Hyvää yötä

Anonyymi

75

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ja rakastan sua tähtisilmä, iltaterveisin 🐻

      • Anonyymi

        Niin rakastan mäkin sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin rakastan mäkin sua.

        Aah niin mäkin suaaaa 🐻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah niin mäkin suaaaa 🐻

        Niin rakastan, mutta miksi esität minua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin rakastan, mutta miksi esität minua?

        No eiks tää o kimppajuttu kun palstoilla elätte rakkauttanne. Aah multa tuli joooo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin rakastan, mutta miksi esität minua?

        Ei se sulta kuulostanutkaan. Rakastan sua karhunpääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sulta kuulostanutkaan. Rakastan sua karhunpääni.

        Niin minäkin sua hehkulumppuseni. :*


    • Anonyymi

      Toi on ihana kappale. Pysäyttävä ja vähän surullinen. Tuota kuunnellessa tulee vahvasti sellanen olo, että sun vieressä pitäisi olla nyt :) Jos en saisi unta niin kuuntelisin unituhinaasi ja katselisin sua. Kiitos ihanalle. Oli se pehmeän tuntuista ja sua ajattelin ja sitä miten sua koskettaisin :) Hyvää yötä rakkaus.

      • Anonyymi

        Se kosketus tulee olemaa ihaninta koskaan :) Vähä joo surullinen kappale. Jos nukahtaisit ensin ni minä vaa pussailisin sua salaa kevyesti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kosketus tulee olemaa ihaninta koskaan :) Vähä joo surullinen kappale. Jos nukahtaisit ensin ni minä vaa pussailisin sua salaa kevyesti :)

        Sä oot ihaninta koskaan missään :) Pussaile vaan.


      • Anonyymi

        Todella sairasta tekstiä. Jollain ei mene hyvin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se kosketus tulee olemaa ihaninta koskaan :) Vähä joo surullinen kappale. Jos nukahtaisit ensin ni minä vaa pussailisin sua salaa kevyesti :)

        Otan tän niin erotat, vaikka oli tuo 22:59 multa myös. On niin kateellisia muut meidän teksteistä.
        Siitä tulee täydellistä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se kosketus tulee olemaa ihaninta koskaan :) Vähä joo surullinen kappale. Jos nukahtaisit ensin ni minä vaa pussailisin sua salaa kevyesti :)

        Pikkuisen sekosi muutama kaipailija kateuksissaan kun me näin kirjoitellaan. Älä välitä en mäkään,


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Pikkuisen sekosi muutama kaipailija kateuksissaan kun me näin kirjoitellaan. Älä välitä en mäkään,

        Joo mut vähä kurjalle tuntuu ku joku koittaa vaa esittää minua ja kirjottelee kaikkee ilkeetä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo mut vähä kurjalle tuntuu ku joku koittaa vaa esittää minua ja kirjottelee kaikkee ilkeetä

        Täällä käy noita luusereita, joille kiusaaminen on elämäntapa. Älä välitä. Mä rakastan sut pois täältä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo mut vähä kurjalle tuntuu ku joku koittaa vaa esittää minua ja kirjottelee kaikkee ilkeetä

        Muista että sä oot maailman ihanin. Mä pystyn sulkemaan noi muut ihan täysin pois, mutta oon surullinen jos säkin oot. Älä oo. Mä rakastan sua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo mut vähä kurjalle tuntuu ku joku koittaa vaa esittää minua ja kirjottelee kaikkee ilkeetä

        Älä vastaa heille enää mitään. Anna purkaa keskenään tai yksin pahaa oloa pois, en tiedä onko niitä yks vai kaks. Mä en vastaa enää, jos ei tunnu olevan sulta.


    • Anonyymi

      Hehkulumppusi rakastaa sua ja sun tahmadis öljyjä puspus :*

    • Anonyymi

      Oli pehmeetä, mutta kyl sil saa paikat kovaksi ;)

      • Anonyymi

        Ai jaa, jaahas:) kiva oli suakin nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, jaahas:) kiva oli suakin nähdä.

        Keneksi kuvittelet lespo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, jaahas:) kiva oli suakin nähdä.

        Nallukasta riittää monelle :*


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nallukasta riittää monelle :*

        Ei riitä. Kyllä te neitokaiset ootte siinä ihan keskenänne :)


    • Anonyymi

      Tykkääks jos ratsastan sut nalle?

      • Anonyymi

        Kyllä tykkään, kaks naista kerralla on unelma. 🐻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tykkään, kaks naista kerralla on unelma. 🐻

        Kuulostaa ihanalta!


    • Minä tunnen jo tekstisi eikä sun tarvii huolia että kuvittelisin noiden troIIien olevan sä. Annetaan niiden kirjoitella mitä tahtoo, niin mäkin teen ja nyt kirjoitan että sua rakastan. Oot ihana.

      • Anonyymi

        Niin säkin oot. Tosi kuuma läskimisu uuh. Puspus. 🐻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin säkin oot. Tosi kuuma läskimisu uuh. Puspus. 🐻

        Sinä olet kuin pieni lapsi kateellisena kun muut saa ja sinä et. Kostat vähän pahaa mieltä meille. Voi voi vauvaa. Ymmärrän kun täällä vinkuu jonkun ukon perään joka päivä, niin satuttaahan se, että joku toinen nainen saa vastakaikua ja sinä et. Otan osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin säkin oot. Tosi kuuma läskimisu uuh. Puspus. 🐻

        Nyt sä lopetat hänen haukkumisen. Kirjota ihan rauhas minusta mitä vaa roskaa, mut mun rakkainta et hauku. Hän tietää, et on ihan täydellinen sellasena ku on. Rakastan sinua hehkulamppu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sä lopetat hänen haukkumisen. Kirjota ihan rauhas minusta mitä vaa roskaa, mut mun rakkainta et hauku. Hän tietää, et on ihan täydellinen sellasena ku on. Rakastan sinua hehkulamppu

        Tiedän rakas, eikä mua oikeasti haittaa jos joku ventovieras palstanainen haukkuu ulkonäköäni. Mulla ei ole mitään ongelmia oman ulkonäköni kanssa, enkä ole sellasta ihmistä eläissäni tavannut, jolle se olis ollut ongelma. Joten ei mitään väliä. Tiedän että oon sulle täydellinen itsenäni, niin säkin mulle.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tiedän rakas, eikä mua oikeasti haittaa jos joku ventovieras palstanainen haukkuu ulkonäköäni. Mulla ei ole mitään ongelmia oman ulkonäköni kanssa, enkä ole sellasta ihmistä eläissäni tavannut, jolle se olis ollut ongelma. Joten ei mitään väliä. Tiedän että oon sulle täydellinen itsenäni, niin säkin mulle.

        Tämä jo kery(too että oot pesunkestävä trolliolli. :))))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä jo kery(too että oot pesunkestävä trolliolli. :))))

        En ole mutta sinä olet oikeasti kamala ihminen. Tiedät sen itsekin. Se ei tee musta troIIia että oon sinut ulkonäköni kanssa. Ehkä mulla on muutenkin vähän toisenlainen itsetunto kun palstalla rivoja kirjoittavalla neiti tarjoilijalla.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tiedän rakas, eikä mua oikeasti haittaa jos joku ventovieras palstanainen haukkuu ulkonäköäni. Mulla ei ole mitään ongelmia oman ulkonäköni kanssa, enkä ole sellasta ihmistä eläissäni tavannut, jolle se olis ollut ongelma. Joten ei mitään väliä. Tiedän että oon sulle täydellinen itsenäni, niin säkin mulle.

        Juu, mutta mulle se on ongelma jos sinua haukutaan. Oot maailman kaunein muista se :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mutta mulle se on ongelma jos sinua haukutaan. Oot maailman kaunein muista se :)

        Tiedän. Mut sinä oot pelkkä mieshuo*a


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mutta mulle se on ongelma jos sinua haukutaan. Oot maailman kaunein muista se :)

        Sulle voin ollakin, mutta en oikeasti oo. Rakastunut näkee vähän omiaan :) Oon tavallinen ja jollekin maailman kaunein, se on jo paljon se.
        Rakastan :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sulle voin ollakin, mutta en oikeasti oo. Rakastunut näkee vähän omiaan :) Oon tavallinen ja jollekin maailman kaunein, se on jo paljon se.
        Rakastan :)

        Munaa rakastat, tiedetään. Oot kunnon drag! Rauh! 8)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mutta mulle se on ongelma jos sinua haukutaan. Oot maailman kaunein muista se :)

        Ku et säkää oo must mikää komee tai maailman komein. Mut ihan riittävä mulle :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mutta mulle se on ongelma jos sinua haukutaan. Oot maailman kaunein muista se :)

        Luulen että tämä nimimerkki vähän pahensi asiaa. Täältähän on häädetty kaikki nimimerkillä kirjoittajat, koska ne on yhdelle kuin punainen vaate härälle. Mutta ihan sama mulle. Jos muuten esiinnytään sulle minuna niin ei ollu vaihtoehtoja. Rakastan sua ihanin. Sitä ei nuo törkysuut muuta koskaan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mutta mulle se on ongelma jos sinua haukutaan. Oot maailman kaunein muista se :)

