Mikä ensimmäinen asia mikä pahasta kannabiksessa? Haju vai ajatus

Anonyymi

Mitä pahaa kertyy sun mieleen asiasta? Itse näen Amsterdamin lait positiivisesti, poliiseilla oikeaa tekemistä napata piripäät etc. Yleensä se haju onniin maaginen etse aiheuttaa vihaa ja ihmetystä. Toisiks se mieli kuva likasista tervasista bongeista
Mieltymykseni kuvaa kannabiksen käyttöä Doom/music aiheiseksi näin yli autoriteetti autismi lol argumentilla. Kannabis luo alkoholin tyylisen olon mihin ei sovi alkoholi kauhean hyvin keskenään. Itse näkisin kannabiksen äärimmäisenä vaihtoehtona hintojen laskuun, mutta suvaitsevaisuutta tarvisisi kannabikseen. piripäät ja muut eivät kannabiksesta välitä. Olotila on kuitenkin vain miettiväinen, musiikki on voimistunut lähempänä mieltä, värit ovat blurraantuneita, yksin hakeutuminen omiin oloihin on pakollinen täyden nautinnon saamiseen. Kannabis parantaa yksinäisyyttä ja "aiheuttaa" itsensä sallimista maailmaan vaikka olisi yksinäinen. Näkisin kannabiksen olevan hyvin parantava suomalaisille. 4hatsia ja pelaa kontrollerilla xboxia saa isoimmat vibat ilman krapulaa. En ymmärrä siis mitenkään kannabis vastasuutta. Se on mielestäni se nimi mikä aiheuttaa sen. Marihuana kuulostaa joltain heroiinilta. Lol. Ja amen. Kannabis aiheuttaa vaan kauheen hetktisen Doom olotilan mistä monet eepisyyden etsivät löytävät kaverikseen ennemminkuin Porin tai muut huumeet. Yleensä kannabiksen käyttäjä ei ikinä vedä mitään muuta. Ihmettelen kukkahattu tätejä yliauttoriteetti poliiseja, mitkä itsekkin ihmettelevät miksi kannabis tuoksuu kuin vääntynyt kantarellien tuoksu. Se ei ole edes pahaksi ihmiselle. Kannabis luo yhteyksiä greymatter rasva alueeseen ja luo enemmän energian käyttöä aivojen käyttöön kannabis rakentaa "kaivoja" harmaaseen alueeseen aivoissa. Pahaks.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sukulaiseni joutui kannabiksen takia psykoosiin ja mielisairaalaan. Kirjoituksesi on niin sekava, että taitaa sinunkin matkasi lopulta päätyä pöpilään.

      • Anonyymi

        "Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!

        OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ

        PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!

        AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!

        MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!

        HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"

        Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustaja.


    • Anonyymi

      Ensimmäinen ajatus kannabiksesta on väsätä savut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      260
      2501
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      187
      1599
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1406
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1136
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1129
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    Aihe