- Presidentti Niinistö osti Mclaren formula auton
"Olin aina unelmoinut omasta F1 autosta"
- Nyrkkeilijä Mira Potkonen kompastui Keuruulla koirankakkaan
"miksei ihmiset korjaa niitä"
- Pääministeri Sauli Harakka tänään tv:ssä:
"Mielestäni koronaveroa pitäisi nostaa"
- Martti Ahtisaari kävi kakalla Puuhamaassa:
" täällä on wc tilat paremmat kuin missään muualla"
- Kärsämäellä Pohjois Pohjanmaalla innostuttiin sikalasta
" kaikki lähti siitä, kun eräs mies antoi karjun astua"
- Urho Kekkosesta ollaan tekemässä kloonia
"ehkä näemme Kekkosen vieläkin kadulla "
STT uutiset juuri nyt
3
161
Vastaukset
- Anonyymi
p, mapp, mappsuomen kärkiaituri teki radikaalin päätöksen, karvat pois ja puhdistettua vaseliinia alakertaan,,ennätys parani het kymmenyksellä, eikä kuluu sitä ikävää map, map ,map, map, map, map hööörzzzh ääntä
- Anonyymi
lisäksi kärkipään loikkaaja on aina väkisinkin haarat auki,,,aika pervoja
- Anonyymi
miksi niin moni tekee lapsia, en ymmärrä?
synnytys ja raskaus on aika iso taakka ja etenkin synytystapahtuma, paska ja pillu haisee, etova tilanne ja nolo, joudut sairaalassa olemaan, koko keissi on naiselle raskas.
itse olen mies mutta en jaksaisi jotain mukulaa ottaa vastuulleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41137- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 43688
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646