Älyllinen kehitysvamma ja yksin osaa maksaa vuokrat jne.

Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma ja ADHD ja kehitysvammma puolella ohjaaja sanoo minulle on laitettu väärin Lievä älyllinen kehitysvamma ohjaaja perustelee sillä, että koska en ole tarvinnut edunvalvontaa yksin osaan verkkopankki jutun kautta maksaa vuokra laskut ja osaan kotiin säätää 100€ joka kuukausi 2019 vuodesta asti olen aina uuden ohjaajan kanssa menny Kehitysvamma lääkärille ja kaikki Kehitysvamma lääkärit väittää, että minulla on ehdottomasti muka oikein laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi vaikka en tarvitse edunvalvontaa ja vanhemmat eivät myöskään ole 18 vuoden jälkeen minun tilejä hoitanut. Miksi, sitten muilla älyllisen kehitysvamman saaneilla on edunvalvonta tai vanhemmat hoitaa heidän rahat. Jos muka älyllisen kehitysvamman saaneena voi oppia yksin maksaa nettipankki jutun kautta vuokralaskut ja osaa älyllisen kehitysvamman saaneena säästää kotiin joka kuukausi 100€ eläke rahasta miksi, sitten Kehitysvamma kirjassa lukee älyllisen kehitysvamman saaneena ei opi hoitaa itse pankki tilejä. Kehitysvamma kirjassa luki Lievän älyllisen kehitysvamman toiseen ääri päähän kuuluu ne joilla on entinen Heikkolahjaisuus eli Laaja alaiset oppimisen vaikeudet. Mielestä entinen Heikkolahjaisuus eli Laaja alaiset oppimisen vaikeudet eivät ole kyllä sama kuin Lievä älyllinen kehitysvamma. Joka voisi olla syynä minulla siihen, että olen oppinut yksin hoitaa rahat jne talouden ja epätasainen kyky profiili on

4

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei jos on lievä älyllinen kehitys vamma muut sun asioita hoida💩

      • Minun vuokrat maksan itse minulla ei ole vanhemmat hoitanut pankkitili sopimuksia sen jälkeen , kun täytin 18 eikä ole koskaan ollut edunvalvontaa. Asuntola ohjaaja joka vieressä katsoi kun maksoin yksin laskut sano että minulle olisi laitettu väärin Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi. Että olen ikuisesti selvittämättä jäänyt Asperger eli Autismin kirjon ihminen. Uusi työntekijä joka opiskelee Kehitysvamma sano, että ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma eivät ole kiinnostuneita lukemaan kehitysvamma aiheisia kirjoja kuten minä olen ja puhun Lievän älyllisen kehitysvamman ja ADHD saaneena vain kun Kehitysvamma kirjoissa lukee asioita joita minä oppinut. Itselläni on epätasainen kyky nettitaidot 100 kun taas ihmisuhde taidot nolla tasolla. Uusi työntekijä taas vaati Kehitysvamma lääkärille lähtee, koska sen mielestä myös älyllisen kehitysvamman olen saanut väärin. Kun se katso psykologi paperit sano että kielellinen älykkyys 75-80 äö ruksi. Kehitysvamma kirjaa, kun luin siinä luki näin Lievän älyllisen kehitysvamman toiseen ääri päähän kuuluu ne joilla on entinen Heikkolahjaisuus eli nykyään Laaja alaiset oppimisen vaikeudet. Eli kyllä vaan Suomessa ihmiset saavat Lievän älyllisen kehitysvamman vaikka älykkyys taso on mennyt yli 70 äö


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe