Moi! Olisiko kellään hyviä vinkkejä kuinka mustapäät saa pois? Mulla on siis naama ihan täynnä mustapäitä. Pesen naaman aamuin illoin vedellä. On auttanut vähän, muttei tarpeeksi. En meikkaa. Finnejä saattaa joskus olla, mutta pääosassa ovat nämä mustapäät. Jos sulla on jotain hyviä suosituksia, niin kommentoi ihmeessä! Jos on joku tuote niin mainitse mistä sitä saa. Hintaraja n.5e.
Kommentoikaa pls!
Naama täynnä mustapäitä!
1
177
Vastaukset
- Anonyymi
apteekista La Roche Posay -tuotteilla paranee varmasti jo ensimmäisen kuukauden aikana, Effaclar-sarjaa pyydä La Roche Posaylta, se on suunniteltu akne-iholle, vähän kalliimpi, mutta satasella paras ja riittoisa puhdistusaine ja kasvovesi ja hoitovoide, myös kuorintavoidetta voit kysäistä, eihän niitä kaikkia puteleita tarvitse kerralla ostaa,
on myös seerumi rasvoittuvalle iholle, se pitää mustapäät poissa varmasti, mutta seerumi maksaa n. 40,- e, mutta riittää vuoden, koska sitä tarvitsee vain yhden tipan illassa, se riittää koko kasvojen iholle, kun nopeasti levittää, tulee loppujen lopuksi halvemmaksi kuin markettien aineet, joilla ei tee yhtään mitään, ärsyttävät vain ihoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354243- 552945
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462848- 302633
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3322583Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382179
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541925Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527