Inhoat minua

Anonyymi

Pääsisit kyllä minusta eroon.

21

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En inhoa ei ole aihetta

• Anonyymi

Lupaatko että voidaan "erota"?

• Anonyymi

En todellakaan lupaa että voidaan "erota". Voidaan mennä naimisiin. Mut kirkkoon en lähe. Meijä työpaikan neukkari saa kelvata. Varaankonjo notaarin? 🤔🍀⚠️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan lupaa että voidaan "erota". Voidaan mennä naimisiin. Mut kirkkoon en lähe. Meijä työpaikan neukkari saa kelvata. Varaankonjo notaarin? 🤔🍀⚠️

Mun mies ei oo töissä

• Anonyymi

Minä en inhoa ketään. Saatan suutahtaa, mutta se jää siihen, enkä vihaakaan ketään.

• Anonyymi

Miksi vaivautua inhoamaan ketään jokainen osaa itse pilata oman elämänsä ymmärtämättä valintojensa seurauksia

• Anonyymi

Älä puhu kenellekään näin. Kukaan ihminen ei voi itse valinnoillaan ”pilata elämäänsä”. Järkyttävää puhetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu kenellekään näin. Kukaan ihminen ei voi itse valinnoillaan ”pilata elämäänsä”. Järkyttävää puhetta

Kyllähän elintavoillaan voi pilata elämäänsä tavoilla mitkä vahingoittavat terveyttä!
        Tupakointi, juopottelu, laiskuus, huono ravitsemus.

-sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai voi ja nimenomaan voi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän elintavoillaan voi pilata elämäänsä tavoilla mitkä vahingoittavat terveyttä!
        Tupakointi, juopottelu, laiskuus, huono ravitsemus.

-sivusta

”Elämää” ei voi ”pilata”. Joo turha edes selittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Elämää” ei voi ”pilata”. Joo turha edes selittää

Tavallaan oikeassa olet juu. Elämänsä eläminen niin ettei ole yhteiskunnalle taakka on laillisuuden rajoissa täysin normaalia elämää.
        Mutta se miten menestyy yhteisössä perustaa myös siihen miten elämäänsä elää, palkkatöissä oleva viikonloput meluavan raivoavan asunnon asukit ovat enemmistön mielestä hunsvotteja ja silloin mölyapinat ovat pilanneet elämänsä.

Häirikköjä eivät siedä edes ukrainalaiset ja nyt ryysyt saavat nenilleen ja putler kaatuu.

• Anonyymi

En inhoa miksi inhoisin

• Anonyymi

Miksi minä sinua rakas inhoaisin

• Anonyymi

Olenko nyt vapaa?

• Anonyymi

En inhoa. Rakastan.

• Anonyymi

Mä en vielä tiedä mihin toi "inhota" tai "inho" perustuu. En saa nyt rauhaa ennen kuin löydän sen, aihioita voi olla vaikka inhale tai inhalaattori eli imeä sisään kun inhoamnen jotain pahan energian sissän imemistä. Se olisi latinasta se "inh***".

Jatkan tutkimuksia että voin käydä nukkumaan.

• Anonyymi

En usko näihin niin hölmö kuitenkaan ole. Eilinen ilta meni vähän miten meni

• Anonyymi

En inhoa mutta eihän meillä ole edes mitään yhteyttä.

• Anonyymi

Tämä on totta

• Anonyymi

Miten niin pääsisi? Mennyt aikamuoto sopii tähän paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      224
      6989
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1269
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1072
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      901
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      49
      865
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      857
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      743
    Aihe