Pystyisikö kukaan neuvomaan perushoito-ohjeet Onnenapilalle?
Onnenapila
3
2837
Vastaukset
- sari
Oikeastaa se ei tarvi mitään hoito-ohjeita, se on helppo kasvi.Hyvää tavallista kukkamultaa,jos on aurinkoisella kukkalaudalle..niinkuin omani on, silloin se vaatii aika paljon vettä,mutta se näyttää sen lehdillään.Ei haittaa vaikka vähän kuivuisikin,vettä saadessaan se virkoaa.Minulla on punalehtinen apila ja vaaleanpunaiset kukat. Kukkineet kukkavarret kannattaa nyppäistä pois.
- onnenapilani
Kuten sanottua, helppo kasvi! En tiedä kuuluuko kuvaan mutta omani ainakin huilaa välillä jopa niin että kuihduttaa kaikki lehtensäkin, kerää hetken voimia ja rehahtaa taas kasvamaan ja kukkimaan. Hassu ja symppis kuksi...
On viihtynyt vuosien varrella sekä valossa että sisemmällä huoneessa. - beth
Tosiaan hankin vasta äskettäin Onnenapilan ihan vain nimensä vuoksi ja kun muutenkin olen innostunut kukista/viherkasveista. Ja varsinkin sellasista joissa on jotain seuraamista. Oma Onnenapilani on osoittautunu jännäksi näinä parina viikkona sillä se käy yöksi nukkumaan, eli lupsauttaa lehtensä ja kukkansa kiinni. Sitä on hauska seurailla että millonkas se sitten herää!? =) Mutta kuuluuko tälläinen asiaan? En ole huomannut että valon vaihtelut vaikuttaisivat kukkani "vuorokausirytmiin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187