Itse olen leijonanainen ja nyt olen huomannut, että kyllä toinen jellona on vaan paras match toiselle leijonalle. Suhteessa / tapailussa tarpeeksi sellaista leikkisyyttä, jännitystä, intohimoa, jännitystä.
Mieletöntä saalistusta puolin ja toisin. Toisen kiusaamista ihan äärirajoille ja molemmat tietää missä mennään, samalla myös osaa kunnioittaa toisen vapautta. Silti kuitenkin erittäin lämmintä, rakastavaa kohtelua toista kohtaan.
Ja kyllähän kuningattarelle kelpaa vaan kuningas.
Leijona leijonalle
Anonyymi
1
673
Vastaukset
- Anonyymi
Oh, tämä on käynyt mielessä itsellänikin! Onneksi nyk. kanssa muuten menee kartat aika hauskasti yksiin ja hän kun ei ole mustis, just hyvä mulle siinä mielessäkin. Enkä toki sydämestäni häntä koskaan hylkäisi eikä häntä kukaan korvaisi, vaikka joku hauska leijonakuningas sattuskin kohdalle. Mulla on jo kuitenkin the original yksi kuningas, se saattas leijonalle olla liikaa. En tiedä itsekään, kuinka hyvin monisuhteisuus omien tunteiden osalta onnistuis. Ei siis kannattaisi kokeilla "turhan" takia, vaan jonkun hyvin spesiaalin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723402Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211883Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.291549- 841421
- 1371068
- 811024
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.67953Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86806Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61717Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51706