Onko ennustajia tai meedioita paikalla?

Anonyymi

Tuntuu että olen umpikujassa elämäni suhteen. En tiedä mihin suuntaan menisin.

Ajattelin jos täällä kävisi vielä meedioita tai ennustajia. Joskus pyysin neuvoa eräältä tunnetulta ennustajalta ja hän ennusti oikein elämäni kulkua.

Kaipaan äitiäni ja häneltä pyysin aina neuvoa. Äitini on tullut uniini antamaan viestejä liittyen siihen kun mietin lasten hankintaa.

Yhdessä unessa oli kello mitä katsoin ja aika kävi vähiin. Toisessa unessa oli viittaus mieheen joka tekee minulle pahaa ja äitini vaikutti pettyneeltä minuun unessa.

Haluaisin tietää jos joku saisi jotain viestiä äidiltäni tai osaisi muuten sanoa olenko menossa oikeaan suuntaan vai tekemässä virhettä.

15

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinun kannattaisi ottaa yksityistunto joltain hyvältä meediolta, niin saisit varmasti viestejä ja vastauksia.

    • Anonyymi

      Niin pelkään vaan pettyväni koska haluaisin uskoa kuoleman jälkeen olevan jotain mutta joskus ajattelen sen olevan vain toiveajattelua.

      • Anonyymi

        Meinaatko,että joku näkee sen että mihin menet kuoleman jälkeen? Menet välitilaan jossa olet jonkin aikaa ennen kuin pääset eteenpäin,varsinkin välitilasta edesmennyt antaa viestejä ja neuvoja. Kun menee välitilasta eteenpäin niin edesmennyt tulee antamaan sieltä viestiä ja ohjeita vasta silloin kun kun on se tilanne,että elävä niitä tarvitsee

        Ei edesmennyt tule kertomaan että saako lapsia ja koska,sillä se ei ole edesmenneen käsissä ja jos joku väittää että on,niin raskaaksi ei tulla eikä lapsia synny kovasta yrittämästäkään jos on tarkoitettu,että niitä lapsia ei saa. Ja on muitakin asioita joita ei ole tarkoitettu tulevaksi. Jos elävä tekee elämässä virheitä niinkuin me kaikki tehdään koska kukaan ei ole täydellinen silläkin on tarkoitus jonka ymmärtää, että jos jotakin ei ole tapahtunut niin tämä hetki ei olisi näin,yksinkertaista,tuon kertomiseen ei tarvitse meediota.


    • Anonyymi

      Haluaisin tietää jos joku saisi jotain viestiä äidiltäni tai osaisi muuten sanoa olenko menossa oikeaan suuntaan vai tekemässä virhettä."

      Täällä?!?

      Että tänne, johonkin ketjuun tulisi joku oikea selvänäkijä tai meedio tuomaan viestiä? Miten meinaat saisi yhteyden? Oikeat näkijät kun on kertonut, että sellainen ei ole mahdollista, jos ei ole kuuloyhteyttä tai fyysisesti läsnä.

      Että jos tänne nyt alkaa niitä viestejä tulla, niin aivan varmaa on vain se, että ne ei ole oikean näkijän tai meedion laittamia. Heihin kun saa yhteyden niin, että varaa ajan ja maksaa mitä veloittavat. Niin me muutkin joudutaan tekemään eikä ruinata täällä käyttämään lahjojaan ilmaiseksi.

      Menetkö kauppaankin ja kävelet kassan ohi maksamatta?

      Sen pituinen se..

      • Anonyymi

        Siinä se on taas tavan talliainen tuomassa hyvää mieltä kanssakulkijoille :D :D


      • Anonyymi

        Komppaan sinua. Ei täällä pysty kenellekkään mitään viestiä saamaan kun ei ole sitä kontaktia,joko puh,sposti tai käynti.

        Tuo asia ei ole edes akuutti,että olisi joku hätä saada tietää. jotkut katsovat kyllä
        maksuttakin jos on ns hätä tilanne.

        Jos joku näkijä menee ilmaiseksi tekemään niin se yhteydenotto näihin,äkkiä on hätä ja kuka on se mies ja mitä henkimaailmalta tulee, niin ne näkijät ja meediotkin työtä tekee ja siksi ottavat maksunkin.

        Se aika kun esim keskiyö on täällä vastaillut niin on ohi,ei varmasti hänkään loputtomiin jaksa. 10vuotta sitten vastaili täälläkin paljon ja mitä siitä sai palkinnoksi? haukkumista ihan törkeästi ja niitä viestejä kyllä vieläkin löytyy näiltä sivuilta.

        Hyvä etteivät ilmaiseksi vastaile. Ei hyväntekeväisyyttä kukaan loputtomiin jaksa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan sinua. Ei täällä pysty kenellekkään mitään viestiä saamaan kun ei ole sitä kontaktia,joko puh,sposti tai käynti.

        Tuo asia ei ole edes akuutti,että olisi joku hätä saada tietää. jotkut katsovat kyllä
        maksuttakin jos on ns hätä tilanne.

        Jos joku näkijä menee ilmaiseksi tekemään niin se yhteydenotto näihin,äkkiä on hätä ja kuka on se mies ja mitä henkimaailmalta tulee, niin ne näkijät ja meediotkin työtä tekee ja siksi ottavat maksunkin.

        Se aika kun esim keskiyö on täällä vastaillut niin on ohi,ei varmasti hänkään loputtomiin jaksa. 10vuotta sitten vastaili täälläkin paljon ja mitä siitä sai palkinnoksi? haukkumista ihan törkeästi ja niitä viestejä kyllä vieläkin löytyy näiltä sivuilta.

        Hyvä etteivät ilmaiseksi vastaile. Ei hyväntekeväisyyttä kukaan loputtomiin jaksa

        "Oikeat näkijät kun on kertonut, että sellainen ei ole mahdollista, jos ei ole kuuloyhteyttä tai fyysisesti läsnä."
        S-postin kautta ei näkijä saa mitään yhteyttä siihe kelle kattoo. Eihän siinä ole mitään yhteyttä sen s-postin kautta. Semmoset kun s-postitulkinnat on siis täysin keksitty juttu. Sitä sano mulle yks näkijäkin ja tota kautta sen kyllä tajuaa. Että ne jotka tarjoo niitä s-postitulkintoja, en usko että tasan on mitää oikeita näkijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oikeat näkijät kun on kertonut, että sellainen ei ole mahdollista, jos ei ole kuuloyhteyttä tai fyysisesti läsnä."
        S-postin kautta ei näkijä saa mitään yhteyttä siihe kelle kattoo. Eihän siinä ole mitään yhteyttä sen s-postin kautta. Semmoset kun s-postitulkinnat on siis täysin keksitty juttu. Sitä sano mulle yks näkijäkin ja tota kautta sen kyllä tajuaa. Että ne jotka tarjoo niitä s-postitulkintoja, en usko että tasan on mitää oikeita näkijöitä.

        Keneltä sä tuollaista olet kuullut? et ainakaan keneltäkään oikealta näkijältä


    • Anonyymi

      Kyllä minulle vastasi joskus vuosia sitten eräs selvännäkijä täällä. Taisi olla Keskiyö jos muistan oikein.

    • Anonyymi

      Itse en usko että henkilökohtaista yhteyttä tarvii.

      Äidilläni oli myös lahjoja nähdä muunmuassa enneunia mitä olen myös itsekin nähnyt ja äiti näki unia tapahtumista jotka ei koskettanut varsinaisesti häntä henkilökohtaisella tasolla.

      Enemmän uskon siihen että jos jollakulla ihmisellä on kyky nähdä toisten tulevaisuuteen niin se on enemmän sattuman varaista kuin sellaista mitä pystyy itse ohjata.

      • Anonyymi

        Tuossa tarkoitetaankin sitä, että jos jollekin TIETYLLE henkilölle VARTAVASTEN tarvitsee katsoa, niin vaaditaan henkilökohtainen yhteys jota ei s-postin välityksellä tule. Totta kai näkijät näkevät asioita kaiken aikaa, ympäri maailmaa.


