Heippa :)! Oothan nainen noka kaipaa vain pelkkää hauskanpitoa ja seksiä :) täällä ois nuori 25w mies jolla poltteet ja intoa suuresti ;) olisi kiva löytää nainen joka olisi samalla linjalla että vain hauskan pitoa. Voit ottaa yhteyttä kikissän ja mielelöäni vaihdan kuvat ennen tapaamisa jos kiinnostaa :) odotan innolla pikaista yhteydenottoa :)
Vastaukset 12
- Anonyymi
Pysy äitis tissillä raakile
- Anonyymi
Laitettu meiliä.
- Anonyymi
Mitä meiliä ? Mihin osoitteeseen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä meiliä ? Mihin osoitteeseen ?
Sinähän jo vastasit meiliin ja asia sovittiin.
Joo, kuten siinä totesin, että täälläon noita listoja ja vastattu siihen osoitteeseen, mikä sopi. Ja sopi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän jo vastasit meiliin ja asia sovittiin.
Joo, kuten siinä totesin, että täälläon noita listoja ja vastattu siihen osoitteeseen, mikä sopi. Ja sopi.Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään
- Anonyymi
Oletko luotettava nuori mies.
Haluisin seksiä ikäisesi kanssa. T. Rva 48- Anonyymi
Olen taatusti :) laita jokin s posti mihin voin ottaa yhteyttä sinuun :)
- Anonyymi
Puuoks kirjoitti:
Myös haluan
Kuohi ittes luuseripelle
Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321443
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5021258Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "167751Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va198654- 46647
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l132644- 49637
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt22590- 41563
- 74563