Kustomin kestävyys

Anonyymi

Vuosikausia olen haaveillut hondan tai suzukin 1800 kustomia. Hinnat tänäpäivnä alkais olla saavutettavissa noin 6-8te luokkaa. Uskaltaako ostaa yli satkun ajetun. Kiitos mielipiteestä.

10

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yks hyvä vaihtoehto vois olla Honda VTX 1800?
      Kyllä se voi kestää paljonajettukin. Koneremontin tekeminen ei ole niin paha homma kuin autossa. Katso paljoko maksaa esim männät ja uudet laakerit.
      Koneistus ei niin kauheasti maksa.

      Itse katsoisin vähemmän ajetun mutta jos ei sopivaa löydy, tyytyisin paljon ajettuun.
      Kannattaa vaa vähän varautua siihen koneremppaan, ainakin henkisesti.

      • Anonyymi

        Jos 1800 cc Hondalla on ajettu satku, ei todellakaan tarvitse katsella mäntien ja laakereiden hintoja. Moottorin kesto samaa luokkaa autonmoottoreiden kanssa, isoa moottoria ei tarvitse kierrättää ja yleensä huollettu hyvin.
        Yli 5-kymppisten pyöriä nämä ovat olleet, uusien hinnat oli 2-litraisen perheauton tasoa, joten tuskin niillä on jatkuvasti revitelty.


    • Anonyymi

      Enpä koskisi yli sata tonnia ajettuun japsiin.

      • Anonyymi

        No miksei. .daavitsonia tarvii kiristellä joka 1tkm jkl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksei. .daavitsonia tarvii kiristellä joka 1tkm jkl

        Ja huoltoauto ajaa perässä keräten tielle pudonneet osat ja matkalle jääneet harrikat.


    • Anonyymi

      100000 tuhatta ei ole tänä päivänä mikään matka moottoripyörälle.
      Materiaalit ja öljyt on kehittyneet hurjasti sitten 70-80 luvun.
      Minulla on gsx 1400 ja viime talvena kävi 100000 tuhatta ajettuna ensi kerran venttiilien tarkistuksessa.Ei mitään säädettävää,ja kiitokset sinne haminan suuntaan.
      Oletteko huomanneet miten bmv ja honda european käytetyjen kilometrit ovat liki tai yli 200000
      Auton tehot ja miten vähällä isojen moottoripyörien kuormitus on ajon aikana,pintakaasulla lähes aina.
      Ajan ainakin sen 100000 tuhatta lisää...Moottoripyörä orgissa bolt on, terveisiä.

      • Anonyymi

        Tarkoitit varmaankin kirjoittaa 100 tuhatta km?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitit varmaankin kirjoittaa 100 tuhatta km?

        Eiköhän ole trolli jos sata miljoonaa kilometriä on ajanut.

        Kukaan täysjärkinen ei jätä venttiilinsäätöjä tekemättä huolto-ohjelman mukaisesti. Yleensä ne säädetään 20-40tkm välein.

        Jos yli 100tkm ajetun ostaa niin tärkeintä että öljyt vaihdettu vähintään huolto-ohjelman mukaisesti ja venttilivälysten säädöt tehty huolto-ohjelman mukaisesti.


    • Anonyymi

      Hm,,todellisuus joskus outo. Nettimotossa oli BMW 1100 myynnissä ajettu liki viisisataa tuhatta. Ja tunnen yhden sällin joka ajoi vanhalla 600 bemulla puoli miljoonaa vuosikymmenten aikana.

      Simppelit laittee kestää, vaan noissakin bemareissa yllätys kyllä ne perät kehnoja.
      Siksi möin omani pois.

      Uskoisin että hyvin pidetty ja huollettu yli tonninen kestää helposti parisataa tuhatta.
      Mutta kilsat vaatii veronsa,,aina jostakin jotakin laitettavaa löytyy.
      Tuskin valmistusmaalla on kovinkaan paljon väliä.

    • Anonyymi

      Mä ostin jo 10v sitten suzukin 1800 ja maksoi pikkasen päälle 6ke ja oli ajettu 20tkm että en ostaisi yli 100tkm ja tuon 10v taas vanhempana , ihan älytön ajatuskin. Nuo netin pyyntihinnat nyt on mitä on kun mni laittaa pyörää myyntiin ihan huvikseen jos joku kuumeinen maksaisi näitä ylihintoja , maltti on valttia ja itse ostaisin ennemmin kaupasta uuden kuin nykyhintaisia käytettyjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe