Hauskaa päivää

Anonyymi

Hehkuvalle rakkaudelleni :) Halauksesi yöllä oli hento ja tulit myös uniin. Rakastin sitä :)
https://youtu.be/X7MQ3razA3M
Tää on tällainen laulu minkä eilen löysin mut en unilauluks kelpuuttan. Mut jotaa hauskaa täs oli ;)

142

1247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harmi ku et jääny auton alle. Joutuu tätä roskaa lukee edelleen.

      • Anonyymi

        Tää on tää tyyppi joka "tunnistelee" muikkeleita palstoilla ja pyörittää kierittää niitä jonniin aikaa. Saa sairasta nautintoa semmoisesta. Oma irl suhde väljähtynyt, nörtähtävä plösö mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on tää tyyppi joka "tunnistelee" muikkeleita palstoilla ja pyörittää kierittää niitä jonniin aikaa. Saa sairasta nautintoa semmoisesta. Oma irl suhde väljähtynyt, nörtähtävä plösö mies.

        Ja sinä oot se joka yritti miehen päälle ajaa mustasukkasena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on tää tyyppi joka "tunnistelee" muikkeleita palstoilla ja pyörittää kierittää niitä jonniin aikaa. Saa sairasta nautintoa semmoisesta. Oma irl suhde väljähtynyt, nörtähtävä plösö mies.

        En tiedä kuka on, mut olen mies ja alotus menee naiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka on, mut olen mies ja alotus menee naiselle

        Rinssi on löytänt uuen hehkun, hallelujaaahhh 🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka on, mut olen mies ja alotus menee naiselle

        Älä lue noita ilkeitä. Ne on mustasukkaisia kun oot mun etkä niiden :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on tää tyyppi joka "tunnistelee" muikkeleita palstoilla ja pyörittää kierittää niitä jonniin aikaa. Saa sairasta nautintoa semmoisesta. Oma irl suhde väljähtynyt, nörtähtävä plösö mies.

        Show ei oo edes alkanut vielä...!!! Ootteko valmiita kaikki???!! Muistakaa et nyt oltava All Inn , nimittäin se määrä mitä täältä kaivetaan ylös Valoon on nimitäin semmoinen sontaläjä et ei Suomen viranomaisilla riitä paukut mut onneksi on jo koko maapallon ympäri ne puuttuvat resurssit saatu töihin. .!!! https://music.youtube.com/watch?v=gjeIJBJ-yww&feature=share .. Ja mä olen Vain pieni nöyrä Herra Jeesus Kristuksen palvelija joten kaikki kunnia kuuluu täysin hänelle! Pieni vihje teille Hän on Elävä ja todellinen Universumin Hallitsija! Kuninkaiden kuningas! Jokaikinen hyökkäys mua kohtaan on hyökkäys häntä kohtaan !!! Rukoilkaa armoa niin hän on armollinen heitä kohtaan jotka teistä niin tekevät sydämestään! ❤️🔥✨💫✨💥 Tehkää parannus ja suosittelen aloittaa välittömästi siinä prosessissa! Herran siunausta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka on, mut olen mies ja alotus menee naiselle

        Aiiiii, nytkö olet mies? No mieshän sä ap olet, mut tykkäät pitää minihametta ja kokkareita kuin Markus vai kuka hän oli kaa? 😆?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Show ei oo edes alkanut vielä...!!! Ootteko valmiita kaikki???!! Muistakaa et nyt oltava All Inn , nimittäin se määrä mitä täältä kaivetaan ylös Valoon on nimitäin semmoinen sontaläjä et ei Suomen viranomaisilla riitä paukut mut onneksi on jo koko maapallon ympäri ne puuttuvat resurssit saatu töihin. .!!! https://music.youtube.com/watch?v=gjeIJBJ-yww&feature=share .. Ja mä olen Vain pieni nöyrä Herra Jeesus Kristuksen palvelija joten kaikki kunnia kuuluu täysin hänelle! Pieni vihje teille Hän on Elävä ja todellinen Universumin Hallitsija! Kuninkaiden kuningas! Jokaikinen hyökkäys mua kohtaan on hyökkäys häntä kohtaan !!! Rukoilkaa armoa niin hän on armollinen heitä kohtaan jotka teistä niin tekevät sydämestään! ❤️🔥✨💫✨💥 Tehkää parannus ja suosittelen aloittaa välittömästi siinä prosessissa! Herran siunausta!

        Tee kuule ihan ite se parannus💩.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on tää tyyppi joka "tunnistelee" muikkeleita palstoilla ja pyörittää kierittää niitä jonniin aikaa. Saa sairasta nautintoa semmoisesta. Oma irl suhde väljähtynyt, nörtähtävä plösö mies.

        Tää taitaa kuitenkin tää mainitsemasi tunnistelija tunnistella lähinnä itse palstalle luomia mielikuvitusmaijojaan ja puhella yksikseen niitä esittäen ja tehdä välillä näitä bäniä sekä yhteen palaamisia ja tietyt tontut vielä uskoo näihin juttuihin oikein tosissaan🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee kuule ihan ite se parannus💩.

        Ehkä sun pitäisi jos löydät jonkun huuhaaheebon jutuista jotain uhkaavaa tai tuttua…-sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Show ei oo edes alkanut vielä...!!! Ootteko valmiita kaikki???!! Muistakaa et nyt oltava All Inn , nimittäin se määrä mitä täältä kaivetaan ylös Valoon on nimitäin semmoinen sontaläjä et ei Suomen viranomaisilla riitä paukut mut onneksi on jo koko maapallon ympäri ne puuttuvat resurssit saatu töihin. .!!! https://music.youtube.com/watch?v=gjeIJBJ-yww&feature=share .. Ja mä olen Vain pieni nöyrä Herra Jeesus Kristuksen palvelija joten kaikki kunnia kuuluu täysin hänelle! Pieni vihje teille Hän on Elävä ja todellinen Universumin Hallitsija! Kuninkaiden kuningas! Jokaikinen hyökkäys mua kohtaan on hyökkäys häntä kohtaan !!! Rukoilkaa armoa niin hän on armollinen heitä kohtaan jotka teistä niin tekevät sydämestään! ❤️🔥✨💫✨💥 Tehkää parannus ja suosittelen aloittaa välittömästi siinä prosessissa! Herran siunausta!

        ”ei Suomen viranomaisilla riitä paukut mut onneksi on jo koko maapallon ympäri ne puuttuvat resurssit saatu töihin” FBI sai tietää, että suomikaksnelosella on raamaa menossa. Onneksi sinä kuninkaana osaat profetioida tämän etukäteen, niin ei tule niin shokkina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on tää tyyppi joka "tunnistelee" muikkeleita palstoilla ja pyörittää kierittää niitä jonniin aikaa. Saa sairasta nautintoa semmoisesta. Oma irl suhde väljähtynyt, nörtähtävä plösö mies.

