Mix sun pitää olla niin

Anonyymi

VÄLINPITÄMÄTÖN P*SKA!? Etkö ymmärrä miten se loukkaa mua ja etkö tajua että rakastan sua!?Anteeksi rakas ja ihana oot ottaa vaan niin kupoliin tää tilanne nainen...

81

2457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      varattuihin kun ei oo suotava ottaa kontaktia

      • Anonyymi

        Ei, varsinkin jos he haluaa pitää taukoa.


    • Anonyymi

      Mikset kysy häneltä suoraan? Saat varmemmin vastauksenkin...

    • Anonyymi

      Mitä jos mä rakastan sua?

      • Anonyymi

        Miksi käytökselläsi loukkaat mua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi käytökselläsi loukkaat mua?

        Mä luulin et haluat etäisyyttä. Jos olisit hän, mies. Viestiin vastausta odotan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulin et haluat etäisyyttä. Jos olisit hän, mies. Viestiin vastausta odotan.

        Miehen käytös loukkaa. Hän vaan ei sitä itse huomaa. Ei ymmärrä? Ei osaa ottaa toista huomioon tarpeeksi?
        Ymmärsin, ettei mies olisi valmis sellaisiin muutoksiin elämässään, joita olisi tarvittu. Lupasi ja lupasi, mutt pettymyksiä vain sain. Harmi. Odottelemmeko parempia aikoja?
        Jaksanko odottaa loputtomiin, sitä ei tiedä. Elämä vie eteenpäin.


    • Anonyymi

      Tsekkaa vaimon tuntemukset nin palataan asiaan.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti ei tajua että rakastat sitä. Jos sitä pitää kysyä.

    • Anonyymi

      Minäkö oon välinpitämätön? Mulla on vähän erilainen käsitys asiasta. Sun käytös mua kohtaan on ollut hyvin loukkaavaa ja todella piittaamatonta. Sattuu syvälle sydämeen! 💔

      • Anonyymi

        Näin se menee, kohtele toisia hyvin, samaa saat takas.


      • Anonyymi

        Kerro että rakastat vaan mua niin oon sun! Oot niin kaunis että sulla varmaan vientiä ois muutenki.. Niin kauan kun tää pitkittyy loukkaat mua sun pitää tehdä se eli lähestyä. Sun vuoro tiedät tunteeni koska otin jo kerran yhteyttä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro että rakastat vaan mua niin oon sun! Oot niin kaunis että sulla varmaan vientiä ois muutenki.. Niin kauan kun tää pitkittyy loukkaat mua sun pitää tehdä se eli lähestyä. Sun vuoro tiedät tunteeni koska otin jo kerran yhteyttä!

        Kehutko mies itseäsi kauniiksi? Olet kuin kävelevä muovikasa! Ohi meni!


    • Anonyymi

      Sähän annoit pakit ja olet rakastunut johonkin muuhun jo.

      • Anonyymi

        En oo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo

        Annoit pakit kuitenkin selvästi. Vai onko mieli muuttunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoit pakit kuitenkin selvästi. Vai onko mieli muuttunut?

        Mee pois ei oo sulle tää ketju tee oma ketjus


    • Anonyymi

      Tää tilanne on menny mulle todella vaikeeksi, kun tässä on mukana tuo sopan sekoittaja. Anteeksi rakas.

      • Anonyymi

        Voisitko kertoa miksi et uskalla lähestyä mua vaikka viestillä? Voitaisiin jutella rauhassa vaikka viestein!? Onko mussa jotain vikaa tai jotain mistä et pidä tai oot epävarma? Haluaisin tietää ja se olisi tärkeää koska meillä voisi olla juttu tulossa. Onko unelmat ja haaveet parempaa kuin oikea yrittäminen? Minäkin soitin mikset vastaavasti sinä voisi laittaa viestiä mulle kun eiköhän me molemmat tiedetä että meidän välillä on jotain... Vältteletkin välillä mua en tiedä miksi?


