TW!!:
Mä alan oikeesti pelätä että mulla on anoreksia. Pitkään mä halusin sairastua tähän, mutta nyt kun oon kuukaudessa laihtunut 64,3 kilosta 42 kiloon, niin en tiedä onko syömättömyys kauhean tervettä tässä vaiheessa.. oon 169cm pitkä, eli aikalailla alipainoinen nykyään. Ennen olin mielestäni tositosi läski, ja ajattelin että helpoin tapa laihduttaa on syömishäiriö. Vitut, koska ajattelen vieläkin olevani vähintään sotanorsun kokoinen ja painavani tuhat kiloa. Taivoitepainoni olisi 24kg mutta en tiedä olenko tai haluanko olla hengissä enää siinä vaiheessa kun saavuttaisin tuon painon.. nopea painon lasku on ollut rankkaa niin fyysisesti kuin henkisestikin, rakas ratsastus harrastuksenikin on kärsinyt, sillä minulla ei vain ole voimia kolmen salitreenin jälkeen ratsastaa hevostani. En ole syönyt MITÄÄN viimeisen kuukauden aikana, olen vain juonut vettä ja syönyt suolaa etteivät lihakset kramppaisi niin paljoa.
Ai miksi kirjoitan tänne? Koska en tiedä ketään kenelle puhua. Kertokaa kiltit, onko tää anoreksiaa???
Onkohan mulla anoreksia?
Anonyymi
3
885
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on selkeesti anoreksia. Kaikki oireet täyttyy. Tiiän et se on pelottavaa mut puhu sun vanhemmille tästä. Oot laihtunu tosi tosi paljon joten sun henki on vaarassa ja noi mitat kuulostaa muutenki huolestuttavalta. Varatkaa yhessä vanhempien kans aika lääkärille <3 paljon voimia
- Anonyymi
On selvä anoreksia. 24 kiloa on aivan liian vähän etkä ole enää elossa siinä painossa.Jos haluat kuolla niin siinä tapauksessa voi laihduttaa tuohon 24 kilon painoon.
- Anonyymi
Miksi aloittaja haluaa painoindeksiksi 8,4 kun normaalin painoindeksin alaraja on 18.En ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356