Tietokone kuvat

Anonyymi

Olen nuori 14v Lestadiolainen poika, mietin kun TV:n katselu on syntistä, mutta usein näen tietokoneellani vähäpukeisia naisia, kun teen koulutehtäviä tai pelaan. Onko se syntiä?

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On.
      Jos silmäsi saattavat sinut kiusaukseen, sinun tulee luopua silmistäsi.
      Jos kätesi saattaa sinut kiusaukseen, sinun tulee luopua joko kädestäsi tai sukuelimestäsi.
      Näin sanoo raamattu.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä lähtien naputtelen konetta hepillä silmät siristellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä lähtien naputtelen konetta hepillä silmät siristellen.

        Oho tuli kirjoitus virhe
        kepillä


      • Anonyymi

        Et nyt suviseuralaiaet näkyy TV lähetyksissä itse. Et mitäs nyt tehdään sitten ????


      • Anonyymi

        Silmien kautta tulleet kuvat viettelee mutta tässä on sana JOS. Useimmat ihmiset tietää mikä on oikein väärin mikä hyvää mikä huonoa eikä kaikkia VIETTELE mitä näkee tai katsoo.


    • Anonyymi

      Tee koulutehtäviä ajatuksen kanssa, niin maailma saattaa aueta ja ongelma kadota.

      • Anonyymi

        Kiitos mutta en ymmärrä mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos mutta en ymmärrä mitä tarkoitat?

        Kivikaudella syntyneet muinaistarinat ovat arvokasta perintöä, mutta maailmasta tiedetään jo paljon enemmän.

        Tieto ei ole syyllisyyden aihe.
        Eikä se että pojasta varttuu mies.


    • Anonyymi

      Joo et ole. Mutta on syntiä.

      • Anonyymi

        Suviseurat näkyy TV lähetyksessä kaikkiin koteihin mitä nyt tehdään kun TV on syntiä ??


    • Anonyymi

      Ei se ole syntiä, että katselet vähäpukuisia naisia. Katselethan kissaasikin ilman että täytyy pitää mustia silmälaseja.
      Ajattele mielessäsi, että kylläpä on ihana kun Jumala on luonut tytöt niin kauniiksi ja rakastettaviksi, ja tunne kiitollisuutta Häntä kohtaan.

      Tiedäthän, että Aadam ja Eeva olivat alasti, eivätkä hävenneet toisiaan. Jos kaikki olisivat alasti, niin pitäisit alastomuutta luonnollisena asiana.

      Juuri se että et saa aina nähdä alastomia, saa aikaan sen että haluat välttämättä katsella heitä.
      Muista että rakastaminen on sallittua, himoitseminen ei. Jos rakastat, silloin toivot rakkautesi kohteen olevan onnellinen ja tyytyväinen.
      Jos himoitset, silloin haluat tyydyttää itseäsi toisen kustannuksella.

      Joten nauti kauniista kuvista ja tunne kiitollisuutta Luojaamme kohtaan!

      • Anonyymi

        Siis nauti suviseuroista TV esittää YLE areenassa.


    • Anonyymi

      Minä olen helluntaiperheeseen kuuluva 12v tyttö ja on inhottavaa kuunnella kun vanhempani sekoilevat harrastaessaan kielilläpuhumista.

      • Anonyymi

        Minä olen lestaperheen poika. Minua inhottaa vanhempieni harrastama vauvatehtailu.
        Pyytävät siis vuoden välein haikaraa tuomaan uuden lapsen tähän ahtaaseen torppaan.
        Voisiko se haikara viedä ainakin osan sisaruksista pois?


      • Anonyymi

        Kielilläpuhumisesta lapset käyttävät nimitystä "siansaksa" eli aikuiset höpöttelevät siansaksaksi ihan mitä sattuu eikä siinä ole päätä eikä häntää! Leikitään, että ns. Pyhän Hengen voimasta höpötellään siansaksaa, jotta oma status muiden kristittyjen joukossa nousisi ja alettaisiin pitää "pyhimyksenä".

        Lähinnä kysymys on kuitenkin siitä, että aamulääkkeet ovat näillä "kielilläpuhujilla" jääneet ottamatta.


      • Anonyymi

        Hellari vaparit puhuu kielillä joskus budhat riivaajat puhuu myös. Älä välitä sekään ei ole merkki pelastumisesta silti. Ne on vaan joko hengen juttuja riivasjien tai muuta sielullusta kuten Paavali totesi jos että saa ääneen selvää puhetta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen lestaperheen poika. Minua inhottaa vanhempieni harrastama vauvatehtailu.
        Pyytävät siis vuoden välein haikaraa tuomaan uuden lapsen tähän ahtaaseen torppaan.
        Voisiko se haikara viedä ainakin osan sisaruksista pois?

        Ortodoksikirkossa käy yleensä haikara mutta totuus on naida joutuu ja yhdyntää harjoittaa että siitä lapsia alkaa kasvaa naisen kohtuun ja syntyy vielä jalkp välistä. Nykyään monet miehet on mukana synnytyksessä tai ovat lääkäreitä..YouTube on videoita SYNNYTYKSESTÄ. Missä mies mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielilläpuhumisesta lapset käyttävät nimitystä "siansaksa" eli aikuiset höpöttelevät siansaksaksi ihan mitä sattuu eikä siinä ole päätä eikä häntää! Leikitään, että ns. Pyhän Hengen voimasta höpötellään siansaksaa, jotta oma status muiden kristittyjen joukossa nousisi ja alettaisiin pitää "pyhimyksenä".

        Lähinnä kysymys on kuitenkin siitä, että aamulääkkeet ovat näillä "kielilläpuhujilla" jääneet ottamatta.

        Sikojen saksa oli juutalaista hebreaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen lestaperheen poika. Minua inhottaa vanhempieni harrastama vauvatehtailu.
        Pyytävät siis vuoden välein haikaraa tuomaan uuden lapsen tähän ahtaaseen torppaan.
        Voisiko se haikara viedä ainakin osan sisaruksista pois?

        Voit itse häipyä ensimmäisenä.


    • Anonyymi

      Olen sateenkaari perheen tyttö tai poika, en tiedä kumpi, minua häiritsee vanhempi oletettujeni jatkuva parinvaihto.

      • Anonyymi

        Oletko tyttöoletettu, poikaoletettu, muunsukupuolinen vai kenties täysin sukupuoleton?

        Jos pysyttäisiin Raamatussa ja mitä sukupuolia Jumala on alunperin luonut, niin ei kenelläkään tarvitsisi olla ulapalla sukupuolensa kanssa. Oletettavasti Jumalan luomat sukupuolet eivät enää riitä, koska Jumala ei saa "määräillä", minkä sukupuolen edustajaksi synnymme, vaan me ihmiset otamme vallan myös tässä asiassa itsellemme.


      • Anonyymi

        Sateenkaariperheiden oletettujen sukupuolta ei ole lupa määritellä ennen 18 vuoden ikää, jolloin oletettu saa itse päättää, mitä sukupuolta hän haluaa oletetusti edustaa. Vanhemmat eivät halua painostaa olettamalla lapsuuden ja nuoruuden aikana tiettyä sukupuolta kurkusta alas, koska lapsi valitsee itse aikuistuttuaan ;)

        Auta armias, jos vaikkapa joku opettaja olettaa, että kyseessä on poika / poikaoletettu! Silloin tullaan lankoja pitkin ja syytetään opettajaa, että lapsi hämmentyi moisesta pakkokategorisoinnista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tyttöoletettu, poikaoletettu, muunsukupuolinen vai kenties täysin sukupuoleton?

        Jos pysyttäisiin Raamatussa ja mitä sukupuolia Jumala on alunperin luonut, niin ei kenelläkään tarvitsisi olla ulapalla sukupuolensa kanssa. Oletettavasti Jumalan luomat sukupuolet eivät enää riitä, koska Jumala ei saa "määräillä", minkä sukupuolen edustajaksi synnymme, vaan me ihmiset otamme vallan myös tässä asiassa itsellemme.