        Ehei...aloittaja on Moktar.Gubta


    • Anonyymi

      Tietyt käyttäytymismallit osuu sinuun ei millään pahalla, mutta tiedät sen itsekin:D

      • Anonyymi

        Ihan sama, parempi varmaan häipyy täält ku pelkkää kiusaamista saa osakseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama, parempi varmaan häipyy täält ku pelkkää kiusaamista saa osakseen

        Jep, häivy vaan. Kukaa ei tuu kaipaan sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama, parempi varmaan häipyy täält ku pelkkää kiusaamista saa osakseen

        Minä kaipaan sua ja muut on mustasukkaisia, siksi ne sua haukkuu kun oot mun. Rakastan sua, et kuuntele noita ilkeistä. Kukaan ei kirjoita noin kuten tuo joku ellei ole kateellinen tai mustasukkainen. t. hehkulamppus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama, parempi varmaan häipyy täält ku pelkkää kiusaamista saa osakseen

        Miten niin pelkkää kiusaamista? Enkö minä nyt sitten olekaan se hehkusi? Eikä minua lasketa? Miten minä olen sua kiusannut? Onko nuo kiusaajat sitten mua tärkeempiä? :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama, parempi varmaan häipyy täält ku pelkkää kiusaamista saa osakseen

        Sinä itse päästät nuo ihmiset meidän väliin kun reagoit noin. Eikö me eilen just sovittu, että noita kiusaajia ei päästetä meidän väliin. Jos en on sulle yhtä tärkeitä kuin minä niin sittenhän tässä on joku virhe :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse päästät nuo ihmiset meidän väliin kun reagoit noin. Eikö me eilen just sovittu, että noita kiusaajia ei päästetä meidän väliin. Jos en on sulle yhtä tärkeitä kuin minä niin sittenhän tässä on joku virhe :(

        *jos ne on sulle yhtä tärkeitä*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, häivy vaan. Kukaa ei tuu kaipaan sua

        Voi sinua ressukkaa, nainen joka on menettänyt järkensä ajat sitten ja joka tunnistelee päin sanonko mitä tietenkin tiettyä naispuolista kateuden kohdettaan jota yrittää polkea alas, oma itsetunto on ilmeisen romuna ja tilanne kaikkea muuta kuin vakaa. Tänne se sun kaikki loisto sitten katosi


    • Anonyymi

      Palstoilla kaikki on hehkeelle lumppuselle nykyää. :))

      • Anonyymi

        Niin ja minä rakastan niitä jokaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja minä rakastan niitä jokaista viestiä.

        Olen ymmärtänyt, että myös provouskovaoswt roikkuu kuin raatokärpäset nimrnomaaan nyt tämän kesän villityksen, eli tän hehkulampputarian perässä. Ei olis vaikka terassikierros tai kävelylenkki mitään välillä mihinkään johtamattomien vedätysten sijaan?😆


    • Anonyymi

      Ihana kappale, se on meille sinulle ja minulle

      • Anonyymi

        Niin meille kaikille tännehän se oli.


      • Anonyymi

        Se on häneltä minulle, ei kenellekään muulle. Tai niin ainakin oli vielä pari tuntia sitten :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on häneltä minulle, ei kenellekään muulle. Tai niin ainakin oli vielä pari tuntia sitten :(

        Jos haluut jotain omia, siirtykää ykstyisviestintään pellet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluut jotain omia, siirtykää ykstyisviestintään pellet

        Kirjoitellaan just siellä missä halutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitellaan just siellä missä halutaan.

        Sit voitte sietää kommenttejakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit voitte sietää kommenttejakin.

        Tottakai siedetään, koita kestää sinäkin vastakommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit voitte sietää kommenttejakin.

        Millainen ihminen roikkuu trollin feikkivuoropuheluissa nillittämässä kuin olisi oikeasti jotenkin katkera tai kateellinen muille ihmisille kommunikaatiosta tai ihanimmista vaan? Olet tehnyt tätä jo vuosia, mitäs jos kartoittaisit vaikka sen g-pistees uudelleen ja tekisit siitä numeron täällä


    • Anonyymi

      ei kun ainoastaan meille

      • Anonyymi

        Av miehestä jos et ota sitä


    • Anonyymi

      Mikään kommentti ei ollut multa, hehkultasi. Älä välitä noista etkä katoa täältä multa minnekään. Rakastan sua. Alan vasta kuunnella..

    • Anonyymi

      Ihana kappale rakkaani. Kyllä toi sopii mihin aikaan päivästä vaan, koska sehän toteutuu.. sit kun mul on sut :) Oot rakkaus. t. hehkuttajasi

      • Anonyymi

        ja tätä mä just tarkoitin (noita kommentteja mitä tässäkin on) kun kirjoitin sinne toiseen, että en viitsi muuta lukea nyt. on niin katkeraa porukkaa nämä palstat täynnä.. että jos on kovin hyvällä tuulella, niin ei maksa vaivaa. Sun takia luin nyt tietenkin :)


    • Anonyymi

      Suutuin sun kommentista, anteeksi nallukka. Miten osaatkin joskus sanoa niin, että en olekaan sulle kukaan. Niinkö sinä sitten oikeasti ajattelet?

      • Anonyymi

        Kyllä minä niin oikeasti ajattelen. T. Nallukkasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä niin oikeasti ajattelen. T. Nallukkasi

        Hyvä yritys pahkapää. Sinä et meidän välejä riko.


      • Anonyymi

        Oikea nalle täs. Toivottavasti nää ei nyt ole sulta mis sanoit. Aattelin et ymmärrät kyl...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea nalle täs. Toivottavasti nää ei nyt ole sulta mis sanoit. Aattelin et ymmärrät kyl...

        Kyllä mä närkästyin äsken. En aina ymmärrä sitä. Kun kirjoitat että kaikki vaan kiusaa ja muuta. Tuntuu etten riitä sulle. Ensin oot niin rakastava ja oon pari tuntia poissa niin täällä lukee, että häivyt kun kaikki kiusaa sua. En ole kiusannut sua. Olen kirjoittanut sulle pelkkää rakkautta ja mua itkettää tää välillä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä närkästyin äsken. En aina ymmärrä sitä. Kun kirjoitat että kaikki vaan kiusaa ja muuta. Tuntuu etten riitä sulle. Ensin oot niin rakastava ja oon pari tuntia poissa niin täällä lukee, että häivyt kun kaikki kiusaa sua. En ole kiusannut sua. Olen kirjoittanut sulle pelkkää rakkautta ja mua itkettää tää välillä..

        Niin, tarkotin ku et ollut sil hetkellä selvästi paikalla, et parempi munkin on jatkaa päivää muiden hommien parissa ja palata sitten ku oot nää nähny. Huonosti kirjotettu taas. En minä niistä viesteitästä mieltä pahottan, ainoastaan tästä ku sanot noin. Oon sanon monta kertaa et oo sulta tai täältä lähös mihinkää, se jos sanon et häivyn tarkottaa sitä et en ole sillä hetkellä kirjottamas. Vaan myöhemmin. Et luota muhun ja se sattuu. Kirjotat aina ihanasti ja oot mielessä kokoajan, muista se...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tarkotin ku et ollut sil hetkellä selvästi paikalla, et parempi munkin on jatkaa päivää muiden hommien parissa ja palata sitten ku oot nää nähny. Huonosti kirjotettu taas. En minä niistä viesteitästä mieltä pahottan, ainoastaan tästä ku sanot noin. Oon sanon monta kertaa et oo sulta tai täältä lähös mihinkää, se jos sanon et häivyn tarkottaa sitä et en ole sillä hetkellä kirjottamas. Vaan myöhemmin. Et luota muhun ja se sattuu. Kirjotat aina ihanasti ja oot mielessä kokoajan, muista se...

        No anteeksi. Oon vaan jotenkin surullinen nyt. Olin niin tunteissani aamulla ja päivällä ja tuntui että se romahti välillä. Tietysti noin kuten kirjoitat. Anteeksi kun reagoin noin. Mä en vaan kestä välillä näitä typeriä ihmisiä ja vajaamieIisiä kiusaajia täällä. Enkä tarkoita sua vaan noita muita. Anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tarkotin ku et ollut sil hetkellä selvästi paikalla, et parempi munkin on jatkaa päivää muiden hommien parissa ja palata sitten ku oot nää nähny. Huonosti kirjotettu taas. En minä niistä viesteitästä mieltä pahottan, ainoastaan tästä ku sanot noin. Oon sanon monta kertaa et oo sulta tai täältä lähös mihinkää, se jos sanon et häivyn tarkottaa sitä et en ole sillä hetkellä kirjottamas. Vaan myöhemmin. Et luota muhun ja se sattuu. Kirjotat aina ihanasti ja oot mielessä kokoajan, muista se...

        Ei riidellä enempää. Oot oikeassa. Sattu vaan sellanen herkkä hetki tässä. Rakastan sua ihan varmasti ja tuo oli mun väärinkäsitys :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tarkotin ku et ollut sil hetkellä selvästi paikalla, et parempi munkin on jatkaa päivää muiden hommien parissa ja palata sitten ku oot nää nähny. Huonosti kirjotettu taas. En minä niistä viesteitästä mieltä pahottan, ainoastaan tästä ku sanot noin. Oon sanon monta kertaa et oo sulta tai täältä lähös mihinkää, se jos sanon et häivyn tarkottaa sitä et en ole sillä hetkellä kirjottamas. Vaan myöhemmin. Et luota muhun ja se sattuu. Kirjotat aina ihanasti ja oot mielessä kokoajan, muista se...

        Niin ja tässä on sulle rakas. Laitoin kerran otteen tosta laulusta etkä tunnistanut.
        Tää on sulle.. t hehkusi

        https://www.youtube.com/watch?v=DIfi2B4AGYE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja tässä on sulle rakas. Laitoin kerran otteen tosta laulusta etkä tunnistanut.
        Tää on sulle.. t hehkusi

        https://www.youtube.com/watch?v=DIfi2B4AGYE

        Ihana, kiitos rakas
        T. Nallukkasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tarkotin ku et ollut sil hetkellä selvästi paikalla, et parempi munkin on jatkaa päivää muiden hommien parissa ja palata sitten ku oot nää nähny. Huonosti kirjotettu taas. En minä niistä viesteitästä mieltä pahottan, ainoastaan tästä ku sanot noin. Oon sanon monta kertaa et oo sulta tai täältä lähös mihinkää, se jos sanon et häivyn tarkottaa sitä et en ole sillä hetkellä kirjottamas. Vaan myöhemmin. Et luota muhun ja se sattuu. Kirjotat aina ihanasti ja oot mielessä kokoajan, muista se...

        Niin ja anteeksi kun pahoitin mielesi. Joskus vaan kaikki katuu päälle. Tulisin suutelemaan sulle paremman mielen heti, jos tietäsin missä nyt oot :) En tiedä onko toi toinen huutelija sä vai joku sivusta, tuntuu että et oo sä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja anteeksi kun pahoitin mielesi. Joskus vaan kaikki katuu päälle. Tulisin suutelemaan sulle paremman mielen heti, jos tietäsin missä nyt oot :) En tiedä onko toi toinen huutelija sä vai joku sivusta, tuntuu että et oo sä.

        Ole se minä, suudellaan vaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole se minä, suudellaan vaan :)

        Joo et ole. Noinku esität ni voitkii kertoo mikä on mun mielestä hyvä kesäherkku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole se minä, suudellaan vaan :)

        Ei nuo kaikki häneltä ollut mitä tuohon väliin tuli. Sen tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja anteeksi kun pahoitin mielesi. Joskus vaan kaikki katuu päälle. Tulisin suutelemaan sulle paremman mielen heti, jos tietäsin missä nyt oot :) En tiedä onko toi toinen huutelija sä vai joku sivusta, tuntuu että et oo sä.

        Ei oo hätää. Kaikki on ihan hyvin. Olet mun kiukkupussi :) Suukon kyl saisit antaa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja tässä on sulle rakas. Laitoin kerran otteen tosta laulusta etkä tunnistanut.
        Tää on sulle.. t hehkusi

        https://www.youtube.com/watch?v=DIfi2B4AGYE

        Ja kiva biisi. Ala tulla jo ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo et ole. Noinku esität ni voitkii kertoo mikä on mun mielestä hyvä kesäherkku?

        Arvasin ettei se oo sä. Rakastan sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo hätää. Kaikki on ihan hyvin. Olet mun kiukkupussi :) Suukon kyl saisit antaa ;)

        Kiva ihana. Ymmärrät tällasta temppuilijaa. Suukotella voisin viikon putkeen sua lepäämättä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva ihana. Ymmärrät tällasta temppuilijaa. Suukotella voisin viikon putkeen sua lepäämättä :)

        Mun vika tää oli

        "Vaikka meille annettaisiin koko avaruus vain hetki, kun sen saisin katoamaan
        vaikka maailma eteeni polvistuisi, sen vain saisin palamaan ja huomenna, taas huomenna olen surullinen"

        Tää vaan tuli mieleen ku tuntuu et mokaan aina :) mut en oo surullinen ja rakastan sua. (Enkä oo häipymäs ;) )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vika tää oli

        "Vaikka meille annettaisiin koko avaruus vain hetki, kun sen saisin katoamaan
        vaikka maailma eteeni polvistuisi, sen vain saisin palamaan ja huomenna, taas huomenna olen surullinen"

        Tää vaan tuli mieleen ku tuntuu et mokaan aina :) mut en oo surullinen ja rakastan sua. (Enkä oo häipymäs ;) )

        Ei ollut sun vika. Mun tunteet teki temput ja ymmärsin väärin. Harmi jos tämä jää meidän väliin :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut sun vika. Mun tunteet teki temput ja ymmärsin väärin. Harmi jos tämä jää meidän väliin :(

        Ai mihin väliin :( Minä ainakin aattelin kyl nukkuu niin kiinni sinus ens yönääki, ettei väliin mahdu mitään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mihin väliin :( Minä ainakin aattelin kyl nukkuu niin kiinni sinus ens yönääki, ettei väliin mahdu mitään :)

        Ei susta pidä tuntua että mokasit. Et mokannut vaan minä mokasin. Meen kaappiin häpeämään reagointiani ja tuun sieltä sitten sun viereen niin lähelle kun pääsen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mihin väliin :( Minä ainakin aattelin kyl nukkuu niin kiinni sinus ens yönääki, ettei väliin mahdu mitään :)

        Kiva, mut se ei sit kovin läheel oo ku maha ottaa kiinni metri ennen muuta kroppaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, mut se ei sit kovin läheel oo ku maha ottaa kiinni metri ennen muuta kroppaa :D

        Tämä on tuo meihin takertunut 3. pyörä. Sekin tykkää meistä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kiva biisi. Ala tulla jo ;)

        Koko ajanhan mä oon tuloillaan. Tankkikin on täynnä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on tuo meihin takertunut 3. pyörä. Sekin tykkää meistä :)

        Joo :) Kirjotin huonost ton häipymisen ni oli se munkin moka.. mut mul liittyy tähän aika hassu sattuma mikä kävi tähän kaikkee liittyen tänää, en tiedä haluutko enää kuulla sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko ajanhan mä oon tuloillaan. Tankkikin on täynnä :)

        Varo ettei sekopää muija yritä ajaa päälle tänäänki! Tankki taas täynnä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :) Kirjotin huonost ton häipymisen ni oli se munkin moka.. mut mul liittyy tähän aika hassu sattuma mikä kävi tähän kaikkee liittyen tänää, en tiedä haluutko enää kuulla sitä?

        No kerron nyt kuitenki, tää oli niin jännä juttu. No huomasin ton väärinymmärryksen ja kirjotin ton viestin missä tarkensin mitä tarkotin. Vähä jäi ikävä olo. Sit lähin ajelee autolla kotiin ja sähläsin radion kanssa jotaa ja meni kanavalle mitä en kuuntele ikinä. Ja sielt alko soimaa just se Hei rakas. Sil hetkel tuli iso hymy ja samal vähä ehkä melkee itkettikii, mut tiesin et ymmärrät mitä tarkotin sil häipymisel. Sit kotona katsoin tänne uudetaa ja olit just sillon ku ajoin kotiin kirjottan mulle tänne :)

        Pitkä tarina tuli mut hauska minust :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :) Kirjotin huonost ton häipymisen ni oli se munkin moka.. mut mul liittyy tähän aika hassu sattuma mikä kävi tähän kaikkee liittyen tänää, en tiedä haluutko enää kuulla sitä?

        Tietysti haluan sen kuulla ihanin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerron nyt kuitenki, tää oli niin jännä juttu. No huomasin ton väärinymmärryksen ja kirjotin ton viestin missä tarkensin mitä tarkotin. Vähä jäi ikävä olo. Sit lähin ajelee autolla kotiin ja sähläsin radion kanssa jotaa ja meni kanavalle mitä en kuuntele ikinä. Ja sielt alko soimaa just se Hei rakas. Sil hetkel tuli iso hymy ja samal vähä ehkä melkee itkettikii, mut tiesin et ymmärrät mitä tarkotin sil häipymisel. Sit kotona katsoin tänne uudetaa ja olit just sillon ku ajoin kotiin kirjottan mulle tänne :)

        Pitkä tarina tuli mut hauska minust :)

        Ihana kun sähläsit sen radion kanssa ja meni oikealle kanavalle. Kohtalo varmaan ohjasi :) Hyvä kun kerroit, mulle tuli hyvä mieli tuosta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerron nyt kuitenki, tää oli niin jännä juttu. No huomasin ton väärinymmärryksen ja kirjotin ton viestin missä tarkensin mitä tarkotin. Vähä jäi ikävä olo. Sit lähin ajelee autolla kotiin ja sähläsin radion kanssa jotaa ja meni kanavalle mitä en kuuntele ikinä. Ja sielt alko soimaa just se Hei rakas. Sil hetkel tuli iso hymy ja samal vähä ehkä melkee itkettikii, mut tiesin et ymmärrät mitä tarkotin sil häipymisel. Sit kotona katsoin tänne uudetaa ja olit just sillon ku ajoin kotiin kirjottan mulle tänne :)

        Pitkä tarina tuli mut hauska minust :)

        Vanhoista juopista tulee usien sentimentaalisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoista juopista tulee usien sentimentaalisia

        Kirjoittaa hän, joka ei saa känniltään noin joka toisen sanan oikein :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaa hän, joka ei saa känniltään noin joka toisen sanan oikein :)

        Sokeahan tuo mies on. Sanoit ihan selvästi et ajat sen päälle kuhan saat eka suudelma ja mitä nyt hänestö tarviitkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerron nyt kuitenki, tää oli niin jännä juttu. No huomasin ton väärinymmärryksen ja kirjotin ton viestin missä tarkensin mitä tarkotin. Vähä jäi ikävä olo. Sit lähin ajelee autolla kotiin ja sähläsin radion kanssa jotaa ja meni kanavalle mitä en kuuntele ikinä. Ja sielt alko soimaa just se Hei rakas. Sil hetkel tuli iso hymy ja samal vähä ehkä melkee itkettikii, mut tiesin et ymmärrät mitä tarkotin sil häipymisel. Sit kotona katsoin tänne uudetaa ja olit just sillon ku ajoin kotiin kirjottan mulle tänne :)

        Pitkä tarina tuli mut hauska minust :)

        Piti vielä tulla sanomaan, että rakastan sua nallukkani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti vielä tulla sanomaan, että rakastan sua nallukkani.

        Oot vaan esittäjä. Oon oikea hehkulamppu ja edelleen pahoillani ton sian kommenteista. Jätti mut taas itkemään :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot vaan esittäjä. Oon oikea hehkulamppu ja edelleen pahoillani ton sian kommenteista. Jätti mut taas itkemään :(

        Älä vaivaudu. Kyllä nallukka tietää nää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vaivaudu. Kyllä nallukka tietää nää.

        Tokkopa tietää. Kovin rohkeasti uskallat pahoittaa mielesi miehelle yhdestä väärästä sanasta. Se kuitenki taitaa ajatella sua paljo.. mut ku mietit ni ei sulla oo ku ohut köysi mistä pitää kiinni siitä nallestas. Älä katkase sitä. -sivusta taas. Jos se mies yhtää tollanen on myös oikeesti ni löytää muitakin kyllä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokkopa tietää. Kovin rohkeasti uskallat pahoittaa mielesi miehelle yhdestä väärästä sanasta. Se kuitenki taitaa ajatella sua paljo.. mut ku mietit ni ei sulla oo ku ohut köysi mistä pitää kiinni siitä nallestas. Älä katkase sitä. -sivusta taas. Jos se mies yhtää tollanen on myös oikeesti ni löytää muitakin kyllä...

