Päivää. Jos juuri sinä saisit päättää minkä asian ja aiheen Karpo nyt tänään ottaisi esille ja käsittelyyt TV, ssä. Niin mikä se olisi ? ? Ehdotuksia saa laittaa..
Karpolla on asiaa !
14
203
Vastaukset
- Anonyymi
Täysin toimimattomat koronapiikit. Järjetön viinan hinta verrattuna muuhun eurooppaan esim saksaan. Miksi kepu pettää aina. Koska tälle maahanmuuttohulluudelle saadaan Stoppi ?? Tuossa olis joitakin hyviä aiheita Karpolle !
- Anonyymi
Asialliset aiheet. Noissa olisi karpolla selvittämistä. Ja juu kyllä tulee välillä ikävä karpon ohjelmaa. se oli kyllä hyvä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asialliset aiheet. Noissa olisi karpolla selvittämistä. Ja juu kyllä tulee välillä ikävä karpon ohjelmaa. se oli kyllä hyvä !
Karpolle sanoisin : Selvitäs tämä "vihreä siirtymä" että mitä naurettavaa humpuukia ja kus#¤#ta se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karpolle sanoisin : Selvitäs tämä "vihreä siirtymä" että mitä naurettavaa humpuukia ja kus#¤#ta se on.
seoli sitä, että turve loppuu,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seoli sitä, että turve loppuu,,
Keskusta laittoi turpeen loppumaan. Ei hyvä, ei ollenkaan hyvä asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskusta laittoi turpeen loppumaan. Ei hyvä, ei ollenkaan hyvä asia.
,, siis kannattaa "vihreää siirtymää, jospa sieltä joku ääni lisää,,
- Anonyymi
Minun aihe ja asia olisi Kalan hinta. Mistä järjetön ylihinta ihan oikeasti ja aidosti johtuu ?
- Anonyymi
elohopiasta
- Anonyymi
Turveasia. Siinä riittäisi Karpolla kysyttävää päättäjiltä! Että onnistuiko päätös ? Oliko hyvä päätös, Oletteko nyt tyytyväisiä tekemäänne päätökseen !
- Anonyymi
Miten olisi 250kg karjun kanssa astuminen paikallisessa sikalassa?
- Anonyymi
KARPOLLA MENISI SATAVUOTTA TÄMÄN HALLITUKSEN TOILAILUJEN TUTKIMISEEN. IHMISIKÄ EI RIITÄ MARININ MUNAUKSIEN TUTKIMISIIN. JAG HAR TALAT....
- Anonyymi
Karpo vois selvittää nämä yritystuet. Ja varsinkin sen mitä huijausta ja koplausta niihin liittyy.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1314507
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233092Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132574- 462151
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591723Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471649- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201466- 281460
- 951211