        Sulla on sitten varmaankin hyvä selitys sille, miksi syntyy kaksineuvoisia (hermafrodistisia) ihmisiä. Siis ihmisiä, joilla on sekä naisen että miehen sukuelimet.
        Mitäs se sun raamattu asiasta tietää kertoa?
        Tuleeko jumalalla ns. virheitä lumisen suhteen?


      • Anonyymi

        No jos sinulla on jalkojen välissä kivekset ja pätkä lihaa mistä pissakin tulee olet varmasti poika jos on kivekset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tyttöoletettu, poikaoletettu, muunsukupuolinen vai kenties täysin sukupuoleton?

        Jos pysyttäisiin Raamatussa ja mitä sukupuolia Jumala on alunperin luonut, niin ei kenelläkään tarvitsisi olla ulapalla sukupuolensa kanssa. Oletettavasti Jumalan luomat sukupuolet eivät enää riitä, koska Jumala ei saa "määräillä", minkä sukupuolen edustajaksi synnymme, vaan me ihmiset otamme vallan myös tässä asiassa itsellemme.

        Kätilöinä toimii Egyptin uskonnoista olevat nykyään silpominen on heidän uskonto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on sitten varmaankin hyvä selitys sille, miksi syntyy kaksineuvoisia (hermafrodistisia) ihmisiä. Siis ihmisiä, joilla on sekä naisen että miehen sukuelimet.
        Mitäs se sun raamattu asiasta tietää kertoa?
        Tuleeko jumalalla ns. virheitä lumisen suhteen?

        Tarkoitat NS.riivattuja demoneja usein hinduilla on epämuodostumia myös Egyptissä on. Poppamiehet manaa henkiä.


    • Anonyymi

      Kunhan aikuistun tästä, niin joku saarnaaja, evankelista, ihmeparantaja yms. saa upottaa minut lähimpään vesistöön vyötäröä myöten.

      • Anonyymi

        Eikös se kuukauden iässä päähän pantu ihmevesi- jota kastevedeksikin kutsutaan- muka riittänyt?
        Se on kuulkaa jännä juttu: vauvelin pää kun kastellaan, ni taivaspaikka on taattu.
        Sit muutaman vuoden ikäisen kersan pitää olla myös lesta, että pääsee taivaisiin.


      • Anonyymi

        Miksi pitää aikuistua. Jos olet jo kastettu se riittää koko elämäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se kuukauden iässä päähän pantu ihmevesi- jota kastevedeksikin kutsutaan- muka riittänyt?
        Se on kuulkaa jännä juttu: vauvelin pää kun kastellaan, ni taivaspaikka on taattu.
        Sit muutaman vuoden ikäisen kersan pitää olla myös lesta, että pääsee taivaisiin.

        Lestat ei ole ainoita jotka pelastuu. Mutta usko on lahja sitä ei voi väkisin tuottaa.


    • Anonyymi

      Onko nuorissa VL-naisissa niitä, jotka haluavat oman sugar daddyn salaisesti? Minua vetoaa VL-naisten meikittömyys ja tavisolemus. Tavikset ovat seksikkäitä.

    • Anonyymi

      Jos naisten vähäpukeisuus kiusaa, niin löytyy niitä sellaisiakin kuvia, joissa naisilla ei ole pukineita lainkaan.

    • Anonyymi

      Nähtyäsi kuvat käy runkilla niin voit keskittyä koulutehtäviin.