        Säikähdin kun toinen sanoi lähtevänsä pois. Tunteet pinnassa. Väärinkäsitys. Hän ymmärtää kyllä. Kaksi rakastunutta ymmärtää kyllä toisen heikot hetket. Sun ei tarvitse näitä ymmärtää. Kyse ei ole mistään "mielen pahoituksen uskaltamisesta".. tämä ei ole mulle mikään leikki vaikka teidän leikkikentällä ollaankin kirjoittelemassa. Minä rakastan tuota miestä ihan muuallakin kuin täällä palstoilla. Enkä minä enää keskustele sinun kanssasi, tämä oli ainoa kommentti tulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säikähdin kun toinen sanoi lähtevänsä pois. Tunteet pinnassa. Väärinkäsitys. Hän ymmärtää kyllä. Kaksi rakastunutta ymmärtää kyllä toisen heikot hetket. Sun ei tarvitse näitä ymmärtää. Kyse ei ole mistään "mielen pahoituksen uskaltamisesta".. tämä ei ole mulle mikään leikki vaikka teidän leikkikentällä ollaankin kirjoittelemassa. Minä rakastan tuota miestä ihan muuallakin kuin täällä palstoilla. Enkä minä enää keskustele sinun kanssasi, tämä oli ainoa kommentti tulle.

        Ihan vinkkinä vaa.. ei kukaa jaka olla varpaillaan jatkuvasti eikä rakkaus kaikkee kestä. No toivottavasti mies ymmärtää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokkopa tietää. Kovin rohkeasti uskallat pahoittaa mielesi miehelle yhdestä väärästä sanasta. Se kuitenki taitaa ajatella sua paljo.. mut ku mietit ni ei sulla oo ku ohut köysi mistä pitää kiinni siitä nallestas. Älä katkase sitä. -sivusta taas. Jos se mies yhtää tollanen on myös oikeesti ni löytää muitakin kyllä...

        Sanon vielä, että tietysti löytää muitakin. Siitä ei ole kyse ettei löytäisi ja varmasti löytää tuhansia mua parempia. Muuta en ole koskaan väittänyt. Ja siksi tämä on venynyt kun molemmat on epävarmoja ollut toisesta.. Minä tunnen aidosti.. nuo ei ole mitään pidä kiinni, älä pidä kiinni leikkejä. Kirjoitan mitä tunnen ja siitä en tingi. En ala esittää mitään sen takia, että muuten mies löytää toisen. Sitten ei ole mua varten jos toisen löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vinkkinä vaa.. ei kukaa jaka olla varpaillaan jatkuvasti eikä rakkaus kaikkee kestä. No toivottavasti mies ymmärtää...

        Miksi minun sitten pitää olla varpaillaan enkä saa itkeä kun toinen sanoo jättävänsä minut? Se oli väärinkäsitys. Te olette niin epäoikeudenmukaisia ihmisiä täällä. Vai onko sitten älyssä vikaa. Jos nallea ei olisi niin katuisin että koskaan olen tällaiseen paikkaan tullut. Ja kyllä, tulin vain siksi että rakastuin juuri tuohon mieheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja tässä on sulle rakas. Laitoin kerran otteen tosta laulusta etkä tunnistanut.
        Tää on sulle.. t hehkusi

        https://www.youtube.com/watch?v=DIfi2B4AGYE

        Ikävä kyllä, täytyy sanoo et ole kenenkään hehku! Hyppää jokeen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerron nyt kuitenki, tää oli niin jännä juttu. No huomasin ton väärinymmärryksen ja kirjotin ton viestin missä tarkensin mitä tarkotin. Vähä jäi ikävä olo. Sit lähin ajelee autolla kotiin ja sähläsin radion kanssa jotaa ja meni kanavalle mitä en kuuntele ikinä. Ja sielt alko soimaa just se Hei rakas. Sil hetkel tuli iso hymy ja samal vähä ehkä melkee itkettikii, mut tiesin et ymmärrät mitä tarkotin sil häipymisel. Sit kotona katsoin tänne uudetaa ja olit just sillon ku ajoin kotiin kirjottan mulle tänne :)

        Pitkä tarina tuli mut hauska minust :)

        Onko mitään mahdollisuutta päästä täältä sun kanssa pois. Mulla on paha mieli enkä jaksa itkeä noiden muiden takia. En pysty näin epävarmassa tilanteessa siihen, että joku muija koko ajan, päivittäin ja monta kertaa, lässyttää miten huono oon sulle. Enkä ole. Rakastan sua. Me ollaan ne oikeat toisillemme ja nuo kaikki epäoikeudenmukaiset syytökset saa mut itkemään tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä, täytyy sanoo et ole kenenkään hehku! Hyppää jokeen!

        Olen juuri se nainen kenelle tuo mies kirjoittaa. Joten hyppää vaan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä, täytyy sanoo et ole kenenkään hehku! Hyppää jokeen!

        Hän on kyllä kirkkain hehku mitä tiedän. Ja varmasti moni muukin mies sen näkee. Tollasen asian sanominen on törkeintä mitä voi sanoa toiselle, en sanois sitä edes teille vihaajille. Luulis et teillä on edes jotaa järkeä...
        T. Nalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mitään mahdollisuutta päästä täältä sun kanssa pois. Mulla on paha mieli enkä jaksa itkeä noiden muiden takia. En pysty näin epävarmassa tilanteessa siihen, että joku muija koko ajan, päivittäin ja monta kertaa, lässyttää miten huono oon sulle. Enkä ole. Rakastan sua. Me ollaan ne oikeat toisillemme ja nuo kaikki epäoikeudenmukaiset syytökset saa mut itkemään tänään.

