Pääsisit kyllä minusta eroon.
Inhoat minua
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En inhoa ei ole aihetta
- Anonyymi
Lupaatko että voidaan "erota"?
- Anonyymi
En todellakaan lupaa että voidaan "erota". Voidaan mennä naimisiin. Mut kirkkoon en lähe. Meijä työpaikan neukkari saa kelvata. Varaankonjo notaarin? 🤔🍀⚠️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan lupaa että voidaan "erota". Voidaan mennä naimisiin. Mut kirkkoon en lähe. Meijä työpaikan neukkari saa kelvata. Varaankonjo notaarin? 🤔🍀⚠️
Mun mies ei oo töissä
- Anonyymi
Minä en inhoa ketään. Saatan suutahtaa, mutta se jää siihen, enkä vihaakaan ketään.
- Anonyymi
Miksi vaivautua inhoamaan ketään jokainen osaa itse pilata oman elämänsä ymmärtämättä valintojensa seurauksia
- Anonyymi
Älä puhu kenellekään näin. Kukaan ihminen ei voi itse valinnoillaan ”pilata elämäänsä”. Järkyttävää puhetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu kenellekään näin. Kukaan ihminen ei voi itse valinnoillaan ”pilata elämäänsä”. Järkyttävää puhetta
Kyllähän elintavoillaan voi pilata elämäänsä tavoilla mitkä vahingoittavat terveyttä!
Tupakointi, juopottelu, laiskuus, huono ravitsemus.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai voi ja nimenomaan voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän elintavoillaan voi pilata elämäänsä tavoilla mitkä vahingoittavat terveyttä!
Tupakointi, juopottelu, laiskuus, huono ravitsemus.
-sivusta”Elämää” ei voi ”pilata”. Joo turha edes selittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Elämää” ei voi ”pilata”. Joo turha edes selittää
Tavallaan oikeassa olet juu. Elämänsä eläminen niin ettei ole yhteiskunnalle taakka on laillisuuden rajoissa täysin normaalia elämää.
Mutta se miten menestyy yhteisössä perustaa myös siihen miten elämäänsä elää, palkkatöissä oleva viikonloput meluavan raivoavan asunnon asukit ovat enemmistön mielestä hunsvotteja ja silloin mölyapinat ovat pilanneet elämänsä.
Häirikköjä eivät siedä edes ukrainalaiset ja nyt ryysyt saavat nenilleen ja putler kaatuu.
- Anonyymi
En inhoa miksi inhoisin
- Anonyymi
Miksi minä sinua rakas inhoaisin
- Anonyymi
Olenko nyt vapaa?
- Anonyymi
En inhoa. Rakastan.
- Anonyymi
Mä en vielä tiedä mihin toi "inhota" tai "inho" perustuu. En saa nyt rauhaa ennen kuin löydän sen, aihioita voi olla vaikka inhale tai inhalaattori eli imeä sisään kun inhoamnen jotain pahan energian sissän imemistä. Se olisi latinasta se "inh***".
Jatkan tutkimuksia että voin käydä nukkumaan. - Anonyymi
En usko näihin niin hölmö kuitenkaan ole. Eilinen ilta meni vähän miten meni
- Anonyymi
En inhoa mutta eihän meillä ole edes mitään yhteyttä.
- Anonyymi
No ei ole kyllä yhteyttä.
T.taidan kertoa kissalle suorat sanat.
https://m.youtube.com/watch?v=AMD2TwRvuoU
- Anonyymi
Tämä on totta
- Anonyymi
Miten niin pääsisi? Mennyt aikamuoto sopii tähän paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246989Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421269Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271072- 75901
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49865Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62857Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43743