syke vatsassa???

Terve! Olen 14v, ja neitsyt, mutta alavatsa sykkii todella paljon mahallaan ollessa, sekä vatsa paisuu päivä päivältä, oli menkat tai ei. En nyt usko että raskaana olen mutta... Entiiä, apua???
91240
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Seuraa tilannetta. Jos näyttää vaaralliselta, soita terveyskeskukseen ja varaa aika lääkärille.

Äänestä

Taidat olla raskana. Ei siihen paljon apuja ole. ainoastaan, jos haluat lopettaa koko homman. Se kyllä ilmeisesti onnistunee. Lääkärille sitten vain!

Äänestä

Et voi olla raskaana jos et ole harrastanut seksiä. Mahassa kulkee paljon isoja verisuonia jotka tuntee kun vatsa on pinkeänä tai syke on koholla. Sellainen "sykkivä vatsa" on ihan normaalia, varsinkin jos on ummetusta. Todennäköisesti stressaat vaan jotain ja vatsa reagoi, menee ohi itsestään.

Äänestä

Eihän sitä raskautta tarvitse "uskoa", raskaustestin voi ostaa lähikaupasta tai apteekista.

Äänestä

Itelläki sykkäilee vatsan seudussa varsinkin jos raskaasti syöny. Enpä olis huolissani.

Mutta, emmehän oo lääkäreitä, käy läälärissä jos huolettaa.

Äänestä

Täällä onki sanottu hyvin noista vatsan suurista verisuonista. Aattele esim alaonttolaskimo, aortta, tämmöset verisuonet, ne on SORMEN PAKSUISIA, ja niissä virtaa hurjalla paineella veri.

Äänestä

Käy juttelemassa kouluterveydenhoitajan kanssa, jos siltä tuntuu.

Äänestä

Jos olet neitsyt niin et ole raskaana.
Sykkiikö mahasi joka päivä vai tuleeko se kun maha on turvonnut jne??

Äänestä
  • Siellä on isot suonet, jotka voivat hyvin laihalla tuntua ikävänä sykkeenä. Tosiasiassa ne kertovat vain, että olet terve.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Terve! Olen 14v, ja neitsyt, mutta alavatsa sykkii todella paljon mahallaan ollessa, sekä vatsa paisuu päivä päivältä, oli menkat tai ei. En nyt usko että raskaana olen mutta... Entiiä, apua???

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu