kun sen valmistusmaa, naapurimme Venäjä on hyökännyt Ukrainaan? Minun mielestäni ei koska Ladalla ei ole mitään tekemistä Venäjän hullun Putinin kanssa, olen itse pitänyt ladoista jo pentuna ja kun sain muutaman vuosi sitten kortin niin ostin yhen autokoijarin "mainoskylttinä" tienvarressa toimineen vm 1977 nappisilmän ja käytin kaiken aikani ja energiani sen hitsaamiseen ja korjaamiseen. Projekti valmistui aikalailla tasan vuosi ennen tätä sotaa ja aloin tätä asiaa pyöritellä päässä sen jälkeen kun appiukko kysyi että olisinko nähnyt tämän vaivan tuon auton eteen jos oisin tiennyt mitä sen valmistanut maa tulee vuoden päästä tekemään, hän yllättyi kovasti kun kerroin että oisin, ehkä jopa loukkaantui. Eikä ole edes ainut kerta ku tän suuntaista tapahtuu
Onko väärin fanitta Ladaa,
10
443
Vastaukset
- Anonyymi
ei sillä ole väliä missä maassa tai milloin kulkupeli on valmistettu. eikä sillä mikä on poliittinen mielipide. ne on aivan eri asioita. vanhemmissa venäläisissä autoissa on mukavan yksinkertainen ja varmatoiminen tekniikka.
- Anonyymi
Minulla oli 2105 Lada 80-luvulla kun säästin talorahoja ja maksoin sen velkaa. Ei jäänyt nostalgisia tunteita siitä autosta.
- Anonyymi
Laatokka on hieno kulkupeli. Ostan semmosen kun taas niitä saa.
- Anonyymi
Tulin kaupasta ja näin iäkkään herran katselevan nappisilmä ladaani. Kyseli kaikenlaista ladasta ja kauppasi osia. Menin katsomaa sitten osia niin kappas, hänellä oli 2kpl 1700i farkkuladoja jonossa suulissa. Ymmärsi niiden arvon mutta möi sopivasti. Kättelimme heti kaupat. Lähtivät käyntiinkin kun vaihdoin bensapumput👍.
- Anonyymi
Ei se ole auton vika missä on syntynyt ja aivan syytön jonkun hullun putputtimen töhöilylle.
- Anonyymi
Kyllä minä olen katsellut Ladaa vaikka minä vihaan jokaista r*s*ää sydämeni pohjasta.
- Anonyymi
Lada on paska auto. Saahan sitä aina itsellensä uskotella vaikka mitä, mutta ei se paskaa muuta kullaksi. Takavetopaskoissa laatu heitteli ihan pirusti. Koneet eivät kestäneet, pikkuvikaa täys ja ihan järkyttävä ajettava jo aikoinaan verrattuna muihin.
- Anonyymi
Lada niin kuin kaikki muutkin autot on vain peltiä lasia ja kumia ei ne tiedä politiikasta hevon wttua
- Anonyymi
1500S 2103
1200L 2101
1300 2107
SIINÄ MUN SUOSIKIT JA SITÄ VANHAA YYA AJAN LADA HENKEÄ.. EN LÄMPENE NÄILLE PUTININ AJAN LADOILLE - Anonyymi
Ryyyssän tekeleet täyttä paskaa. . Esim nokka akseli niin huonoa terästä ja karkaistu surkeasti, kesti n 130-160 tkm sit vaihtoon. Korin pellit ruostu pahasti pahemmin ruostu kun Tojotan pellit vaikka nekin umpi surkeaa laatua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627