      • Anonyymi

        Nii 😔😔 anteeks kulta 😔 Jotenki tulee itelleki syylinen olo vaikkei oo mun syy et tilanne sekottu. 🥺 Et varmasti ois vielä ite ollu valmis lopettaan tätä erää tenniksessä mut ku miks ne vaa tuli. Väitti et niitten kenttä. Ja jotenki koen ite et mun syytä ku ne oli mun kavereita. Jatketaanko kotiareenalla nyt vöhä enämpi ja koitetaan keksiä miten päästäs sinne kivalle kentälle takas nii ettei ne tuu väittään et niitte vuoro. 🤔
        KiSsas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii 😔😔 anteeks kulta 😔 Jotenki tulee itelleki syylinen olo vaikkei oo mun syy et tilanne sekottu. 🥺 Et varmasti ois vielä ite ollu valmis lopettaan tätä erää tenniksessä mut ku miks ne vaa tuli. Väitti et niitten kenttä. Ja jotenki koen ite et mun syytä ku ne oli mun kavereita. Jatketaanko kotiareenalla nyt vöhä enämpi ja koitetaan keksiä miten päästäs sinne kivalle kentälle takas nii ettei ne tuu väittään et niitte vuoro. 🤔
        KiSsas

        Nyt en ymmärrä yhtään. Tuskin olet oikea.


      • Anonyymi

        En ole sun rakas, en rakasta sellaista trollia, joka kaikki asiansa levittää palstalla! Mene mäkeen!


    • Anonyymi

      Mitä sä oikein haluut musta??

      • Anonyymi

        Rakastan sinua. Haluisin susta naisystävän itselleni jos kelpaan. Saanko kysyä samaa sulta ja miksi tämä ei etene?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sinua. Haluisin susta naisystävän itselleni jos kelpaan. Saanko kysyä samaa sulta ja miksi tämä ei etene?

        Rakastan sinua. Haluan sinusta naisystävän mulle ja ei etene kun ei edetä.
        Miksi sun mielestä tämä ei etene?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sinua. Haluan sinusta naisystävän mulle ja ei etene kun ei edetä.
        Miksi sun mielestä tämä ei etene?

        Oon kylläkin mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kylläkin mies.

        Ja minä nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä nainen.

        No ota musta sitte ukko itelles..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kylläkin mies.

        Voikai sitä mieskin olla "naisystävä", jos on feminiimimpi kahdesta miehestä ja se alistuvampi osapuoli😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ota musta sitte ukko itelles..

        Tuotas noin, mistä päättelit, että olisi ollut musta nainen kyseessä?🤔


    • Anonyymi

      Onko tää hehkulumpun ja nalluskan ketju tämäkin?

      • Anonyymi

        Ei ole. t. nallen rakas


      • Anonyymi

        Vieläkö jaksatte siinäkin trollauksessa roikkua aikuiset ihmiset😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö jaksatte siinäkin trollauksessa roikkua aikuiset ihmiset😆

        Noloja nää tamperelaiset


    • Anonyymi

      Sinun naisena pitäisi myös miettiä mikä sinussa on mikä saa toisen käyttäytymään sinua kohtaan välinpitämättömästi ehkä sinä kohtelet häntä hänen mielestään välinpitämättömästi

      • Anonyymi

        Minä sanoisin etten ole välinpitämätön.
        Et tainnut ymmärtää kuinka toivoin, kun puhuin toiveistani. Mitä se tarkoittaa käytännössä? Mitä sen eteen olisi voinut tehdä, teitkö mitään?
        Mielestäni mies oli välinpitämätön tietyllä tapaa. Puhui paljon mutta teot jäi tekemättä. En tiedä, en tunne sua kunnolla, ehkä ymmärsin väärin. Ehkä olisi pitänyt vaan puhua ja puhua, aikoa solmuja, ja puhua, viettää aikaa yhessä, mutta kumpikaan ei tehnyt mitään vaan vetäytyi.


    • Anonyymi

      Elämä on tehty opittavaksi. Monien kohdalla ihmisiä oppii arvostamaan vasta kun ne menettää. Siksi! Muistakaa vaalia niitä, ketkä tuovat sinulle iloa, hymyä, turvaa ja rakkautta.

      • Anonyymi

        Kaikki on Pekka hyvä, jos ajatukset on kielteisiä, niin maailma näyttäytyy myös kielteiseltä, koska oma mielenmaisema toimii suodattimena maailman ja itsensä välillä.

        Oletkos kuullut sen tarinan missä mies oli menossa kylään ja vastaan tuli vanha ystävällinen munkki, jonka kanssa hän tervehti ja aloitti keskustelun. Mies oli tulossa kylästä 7km:n päästä ja halusi tietää minkälaisia ihmisiä ovat kylässä jonne hän on matkalla. Munkki sanoi tietävänsä vastauksen, mutta ennenkuin hän lupasi vastata hän halusi tietää mieheltä minkälaisia ihmiset olivat edellisessä kylässä. "Ahneita, pahoja ja itsekkäitä!", mies vastasi ärtyneenä ja vihaisena. "Sitten löydät todennäköisesti samanlaisia ihmisiä myös toisestakin kylästä."
        Mies lausui näkemiin ja meni matkojaan kohti kylää.