    • Anonyymi

      Itse olen kokenut ennustajat ja kaikki nähnyt..pahan ja hyvän.
      Älä,oikeasti sekoita elämääsi mitään ihmistä joka on ennustaja ja jakaa ohjeita.
      Silloin olet kovin eksyksisssä.
      Sinun pitää luottaa itseesi ja pyydä apua yläkerralata,he auttavat unissa paremmin.
      Meedioit,eivät tuou oikeen hyvää mitä tiedän jos olet hyvinkin magic ihminen.
      Ei,ei se tämä elämä menee huonosti sitten.
      Ei näiltä meedioilta,ei ne osaa mitää vaan yläkerta,mistä sinut tai sinäkin olet lähtöisin.
      Ihmisellä ei ole mitään oikeaa kerrottavaa vaan elämä voi mennä todella pahaasti ja vinoon,kuten on tullut eroja yms.kun uskotaan ihmiseen ei yläkertaan.
      Sinulla on ENKELEITÄ AINA ,et kulje koskaan yksin..
      Kysy heiltä,sillä he auttavat ihmisiä ja heidän tehtävänsä on auttaa meitä !
      Ole varovainen kaikessa meedio asioissa,he eivät ole välttämättä hyvästä ja kirkkaudesta..(yhtään en ole tavannut jotka olisi). (rahasta).
      Sinun pitää ymmärtää sana RAKKAUS !
      Minä olen meedio sulle,se on tärkein asia sinun elämässäsi oleva sana.
      Mitä se sinulle merkitsee?
      Onko mukava olla RAKASTETTU?
      Entä ilman RAKKAUTTA?
      Mitä RAKKAUS tuo sinulle?
      MITÄ RAKASTAT, TEE SITÄ !
      Ole itsesi ja RAKASTA ..Rakasta iTSEÄSI,ole hyvä itsellesi,ota aikaa..
      KIITÄ KAIKESTA aina mitä olet saanut !

    • Anonyymi

      "Mene mustikkaan metsään,meediot ovat kaikki huijareita"!!!

    • Anonyymi

      Kysyin, olisiko äidilläsi sinulle viestiä. Sain tällaisen:

      "Äiti tässä. En ole mennyt mihinkään kauas. Tulen käymään unissasi aina kun pyydät. Muutenkin olen luonasi usein ja voit jutella minulle aivan samalla tavalla kuin ennemminkin.

      Virheitä ei tarvitse pelätä. Muistan vielä, kun kompastelit silloin kun opettelit kävelemään. Joskus se sattui, joskus ei. Aina nousit kuitenkin ylös, niiskutit nenääsi kyyneleistä ja lähdit innokkaana leikkimään uudestaan. Niin sen pitäisi nytkin mennä. Ei kompastuksista tarvitse välittää. Innostunut leikki on tärkeämpää."

      Tuo ei siis ollut minulta, mutta nyt kirjoitan itsenäni. Minulle tulee jostain syystä nimi "Mirja" mieleen, ja näytetään purppuranpunaisia liljankukkia. Tiedätkö itse, mitä nämä voisivat tarkoittaa?

      En tee selvänäkijän enkä meedion tehtävää työkseni, enkä edes väitä olevani tässä hyvä. Ota vastaan tekstistäni se mikä tuntuu hyvältä ja unohda muu.

      • Anonyymi

        Kiitos paljon! Viestisi kosketti, äidin kuolinpäivä lähestyy niin tunteet pinnassa nyt muutenkin.

        Ensimmäisen kerran kun kävin äidin haudalla vein hänelle purppuranpunaisia kukkia mutta en muista olivatko ne liljoja. Nimestä ei tule mieleen kun että muistuttaa etäisesti omaa nimeäni.

        Sinulla on selvästi lahjoja, hienoa että on olemassa sinunlaisia ihmisiä jotka auttaa pyyteettömästi!

        Mielenkiintoista että äiti mainitsi vielä erikseen tuon että voin jutella hänelle kuin ennenkin, olen käynyt tuosta asiasta keskustelua äidin kanssa unessa jossa olen harmitellut sitä ettei voida olla niin kuin ennen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      140
      2046
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1672
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      87
      1374
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1354
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      134
      1188
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1182
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      903
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      871
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      803
    Aihe