Heippa :)! Oothan nainen noka kaipaa vain pelkkää hauskanpitoa ja seksiä :) täällä ois nuori 25w mies jolla poltteet ja intoa suuresti ;) olisi kiva löytää nainen joka olisi samalla linjalla että vain hauskan pitoa. Voit ottaa yhteyttä kikissän ja mielelöäni vaihdan kuvat ennen tapaamisa jos kiinnostaa :) odotan innolla pikaista yhteydenottoa :)
Oulusta nuorelle miehelle nais seuraa :)
12
1265
Vastaukset
- Anonyymi
Pysy äitis tissillä raakile
- Anonyymi
Laitettu meiliä.
- Anonyymi
Mitä meiliä ? Mihin osoitteeseen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä meiliä ? Mihin osoitteeseen ?
Sinähän jo vastasit meiliin ja asia sovittiin.
Joo, kuten siinä totesin, että täälläon noita listoja ja vastattu siihen osoitteeseen, mikä sopi. Ja sopi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän jo vastasit meiliin ja asia sovittiin.
Joo, kuten siinä totesin, että täälläon noita listoja ja vastattu siihen osoitteeseen, mikä sopi. Ja sopi.Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään
- Anonyymi
Oletko luotettava nuori mies.
Haluisin seksiä ikäisesi kanssa. T. Rva 48- Anonyymi
Olen taatusti :) laita jokin s posti mihin voin ottaa yhteyttä sinuun :)
- Anonyymi
Puuoks kirjoitti:
Myös haluan
Kuohi ittes luuseripelle
Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as953638Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna273159- 583125
- 612915
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642740Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542717On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632474Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802301- 452142
- 692138