Kertokaa kaikki joilta tietoa löytyy, että millainen alue on Fuengirolan yhteydessä sijaitseva Torreblanca? Se on siis ilmeisesti eräänlainen lähiö, vai olenko vallan väärässä? Olen muuttamassa sinne pariksi kuukaudeksi kesällä... Kaikki tieto on tervetullutta!!!
Fuengirola-Torreblanca-Rio Sol
Girlie
1
3017
Vastaukset
- mar
on alue, joka sijaitsee rannalta (Los Boliches - Carvajal) ylöspäin vuorille. On kävelymatkan päässä ed. mainituilta rannoilta, kuuluvat Fuengirolaan, sekä ravintoloista, kaupoista jne. Tosin Fuengirolan keskustaan on hieman pidempi matka, mutta nuorelle ja reippaalle sekin onnistuu.
Eikä ole kaukana suomalaisten suosima Los Pacoskaan.
Lähijuna-asema sijaitsee myös Torreblancassa. Junalla pääset kätevästi Benalmadenaan, Torremolinokseen, Malagaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693