        Pian tuli toinen matkalainen, joka oli tulossa samasta kylästä mistä edellinenkin mies oli tullut, näki vanhan munkin, tervehti ja aloitti keskustelun ja kysyi uteliaana minkälaisia ihmisiä on kylässä jonne hän on matkalla. Munkki sanoi tietävänsä vastauksen, mutta halusi ennen vastaamista tietää minkälaisia ihmiset olivat olleet edellisessä kylässä. "Todella mukavia, ystävällisiä ja välittäviä, he pitivät minua kuin yhtenä perheen jäsenenään!", Mies vastasi iloisena. "Sitten löydät samanlaisia ihmisiä seuraavastakin kylästä."
        He lausuivat näkemiin ja matkalainen jatkoi matkaansa kohti kylää.


    • Anonyymi

      En ajatellut liittyä luterilaisiin. Joskus vaan tuntui siltä että pitäisikö ?https://youtu.be/bhTp2aBnwPU
      Pitäisikö minun soittaa poliisille ja jos pitäisi niin miten ihmeessä?

    • Anonyymi

      Mä vastaan naisena näin: ensinnäkin sä olet liitossa toisen kanssa ja toiseks: sinä olet se välinpitämätön! Mun lähettämä viesti roikkuu edelleen vailla vastausta !!

      • Anonyymi

        Liitossa oloko oikeuttaa tuntemattomien ihmisten verbaalisen raiskauksen? Ei liitosta sillä tavalla pidetä huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liitossa oloko oikeuttaa tuntemattomien ihmisten verbaalisen raiskauksen? Ei liitosta sillä tavalla pidetä huolta.

        No eikös se joka katsookin naista himoiten ole jo tehnyt huorin hänen kanssaan? Siis ainakin Jeesuksen mukaan. Montaas naista olette miehet yhteensä katselleet runkatessanne, eli onko kovakin naisten kaatoluku?😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikös se joka katsookin naista himoiten ole jo tehnyt huorin hänen kanssaan? Siis ainakin Jeesuksen mukaan. Montaas naista olette miehet yhteensä katselleet runkatessanne, eli onko kovakin naisten kaatoluku?😅

        Raamatussa sanotaan, että jos silmäsi viekoittelee sinua, repäise se irti. Siis silmä.
        Sekä niin myös Raamatussa sanotaan, että jos vain ajatuksissasi petät aviopuolisoasi, siis naista, olet jo tehnyt huorin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa sanotaan, että jos silmäsi viekoittelee sinua, repäise se irti. Siis silmä.
        Sekä niin myös Raamatussa sanotaan, että jos vain ajatuksissasi petät aviopuolisoasi, siis naista, olet jo tehnyt huorin.

        Vaimotko ei kattele muita miehiä saatikka jaa tavaraansa??


    • Anonyymi

      Kuka rakastaa ketä

      • Anonyymi

        Minä sinua jos oot mun tuleva mies. Haluan äkkiä liittyä liittoon. Ei tarvi edes yrittää olla hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sinua jos oot mun tuleva mies. Haluan äkkiä liittyä liittoon. Ei tarvi edes yrittää olla hyvä.

        Ei ees treffeillä olla käyty ja sormus jo pitäs olla? Onpa sulla kiire...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ees treffeillä olla käyty ja sormus jo pitäs olla? Onpa sulla kiire...

        Kuukausimaksukin käy


    • Anonyymi

      Nin mikä teidän tilanne sitten on?

      • Anonyymi

        Sen ku tietäs. Kaiketi se että molemmat odottaa turhaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen ku tietäs. Kaiketi se että molemmat odottaa turhaan...

        Puhu mulle esim tänään ole rohkea. Muuten ajattelen että inhoat mua ja pidät stalkkerina..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu mulle esim tänään ole rohkea. Muuten ajattelen että inhoat mua ja pidät stalkkerina..

        Älä oo stalkkeri, kun jätin sut ja päätöksessä on pysyn, kun meidän jutusta muunmuassa voimakkaiden näkemyserojen vuoksi ei tullut yhtään mitään. Tämä siis N-naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä oo stalkkeri, kun jätin sut ja päätöksessä on pysyn, kun meidän jutusta muunmuassa voimakkaiden näkemyserojen vuoksi ei tullut yhtään mitään. Tämä siis N-naiselle.

        Kiitos tiedosta. Tämä riittääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä oo stalkkeri, kun jätin sut ja päätöksessä on pysyn, kun meidän jutusta muunmuassa voimakkaiden näkemyserojen vuoksi ei tullut yhtään mitään. Tämä siis N-naiselle.

        Arvattavissa oli että alat väittää tollasta. Kyllä se olin minä joka sinut jätin. Eikä todellakaan kiinnosta nähdä/kuulla sua missään. Sä oot todella naurettava, eikö sulla ooo muuta elämää kun mun kyttääminen??


    • Anonyymi

      Nyt jäitä hattuun!

      • Anonyymi

        Kuka sä olet neuvomaan ketään?


      • Anonyymi

        Saako laittaa kuumia hiiliä, jos tykkää mieluummin niistä?


    • Anonyymi

      Kuka aloittaja on ja ketä haet tällä?

    • Anonyymi

      Korkki kiinni.

      • Anonyymi

        Ilo irti, kun kerran se elämäkin vaan on ja rautaa pitää takoa silloin kun se on kuumaa, ettei neitseenä/poikuutta menettämättä joudu vanhana haudan lepoon😉


    • Anonyymi

      En ole välinpitämätön. En saa susta selvää mitä haluat ja haluatko mitään ylipäätään. Alan väsyä ja turhautua tähän. Eräs asia tai parikin meissä, ja siinä mitä me ollaan, aiheuttaa mussa ristiriitaisia tunteita. Tiedät mihin ne liittyy, ollaan niiden kanssa tekemisissä joka päivä..

      • Anonyymi

        No jos on kyse samasta asiasta kuin tässä biisissä:

        "Sä leikit vain mun tunteillain
        Leikit vain sen huomata sain
        Mut leikki tää nyt loppua saa
        Sä oot historiaa

        Sä vaihtelua kaipasit vaan
        Uutta valloitusta kokoelmaan
        Mutta voi pikku prinsessaa
        Sä oot historiaa.."

        Mamba - Sä Oot Historiaa:
        https://m.youtube.com/watch?v=7vlp-0EwGrw


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos on kyse samasta asiasta kuin tässä biisissä:

        "Sä leikit vain mun tunteillain
        Leikit vain sen huomata sain
        Mut leikki tää nyt loppua saa
        Sä oot historiaa

        Sä vaihtelua kaipasit vaan
        Uutta valloitusta kokoelmaan
        Mutta voi pikku prinsessaa
        Sä oot historiaa.."

        Mamba - Sä Oot Historiaa:
        https://m.youtube.com/watch?v=7vlp-0EwGrw

        Vai sopisiko yhtään:
        "Tää julma leikki päättyä saa
        Se enää vain satuttaa
        Niin kylmästi sä hymyillen
        Ammuit nuolen sydämeen"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai sopisiko yhtään:
        "Tää julma leikki päättyä saa
        Se enää vain satuttaa
        Niin kylmästi sä hymyillen
        Ammuit nuolen sydämeen"

        Tämäntyyppisestä ei onneksi ole kyse. Kyseistä ihmistä ei voi kutsua kylmäksi tai peluriksi. Päinvastoin, fiksumpaa ja hyväsydämisempää tyyppiä ei voisi olla. Tässä on nyt esteenä vain se , että kumpi uskaltaa tehdä ekan siirron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäntyyppisestä ei onneksi ole kyse. Kyseistä ihmistä ei voi kutsua kylmäksi tai peluriksi. Päinvastoin, fiksumpaa ja hyväsydämisempää tyyppiä ei voisi olla. Tässä on nyt esteenä vain se , että kumpi uskaltaa tehdä ekan siirron.

        tee sitten se eka siirto. Mitä sä täälläpalstalla sitä enää mietit.
        Tee jotain. Muuten voit unohtaa ja jatkaa yksin ihanaa elämääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tee sitten se eka siirto. Mitä sä täälläpalstalla sitä enää mietit.
        Tee jotain. Muuten voit unohtaa ja jatkaa yksin ihanaa elämääsi.

        Äläs nyt kuule painosta ketään. Rakkaus on herkkä lajia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt kuule painosta ketään. Rakkaus on herkkä lajia...