        Ja sinä oot mulle maailman komein. Maailman kaunein. Rakastan kaikkea sinussa. Kaikki muu on turhakenaisilta :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ja sinä oot mulle maailman komein. Maailman kaunein. Rakastan kaikkea sinussa. Kaikki muu on turhakenaisilta :)

        Levitäs nyt haarojas vähän enemmän vielä! 🐻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Levitäs nyt haarojas vähän enemmän vielä! 🐻

        Levitän, nuolen, hivelen, hellin, suutelen, hieron, imen, taivas rajana, mutta vain hänelle,.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Levitän, nuolen, hivelen, hellin, suutelen, hieron, imen, taivas rajana, mutta vain hänelle,.

        Huo*aat julkisesti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huo*aat julkisesti

        Ei vaan sinä teet sitä. Joka vtun ilta kertomassa miten imet ukkojasi. Olemattomia miehiä, joita et palstalla kiusaamiselta ja tarjoilijan työltäsi ehtisi edes tavata.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei vaan sinä teet sitä. Joka vtun ilta kertomassa miten imet ukkojasi. Olemattomia miehiä, joita et palstalla kiusaamiselta ja tarjoilijan työltäsi ehtisi edes tavata.

        Hah, et edes tiedä kuka sulle kirjoittaa. Tuossakin sekoitit toiseen. Oot niin tosi kuutamolla!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hah, et edes tiedä kuka sulle kirjoittaa. Tuossakin sekoitit toiseen. Oot niin tosi kuutamolla!

        Miksi minun pitäisi tietää kuka sinä tai joku muu kiusaaja on . En ees pidä teistä :) Vähän provosoiduin mutta kaikki hyvin jo nyt. Rakastan tuota aloittajaa. Voikaa muut huonosti. Moi vaan.


      • Minussa on enemmän naista kuin sinun koko sukusi akoissa..


    • Rakastan sua nallukkaani. Rakastan niin paljon ettei mitkään sanat siihen riitä. Tai ehkä jo huomenna osaan sanoittaa nää tunteet vähän paremmin. Yritän sitä huomenna. Sä oot paras. Hyvää yötä rakkauteni, jos meet. Mä valvon vielä hetken.

      • Anonyymi

        Niin minäkin rakastan sua. Lähen koht hammaspaikan kautta sinne peiton alle, tuu sit ja anna suukko, koska nää on surullist luettavaa. En enää nyt kirjota tänne mitää yön aikana ni tiedät. Hyvää yötä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin rakastan sua. Lähen koht hammaspaikan kautta sinne peiton alle, tuu sit ja anna suukko, koska nää on surullist luettavaa. En enää nyt kirjota tänne mitää yön aikana ni tiedät. Hyvää yötä

        Joo, minäkin lopettelen tältä illalta. Tai lueskelen ehkä hetken ihan muuta vielä. Rakastan sua enemmän kuin enemmän. Suukon saat, useitakin. Oot ehdottaman ihanin mitä maailmassa on.
        Muista että noita härkkijöitä on yks tai kaks, ovat vaan täällä aina ja hyvin taitavia kiusaajia. Osaavat sen kyllä.
        Nuku hyvin rakkauteni.


    • Anonyymi

      Herää mies! "Mulla ei ole mitään ongelmia oman ulkonäköni kanssa, enkä ole sellasta ihmistä eläissäni tavannut, jolle se olis ollut ongelma." Tässä se kehuu kuin paljo munaa saa oikeesti saa ilman suakii

      • Nyt ole jo hiljaa nainen. Eikö sulla ole elämässä mitään muuta tärkeää kuin mulkku ja sen saaminen? Mitä sulle on tehty että susta on tullut noin alhainen?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Nyt ole jo hiljaa nainen. Eikö sulla ole elämässä mitään muuta tärkeää kuin mulkku ja sen saaminen? Mitä sulle on tehty että susta on tullut noin alhainen?

        Munahaukalta yritän pelastaa vässykkämiestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Munahaukalta yritän pelastaa vässykkämiestä

        Etkö sinä tyhjäpää jo ole ymmärtänyt, että sinä et tyhmine juttuinesi meitä erota.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Etkö sinä tyhjäpää jo ole ymmärtänyt, että sinä et tyhmine juttuinesi meitä erota.

        Kovin on rankkaa nimittelyä sievistelijältä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on rankkaa nimittelyä sievistelijältä.