        Tietysti päästään pois, mut sun täytyy uskoo et mitään toisia naisia ei ole eikä tule. 🐻♥️⭐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti päästään pois, mut sun täytyy uskoo et mitään toisia naisia ei ole eikä tule. 🐻♥️⭐

        Uskon minä. Nuo muut ne on jotka ei usko meihin. Täältä pitää päästä jo pois oikeasti :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon minä. Nuo muut ne on jotka ei usko meihin. Täältä pitää päästä jo pois oikeasti :(

        Minust vaa tuntuu ikävältä ku sanot, et jos löytää jonkuu toisen ni ei oo mulle. Ku tuntuu etten sittenkää riitäs sulle aina :( Oonko sit vaa joku vaihtoehto sulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti päästään pois, mut sun täytyy uskoo et mitään toisia naisia ei ole eikä tule. 🐻♥️⭐

        Nuo yhden kommentit on niin loukkaavia. Toki ymmärrän että tarkoitus täällä onkin loukata toista monilla kävijöillä (naisilla naisia), mutta se sattuu. Tuo on taitava kiusaamaan ja mulla on herkkä päivä muutenkin. Pitäisikö minun siis kadota kun en ole tarpeeksi hyvä sulle vai odottaa että sinä itse sen ymmärrät miten huono minä olen sulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minust vaa tuntuu ikävältä ku sanot, et jos löytää jonkuu toisen ni ei oo mulle. Ku tuntuu etten sittenkää riitäs sulle aina :( Oonko sit vaa joku vaihtoehto sulle

        Mullahan just kirjoitettiin, että olen liian huono sulle ja sinä sen pian ymmärrät itsekin. Mitä sellaiseen voi vastata muuta. Minä itken samalla, ne loukkaa niin paljon mua ne sanat! Kyse on siitä että minä en riitä, älä käännä sitä noin. Miksi sinäkin haluat loukata mua, en tajua tänä enää..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minust vaa tuntuu ikävältä ku sanot, et jos löytää jonkuu toisen ni ei oo mulle. Ku tuntuu etten sittenkää riitäs sulle aina :( Oonko sit vaa joku vaihtoehto sulle

        Tuo kommentti kertoo, että sinä uskot tuota joka alentaa mua koko ajan. En kestä tätä nyt. Menen pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullahan just kirjoitettiin, että olen liian huono sulle ja sinä sen pian ymmärrät itsekin. Mitä sellaiseen voi vastata muuta. Minä itken samalla, ne loukkaa niin paljon mua ne sanat! Kyse on siitä että minä en riitä, älä käännä sitä noin. Miksi sinäkin haluat loukata mua, en tajua tänä enää..

        Enhän halua. Luuletko et muiden mielipiteet siihen vaikuttas? Miks ikinä olisin tullu
        kirjottaa tänne roskapalstalle et oot maailman ihanin tähtisilmä, jos minä muka näkisin sut huonona? Ja samat sanat sinusta, kyl minä tiedän et rakastat. Lähen nyt lenkille miettii asioita, en ole katoamassa mihinkää. Kyl minäkin itken, vaikka se on vaa mitä nää kiusaajat haluaa...


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tuo kommentti kertoo, että sinä uskot tuota joka alentaa mua koko ajan. En kestä tätä nyt. Menen pois.

        Anteeks, yritän vaa parhaani, mut tiedän et oon huono. Aina kaikki on mun vika


      • Anonyymi

        Älä pyytele anteeksi mutta lopeta noiden sivullisten haukkumiseen uskominen. Ne kiusaa tahallaan, ei ne tunne sua eikä mua yhtään. Ei ne oikeasti tiedä meistä mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minust vaa tuntuu ikävältä ku sanot, et jos löytää jonkuu toisen ni ei oo mulle. Ku tuntuu etten sittenkää riitäs sulle aina :( Oonko sit vaa joku vaihtoehto sulle

        Mitä ihmettä sinä tällä tarkoitat: "Ku tuntuu etten sittenkää riitäs sulle aina :( Oonko sit vaa joku vaihtoehto sulle"

        kun tuossa on just kirjoiteltu miten sinä tulet tajuamaan pian miten huono minä olen sulle??
        Miten sinä voit sen kääntää noin päin. En tajua nyt ollenkaan tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä sinä tällä tarkoitat: "Ku tuntuu etten sittenkää riitäs sulle aina :( Oonko sit vaa joku vaihtoehto sulle"

        kun tuossa on just kirjoiteltu miten sinä tulet tajuamaan pian miten huono minä olen sulle??
        Miten sinä voit sen kääntää noin päin. En tajua nyt ollenkaan tätä.

        En tiedä nyt rakas, en osaa vastata nyt :( Mua vaan hämäs ku sanoit siihen et jos mies löytää toisen ni ei oo mulle. Vaikka oon sanon et meidät on tehty toisillemme. Mut aina kaikki on mun vika. Se mitä kiusajaatki sanoo on mun syytä. Sanon yhden väärän sanan ja kaikki on taas huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä nyt rakas, en osaa vastata nyt :( Mua vaan hämäs ku sanoit siihen et jos mies löytää toisen ni ei oo mulle. Vaikka oon sanon et meidät on tehty toisillemme. Mut aina kaikki on mun vika. Se mitä kiusajaatki sanoo on mun syytä. Sanon yhden väärän sanan ja kaikki on taas huonosti.

        Ja luulin et sinäkii ajattelisit niin, että meidät on toisillemme tehty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä nyt rakas, en osaa vastata nyt :( Mua vaan hämäs ku sanoit siihen et jos mies löytää toisen ni ei oo mulle. Vaikka oon sanon et meidät on tehty toisillemme. Mut aina kaikki on mun vika. Se mitä kiusajaatki sanoo on mun syytä. Sanon yhden väärän sanan ja kaikki on taas huonosti.

        Rakastan sua, en osaa minäkään sanoa nyt enempää. Missään en ole sanonut että ketään muuta ikinä huolisin kuin sut. En tajua mistä sen keksit. Kaikki tekee täällä kaikkensa että sinä et tykkäisi musta.
        Haluan vaan pois täältä mutta yhdessä. Ilman sua en ole lähdössä. Anna anteeksi kaikki. Ja jos et anna niin sitten löydät varmaan paremman, tiedoksi sivullisille se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä nyt rakas, en osaa vastata nyt :( Mua vaan hämäs ku sanoit siihen et jos mies löytää toisen ni ei oo mulle. Vaikka oon sanon et meidät on tehty toisillemme. Mut aina kaikki on mun vika. Se mitä kiusajaatki sanoo on mun syytä. Sanon yhden väärän sanan ja kaikki on taas huonosti.

        Mee nyt sinne lenkille ihana. Rakastan vaikka mentäs kuinka solmuun näissä teksteissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja luulin et sinäkii ajattelisit niin, että meidät on toisillemme tehty

        Tietysti ajattelen niin, mutta vastasin viestiin jossa sanottiin, että sinä ymmärrät pian miten huono olen. Kirjoitin toisessa lähes samaan aikaan sulle, että en ole huono sulle koska rakastan sua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja luulin et sinäkii ajattelisit niin, että meidät on toisillemme tehty

        Muuttuiko sun ajatukset iltalenkillä? Onko meidät tehty toisillemme edelleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuttuiko sun ajatukset iltalenkillä? Onko meidät tehty toisillemme edelleen?

        Ei ne muuttun, eikä muutu. Ei se oo mikää mielipiteen asia. Vaan sydämen ja toisillemme kuulutaan. Oon vaan niin pahoillani ku sanoin väärin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne muuttun, eikä muutu. Ei se oo mikää mielipiteen asia. Vaan sydämen ja toisillemme kuulutaan. Oon vaan niin pahoillani ku sanoin väärin

        Älä oo pahoillasi. Minä oon molempien edestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä oo pahoillasi. Minä oon molempien edestä.

