Tallinkilla matkusti heinäkuussa 897 828 henkilöä

Anonyymi

Paavo Nökönen kertoo, että heinäkuun aikana yhä useammat ihmiset eri Länsi-Euroopan maista ovat alkaneet löytää tiensä takaisin Tallinkin laivoille. "Miehistömme on erittäin iloinen kuullessaan laivoillamme lisää suomea, ruotsia, englantia, saksaa, ranskaa ja monia muita kieliä".

Nökösen mukaan myös laivoilla matkustavien lasten ja nuorten määrä kasvoi voimakkaasti heinäkuussa.

6

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ''Kesti lähes kolme vuotta nähdä jälleen sellaisia matkustajamääriä, joihin olimme tottuneet ennen koronaviruspandemiaa. Tällaisiin matkustajamääriin on päästy kovalla työllä, hyvällä tiimityöskentelyllä sekä uskollisten asiakkaiden ansiosta”, kommentoi Tallink-konsernin toimitusjohtaja Paavo Nõgene.''

      Tallink on vuokrannut viisi alusta maailmalle. Olisiko liikakapasiteettia ?

      • Anonyymi

        Pakolaisille tarkoitettu majoituksen tarve on suuri. Onneksi eteläinen naapurimme, Viro, on huomannut tuon ja vuokrannut vain aivan nimellistä korvausta vastaan aluksiaan pakolaisten majoitukseen.
        Mitä tekevät Viking Line ja Eckerö Line? Jatkavat aivan pokkana myymällä risteilyjä ja hotellimatkoja Ruotsiin sekä Viroon. See on suur häbi!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakolaisille tarkoitettu majoituksen tarve on suuri. Onneksi eteläinen naapurimme, Viro, on huomannut tuon ja vuokrannut vain aivan nimellistä korvausta vastaan aluksiaan pakolaisten majoitukseen.
        Mitä tekevät Viking Line ja Eckerö Line? Jatkavat aivan pokkana myymällä risteilyjä ja hotellimatkoja Ruotsiin sekä Viroon. See on suur häbi!!

        Ei Tallink harjoita hyväntekeväisyyttä:)

        Silja Europa ja Galaxy sijoitetaan Hollantiin ja kuluja tuskin maksaa Tallink.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakolaisille tarkoitettu majoituksen tarve on suuri. Onneksi eteläinen naapurimme, Viro, on huomannut tuon ja vuokrannut vain aivan nimellistä korvausta vastaan aluksiaan pakolaisten majoitukseen.
        Mitä tekevät Viking Line ja Eckerö Line? Jatkavat aivan pokkana myymällä risteilyjä ja hotellimatkoja Ruotsiin sekä Viroon. See on suur häbi!!

        Montako matkustaja-alusta Eckerö Line omistaa ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakolaisille tarkoitettu majoituksen tarve on suuri. Onneksi eteläinen naapurimme, Viro, on huomannut tuon ja vuokrannut vain aivan nimellistä korvausta vastaan aluksiaan pakolaisten majoitukseen.
        Mitä tekevät Viking Line ja Eckerö Line? Jatkavat aivan pokkana myymällä risteilyjä ja hotellimatkoja Ruotsiin sekä Viroon. See on suur häbi!!

        Nejatkavat matkailutoimintaa.
        Pakolaisten majoitus ei ole matkailua.


    • Anonyymi

      Korjaus: Paavo Nõgene.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe