Jos loukkaantuu pahasti (polven eturistiside repeää) Olympialaisissa toisella finaalirunilla, mutta ensimmäisen ranin pisteet riittävät voittoon, niin jääkö silloin vain ensimmäisen ranin pisteet ja voi silti saada kultamitallin kaulaan?
Mä siis kirjotan kirjaa tähän liittyen, ja olen yrittänyt hieman etsiä, mutta ei löytynyt. Olen ite alottelija lumilautailussa, joten ei ole mitenkään tarpeeks yksinkertasta tää kirjan kirjottaminen
Myöskin, miten päätyy kisaamaan isoihin kisoihin, jos semmoisiin haluaa. Viime kaudella henkilöllä takana paha loukkaantuminen, mutta ilmoittautuuko hän itse valmentajan kanssa vai ottaaako joku henkilö häneen yhteyttä ja kutsuu kisaamaan?
Voiko voittaa olympialaisissa?
Anonyymi
0
347
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 524548
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1494197- 673832
- 1253800
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433625Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe773453- 983021
- 542875
- 252696
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142404