Olin lähialueen sairaalassa . Huonetoveri oli yskäinen. Kävi lavuaariin sylkemässä ja siinä yski kovasti. Itse oli ,etten päässyt hakeen pöydälle mukiin vettä. Hoitaja toi vettä muutaman kerran siitä hanasta ,johon kaveriyski ja sylki. Sanoin ,tuo keittiöltä pöydälleni vesi ,en huoli hanasta ,johon syljetään päälle.Tosi vaikia oli keittiöltä vesi tuoda ja aikaa kylä näytti olevan Ei ollut viä korona-aika. Vesi kyllä nakattiin,kuin eläimelle. Nekin saa paremman kohtelun nykyään. Onko muilla kokemuksia,kommelluksia ym. Koneeni kirjaimet hyppivät oudosti ja tulevat joskus viiveellä. Virheitä tuli,ei tää niin virallista ole.
Juomavesi.
9
195
Vastaukset
- Anonyymi
Voimia sinulle. Toivottavasti paranet täysin.
- Anonyymi
Ota yhteyttä sairaalan jahtajaan. tai sairaalan sosiaalitarkastajaan.
Jaksamista. - Anonyymi
On potilasasiamies , hänellä on varmaan vastaanottohuone tietääkseni saaraalassa.
Myös sairaalan johtajalääkäri ottaa vastaan tämäntyyppiset palautteet.
Voimia ja iloa paranemiseen. - Anonyymi
Se mikä ei tapa nii vahvistaa....oisit juonu vaan..niihän juot nytki...joku rykiny tai kussu kaivon vieres ja siel seo vedessä
- Anonyymi
Nyt on kuravett' ojissa ja mones paikas. Tees tuhilippis ja jos juot yökkäämättä,olet vahvaa sorttia--hehheh
- Anonyymi
Samat kirjoitusvirheet taas viestiketjun jokaisessa viestissä kuin avauksessakin koska kirjoittaja on yksi ja sama hlö 🤣
Vai mitä pjärven itsensä kanssa keskustelija? - Anonyymi
Itse olin Oulaskankaalla,sillä oli osaston aulassa vesiiautomaatti josta sai hakea juomavettä.Jos hanasta otti,se oli haaleaa,siellä kun on semmoset hanat ettei pysty säätään,automaattiset,kun laittaa käden alle alkaa vesi valua!
- Anonyymi
no hyi joku sairaalan vesi.
ostaisit sinne muualta vetesi. - Anonyymi
"Itse olin Oulaskankaalla,sillä oli osaston aulassa vesiiautomaatti josta sai hakea juomavettä.Jos hanasta otti,se oli haaleaa,siellä kun on semmoset hanat ettei pysty säätään,automaattiset,kun laittaa käden alle alkaa vesi valua!"
oletpa pervolla tuulella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004887250- 2272558
- 262551
- 1571854
- 1141738
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133