        Sitten kannattaa varmaan jättää ensimmäisen kommentin kaltaiset sairastuttavat vihjailut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kannattaa varmaan jättää ensimmäisen kommentin kaltaiset sairastuttavat vihjailut.

        Menipä tunteisiin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos on kyse samasta asiasta kuin tässä biisissä:

        "Sä leikit vain mun tunteillain
        Leikit vain sen huomata sain
        Mut leikki tää nyt loppua saa
        Sä oot historiaa

        Sä vaihtelua kaipasit vaan
        Uutta valloitusta kokoelmaan
        Mutta voi pikku prinsessaa
        Sä oot historiaa.."

        Mamba - Sä Oot Historiaa:
        https://m.youtube.com/watch?v=7vlp-0EwGrw

        Pikku prinssi

        Löydät uuden rakkaan vielä

        Tää prinsessa on jo aikuinen nainen

        40


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai sopisiko yhtään:
        "Tää julma leikki päättyä saa
        Se enää vain satuttaa
        Niin kylmästi sä hymyillen
        Ammuit nuolen sydämeen"

        Itse prinssi oli kylmä prinsessaa kohtaan

        Sen vuoksi prinsessa lähti pois


    • Anonyymi

      No vastaahan itselles, ku muut ei tiedä!

    • Anonyymi

      Ämmät nyt on just tollasia, leikitään kiinnostunutta, annetaan ymmärtää yhtä jos toista, vaikka todellinen tarkoitus on vain vedättää, ja kun tämä ämmä sitten huomaakin, että vedätettävä rakastui, leikki sitten kiihtyy vain, kunnes sitä huomaa tulleensa vedätetyksi, ja olleensa vain todellisuudessa leikkipallo. Mikä on seuraus tässä kaikessa, murtunut kuollut sydän, eikä enää koskaan päästä yhtäkään ämmää lähelleen, koska ei vaan voi enää koskaan luottaa, ja jatkaa elämäänsä yksin. Ämmä taasen etsi itselleen uuden gigolon pyöritettäväkseen.

      • Anonyymi

        Kyllä ne on miehet, jotka leikkii naisten tunteilla useimmiten.
        Kasvakaa aikuisiksi miehet ja opetelkaa puhumaan IRL.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne on miehet, jotka leikkii naisten tunteilla useimmiten.
        Kasvakaa aikuisiksi miehet ja opetelkaa puhumaan IRL.

        kyllä se on ämmät jokka menee kukasta kukkaan, ja mitä enempi niitä kehuu, sitä enempi niin. En riesakseni sellasia tartte, yksi kokemus riitti.


      • Anonyymi

        naurettavaa,miehet tätä harrastaa


    • Anonyymi

      Pakkomielteistä Jenkkityyppistä hakuammuntaa. Räiskitään randomisti ympäriinsä ja toivotaan villisti että osuis oikeaan. 😂

    • Anonyymi

      Ei rakastaminen ja stalkkaaminen ole sama asia. Yksipuolinen pakkomielteinen rakastaminen on sairautta.

    • Anonyymi

      Millon olet sen viestin laittanut? Jos oikein huono säkä ollut niin olen samalla poistanut uudenkin viestin. Followup viesti on ihan ok ja jos sittenkään ei vastaa nii anna olla.

    • Anonyymi

      No voi mulla kostui keskivartalo turhaan kun tämä aloitus oli osoitettu naiselle ei naiselta, harhaan johtava mainos alku oli niin lupaavan raflaavauffaffaa. Sapettaa.

    • Anonyymi

      Olin sun ja viime kuussa tein selväksi että nyt loppuu otit tänään yhteyttä ja totesimme että emme palaa enää asiaan ollenkaan silti vastasit hyvän jatkon viestiini ja otat kuulemma huomenna yhteyttä ja sanoin ettei tarvitse. En vihaa sinua menetin vain kunnioituksen sua kohtaa.

    • Anonyymi

      No, on kyllä kurjasti käyttäytyvä nsinen, kun ei sua huomaakaan, vaikka olet hänelle tunteesi kertonut. Aika ääliömäistä kyllä oikeesti. Mutta alottaja, ei me kaikki olla samanlaisia, meitä kilttejäkin naisia löytyy, eikä meille se munan pituuskasn oo tärkein vaan kultainen sisus. Yhden yön jutuissa munan pituudella ja tietty käytöllä on merkityksensä, mutta se on taas oma juttunsa,

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe