Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma ja ADHD ja kehitysvammma puolella ohjaaja sanoo minulle on laitettu väärin Lievä älyllinen kehitysvamma ohjaaja perustelee sillä, että koska en ole tarvinnut edunvalvontaa yksin osaan verkkopankki jutun kautta maksaa vuokra laskut ja osaan kotiin säätää 100€ joka kuukausi 2019 vuodesta asti olen aina uuden ohjaajan kanssa menny Kehitysvamma lääkärille ja kaikki Kehitysvamma lääkärit väittää, että minulla on ehdottomasti muka oikein laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi vaikka en tarvitse edunvalvontaa ja vanhemmat eivät myöskään ole 18 vuoden jälkeen minun tilejä hoitanut. Miksi, sitten muilla älyllisen kehitysvamman saaneilla on edunvalvonta tai vanhemmat hoitaa heidän rahat. Jos muka älyllisen kehitysvamman saaneena voi oppia yksin maksaa nettipankki jutun kautta vuokralaskut ja osaa älyllisen kehitysvamman saaneena säästää kotiin joka kuukausi 100€ eläke rahasta miksi, sitten Kehitysvamma kirjassa lukee älyllisen kehitysvamman saaneena ei opi hoitaa itse pankki tilejä. Kehitysvamma kirjassa luki Lievän älyllisen kehitysvamman toiseen ääri päähän kuuluu ne joilla on entinen Heikkolahjaisuus eli Laaja alaiset oppimisen vaikeudet. Mielestä entinen Heikkolahjaisuus eli Laaja alaiset oppimisen vaikeudet eivät ole kyllä sama kuin Lievä älyllinen kehitysvamma. Joka voisi olla syynä minulla siihen, että olen oppinut yksin hoitaa rahat jne talouden ja epätasainen kyky profiili on
Älyllinen kehitysvamma ja yksin osaa maksaa vuokrat jne.
4
117
Vastaukset
- Anonyymi
Ei jos on lievä älyllinen kehitys vamma muut sun asioita hoida💩
Minun vuokrat maksan itse minulla ei ole vanhemmat hoitanut pankkitili sopimuksia sen jälkeen , kun täytin 18 eikä ole koskaan ollut edunvalvontaa. Asuntola ohjaaja joka vieressä katsoi kun maksoin yksin laskut sano että minulle olisi laitettu väärin Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi. Että olen ikuisesti selvittämättä jäänyt Asperger eli Autismin kirjon ihminen. Uusi työntekijä joka opiskelee Kehitysvamma sano, että ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma eivät ole kiinnostuneita lukemaan kehitysvamma aiheisia kirjoja kuten minä olen ja puhun Lievän älyllisen kehitysvamman ja ADHD saaneena vain kun Kehitysvamma kirjoissa lukee asioita joita minä oppinut. Itselläni on epätasainen kyky nettitaidot 100 kun taas ihmisuhde taidot nolla tasolla. Uusi työntekijä taas vaati Kehitysvamma lääkärille lähtee, koska sen mielestä myös älyllisen kehitysvamman olen saanut väärin. Kun se katso psykologi paperit sano että kielellinen älykkyys 75-80 äö ruksi. Kehitysvamma kirjaa, kun luin siinä luki näin Lievän älyllisen kehitysvamman toiseen ääri päähän kuuluu ne joilla on entinen Heikkolahjaisuus eli nykyään Laaja alaiset oppimisen vaikeudet. Eli kyllä vaan Suomessa ihmiset saavat Lievän älyllisen kehitysvamman vaikka älykkyys taso on mennyt yli 70 äö
- Anonyymi
Näin maksetaan vuokraa
https://tinyurl.com/when-customer-doesnt-pay
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086