rintakipu ja huimaus

Moi! mua sattuu vasempaa rintaan vieläkin, ja välillä huimaa ja päätä särkee. Voiko lihas jumi tehdä tällaista? Niskat ollut hieman kipeät ja selkä. Voiko se aiheuttaa näitä, ja jos voi niin miten saisin sen pois? Alkanut 3 päivää sitten, toki helpottunut hieman jo. Ei voi olla ainakaa rintasyöpää, koska se on mahdotonta. Mikä aiheuttaa tämmöistä? Muita oireita ei ole.

9

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

lue tällainen kuin , TIA - kohtaus, itsellelläni havaittiin todennäköisesti tällainen, tosin lisäksi oli vielä jonkinasteista toisen puolen puutumista, ei pitäisi olla vaarallinen, lääkkeet sain kuitenkin , ainakin toistaiseksi.

• Mut sen pitäs kestää 2-15 minuuttia, ja mulla kestäny tää jo 3 vuorokautta..

• Anonyymi
        esgimo09 kirjoitti:

Mut sen pitäs kestää 2-15 minuuttia, ja mulla kestäny tää jo 3 vuorokautta..

mulla kesti reilu vuorokauden.

• Anonyymi kirjoitti:

mulla kesti reilu vuorokauden.

Tää tulee varmasti kestää viel pidempää 😅.. Mut välillä epäkärsivällisyys katoaa ja päätä särkee ja huimaa.. ei voi olla

• Anonyymi
        esgimo09 kirjoitti:

Tää tulee varmasti kestää viel pidempää 😅.. Mut välillä epäkärsivällisyys katoaa ja päätä särkee ja huimaa.. ei voi olla

menisin kyllä jo päivystykseen, niin tein itsekin , ja ottivat heti vastaan ilman jonotusta, ja vuorokausi siellä meni ja kaikki mahdolliset kokeet otettiin.
        en olis uskaltanu jäädä, kun itselläni oli vielä kipujen lisäksi jonkinlaista toisen puoleista puutumista .

• Anonyymi

Harvemmin se. Niin nuorella on TIA ,

• Anonyymi kirjoitti:

menisin kyllä jo päivystykseen, niin tein itsekin , ja ottivat heti vastaan ilman jonotusta, ja vuorokausi siellä meni ja kaikki mahdolliset kokeet otettiin.
        en olis uskaltanu jäädä, kun itselläni oli vielä kipujen lisäksi jonkinlaista toisen puoleista puutumista .

Mulla on piikkikammo, en millään uskalla mennä kokeisiin, jonka takia en haluais mennä päivystykseen..

• Anonyymi
        esgimo09 kirjoitti:

Mulla on piikkikammo, en millään uskalla mennä kokeisiin, jonka takia en haluais mennä päivystykseen..

hyttysen pistokin on paljon kurjempi kokea, kuin nykyajajan piikit, ne tekee ne niin nopeesti ja hienosti, ettet edes huomaa, jos et katso.
        verikokeet sormenpäästä, ja muut kokeet oli kuvauksia ja muuta.

• Anonyymi
        esgimo09 kirjoitti:

Mut sen pitäs kestää 2-15 minuuttia, ja mulla kestäny tää jo 3 vuorokautta..

Sinä olet niin nuori että ei se todennäköisesti ole mitään TIA kohtaus. Luulen että stressi laittaa ainut jännittämään ja silloin saa kyllä niskatuki kipeäksi . Siis somaattisia tuntemuksia saa moni kun on stressaantunut jostain asiasta ja sitten jännittää tietämättään että saa niskatuki kipeäksi , usein tällä potilas ryhmällä on olkapäätä melkein korvissa asti kun eivät itse huomaa jännittävänsä
        Älä murehdi sairauksia vaan siirrä ajatuksesi kisoihin asioihin että voit paremmin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2473
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1694
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      895
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      861
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      825
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      755
    Aihe