Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma ja ADHD ja kehitysvammma puolella ohjaaja sanoo minulle on laitettu väärin Lievä älyllinen kehitysvamma ohjaaja perustelee sillä, että koska en ole tarvinnut edunvalvontaa yksin osaan verkkopankki jutun kautta maksaa vuokra laskut ja osaan kotiin säätää 100€ joka kuukausi 2019 vuodesta asti olen aina uuden ohjaajan kanssa menny Kehitysvamma lääkärille ja kaikki Kehitysvamma lääkärit väittää, että minulla on ehdottomasti muka oikein laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi vaikka en tarvitse edunvalvontaa ja vanhemmat eivät myöskään ole 18 vuoden jälkeen minun tilejä hoitanut. Miksi, sitten muilla älyllisen kehitysvamman saaneilla on edunvalvonta tai vanhemmat hoitaa heidän rahat. Jos muka älyllisen kehitysvamman saaneena voi oppia yksin maksaa nettipankki jutun kautta vuokralaskut ja osaa älyllisen kehitysvamman saaneena säästää kotiin joka kuukausi 100€ eläke rahasta miksi, sitten Kehitysvamma kirjassa lukee älyllisen kehitysvamman saaneena ei opi hoitaa itse pankki tilejä. Kehitysvamma kirjassa luki Lievän älyllisen kehitysvamman toiseen ääri päähän kuuluu ne joilla on entinen Heikkolahjaisuus eli Laaja alaiset oppimisen vaikeudet. Mielestä entinen Heikkolahjaisuus eli Laaja alaiset oppimisen vaikeudet eivät ole kyllä sama kuin Lievä älyllinen kehitysvamma. Joka voisi olla syynä minulla siihen, että olen oppinut yksin hoitaa rahat jne talouden ja epätasainen kyky profiili on
Älyllinen kehitysvamma ja yksin osaa maksaa vuokrat jne.
4
325
Vastaukset
- Anonyymi
Ei jos on lievä älyllinen kehitys vamma muut sun asioita hoida💩
Minun vuokrat maksan itse minulla ei ole vanhemmat hoitanut pankkitili sopimuksia sen jälkeen , kun täytin 18 eikä ole koskaan ollut edunvalvontaa. Asuntola ohjaaja joka vieressä katsoi kun maksoin yksin laskut sano että minulle olisi laitettu väärin Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi. Että olen ikuisesti selvittämättä jäänyt Asperger eli Autismin kirjon ihminen. Uusi työntekijä joka opiskelee Kehitysvamma sano, että ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma eivät ole kiinnostuneita lukemaan kehitysvamma aiheisia kirjoja kuten minä olen ja puhun Lievän älyllisen kehitysvamman ja ADHD saaneena vain kun Kehitysvamma kirjoissa lukee asioita joita minä oppinut. Itselläni on epätasainen kyky nettitaidot 100 kun taas ihmisuhde taidot nolla tasolla. Uusi työntekijä taas vaati Kehitysvamma lääkärille lähtee, koska sen mielestä myös älyllisen kehitysvamman olen saanut väärin. Kun se katso psykologi paperit sano että kielellinen älykkyys 75-80 äö ruksi. Kehitysvamma kirjaa, kun luin siinä luki näin Lievän älyllisen kehitysvamman toiseen ääri päähän kuuluu ne joilla on entinen Heikkolahjaisuus eli nykyään Laaja alaiset oppimisen vaikeudet. Eli kyllä vaan Suomessa ihmiset saavat Lievän älyllisen kehitysvamman vaikka älykkyys taso on mennyt yli 70 äö
- Anonyymi
Näin maksetaan vuokraa
https://tinyurl.com/when-customer-doesnt-pay
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271232
- 1181058
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97894- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270754- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49589
- 25555