        Minä olen todella paha suustani kun suutun enkä ole sitä kieltänyt. Mutta minä en kirjoita kuten tuo tyhjäpää täällä kirjoittaa. Luitko eilen sen kyrvänimemisjuttuja välissä meidän jutellessa rakkaudesta täällä?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Minä olen todella paha suustani kun suutun enkä ole sitä kieltänyt. Mutta minä en kirjoita kuten tuo tyhjäpää täällä kirjoittaa. Luitko eilen sen kyrvänimemisjuttuja välissä meidän jutellessa rakkaudesta täällä?

        En lue semmoisia juttuja enkä tiedä ketjuistanne mitään. Vaikutatte kyllä vähän onnettomilta.


      • No pitäisi kun nyt vasta luin että se meni. Meen perässä nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En lue semmoisia juttuja enkä tiedä ketjuistanne mitään. Vaikutatte kyllä vähän onnettomilta.

        Sitten ei varmaan kannata arvostella, jos et edes tiedä miten meitä on kiusattu siitä asti kun on toisillemme kirjoitettu nallena ja tähtisilmä-hehkulamppuna. Täällä käy muutama ihminen, jonka paikka olisi jossain laitoksessa ja jutut on sitä tasoa. Tottakai minä provosoidun välillä mutta aika harvoin. Ilman nallea olisin jo lähtenyt näiltä palstoilta. Nyt jäin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sitten ei varmaan kannata arvostella, jos et edes tiedä miten meitä on kiusattu siitä asti kun on toisillemme kirjoitettu nallena ja tähtisilmä-hehkulamppuna. Täällä käy muutama ihminen, jonka paikka olisi jossain laitoksessa ja jutut on sitä tasoa. Tottakai minä provosoidun välillä mutta aika harvoin. Ilman nallea olisin jo lähtenyt näiltä palstoilta. Nyt jäin.

        Kyllä toikii mies ottas mieluummin tällasta fittiä naista joka jaksaa sängyssä


    • Anonyymi

      On tää hehkulamppuska kova äijä kirjootteleen. Siitä trollin tunnistaa. Plus muista sanankäänteistä. :))
      Hyvin tehty! ;)

      • Sovitaan niin. Minä ja tuo nalle ollaan yksi ja sama henkilö ja minä kirjoitan itsekseni. Jatkossa annatte siis minun kirjoitella yksikseni täällä ettekä kadehdi tuota nallea niin kovasti multa. Se olen minä vaan itse ja kirjoitan molempina, joten tytöt voi nyt rauhoittua ja jätätte minut rauhaan. Kiitos. Hyvä kun tämä nyt selvis :)


    • Anonyymi

      Kyllä nyt voi mode pertsa olla tyytyväine ihteesä.

    • ps. aloittajalle
      Yritin tänään katsella jotain öljyä, jota voitas käyttää peiton alla eikä vaan suihkussa. Oli huono kauppa niin en löytänyt. Mutta sellaista hankin meille :) Hyvää yötä ja tulossa oon.

    • Anonyymi

      Otin nikin pois. Ku aamul luet tän ni oon pättäny jättää sut. Parempaa on tarjolla moneltakin kantilta

      • Hah hah. Mulla on nikki edelleen ja hän ei enää mene noihin.


    • Anonyymi

      Kivaahan meil vois olla mies 😘

      • Anonyymi

        Kerro vaa tähä jos kiinnostaa ni voin opettaa temppuja sulle karhumies


    • Anonyymi

      Ves ol lämmintä...,,,... 😚🤕🤧

    • Anonyymi

      unohtamatta,

      erityis, koulun, opettajaa,

      joka, piti koko elämänsä aikana, minua vammaisena,

      N

    • Anonyymi

      Olit vieressä nallukkani niin lähellä, että kapeassa sängyssäsi tuli ihan kuuma.
      Rakastan sua t. minä taas

      • Anonyymi

        Toivottavast mies tulee järkiinsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavast mies tulee järkiinsä

        Niinpä. ja tulee luokseni jo oikeasti pian. Näin suuri rakkaus menee vähän haaskuun teidän haaskalintujen palstoilla. Rakastan häntä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. ja tulee luokseni jo oikeasti pian. Näin suuri rakkaus menee vähän haaskuun teidän haaskalintujen palstoilla. Rakastan häntä niin.

        No eti baarista joku toinen helpottamaan tota kikkelin halua


    • Anonyymi

      Marketissa oli poloa ja bjönborgia. Otin silti tabacia 😂🤣😅

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      239
      2113
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1432
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      91
      1333
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1280
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      29
      980
    6. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      55
      850
    7. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      821
    8. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      796
    9. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      47
      750
    10. Numerosi 3. ja 4.

      viimeinen numero. Ei uskalla muuten.
      Ikävä
      38
      746
    Aihe