sun kumppania? Kerro mitä hyvää hänessä on?
Miksi sä rakastat
11
713
Vastaukset
- Anonyymi
Itse asiassa en edes häntä huomannut ravintola,jossa olin vain tanssimaassa,en estimässä mitään!Tuntematon mies sano Hei saanko esitellä sinulle ,erään henkilön.Olin OK! Katsoin häntä! Pitkä normalivartaloinen ja ajattelin mikä juttu tää on ? Toihan saa kenet vaan?Ajatelin lekitään,olinhan sinkku.Aivan mahtava tanssimaan,aivan mahtava luonne.Aivan mahtavaa oli rakastella.Yhteinen kemia.Se kesti 7v. Asu Espoo ion omenan lähellä ja työ siellä.Muka serkun pikku yksiö. Minä asuin yksin Helsingin puolella pieni kaksio.Tavatiin viikonloput Hesan puolella.Voi vitsi mikä mies se yhteinen kemia.En koskan paljastanu unteitani änelle ,en antanut halita itseäni.Kun jätin hänet sanoi ensimäisen kerran rakastaa minua!En sanonut sama tällä.Miksi jätin ,perhe sitein toi salatun vaimon,tytären ja pojan suomeen.Tytär silloin 17v ja poika 16v. Sellaista. Kyllä se sattu voi helveta. Satu todella.meni kai 3v,kun toivuin asia.En jaa mies. Ei mua niin kasvatettu.
- Anonyymi
Luonne, luotettavuus,ahkeruus, huumorintaju siinä muutamia.
- Anonyymi
Vilpittömyys, huomaavaisuus, luotettavuus ja polttava intohimoisuus - vielä 10 yhdessäolovuoden jälkeenkin ❤️🔥
- Anonyymi
😅😌🤔#
- Anonyymi
Onnittelut m -mies sullahan on siinä oikee jalokivi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut m -mies sullahan on siinä oikee jalokivi!
Osa osui ja osa ei oi parahin m nainen.
Luotettavuus, hyvä isä, vastuullisuus.
- Anonyymi
Hän taitaa olla vähän hukassa
Anonyymi kirjoitti:
Hän taitaa olla vähän hukassa
En nyt sanoisi hukassa, liiankin tietoinen itsestään. Itsestään.
- Anonyymi
Hän on niin älykäs ja silti nöyrä. Komea ja urhrilullinen. Meillä on hauskaa yhdessä, samanlainen huumori ja kiinnostuksen kohteet. Hän on aivan liian hyvä minulle :)
- Anonyymi
En rakasta kumppania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389