tai vaikka balladi (mutta älä valitusvirttä 😉), naiselta naiselle ❤
Runoja rakkaalle, riimejä kaivatulle
8
411
Vastaukset
Mä ennätin hävittää kaikki runot ja riimit mitkä hänelle kirjoitin. Tuli murheen murtama vitutus ja hävitin ne. Nyt ei tule runoja mieleen, jokin jarru päällä. En saa luovuuttani vapautettua. Esto päällä.
Niin, ei niitä pakottaa voi, tulevat mieleen sillon kun tahtovat tulla. Mulla oli muutama vuosi sitten semmonen vaihe millon nuo riimintyngät tunkivat mieleen. Tietysti monesti just sillon, kun ois pitäny kuttua Mattia.
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Niin, ei niitä pakottaa voi, tulevat mieleen sillon kun tahtovat tulla. Mulla oli muutama vuosi sitten semmonen vaihe millon nuo riimintyngät tunkivat mieleen. Tietysti monesti just sillon, kun ois pitäny kuttua Mattia.
Ei kukkokaan käskien laula. :)
Itselläni voi runo tulla koska vaan, ihan yks kaks miettimättä. Se vaan putkahtaa.
- Anonyymi
Ei ossaa sannoo vaik halluis, tykkään niin et halkeen. Siinä runo.
😁 No niin, nyt on yks rohkea pannu runot alulle, jotta seuraavia rohkeita ootellessa.
- Anonyymi
Kaksi ruusunnuppua harrastaa taitouintia
sakkaisessa teekupissani. Niiden kuonot tönivät toisiaan vaivihkaa kuin herätellen toisiaan todellisuuteen.
Oletko valmis, rakas. - Anonyymi
Ei rakkaudesta
ennen pääse jyvälle
kuin on valmis siis
katsomaan syvälle ja
ottamaan kädestä kii - Anonyymi
En olis halunnut naista joka joka välissä toistaa "En hylkää enää itseäni, minä olen maailman tärkein, kumppani on vain toissijainen tarpeiden tyydyttäjä" mantraa hokeva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344548Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752964- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451757- 781429
- 211351
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831232PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137949- 69918
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884