Rantaruonankadulla kuntoportaiden takana on ollut vakiintunut asuntoautoilijoiden ja karavaanarien yöpymispaikka. Tänään huomasin alueen kyltitetyn "leiriytyminen kielletty" kylteillä.
- Mikähän tässä on ollut liikkeellepanevana ongelmana? Itse olen ajatellut lähinnä sitä, että yöpyjät Karvetin venelaiturien läheisyydessä (ja missä hyvänsä) pitäisivät ainakin kaikista törkeimmät rälläkkä-murtautujat poissa laiturialueelta, kun läpi yön on ihmisiä alueella. Asiaan on näköjään jokin toinenkin lähestymistapa; mikähän se on ollut tässä tapauksessa?
Rantaruonankadulla leiriytyminen kielletty?
8
188
Vastaukset
- Anonyymi
Veikkaan että se kielto siinä on siksi että yövyttäisiin vain Naantalin leirintäalueella. Kyltin todennäköisesti siihen laittanut leirintäalueen omistaja.
- Anonyymi
En ymmärrä että pitää kieltää yöpyminen. Suomi on kuitenkin vielä vapaa maa.
- Anonyymi
Onko Karvetissakin venelaituri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Karvetissakin venelaituri?
"Onko Karvetissakin venelaituri?"
- Syystä, jota en tunne kylpylästä oikealla sijaitsevia kolmea laituria kutsutaan "Karvetin laitureiksi". Vastaavasti "kylpylän lahdella" ei ole kartassa mitään nimeä vrt. Nunnalahti jne.
https://www.naantali.fi/fi/asuminen-ja-ymparisto/liikenne-ja-veneily/veneily/vuokrattavat-laituripaikat
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Onko Karvetissakin venelaituri?"
- Syystä, jota en tunne kylpylästä oikealla sijaitsevia kolmea laituria kutsutaan "Karvetin laitureiksi". Vastaavasti "kylpylän lahdella" ei ole kartassa mitään nimeä vrt. Nunnalahti jne.
https://www.naantali.fi/fi/asuminen-ja-ymparisto/liikenne-ja-veneily/veneily/vuokrattavat-laituripaikat
aptähän asti lahden nimi on ollut Pappilanlahti. Varmaan jatkossakin.
- Anonyymi
raha se kaiken pahan alku
- Anonyymi
"raha se kaiken pahan alku"
Sanos muuta, kyllä on monta ongelmaa saatu suitsituksi, kun on siirrytty korttimaksamiseen.
- Anonyymi
No. Leiriytyminen on kielletty mikä on ymmärrettävää ja lain mukaan kielletty ilman kylttiäkin.
Yöpyä saa kun ei vie kamojaan ulos autosta. Yöpyminen siis eri asia kun leiriytyminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait953559Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51889Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani71690- 341435
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es56971Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36920Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70882Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47830Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4807Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60794