Onkohan mulla anoreksia?

Anonyymi

TW!!:

Mä alan oikeesti pelätä että mulla on anoreksia. Pitkään mä halusin sairastua tähän, mutta nyt kun oon kuukaudessa laihtunut 64,3 kilosta 42 kiloon, niin en tiedä onko syömättömyys kauhean tervettä tässä vaiheessa.. oon 169cm pitkä, eli aikalailla alipainoinen nykyään. Ennen olin mielestäni tositosi läski, ja ajattelin että helpoin tapa laihduttaa on syömishäiriö. Vitut, koska ajattelen vieläkin olevani vähintään sotanorsun kokoinen ja painavani tuhat kiloa. Taivoitepainoni olisi 24kg mutta en tiedä olenko tai haluanko olla hengissä enää siinä vaiheessa kun saavuttaisin tuon painon.. nopea painon lasku on ollut rankkaa niin fyysisesti kuin henkisestikin, rakas ratsastus harrastuksenikin on kärsinyt, sillä minulla ei vain ole voimia kolmen salitreenin jälkeen ratsastaa hevostani. En ole syönyt MITÄÄN viimeisen kuukauden aikana, olen vain juonut vettä ja syönyt suolaa etteivät lihakset kramppaisi niin paljoa.

Ai miksi kirjoitan tänne? Koska en tiedä ketään kenelle puhua. Kertokaa kiltit, onko tää anoreksiaa???

3

899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulla on selkeesti anoreksia. Kaikki oireet täyttyy. Tiiän et se on pelottavaa mut puhu sun vanhemmille tästä. Oot laihtunu tosi tosi paljon joten sun henki on vaarassa ja noi mitat kuulostaa muutenki huolestuttavalta. Varatkaa yhessä vanhempien kans aika lääkärille <3 paljon voimia

• Anonyymi

On selvä anoreksia. 24 kiloa on aivan liian vähän etkä ole enää elossa siinä painossa.Jos haluat kuolla niin siinä tapauksessa voi laihduttaa tuohon 24 kilon painoon.

• Anonyymi

Miksi aloittaja haluaa painoindeksiksi 8,4 kun normaalin painoindeksin alaraja on 18.En ymmärrä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe