Moi! mua sattuu vasempaa rintaan vieläkin, ja välillä huimaa ja päätä särkee. Voiko lihas jumi tehdä tällaista? Niskat ollut hieman kipeät ja selkä. Voiko se aiheuttaa näitä, ja jos voi niin miten saisin sen pois? Alkanut 3 päivää sitten, toki helpottunut hieman jo. Ei voi olla ainakaa rintasyöpää, koska se on mahdotonta. Mikä aiheuttaa tämmöistä? Muita oireita ei ole.
rintakipu ja huimaus
9
355
Vastaukset
- Anonyymi
lue tällainen kuin , TIA - kohtaus, itsellelläni havaittiin todennäköisesti tällainen, tosin lisäksi oli vielä jonkinasteista toisen puolen puutumista, ei pitäisi olla vaarallinen, lääkkeet sain kuitenkin , ainakin toistaiseksi.
- Anonyymi
esgimo09 kirjoitti:
Mut sen pitäs kestää 2-15 minuuttia, ja mulla kestäny tää jo 3 vuorokautta..
mulla kesti reilu vuorokauden.
Anonyymi kirjoitti:
mulla kesti reilu vuorokauden.
Tää tulee varmasti kestää viel pidempää 😅.. Mut välillä epäkärsivällisyys katoaa ja päätä särkee ja huimaa.. ei voi olla
- Anonyymi
esgimo09 kirjoitti:
Tää tulee varmasti kestää viel pidempää 😅.. Mut välillä epäkärsivällisyys katoaa ja päätä särkee ja huimaa.. ei voi olla
menisin kyllä jo päivystykseen, niin tein itsekin , ja ottivat heti vastaan ilman jonotusta, ja vuorokausi siellä meni ja kaikki mahdolliset kokeet otettiin.
en olis uskaltanu jäädä, kun itselläni oli vielä kipujen lisäksi jonkinlaista toisen puoleista puutumista . - Anonyymi
Harvemmin se. Niin nuorella on TIA ,
Anonyymi kirjoitti:
menisin kyllä jo päivystykseen, niin tein itsekin , ja ottivat heti vastaan ilman jonotusta, ja vuorokausi siellä meni ja kaikki mahdolliset kokeet otettiin.
en olis uskaltanu jäädä, kun itselläni oli vielä kipujen lisäksi jonkinlaista toisen puoleista puutumista .Mulla on piikkikammo, en millään uskalla mennä kokeisiin, jonka takia en haluais mennä päivystykseen..
- Anonyymi
esgimo09 kirjoitti:
Mulla on piikkikammo, en millään uskalla mennä kokeisiin, jonka takia en haluais mennä päivystykseen..
hyttysen pistokin on paljon kurjempi kokea, kuin nykyajajan piikit, ne tekee ne niin nopeesti ja hienosti, ettet edes huomaa, jos et katso.
verikokeet sormenpäästä, ja muut kokeet oli kuvauksia ja muuta. - Anonyymi
esgimo09 kirjoitti:
Mut sen pitäs kestää 2-15 minuuttia, ja mulla kestäny tää jo 3 vuorokautta..
Sinä olet niin nuori että ei se todennäköisesti ole mitään TIA kohtaus. Luulen että stressi laittaa ainut jännittämään ja silloin saa kyllä niskatuki kipeäksi . Siis somaattisia tuntemuksia saa moni kun on stressaantunut jostain asiasta ja sitten jännittää tietämättään että saa niskatuki kipeäksi , usein tällä potilas ryhmällä on olkapäätä melkein korvissa asti kun eivät itse huomaa jännittävänsä
Älä murehdi sairauksia vaan siirrä ajatuksesi kisoihin asioihin että voit paremmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864