    • Anonyymi

      JOS aloittaja olet tosiaan vl.-perheestä, niin kysyhän vanhemmiltasi tuota asiaa !
      Nämä muut vastaukset, tähän asti voit jättää omaan arvoonsa, moiset "kirjailijat" !
      Nykyään ei voi välttyä niukka vaatteisista kuvista, kun joka paikassa niitä näkee, mm. mainoksissa, mutta älä silmä pieni katso mitä vain, sillä Isä taivainen.... jotenkin tuohon tyyliin ! ...
      Seksiä yritetään "syöttää" joka paikkaan, kun ei osata enää hävetä mitään, meidänkään kulttuurissa, ehkä tuolla jossain muualla ymmärtävät paremmin, kun naisten täytyy peittää itsensä kokonaan, mutta rajansa ehkä kaikella !?
      Aloittaja on vielä lapsi, murkkuikäinen, niin vaarallista hänelle kirjoitella täällä mitä soopaa tahansa. Maailman meininki on mennyt niin irvokkaaksi, ettei ole enää "häpyä hännän nenässä", ennen oltiin siveellisempiä. !!

      • Anonyymi

        Onneksi me uskovaiset emme harrasta seksiä. Me harjoitamme vain lisääntymistä, koska jumala niin käski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi me uskovaiset emme harrasta seksiä. Me harjoitamme vain lisääntymistä, koska jumala niin käski.

        Tarkoittaa nyt juutalaisia kirjaimen vanhassa. Eiköhän Jumala ole pannut pakanatkin panemaan.


      • Anonyymi

        Kiitos vastauksestasi, en edes tunne isääni ja äidiltä en tohdi kysyä, siksi kysyin täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaa nyt juutalaisia kirjaimen vanhassa. Eiköhän Jumala ole pannut pakanatkin panemaan.

        Pakanat panee ja rietastelee, uskovaiset vain lisääntyy.


    • Anonyymi

      Tytöillä (-> nuorilla naisilla) on helpompaa, voivat deittailla vanhoja setiä ja saada sitten vähän paitarahoja. Pyllyseksiä jos harrastaa, ei mene edes neitsyys. Poika, vanhana kadut elämätöntä elämää!

    • Anonyymi

      Käyt välillä kädellä niin kyllä se siitä.

    • Anonyymi

      Kuule lestat esiintyy TV ohjelmissa hyvin näkyy kaikki suviseurat TV ja YouTube myös täällä Suomi 24 tätä lukee kaikki uskonnot uskottomat ja muslimit myösm jehovat hellarit.

    • Anonyymi

      Kuule vähä pukeisuus ei merkitse mitään olethan itsekin alusvaatteissa uimapuvussa ja alasti suihkussa saunassa ei mitään se on tavallista. Vaatteita on monenlaisia ja sitten on ne muoti jutut eri ikäisillä.Teinit pitää erilaisia muoti juttuja kuin aikuiset.Olethan syntynyt naisesta eikö niin.Löydät kyllä itsellesi oman puolison josta tykkäät jonka kanssa on hyvä olla ja haluatte elää yhdessä arkista elämää ja jakaa juhlat.Usein puolison kanssa harrastetaan kaikkea kuten työn ohessa luontoa ja liikuntaa.Niillä mainoskuvien ihmisillä on useimmin omat puolisot tai ystävät perheet ja usein he vain tienaavat rahaa opiskeluun.Esim.näytelmissä näyttelijät ei oikeasti harrasta yhdyntää vaan heillä on siinä välissä tyynyn tapainen juttu.Ne vain näyttelee. Sitten taas ne missä oikeasti näytetään seksiä ovat aikuisia eikä niitä kannata katsella ne on maksullisia kanavia enimmäkseen.Vähä pukeinen ei ole sama kuin alasti.Ja muissa uskonnoissa arabit yleensä taas pitää paljon kangasta mutta vie jo nuoret pojat bordelleihin ja käyvät siellä itse.Eli ei ole vaatteista mitenkään kiinni miten ihminen käyttäytyy oikeasti.Vaatteet voi olla vain kulissi.

    • Anonyymi

      Todella jos tuntuu että sinun omat ajatukset on rumia niin mieti mistä se johtuu. Normaali ihminen ei ajattele mitään vaikka toiset on alasti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe