Hei! Onko kokemuksia runkoruusun menestymistä lasitetulla parvekkeella isossa ruukussa? Entä miten sen saisi menestymään talven yli: saako ruukun suojattua jotenkin jäätymiseltä?
Runkoruusu
3
3409
Vastaukset
- Ulkona
Asun omakotitalossa ja minulla on viime kesänä ostettu runkoruusu. Kesäksi istutin sen maahan ja syksyllä otin purkkiin ja vein 5 asteen varastoon jossa talvehti hyvin. Eilen istutin sen jälleen maahan. En tiedä miten itse saisit sen talvehtimaan jos ei ole ketään kenenkä varastoon tai kellariin veisit sen.
- kyllä
taloyhtiön kylmäkellari, jossa on noin 5 ast. Ja autotalli, mutta siellä onkin sitten lämpimämpää.
Ehkäpä ostan ruusun, ja laitan sen sitten kyläkellariin. Sittenhän sen näkee, pärjääkö vai ei. - Muista kastelu
kyllä kirjoitti:
taloyhtiön kylmäkellari, jossa on noin 5 ast. Ja autotalli, mutta siellä onkin sitten lämpimämpää.
Ehkäpä ostan ruusun, ja laitan sen sitten kyläkellariin. Sittenhän sen näkee, pärjääkö vai ei.Hyvä, että kellari löytyy. Sen verran vielä, että ruusua ei saa päästää kuivumaan talvella vaan pieni kosteus on ruusulle tarpeen. Itse olen kastellut ehkä pari kertaa talven aikana kun vietäessä se on ollut täysin märkä. Minulla oli myös mielessä jättää ruusuni ulos ruukkuun kasvamaan mutta en löytänyt sopivaa ruukkua niin kaivoin sen maahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844