TW!!:
Mä alan oikeesti pelätä että mulla on anoreksia. Pitkään mä halusin sairastua tähän, mutta nyt kun oon kuukaudessa laihtunut 64,3 kilosta 42 kiloon, niin en tiedä onko syömättömyys kauhean tervettä tässä vaiheessa.. oon 169cm pitkä, eli aikalailla alipainoinen nykyään. Ennen olin mielestäni tositosi läski, ja ajattelin että helpoin tapa laihduttaa on syömishäiriö. Vitut, koska ajattelen vieläkin olevani vähintään sotanorsun kokoinen ja painavani tuhat kiloa. Taivoitepainoni olisi 24kg mutta en tiedä olenko tai haluanko olla hengissä enää siinä vaiheessa kun saavuttaisin tuon painon.. nopea painon lasku on ollut rankkaa niin fyysisesti kuin henkisestikin, rakas ratsastus harrastuksenikin on kärsinyt, sillä minulla ei vain ole voimia kolmen salitreenin jälkeen ratsastaa hevostani. En ole syönyt MITÄÄN viimeisen kuukauden aikana, olen vain juonut vettä ja syönyt suolaa etteivät lihakset kramppaisi niin paljoa.
Ai miksi kirjoitan tänne? Koska en tiedä ketään kenelle puhua. Kertokaa kiltit, onko tää anoreksiaa???
Onkohan mulla anoreksia?
5
1015
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on selkeesti anoreksia. Kaikki oireet täyttyy. Tiiän et se on pelottavaa mut puhu sun vanhemmille tästä. Oot laihtunu tosi tosi paljon joten sun henki on vaarassa ja noi mitat kuulostaa muutenki huolestuttavalta. Varatkaa yhessä vanhempien kans aika lääkärille <3 paljon voimia
- Anonyymi
On selvä anoreksia. 24 kiloa on aivan liian vähän etkä ole enää elossa siinä painossa.Jos haluat kuolla niin siinä tapauksessa voi laihduttaa tuohon 24 kilon painoon.
- Anonyymi
Miksi aloittaja haluaa painoindeksiksi 8,4 kun normaalin painoindeksin alaraja on 18.En ymmärrä.
- Anonyymi
Siis joo sulla on anorexia Hyvä että huomaat sen.Se ei oo sun ikäselle kauheen hyvä olla 24kg se on tavallisen eskarilaisen suurinpiirteinen paino joka ei oo hyvä aikuiselle tai teinille!mun ohje tähän on SYÖ ettei tuu mitään vakavempaa.Sä oot ihan hyvä tollasena ei sun tarvii muuttuu.Jos ihan oikeasti olisit 70kg ota yhteyttä terveyden huoltajaan.Mullakin oli anorexia ja Se oli kauheeta SYÖ ihan oikeasti koska multa lähti hiuksia olin sairalloisen laiha oli pakko lähtee lääkäriin.olin todella laiha muiden mielestä mutta itse näytin mielestäni NORSULTA eli läskiltä.Mut se ei oo kiva joutuu sairaalan anorexian takia SYÖ!!!!!!ETTET KUOLE💀💀
- Anonyymi
Ei hyvältä kuulosta , miksi pitäisi laihduttaa ja olla syömätä , pilaat koko aineenvaihduntasi , ja se ei sitten olekkaan leikin asia.
Maksa, haima ja munuaiset kun lopettavat toimimasta niin sydän pysähtyy.
Laihduttaa voi syömälläkin , kun syö,oikein
Eikä se 62 kiloa ole mitenkään sitä että olis lihava .
Lopeta tuollainen katos ensin menee voimat ja sen jälkeen kaikki muukin. Sinä rääkkääjä omaa kehoasi jonkun laihuus ihanteen vuoksi vettä ja suolaa muka , et sitten paljon tiedä ihmisen kehosta , mene lääkäriin hakemaan apua , sillä loppu voi tulla milloin tahansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821389Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661185Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2121180Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011171Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128881Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755