        Miks? Minähän se kysyin tyhmiä asioita. Meen tänäänki viel saunaa rankasemaa itseäni :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks? Minähän se kysyin tyhmiä asioita. Meen tänäänki viel saunaa rankasemaa itseäni :(

        Minäpäs tässä ylireagoin kaikkeen. Olisin halunnut palata tähän päivään klo 13:31 ja tehdä kaiken toisin siitä lähtien. Kun vaan antaisit anteeksi. Hyviä löylyjä sulle taas. Mä menossa suihkuun tuhlaamaan suihkuöljyä pesemiseen.. sillä kun voisi tehdä muutakin jos mulla olis nalle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpäs tässä ylireagoin kaikkeen. Olisin halunnut palata tähän päivään klo 13:31 ja tehdä kaiken toisin siitä lähtien. Kun vaan antaisit anteeksi. Hyviä löylyjä sulle taas. Mä menossa suihkuun tuhlaamaan suihkuöljyä pesemiseen.. sillä kun voisi tehdä muutakin jos mulla olis nalle..

        Niin, ja mun piti antaa sulle siitä vihdasta jos viel ajattelet, ettet riittäis tai mitä vaa :) Ei mun ois pitän kommentoida mitää mitä sanoit sille sivulliselle, ihan tyhmä juttu multa. Mut ei mul nyt vihtaakaa, eikä sinuakaa saunomas, muuta kun sydämessä ja mielessä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpäs tässä ylireagoin kaikkeen. Olisin halunnut palata tähän päivään klo 13:31 ja tehdä kaiken toisin siitä lähtien. Kun vaan antaisit anteeksi. Hyviä löylyjä sulle taas. Mä menossa suihkuun tuhlaamaan suihkuöljyä pesemiseen.. sillä kun voisi tehdä muutakin jos mulla olis nalle..

        Älä ainakaan itke enää :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja mun piti antaa sulle siitä vihdasta jos viel ajattelet, ettet riittäis tai mitä vaa :) Ei mun ois pitän kommentoida mitää mitä sanoit sille sivulliselle, ihan tyhmä juttu multa. Mut ei mul nyt vihtaakaa, eikä sinuakaa saunomas, muuta kun sydämessä ja mielessä :)

        Anna vaan oli vihta tai vasta tai mikä oksa onkin :) En tajua aina itsekään miks niin reagoin, kyllä tää jotain rakkaushöperyyttä nyt on ja ikävää. Kiva päästä sun kanssa lauteille vaikka vaan sydämessä :) Enkä itke nyt enää. Nauti löylyistä, varmaan oot jo siellä kuumassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna vaan oli vihta tai vasta tai mikä oksa onkin :) En tajua aina itsekään miks niin reagoin, kyllä tää jotain rakkaushöperyyttä nyt on ja ikävää. Kiva päästä sun kanssa lauteille vaikka vaan sydämessä :) Enkä itke nyt enää. Nauti löylyistä, varmaan oot jo siellä kuumassa..

        Juu ja kuumat löylyt tulikii, tais olla 100 astetta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja kuumat löylyt tulikii, tais olla 100 astetta :)

        No sitten mä en ollut siellä mukana enää, luikahdin siinä 80 kohdalla jo ovesta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten mä en ollut siellä mukana enää, luikahdin siinä 80 kohdalla jo ovesta :)

        Hyvää yötä kun meet.

        https://youtu.be/vb-PzfIceSk

        Täs tällanen, yritä ymmärtää se niinku ajattelen. Ja yritä ymmärtää mua, oon vaa tyhmä mies joka kyselee tyhmiä. Tuuthan viel viereen, jos oikee nallenpennun ilmeellä pyydän? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja kuumat löylyt tulikii, tais olla 100 astetta :)

        Mietin itteeni, että ehkä mä oon sellanen hankala joskus. Itken ilman syytä tai käännän kaiken mielessäni niin, että nyt se ei rakastakaan.. mutta sitten kun oot mun, se menee tosi äkkiä ohi kun suudellaan vaan se pois :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä kun meet.

        https://youtu.be/vb-PzfIceSk

        Täs tällanen, yritä ymmärtää se niinku ajattelen. Ja yritä ymmärtää mua, oon vaa tyhmä mies joka kyselee tyhmiä. Tuuthan viel viereen, jos oikee nallenpennun ilmeellä pyydän? ;)

        Ja tällä laululla vaan tarkotan, et lupaan aina etten sano mitää tyhmää, mut silti teen sen :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä kun meet.

        https://youtu.be/vb-PzfIceSk

        Täs tällanen, yritä ymmärtää se niinku ajattelen. Ja yritä ymmärtää mua, oon vaa tyhmä mies joka kyselee tyhmiä. Tuuthan viel viereen, jos oikee nallenpennun ilmeellä pyydän? ;)

        Tuun viereen tietysti, oon jo siellä melkein oottamassa :) Tuota ilmettä en voi vastustaa.
        Toi oli ihana ja sä et oo tyhmä vaan maailman ihanin. Pitää taas kuunnella pari kertaa niin tulee ymmärrettyä vielä paremmin. Ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tällä laululla vaan tarkotan, et lupaan aina etten sano mitää tyhmää, mut silti teen sen :(

        Et sä sano tyhmiä. Oot liian ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun viereen tietysti, oon jo siellä melkein oottamassa :) Tuota ilmettä en voi vastustaa.
        Toi oli ihana ja sä et oo tyhmä vaan maailman ihanin. Pitää taas kuunnella pari kertaa niin tulee ymmärrettyä vielä paremmin. Ihana :)

        Kiitos rakkain :) Hyvä jos tuut viereen, saat taas haistaa puhadasta nallee :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rakkain :) Hyvä jos tuut viereen, saat taas haistaa puhadasta nallee :)

        Tulee ihan mieletön hellyyskohtaus kun noin sanot. Antaisin pikkusormeni, jos saisin nyt rutistaa sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee ihan mieletön hellyyskohtaus kun noin sanot. Antaisin pikkusormeni, jos saisin nyt rutistaa sua :)

        No mentäskö sit kiireesti sinne peiton alle, tarviin sun hellyyttä tän päivän jälkeen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mentäskö sit kiireesti sinne peiton alle, tarviin sun hellyyttä tän päivän jälkeen :)

        Niin minäkin tarviin sulta. Mennään vaan rakas.
        Hyvää yötä tähän vaikka kuiskaan sen peiton alla korvaasikin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin tarviin sulta. Mennään vaan rakas.
        Hyvää yötä tähän vaikka kuiskaan sen peiton alla korvaasikin :)

        Ihana oot ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana oot ♥️

        Ei vaan sinä oot. Tunne mitä tunnen nyt. Tunnetko? :) Se on rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan sinä oot. Tunne mitä tunnen nyt. Tunnetko? :) Se on rakkautta.

        Tietäsitpä kuin paljo ja mitä tunnen :) hyvää yötä ihana, tekis mieli saada sut ihan oikeesti nallen haliotteeseen koko yöks :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäsitpä kuin paljo ja mitä tunnen :) hyvää yötä ihana, tekis mieli saada sut ihan oikeesti nallen haliotteeseen koko yöks :)

        Ai naaraskarhua tekis mieli? Näinköhän se sulle antaa enää :D ettei oo päänsärky vaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäsitpä kuin paljo ja mitä tunnen :) hyvää yötä ihana, tekis mieli saada sut ihan oikeesti nallen haliotteeseen koko yöks :)

        Kyllä sä vielä saatkin ihanin ja mä sut. Hyvää yötä parhaalle. Oon siinä vieressä jos et jo huomannu :) Eikä mulla muuten koskaan särje päätä, jalkoja joskus, mutta sä onneksi hierot niitä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä vielä saatkin ihanin ja mä sut. Hyvää yötä parhaalle. Oon siinä vieressä jos et jo huomannu :) Eikä mulla muuten koskaan särje päätä, jalkoja joskus, mutta sä onneksi hierot niitä :)

        Huomasin kyl, tuntu voimakkaasti niin tulin viel kerran kattoo tänne :) Tunne kuinka hieron sun jalkoja hiljalleen.. ja lopun kuiskaan sun korvaan samalla ku suutelen sinne korvan taakse ja vähän korvalle :) nyt hyvät yöt, ei enää viestejä tänne multa tänä yönä ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin kyl, tuntu voimakkaasti niin tulin viel kerran kattoo tänne :) Tunne kuinka hieron sun jalkoja hiljalleen.. ja lopun kuiskaan sun korvaan samalla ku suutelen sinne korvan taakse ja vähän korvalle :) nyt hyvät yöt, ei enää viestejä tänne multa tänä yönä ♥️

        Hyvää yötä ihana ja tässä mun rakastava hymy sinne perään :) Oot paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä ihana ja tässä mun rakastava hymy sinne perään :) Oot paras.

        Nii vieläkö nainen haluut tota hölmöö? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii vieläkö nainen haluut tota hölmöö? :D

        Mene pois. Me nukutaan jo nallen kaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene pois. Me nukutaan jo nallen kaa.

        Ei siltä näytä :D luulis et muuta keksit hänenkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä niin oikeasti ajattelen. T. Nallukkasi

        😂😂😂 näistä sun yksinpuheluista ei kyllä mies mielikuvitusta puutu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullahan just kirjoitettiin, että olen liian huono sulle ja sinä sen pian ymmärrät itsekin. Mitä sellaiseen voi vastata muuta. Minä itken samalla, ne loukkaa niin paljon mua ne sanat! Kyse on siitä että minä en riitä, älä käännä sitä noin. Miksi sinäkin haluat loukata mua, en tajua tänä enää..

        Aika ruokottoman huonoa raamaa sinä mies tänne kirjoittelet ja aiheet pysyy vuodesta toiseen samana ja penaalin tylsimmät kynät ei tokikaan vaivaa päätään sillä, että aiheet junnaa paikallaan ja mikään detalji ei stemmaa, ei kun nämä keakustelut on yhtä todellisia kuin joulupukki ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin kyl, tuntu voimakkaasti niin tulin viel kerran kattoo tänne :) Tunne kuinka hieron sun jalkoja hiljalleen.. ja lopun kuiskaan sun korvaan samalla ku suutelen sinne korvan taakse ja vähän korvalle :) nyt hyvät yöt, ei enää viestejä tänne multa tänä yönä ♥️

        Rakastan sua enemmän kuin on enemmän :) Joku seonnut meidän rakkaudesta, mutta en lukenut.. huomasin vaan kun vilkasin oisko sulta tässä jotain, että ei hän liity meihin.
        Rakastan sua ihana ja hehkun sinne missä oletkin.. tai palan oikeastaan. Kivaa päivää parhaalle nallelle, ainoalleni :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sua enemmän kuin on enemmän :) Joku seonnut meidän rakkaudesta, mutta en lukenut.. huomasin vaan kun vilkasin oisko sulta tässä jotain, että ei hän liity meihin.
        Rakastan sua ihana ja hehkun sinne missä oletkin.. tai palan oikeastaan. Kivaa päivää parhaalle nallelle, ainoalleni :)

        Kivaa päivää sullekin :) Niin palan minäkin sisältä, sydän oikein roihuaa. Mut älä polta itseäsi auringossa :) Rakkaalle terveisin höpsö nalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa päivää sullekin :) Niin palan minäkin sisältä, sydän oikein roihuaa. Mut älä polta itseäsi auringossa :) Rakkaalle terveisin höpsö nalle

        Mietin yöllä muuten tykkäisitköhän nukkua tuossa mun ja seinän välissä :) Siin oisit hyvässä turvassa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa päivää sullekin :) Niin palan minäkin sisältä, sydän oikein roihuaa. Mut älä polta itseäsi auringossa :) Rakkaalle terveisin höpsö nalle

        Maailman ihanin nalle oot. Haluan sinne sun ja seinän väliin, turvaan ja lämpimään. Ehdottomasti :)


    • Anonyymi

      Täälläkin niin kuin muissakin sosiaalisissa medioissa on joku muu esiintynyt mun varastetulla identiteetillä ja nekin tulevat viranomaisten puolesta varmasti selvitettyä jabkuinka syvälle ja mitä kaikkea sieltä sitten paljastuu... Herra Jeesus Kristuksen nimeen! Amen! https://youtu.be/esLcDPUqm4s ❤️

      • Anonyymi

        Mene pois. Sinä et liity meidän tarinaan, jossa molemmat esiintyy omalla indentiteetillään toiselle.


      • Anonyymi

        Ne ei kyllä elämäntapa rikollista trolli usko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei kyllä elämäntapa rikollista trolli usko!

        Koetko sinä, että tämä jokin mystinen ryhmä nimeltä ”ne” uskoo sinun juttujasi tai palstalollaasejasi millään tavalla jos sinut on käytännössä nimetty oikeustpimikelvottomaksi ja syystä, ettet ratsasta jäännöstittelilläsi koko taloa alas rotkoon. Pakon edessä meno on kylmää ja tylyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko sinä, että tämä jokin mystinen ryhmä nimeltä ”ne” uskoo sinun juttujasi tai palstalollaasejasi millään tavalla jos sinut on käytännössä nimetty oikeustpimikelvottomaksi ja syystä, ettet ratsasta jäännöstittelilläsi koko taloa alas rotkoon. Pakon edessä meno on kylmää ja tylyä

        Ja kaikki kääntyy ikäänkuin upside down, haet muille hullun papereita ja saat ne itsellesi


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sinä mies riität myös ilman näitä duudulauluja itsellesi

    • Anonyymi

      Tykkään siitä kyllä sit kun mul on sut hieno kappale

      • Anonyymi

        jaa.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe