Heippa :)! Oothan nainen noka kaipaa vain pelkkää hauskanpitoa ja seksiä :) täällä ois nuori 25w mies jolla poltteet ja intoa suuresti ;) olisi kiva löytää nainen joka olisi samalla linjalla että vain hauskan pitoa. Voit ottaa yhteyttä kikissän ja mielelöäni vaihdan kuvat ennen tapaamisa jos kiinnostaa :) odotan innolla pikaista yhteydenottoa :)
Oulusta nuorelle miehelle nais seuraa :)
12
1233
Vastaukset
- Anonyymi
Pysy äitis tissillä raakile
- Anonyymi
Laitettu meiliä.
- Anonyymi
Mitä meiliä ? Mihin osoitteeseen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä meiliä ? Mihin osoitteeseen ?
Sinähän jo vastasit meiliin ja asia sovittiin.
Joo, kuten siinä totesin, että täälläon noita listoja ja vastattu siihen osoitteeseen, mikä sopi. Ja sopi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän jo vastasit meiliin ja asia sovittiin.
Joo, kuten siinä totesin, että täälläon noita listoja ja vastattu siihen osoitteeseen, mikä sopi. Ja sopi.Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään
- Anonyymi
Oletko luotettava nuori mies.
Haluisin seksiä ikäisesi kanssa. T. Rva 48- Anonyymi
Olen taatusti :) laita jokin s posti mihin voin ottaa yhteyttä sinuun :)
- Anonyymi
Puuoks kirjoitti:
Myös haluan
Kuohi ittes luuseripelle
Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002665
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252476En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761688Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2021215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561159- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6803- 106798
- 46793