rintakipu ja huimaus

Moi! mua sattuu vasempaa rintaan vieläkin, ja välillä huimaa ja päätä särkee. Voiko lihas jumi tehdä tällaista? Niskat ollut hieman kipeät ja selkä. Voiko se aiheuttaa näitä, ja jos voi niin miten saisin sen pois? Alkanut 3 päivää sitten, toki helpottunut hieman jo. Ei voi olla ainakaa rintasyöpää, koska se on mahdotonta. Mikä aiheuttaa tämmöistä? Muita oireita ei ole.

9

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

lue tällainen kuin , TIA - kohtaus, itsellelläni havaittiin todennäköisesti tällainen, tosin lisäksi oli vielä jonkinasteista toisen puolen puutumista, ei pitäisi olla vaarallinen, lääkkeet sain kuitenkin , ainakin toistaiseksi.

• Mut sen pitäs kestää 2-15 minuuttia, ja mulla kestäny tää jo 3 vuorokautta..

• Anonyymi
        esgimo09 kirjoitti:

Mut sen pitäs kestää 2-15 minuuttia, ja mulla kestäny tää jo 3 vuorokautta..

mulla kesti reilu vuorokauden.

• Anonyymi kirjoitti:

mulla kesti reilu vuorokauden.

Tää tulee varmasti kestää viel pidempää 😅.. Mut välillä epäkärsivällisyys katoaa ja päätä särkee ja huimaa.. ei voi olla

• Anonyymi
        esgimo09 kirjoitti:

Tää tulee varmasti kestää viel pidempää 😅.. Mut välillä epäkärsivällisyys katoaa ja päätä särkee ja huimaa.. ei voi olla

menisin kyllä jo päivystykseen, niin tein itsekin , ja ottivat heti vastaan ilman jonotusta, ja vuorokausi siellä meni ja kaikki mahdolliset kokeet otettiin.
        en olis uskaltanu jäädä, kun itselläni oli vielä kipujen lisäksi jonkinlaista toisen puoleista puutumista .

• Anonyymi

Harvemmin se. Niin nuorella on TIA ,

• Anonyymi kirjoitti:

menisin kyllä jo päivystykseen, niin tein itsekin , ja ottivat heti vastaan ilman jonotusta, ja vuorokausi siellä meni ja kaikki mahdolliset kokeet otettiin.
        en olis uskaltanu jäädä, kun itselläni oli vielä kipujen lisäksi jonkinlaista toisen puoleista puutumista .

Mulla on piikkikammo, en millään uskalla mennä kokeisiin, jonka takia en haluais mennä päivystykseen..

• Anonyymi
        esgimo09 kirjoitti:

Mulla on piikkikammo, en millään uskalla mennä kokeisiin, jonka takia en haluais mennä päivystykseen..

hyttysen pistokin on paljon kurjempi kokea, kuin nykyajajan piikit, ne tekee ne niin nopeesti ja hienosti, ettet edes huomaa, jos et katso.
        verikokeet sormenpäästä, ja muut kokeet oli kuvauksia ja muuta.

• Anonyymi
        esgimo09 kirjoitti:

Mut sen pitäs kestää 2-15 minuuttia, ja mulla kestäny tää jo 3 vuorokautta..

Sinä olet niin nuori että ei se todennäköisesti ole mitään TIA kohtaus. Luulen että stressi laittaa ainut jännittämään ja silloin saa kyllä niskatuki kipeäksi . Siis somaattisia tuntemuksia saa moni kun on stressaantunut jostain asiasta ja sitten jännittää tietämättään että saa niskatuki kipeäksi , usein tällä potilas ryhmällä on olkapäätä melkein korvissa asti kun eivät itse huomaa jännittävänsä
        Älä murehdi sairauksia vaan siirrä ajatuksesi kisoihin asioihin että voit paremmin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 476
      6846
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2521
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      218
      2477
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      140
      1759
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1698
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1113
    7. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1105
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1103
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1032
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      62
      907
    Aihe