Hei! Onko kokemuksia runkoruusun menestymistä lasitetulla parvekkeella isossa ruukussa? Entä miten sen saisi menestymään talven yli: saako ruukun suojattua jotenkin jäätymiseltä?
Runkoruusu
3
3452
Vastaukset
- Ulkona
Asun omakotitalossa ja minulla on viime kesänä ostettu runkoruusu. Kesäksi istutin sen maahan ja syksyllä otin purkkiin ja vein 5 asteen varastoon jossa talvehti hyvin. Eilen istutin sen jälleen maahan. En tiedä miten itse saisit sen talvehtimaan jos ei ole ketään kenenkä varastoon tai kellariin veisit sen.
- kyllä
taloyhtiön kylmäkellari, jossa on noin 5 ast. Ja autotalli, mutta siellä onkin sitten lämpimämpää.
Ehkäpä ostan ruusun, ja laitan sen sitten kyläkellariin. Sittenhän sen näkee, pärjääkö vai ei. - Muista kastelu
kyllä kirjoitti:
taloyhtiön kylmäkellari, jossa on noin 5 ast. Ja autotalli, mutta siellä onkin sitten lämpimämpää.
Ehkäpä ostan ruusun, ja laitan sen sitten kyläkellariin. Sittenhän sen näkee, pärjääkö vai ei.Hyvä, että kellari löytyy. Sen verran vielä, että ruusua ei saa päästää kuivumaan talvella vaan pieni kosteus on ruusulle tarpeen. Itse olen kastellut ehkä pari kertaa talven aikana kun vietäessä se on ollut täysin märkä. Minulla oli myös mielessä jättää ruusuni ulos ruukkuun kasvamaan mutta en löytänyt sopivaa ruukkua niin kaivoin sen maahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k734001- 1013545
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia372747- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1201055