Nolointa mitä tehnyt..

Anonyymi

Sanotaan, että sodassa ja rakkaudessa on kaikki sallittua. Rakkaus pehmentää pääkoppaa, kokeneet tietää kyllä, mistä puhutaan 😌😄
Mikä on ylivoimaisesti nolointa mitä olet tehnyt kaivattusi takia tai palavan ihastumisen, kenties jopa rakkauden tunteen vuoksi?

Pohdin saunoessa omat noloimmat ja pahimmat, voi pojat, niitä kyllä löytyy. Sen voin luvata 😂

30

1005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Että edes menin ehdottamaan mitään sille miehelle. Se oli jo tarpeeksi noloa tai kun hän varmaan sai minusta nyt talteen jotain puhelimellaan.

• Anonyymi

Mutta mitäs siitäkään on haittaa, vaikka mitä hänellä on sinusta puhelimellaan, jos hän pitää esimerkiksi kuvat, videot tai muut vast. omana tietonaan eikä laita niitä jakoon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mitäs siitäkään on haittaa, vaikka mitä hänellä on sinusta puhelimellaan, jos hän pitää esimerkiksi kuvat, videot tai muut vast. omana tietonaan eikä laita niitä jakoon?

Se että niitä on edes otettu. Mielestäni se ei ole reilua eikä mukavaa minua kohtaan ottaa minusta salaa kuvia tai videoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että niitä on edes otettu. Mielestäni se ei ole reilua eikä mukavaa minua kohtaan ottaa minusta salaa kuvia tai videoita.

No lupa täytyy kyllä kysyä, jos kuvia tai videoita ottaa.

Itsekin kerran tein että otin videon ilman lupaa, mutta myönsin virheeni ja anteeksi sain tekoni. Virheestä opin ja ilman lupaa ei asioita enää tapahdu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No lupa täytyy kyllä kysyä, jos kuvia tai videoita ottaa.

Itsekin kerran tein että otin videon ilman lupaa, mutta myönsin virheeni ja anteeksi sain tekoni. Virheestä opin ja ilman lupaa ei asioita enää tapahdu.

Julkisilla paikoilla saa kuvata eri asia onko se reilua minua kohtaan. Nyt kun ajattelee niin se on erittäin iso turn off ellei osaa antaa teoilleen selitystä. Aluksi ajattelin ettei se haittaa mutta kyllähän tuo nyt alkaa ärsyttämään kun saa vain kameran naaman eteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pitää. En voi tietää pitääkö itsellään. Voihan se jakaa niitä ympäriinsä. En luota yhtään siihen enää.

• Anonyymi

Nolointa on ehkä alastomuus luurin välityksellä..

• Anonyymi

Tuo kertoo kohteelle vain seksuaalisuuteen viittaavaa, ei ihastumisesta tai rakastumisesta ainakaan itselleni kertoisi. -n

• Anonyymi
    • Anonyymi

Se että luulee, että jokin kirjoitus olisi kohdistettu minulle

• Anonyymi

Toki se on enimmäkseen kuvittelua eikä rakkautta

• Anonyymi

Siis yksi tälläinen

• Anonyymi

Ei ole ollut ikinä rakkauden kohdetta.

• Anonyymi

Plaaap, se et katsoin erästä miestä, tahottomasti liian kauan ja hän punastui..., siitä alkoi tunteet ja et hän on vielä vähän "hönöhtävä" silti..sain mitä halusin...tsiisus.

• Joskus aikoinaan nuoruudessa kirjelappu tai kortti jonkun pojan pulpettiin oli rohkeinta mitä uskalsin tehdä.
      Eikä ne sen jälkeenkään ole kummempia olleet.
      Ei ole ollut tarvetta mihinkään sellaiseen.
      Nuoremmilla voi olla ihan eri sfäärit ja se heille suotakoon.
      Hyviä unia.

• Anonyymi

Kerroin tunteeni varattuna varatulle. Varmaan typerintä mitä voi tehdä.

• Anonyymi

Sama. Ja olin niin päissäni että en muista yhtään loppuillan keskusteluja mitä sieltä suusta kaikkea tulikaan 🙄🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Ja olin niin päissäni että en muista yhtään loppuillan keskusteluja mitä sieltä suusta kaikkea tulikaan 🙄🙈

Sulla on miettimistä

Ei mulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on miettimistä

Ei mulla

Oon ikuisesti sulle kiitollinen, kun töissä kohtelit mokaani silkkihansikkain

• Anonyymi

En mitään. Meillä on tasapaino näissä, kumpikin pitää oman työnsä ja terveytensä ja rakkaus perustuu tunteeseen, elämäntapaan ja yhteiseen tulevaan. Välillä on tapahtunut asioita jotka on eri suuntiin kuljettanut mutta uskon että tiet vielä kohtaavat. Nyt on tärkeää pitää ja päästä tasapainoon. Kumpikaan meistä ei hae rakkautta rakkauden takia vaan toistemme. Uskon että meitä on molempia kyllä höynäytetty, tullut vaikeita juttuja ja pahaakin. Hyvää on kuitenkin tulossa kun jaksetaan. Muilta ei mitään viedä, eikä voida nyt antaakaan paljoa. Jos varastavat ja vievät väkisin, niin se heille kostautuu. Kukaan ei ole nyt tietämätön ja jokainen voi valita itse. Omia vaikeita juttuja ei voi aina muille sysätä tai jos oikein yrittää muille vaikeuksia syytää niin kyllä siitä tulee itselle lopulta vaikeuksia. Meistä ei kumpikaan näitä ole tehnyt, joten varmaan saamme sitä hyvääkin elämään.

• Anonyymi

Kirjoitin lehteen

• Anonyymi

Mikä lehti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä lehti?

Avotakka. "Mikä takka sinä ja rakastettusi olette? Tee testi"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä lehti?

Forum

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Forum

Harmi ku jää monesti lukematta.

• Anonyymi

Varastanu kaverin naisen. Kaveri lähetti rakkaudenlähetiksi hänen ja naisen välille, mutta mä satuin pitään naisesta, joten varastinkin sen itselleni

• Anonyymi

No kun silittelim siskoani (tietty olimme kännissä) ja hän luuli että puristaa poikakaverinsa munia!! Voi vittu sentään!!!! Onneksi ei sentään tehty lapsia!!! Tällaista tapahtuu myös humalassa!

• Anonyymi

Uskoin näihin soittokehoituksiin alussa. Siltä varalta ettei hänellä ollut enää numeroani lähetin tekstarin miehelle, että soitan klo jotakin. Soitin mökille päästyäni, eikä hän vastannut.

• Anonyymi

🔥Ps:9:6-11

• Anonyymi

Kirjoitin rakkauskirjeen.Sisältö oli tietysti kaikkea imelää; sydämen kuvia, kauniit isot ruskeat silmät, roiskuttelin hajuvettä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      146
      14279
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      141
      3250
    3. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      14
      2017
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      68
      1837
    5. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      215
      1528
    6. 61
      1435
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1209
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      35
      1010
    9. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      50
      979
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      41
      954
    Aihe