Uusi Kirppis

Anonyymi

Kuka avaa uuden kirppiksen ja se on hyvä asia

23

2243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mihin, milloin, miksi?

• Anonyymi

Ensi kuun alussa..jee hyvä hyvä

• Anonyymi

Tuleeko pöllön paikalle, onko yhtä pöllö?

• Anonyymi

Ei inna ole pöllö, erittäin mukava nainen.

• Anonyymi

Kirpikselele on aina tilaus kun mina ole koyhä ja varatonnna, ei minä ole raha paljo mutta väha on raha

• Anonyymi

Tervetuloa meidän kulmille 👍

• Anonyymi

Kalliit on hinnat

• Anonyymi

No sehän kato köyhälle jopa kirppis hinnat on liikaa. Ja eikä se kirppiksenpitäjä hintoja päätä. Sinä viet kirppikselle romus myyntiin ja ihan ite hinnottelet. Mutta mutta, mene töihin ni ei tarvi valittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sehän kato köyhälle jopa kirppis hinnat on liikaa. Ja eikä se kirppiksenpitäjä hintoja päätä. Sinä viet kirppikselle romus myyntiin ja ihan ite hinnottelet. Mutta mutta, mene töihin ni ei tarvi valittaa.

Hyvä asia, että saatiin kirppis.

• Anonyymi

Kyllä on siisti paikka tuo uusi kirppis ja paljon tuotteita esillä. Kannattaa käydä.

• Anonyymi

Juu oli väkee kuin pipoo,mutta kalliit hinnat!muuten kivan näköinen ja siisti paikka!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu oli väkee kuin pipoo,mutta kalliit hinnat!muuten kivan näköinen ja siisti paikka!

Millä tavalla kalliit? Anna joku esimerkki. Ja perustele. Ja miten itse hinnoittelisit kyseisen tuotteen ja millä perusteella? Ja millä katteella mielestäsi on kannattavaa tehdä bisnestä ja millä perusteella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla kalliit? Anna joku esimerkki. Ja perustele. Ja miten itse hinnoittelisit kyseisen tuotteen ja millä perusteella? Ja millä katteella mielestäsi on kannattavaa tehdä bisnestä ja millä perusteella?

Yleinen hinta-taso kallis kun vertaa esim.Nivalan kirppikseen.

• Anonyymi

Oliko käytettyä piliä myynnißä

• Anonyymi

Kalliit oli hinnat, ihmiset rahapulassa hinnoitelleet yläkanttiin.Mut eipä se ole Kirppariyrittäjän vika.

• Anonyymi

Jos tuote on siisti ja uuden veroinen, siitä raskii maksaa enemmän, kuin ajan jo kuluttamasta tuotteesta. Kävin tutustumassa ja löysin sopivalla hinnalla sen mitä olin lähtenyt hakemaan. Paikka on siistissä kunnossa. Mukava käydä.

• Anonyymi

Apinatarha/L lasten päivähoitopaikka ! Kolme kertaa käynyt ja siihen jää.Paikka on kuin päiväkoti.Huutavia,juoksentelevia lapsia paikka täys.Ottavat hyllyiltä myytäviä leluja ja heittelevät niitä pitkin poikin.Lessumammat jos ei opeta lapsiaan käyttäytymään niin eikö niitä voi jättää kirppistelyn ajaksi jollekkin hoitoon.

• Anonyymi

Siisti paikka. Tavaraa paljo esillä. Suosittelen.

• Anonyymi

Onko luteenitonta pullaa tarjolla?

• Anonyymi

Ei mutta luteellisia vaatteita on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mutta luteellisia vaatteita on.

No eihän siellä uusia myyäkkään, se on kirppis etkö sinä Tollo tajua

• Anonyymi

Leivonnaiset ovat maukkaita. Myös rieskaa oli saatavilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe