Siitä vaan. Ei minua voi saada enempää rikki kuin jo olen.
Ei sillä ole enää mitään merkitystä J
25
711
Vastaukset
- Anonyymi
En halu rikkoa. En myöskään aio uhrautua kenenkään takia. En minä mikään Jesse ole.
- Anonyymi
Joku muuhan teidät on rikkonut ja etsitte korjaajaa. Ei se niin toimi.
- Anonyymi
Miten sinut on rikottu? Älä syytä pelkästään toista osapuolta.
- Anonyymi
Minäkin olen rikki.
- Anonyymi
Ei mitään väliä J, aion vetää pään täyteen päihteitä ja unohtaa kaiken
- Anonyymi
Älä tee niin. Miesten ja naisten takia ei kannata murehtia, vaikka toisiamme rakastetaan.
- Anonyymi
Pakkohan se on unohtaa kun ei ole mitään mahdollisuutta.
- Anonyymi
Hienosti meni.
- Anonyymi
Kuka on rikki? Eikö voi korjata?
- Anonyymi
ei varmaan kun rikki voidaan korvata sanalla kuollut.. t. K
- Anonyymi
M-nainen, kyllä mä sut tohtoroin kuntoon.
J-mies.- Anonyymi
Mutta minua ei enää saa kuntoon ja älä rikoenempää. Huomenta J-mies. Mutta toisaalta voihan sulla olla uusi timanttinen M-nainen
M-nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minua ei enää saa kuntoon ja älä rikoenempää. Huomenta J-mies. Mutta toisaalta voihan sulla olla uusi timanttinen M-nainen
M-nainenEi todellakaan ole. Olen tullut huomaamaan, ettei sinua voi korvata.
Suudelmin, J-mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Olen tullut huomaamaan, ettei sinua voi korvata.
Suudelmin, J-mies.Sinut voi - helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut voi - helposti.
Olipas ilkeää. Älä välitä Jii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suudelmin, J-mies.Miksi en ole huomannut ettet voi korvata🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M-nainen😔🙃😊🤔🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suudelmin, J-mies.Ksuniisti sanottu jollekin Hmmn🤔 Silo on varmasti J:n kaivatulla erityinen olo jos ei voi korvautua kellään...🥰❤️🔥❤️💙
- Anonyymi
Voinko olla avuksi? Korjata jotenkin?
- Anonyymi
Faktahan on ettei trollilta kyselijästä ei ole oikeaksi avuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktahan on ettei trollilta kyselijästä ei ole oikeaksi avuksi.
Faktahan on se että trollitutkasi on vain noin o,oooo1% tapauksista oikeassa.
- Anonyymi
Ihan yksi lysti mulle. Ole rikki!
- Anonyymi
Hei noin et sano mun kullalle. Nyt häpeämään loppuillaksi.
J - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei noin et sano mun kullalle. Nyt häpeämään loppuillaksi.
JSanon, mitä haluan ja kenelle haluan. Todellakin!
- Anonyymi
Ihan sama minullekin jos joku on rikki. Omassa elämässä on ihan riittävästi tekemistä, kun itsekään en voi kovin hyvin rankkojen vuosien takia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin aikaan tulee Marinin eroilmoitus huomenna?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cc979c9c-c331-42f5-afe6-d30bdb869e3a Yksityiset pikku bileet, taustalla kuuluu: v*ttu tästä tulee hyvä olo. Jau4826049Marinin juopotteluvideot on kuvannut sama Autio,
Joka otti legendaarisen ruisrokkikuvankin. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009012343.html "Videot ovat alkujaan rayharautio-nimiseltä yksityise1755847"Bile-Sanna" lempinimen saanut Sanna Marin selittelee: "Tiesin kyllä, että minua kuvataan, mutta..."
Bile-Sannan bailuvideo on saanut pääministerin myrskyn silmään. Mitä mieltä olet, pitäisikö pääministerin saada olla ihan tavallinen ihminen ja juhlij5345053Marinin tiedotustilaisuus täysi floppi
Ei tajua tai halua vasta toimittajien kysymyksiin, oliko hän kännissä toimintakunnossa pääministerin tehtävien suhteen. Ei tunnu tajuavan tilanteen v4482377Jauhojengi äänet lisätty videoon jälkikäteen
Kylläpäs taas jauhotettiin persupölvästit tässäkin tapauksessa :-D Hyvä läppä tuo kyllä on.1562188Some liekeissä! Sanna Marin saa suitsutusta: "Wohooo!!!" "Miten magee pääministeri!" "Hyvä Sanna!"
Mitäs mieltä sinä olet bilevideo-kohusta? Onko myrsky vesilasissa vai esim. oikea turvallisuusuhka? Lue juttu: https://www.suomi24.fi/viihde/some1851929Sanna Marin juhlii ja tanssii villisti julkkisporukassa.
Videot alkoivat levitä somessa: Sanna Marin juhlii ja tanssii villisti julkkisporukassa. Pääministeri Sanna Marin tanssii ja laulaa useilla videoilla3481876Uusi shokkipaljastus Marinista: Kiehnäsi ja tanssi intiimisti vieraiden miesten syleissä
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Uusi-shokkipaljastus-Sanna-Marin-kiehnasi-ja-tanssi-intiimisti-vieraiden-miesten-syleissa Villi bileremmi ilmestyi Tea3921715No kyllä siinä sanotaan jauhojengi
Aivan selvästi. Marin on säälittävä, että roikkuu 36v. pääministerin asemassa ja perheenäitinä noissa parikymppisten koksubileissä. Täl on varmaan vak621524