Karpolla on asiaa !

Anonyymi

Päivää. Jos juuri sinä saisit päättää minkä asian ja aiheen Karpo nyt tänään ottaisi esille ja käsittelyyt TV, ssä. Niin mikä se olisi ? ? Ehdotuksia saa laittaa..

14

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täysin toimimattomat koronapiikit. Järjetön viinan hinta verrattuna muuhun eurooppaan esim saksaan. Miksi kepu pettää aina. Koska tälle maahanmuuttohulluudelle saadaan Stoppi ?? Tuossa olis joitakin hyviä aiheita Karpolle !

• Anonyymi

Asialliset aiheet. Noissa olisi karpolla selvittämistä. Ja juu kyllä tulee välillä ikävä karpon ohjelmaa. se oli kyllä hyvä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asialliset aiheet. Noissa olisi karpolla selvittämistä. Ja juu kyllä tulee välillä ikävä karpon ohjelmaa. se oli kyllä hyvä !

Karpolle sanoisin : Selvitäs tämä "vihreä siirtymä" että mitä naurettavaa humpuukia ja kus#¤#ta se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karpolle sanoisin : Selvitäs tämä "vihreä siirtymä" että mitä naurettavaa humpuukia ja kus#¤#ta se on.

seoli sitä, että turve loppuu,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

seoli sitä, että turve loppuu,,

Keskusta laittoi turpeen loppumaan. Ei hyvä, ei ollenkaan hyvä asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskusta laittoi turpeen loppumaan. Ei hyvä, ei ollenkaan hyvä asia.

,, siis kannattaa "vihreää siirtymää, jospa sieltä joku ääni lisää,,

• Anonyymi

Minun aihe ja asia olisi Kalan hinta. Mistä järjetön ylihinta ihan oikeasti ja aidosti johtuu ?

• Anonyymi

elohopiasta

• Anonyymi

Turveasia. Siinä riittäisi Karpolla kysyttävää päättäjiltä! Että onnistuiko päätös ? Oliko hyvä päätös, Oletteko nyt tyytyväisiä tekemäänne päätökseen !

• Anonyymi

Miten olisi 250kg karjun kanssa astuminen paikallisessa sikalassa?

• Anonyymi

KARPOLLA MENISI SATAVUOTTA TÄMÄN HALLITUKSEN TOILAILUJEN TUTKIMISEEN. IHMISIKÄ EI RIITÄ MARININ MUNAUKSIEN TUTKIMISIIN. JAG HAR TALAT....

• Anonyymi

Karpo vois selvittää nämä yritystuet. Ja varsinkin sen mitä huijausta ja koplausta niihin liittyy.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe