Mitä haluaisit ?

Anonyymi

Mitä tahtoisit sanoa hänelle, muttet uskalla ?

211

4449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro sä, luulis sulla olevan enemmän sanottavaa..

      • Anonyymi

        Mäpä kerron..
        Sanoisin että hän on itsekäs ja satuttanut enemmän kuin yksikään toinen ihminen on koskaan kyennyt satuttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäpä kerron..
        Sanoisin että hän on itsekäs ja satuttanut enemmän kuin yksikään toinen ihminen on koskaan kyennyt satuttamaan.

        Tiedätkö että täällä palstalla ei ole jostain syystä niin yksinkertaista ymmärtää asioita ainakaan minun näkökulmastani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö että täällä palstalla ei ole jostain syystä niin yksinkertaista ymmärtää asioita ainakaan minun näkökulmastani

        Mikäli tämä palstaan liittyy, niin täällä menee helposti harhailuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö että täällä palstalla ei ole jostain syystä niin yksinkertaista ymmärtää asioita ainakaan minun näkökulmastani

        Hän tuskin täällä on. Pidän melko varmana että ihan muissa sovelluksissa hän aikaansa kuluttaa sitä parempaa hälle etsien .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tuskin täällä on. Pidän melko varmana että ihan muissa sovelluksissa hän aikaansa kuluttaa sitä parempaa hälle etsien .

        Juu, miksikään vastasin tähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäpä kerron..
        Sanoisin että hän on itsekäs ja satuttanut enemmän kuin yksikään toinen ihminen on koskaan kyennyt satuttamaan.

        Luulisin ja olen myös puheestasi ymmärtänyt, että kokemasi fyysinen lähisuhdeväkivalta olisi satuttanut kuitenkin eniten kuin mitkään muut teot. Ehkä olen sitten ymmärtänyt asioita väärin.

        Ei kai koetusta fyysisestä lähisuhdeväkivallasta tule koskaan hyväksyttävää, edes ymmärrettävää, toivottavasti ei.

        Mies naiselle sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisin ja olen myös puheestasi ymmärtänyt, että kokemasi fyysinen lähisuhdeväkivalta olisi satuttanut kuitenkin eniten kuin mitkään muut teot. Ehkä olen sitten ymmärtänyt asioita väärin.

        Ei kai koetusta fyysisestä lähisuhdeväkivallasta tule koskaan hyväksyttävää, edes ymmärrettävää, toivottavasti ei.

        Mies naiselle sivusta

        Oletteko koskaan miettineet, kuinka solmuun saatte asiat, jos lähdette täältä näitä viestejä omimaan? Täällä kirjoittaa suhteissa/rakkauden odotuksissa pettyneet ihmiset ja monella liippaa aihe melko liki.


    • Anonyymi

      Ööliä läikkyy

    • Anonyymi

      Niin säädytöntä tekstiä ei kehtaa tänne laittaa. Suorat sanat joka tapauksessa mutta hän ei ansaitse edes niitä.

    • Anonyymi

      Haluaisin kyllä niin paljastaa salaisen kantarellipaikan.

      • Anonyymi

        Kuitenki siel ois vaa korvasieniä tai pökkösieniä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenki siel ois vaa korvasieniä tai pökkösieniä

        Juu liian suuri kynnys. Jätän sanomatta :)


    • Anonyymi

      Ei ole mitään sanottavaa kenellekään. Haluan olla ja elää yksin. Aika näyttää muuttuuko mieli joskus. Tykkään liikkua yksin ja minulla on muutama läheinen ihminen joiden kanssa aikaani vietän ja se riittää minulle nyt ja ehkä myös tulavaisuudessa. Erityispiirteisenä en koe yksin olemista millään tavalla ongelmallisena.

      • Anonyymi

        Mitä sitten kirjoitat ikävä palstalle?


    • Anonyymi

      Yleisesti kaikille sanoisin, etten jaksa tutustua uusiin ihmisiin. Se ei vaan tunnu olevan sellaista mitä haluaisin tehdä, enkä koe mitenkään tarvitsevani ketään elämääni. Vaan päinvastoin se saa pelkästään ajatuksen tasolla sellaisen tunteen aikaan, että tuntuu kuin joutuisi elämään jossain häkissä, kun ei saisi olla vapaasti oma itsensä ja elää juuri niin kuin haluaa ja käyttää aikaansa juuri niin kuin itse haluaa, vaan pitäisi ottaa joku muu huomioon tekemisissään. Ei vaan tunnu yhtään minunlaiselta tavalta elää. Ymmärrän hyvin edesmenneitä sukulaisiani, jotka toimivat samoin niin kuin minäkin haluan toimia.

      • Anonyymi

        Pelkäätkö muita ihmisiä tai uusia kokemuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäätkö muita ihmisiä tai uusia kokemuksia?

        Itsekkyyden huippu on ihminen, joka ei näe ympärilleen yhtään.


      • Anonyymi

        Miks sun pitäis kellekkään mitään sanoa.
        Ei sitä tarvi edes puhua kenellekkään jos ei halua.


    • Anonyymi

      "Hyvästi iäksi. Älä koskaan lähesty millään tavalla, missään, milloinkaan. Kun susta on niin vaikeaa ja kivuliasta päästää irti ja merkitsit minulle joskus enemmän kuin koskaan voisit kuvitellakaan. En ole koskaan ollut niin murtunut, kun lähtösi jälkeen. Vieläkin teippailen sydäntä kasaan. Vieläkin tunteita joita aika ei tapa vaikka järjellä kun miettii, niin ei pitäisi enää olla. Mutta aion selvityä ja pitää sisälläni kaiken, mitä et halua kuulla.
      Toivon, että löydät sen sulle oikean ja enemmän toivon, että ei nähtäisi enää milloinkaan vaikka tiedän, että kohtalo ei siihen mahdollisuutta annakaan."

      • Anonyymi

        Kauanko olet tuntenut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko olet tuntenut?

        Kuinka pitkää aikaa haet?


      • Anonyymi

        Voihan. Ihan kuin olisi hän (n) kirjoittanut.

        Sisimmässäni tiedän, että hänkin kaipaa yhteisiä hetkiämme ja kaikkea sitä mitä oli ja mitä me saimme yhdessä kokea ja tuntea.

        Hänellä on kaikki avaimet hallussaan, jos hän vain haluaa ottaa yhteyttä. Haluaisin kuulla hänen äänensä, vaikka vain hetken. Itse en enää voi häneen yhteyttä ottaa, vaikka haluaisinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan. Ihan kuin olisi hän (n) kirjoittanut.

        Sisimmässäni tiedän, että hänkin kaipaa yhteisiä hetkiämme ja kaikkea sitä mitä oli ja mitä me saimme yhdessä kokea ja tuntea.

        Hänellä on kaikki avaimet hallussaan, jos hän vain haluaa ottaa yhteyttä. Haluaisin kuulla hänen äänensä, vaikka vain hetken. Itse en enää voi häneen yhteyttä ottaa, vaikka haluaisinkin.

        Miksi et voi ottaa yhteyttä? Sivusta n.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan. Ihan kuin olisi hän (n) kirjoittanut.

        Sisimmässäni tiedän, että hänkin kaipaa yhteisiä hetkiämme ja kaikkea sitä mitä oli ja mitä me saimme yhdessä kokea ja tuntea.

        Hänellä on kaikki avaimet hallussaan, jos hän vain haluaa ottaa yhteyttä. Haluaisin kuulla hänen äänensä, vaikka vain hetken. Itse en enää voi häneen yhteyttä ottaa, vaikka haluaisinkin.

        En ole etsimäsi henkilö. Meillä on yhteys hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko olet tuntenut?

        Reilu 40 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et voi ottaa yhteyttä? Sivusta n.

        Se mitä lupasin, niin pidän myös lupaukseni, vaikka se lähes päivittäin sydämeeni pisteleekin.

        Mies naiselle


      • Anonyymi

        Lukiessani vielä tuota viestiä minusta siinä heijastuu surua ja epätoivoa. Hän haluaisi luopua, mutta ei kuitenkaan siihen pysty.

        Jos kirjoittaja olisi hän, jota ajattelen, niin samanlaisia ajatuksia olen itsekin käynyt läpi. Mutta se yli vuoden yhteinen polkumme jätti niin syvän uran tunteisiin ja ajatuksiin, niin itse en myöskään ole niistä pystynyt irroittautumaan. Ihmissuhteisiin liittyvät tunteet eivät ainakaan itselläni häviä sormia napsauttamalla. Aina jää jotain.

        Vaikka tekstin kirjoittaja kaipaakin, että pääsisi irti tunteistaan, mutta hänet tuntien se tuskin tulee olemaan kuitenkaan mahdollista.

        Vaikka hän onkin useissa asioissa realisti ja pystyy ajattelemaan asioista kylmän viileästi. Ihmissuhteissa, olivatpa ne olleet sitten millaisia vaan, hän ajattelee kuitenkin useimmiten tunteilla ja hän myös osaa tunteensa näyttää, niinkuin meidänkin välillä kymmeniä ja satoja kertoja reilun vuoden aikana tapahtui.

        Toivon sydämestäni, että kohtalo toisi vielä välillämme sen ihanuuden ja läheisyyden, missä meillä molemmilla on hyvä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukiessani vielä tuota viestiä minusta siinä heijastuu surua ja epätoivoa. Hän haluaisi luopua, mutta ei kuitenkaan siihen pysty.

        Jos kirjoittaja olisi hän, jota ajattelen, niin samanlaisia ajatuksia olen itsekin käynyt läpi. Mutta se yli vuoden yhteinen polkumme jätti niin syvän uran tunteisiin ja ajatuksiin, niin itse en myöskään ole niistä pystynyt irroittautumaan. Ihmissuhteisiin liittyvät tunteet eivät ainakaan itselläni häviä sormia napsauttamalla. Aina jää jotain.

        Vaikka tekstin kirjoittaja kaipaakin, että pääsisi irti tunteistaan, mutta hänet tuntien se tuskin tulee olemaan kuitenkaan mahdollista.

        Vaikka hän onkin useissa asioissa realisti ja pystyy ajattelemaan asioista kylmän viileästi. Ihmissuhteissa, olivatpa ne olleet sitten millaisia vaan, hän ajattelee kuitenkin useimmiten tunteilla ja hän myös osaa tunteensa näyttää, niinkuin meidänkin välillä kymmeniä ja satoja kertoja reilun vuoden aikana tapahtui.

        Toivon sydämestäni, että kohtalo toisi vielä välillämme sen ihanuuden ja läheisyyden, missä meillä molemmilla on hyvä olla.

        Tuo viesti oli kommentti viestille, joka oli kirjoitettu 6.8 klo 4.55.

        Siis mieheltä naiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä lupasin, niin pidän myös lupaukseni, vaikka se lähes päivittäin sydämeeni pisteleekin.

        Mies naiselle

        Milloin annoit tällaisen lupauksen? Hänen pyynnöstä vai omasta tahdosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin annoit tällaisen lupauksen? Hänen pyynnöstä vai omasta tahdosta?

        Kun viimeksi vastasin hänen lähettämään viestiin eli kesäkuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin annoit tällaisen lupauksen? Hänen pyynnöstä vai omasta tahdosta?

        Hänen vaatimuksestaan.


    • Anonyymi

      Haluaisin sanoa hmm.. että mulla on ikävä,voitko vaan rutistaa mua nyt hetken,että saan unohtaa kaiken muun pahan maailmassa. Ja sen jälkeen sanoisin anteeksi,koska joudumme jatkamaan eri polkuja. Molemmilla oma elämä.

      • Anonyymi

        Ritistus rutistus 😌❤️‍🔥


    • Anonyymi

      hyvä että olet hengissä.

      • Anonyymi

        Me molemmat tiedetään, että toi on ihan täyttä BS. J -> E


    • Anonyymi

      Kaipaamalleni naiselle haluaisin kertoa että hän on ihana ja että tunnen hassua rakkautta häneen. Mutta en kerro koska en uskalla, eikä ole siihen sopivaa tilaisuuttakaan. Kerron jos asiat muuttuvat. En jos on varattu tai ei näytä kiinnostuneelta.

      • Anonyymi

        hän uskaltais sanoa sen,mut hänellä ei ole tarvetta siihen :/


      • Anonyymi

        Lähesty ystävyyttä tarjoten.


    • Anonyymi

      Ei ole mitään mitä en uskaltaisi sanoa hänelle suoraan. Hänellä vain ei ole tunteita minua kohtaan joten en turhaan vaivaa häntä.

      • Anonyymi

        Minustakkii tuntuu , ett voin sanoo sulle mitä tahansa

        En halua loukata sinua

        Ethän puhu pervoja

        Se vie maun

        Kultsipuppeli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakkii tuntuu , ett voin sanoo sulle mitä tahansa

        En halua loukata sinua

        Ethän puhu pervoja

        Se vie maun

        Kultsipuppeli

        En puhu. En lupaa mitää... saatan puhua


    • Anonyymi

      Että "voisimmeko nähdä ja jutella. Älä vastaa vielä vaan harkitse ainakin seuraavaan päivään.'
      Kysymys ei tule hetken johteesta vaan on pitkällisen harkinnan tulos. Tilanne ei helpoin mutta kuulet yllättäviä asioita jollaisia et osannut ajatella.
      Naiselta

      • Anonyymi

        Mietin tuota viestiä yöllä ja olen valmis näkemään ja juttelemaan kaikista asioista, myöskin niistä kipeistä, jotka ovat nykyisen tilanteen muodostaneet.

        Mies naiselle sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin tuota viestiä yöllä ja olen valmis näkemään ja juttelemaan kaikista asioista, myöskin niistä kipeistä, jotka ovat nykyisen tilanteen muodostaneet.

        Mies naiselle sivusta

        Olen tuo kirjoittaja, tuo on toivevastaus häneltä mieheltä. Valitettavasti hän ei noin ajattele, tällaisen vaikutelman olen irl saanut. Tiedän että olisi pitkiä keskusteluja ja jatkaisimme enemmän tai vähemmän loppuelämän, näin se vaan menisi. Hetkiä, monenlaisia.
        Mukava tietää että tuosta joku sai ajateltavaa💛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tuo kirjoittaja, tuo on toivevastaus häneltä mieheltä. Valitettavasti hän ei noin ajattele, tällaisen vaikutelman olen irl saanut. Tiedän että olisi pitkiä keskusteluja ja jatkaisimme enemmän tai vähemmän loppuelämän, näin se vaan menisi. Hetkiä, monenlaisia.
        Mukava tietää että tuosta joku sai ajateltavaa💛

        Jos tunnistit jotain tuosta viestistä, jota kommentoit ja pystyit sen yhdistämään minuun, niin odottaisin viestiäsi enemmän kuin mitään muuta. Sinulla on kaikki yhteystietoni ellet ole niitä hävittänyt.

        Jokainen aamu olen odottanut ja ikävä on suunnaton.

        Hyvää työpäivää ja työviikkoa hänelle (n) sinne kaupunkiin. Aurinko lämmittäköön sydäntäsi.

        Mies naiselle sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tunnistit jotain tuosta viestistä, jota kommentoit ja pystyit sen yhdistämään minuun, niin odottaisin viestiäsi enemmän kuin mitään muuta. Sinulla on kaikki yhteystietoni ellet ole niitä hävittänyt.

        Jokainen aamu olen odottanut ja ikävä on suunnaton.

        Hyvää työpäivää ja työviikkoa hänelle (n) sinne kaupunkiin. Aurinko lämmittäköön sydäntäsi.

        Mies naiselle sivusta

        Kypsä mies. Joo ei tainnut olla edelliselle, joka on väärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kypsä mies. Joo ei tainnut olla edelliselle, joka on väärä.

        Näin on, pari lausetta kerttoo että en ole.
        Edellinen.


    • Anonyymi

      Tahtoisin sanoa, että rakastan häntä miestä. 💕

    • Anonyymi

      Miksi et voi ottaa yhteyttä?
      Vaimoko esteenä

      • Anonyymi

        Itselläni on periaatteita ja yksi on se, että jos me ihmiset toistemme kanssa olemme sopineet jostain, niin niitä sovittuja asioita ei voi yksipuolisesti kumota. Tämä pätee omalta osaltani myös ystävyyssuhteissa.

        Mies naiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni on periaatteita ja yksi on se, että jos me ihmiset toistemme kanssa olemme sopineet jostain, niin niitä sovittuja asioita ei voi yksipuolisesti kumota. Tämä pätee omalta osaltani myös ystävyyssuhteissa.

        Mies naiselle

        Suhteessa voi aina tarkastella sopimuksen ehtoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhteessa voi aina tarkastella sopimuksen ehtoja

        Totta tuokin.

        Kuten on viimeksi vaihdetussa viestissä luvattu ja sovittu, niin itse en voi sitä seuraavaa viestiä lähettää kaivatulle eli odotan viestiä tai puhelinsoittoa häneltä.

        Tiedän, että hän joutuu ehkä punnitsemaan asioita monelta kantilta, mitä menettäisi vai menettäisikö mitään ja mitä yhteydenpidon myötä voisi saavuttaa.

        Voisin ajatella, että siitä voisi lähteä aukeamaan moni solmu.

        Mies naiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuokin.

        Kuten on viimeksi vaihdetussa viestissä luvattu ja sovittu, niin itse en voi sitä seuraavaa viestiä lähettää kaivatulle eli odotan viestiä tai puhelinsoittoa häneltä.

        Tiedän, että hän joutuu ehkä punnitsemaan asioita monelta kantilta, mitä menettäisi vai menettäisikö mitään ja mitä yhteydenpidon myötä voisi saavuttaa.

        Voisin ajatella, että siitä voisi lähteä aukeamaan moni solmu.

        Mies naiselle

        kunnioitan kyllä miestä,joka pitää kiinni lupauksistaan,en yllytä mihinkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni on periaatteita ja yksi on se, että jos me ihmiset toistemme kanssa olemme sopineet jostain, niin niitä sovittuja asioita ei voi yksipuolisesti kumota. Tämä pätee omalta osaltani myös ystävyyssuhteissa.

        Mies naiselle

        Sivusta mutta samasta asiasta: rikotut lupaukset on rikottuja lupauksia. Mitä mahtaa liikkua pään sisällä sillä, joka lupauksensa rikkoo ilmaan minkäänlaisia omantunnon tuskia? Ei tajua tekosistaan yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhteessa voi aina tarkastella sopimuksen ehtoja

        Millai sopimus,jos oma nainen on synnyttämässä
        ,kinkkinen juttu olla uskollinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millai sopimus,jos oma nainen on synnyttämässä
        ,kinkkinen juttu olla uskollinen?

        Siis mikä siinä on ongelmallista olla uskollinen naiselle, joka on synnyttämässä? 🤔

        Eikös sitä kuitenkin toivo, että olipa suhde sitten millainen tahansa ja onko tarkoitus synnyttämisen jälkeen jatkaa yhteiselämää vai ei, niin kaikki menisi hyvin synnyttäjällä. Tukeminen on minusta myös tärkeää, olla läsnä ja saatavilla.


    • Anonyymi

      Mulla ole ollut ikinä uskaltamisesta kiinni, huomannut et miehet pelkää mua.., mulla harvoin kuitenkaa asiaa, mut jos mä jonkun haluan ...

    • Anonyymi

      Sanoisin, että olen pahoillani, mutta en vain pääse yli sinusta. Ikävöin päivin ja öin. Haluan, että olet onnellinen, mutta en vain kestä kuulla sitä ja en kestä enää sitä tosiasiaa, että en merkitse sinulle yhtää mitään. Kaikki välinpitämättömyys paistaa viesteistä läpi ja selkeästi vastaat vain kohteliaisuudesta. Tästä syystä oli tehtävä ratkaisu ja katkaista kaikki yhteydet. Anteeksi kaikesta. Toivon sinulle kaikkea hyvää.

      • Anonyymi

        Mieti miltä tuntuisi, jos ei vastaisi ollenkaan viesteihisi. Minulle kävi niin. Koitin pehmentää omaa puhetyyliäni kun olin hänelle loukkaantunut, pyytelin omasta puolestani anteeksikin, ei mitään vaikutusta. Sen jälkeen kun olen häntä nähnyt, olemme jutelleetkin jotain, saan armottoman hermoromahduksen jälkikäteen. Hän on käytöksellään osoittanut,etten ole yhtään mikään hänelle ja itse jatkan hiljaa rakastamista.


    • Moi. Mitä kuuluu?

      • Anonyymi

        Moi. Hyvää kuuluu. Mitä sulle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Hyvää kuuluu. Mitä sulle?

        Moi. Ihan hyvää mullekin. Nice to meet you. :)


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Moi. Ihan hyvää mullekin. Nice to meet you. :)

        Sanoisin myös, että sulla on kauniit silmät. :)


    • Anonyymi

      '''''',,,,,,,,,,,...........'''''',,,,,,.,,,,-------________ . . . . . . . . . . . ⚽️👐 pallo on sinulla. Saat olla yhteydessä minuun. Toivottavaakin tietysti.

      • Anonyymi

        Ei. Se on sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Se on sulla.

        Kyllä se ⚽️ on sulla ja olen ohitettu - ehkä en niin sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se ⚽️ on sulla ja olen ohitettu - ehkä en niin sivusta

        Se on ⚽️ nyt miehellä koska olen sentään jotakin rohkeasti tehnyt , hän ei vielä mutta saa nähdä.


      • Anonyymi

        Kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.

        Mitähän sääntöjen vastaista tuossa oli kysyä oliko minulta. Oli siis minulta naiselta tuo 1408.


    • Anonyymi

      Jotain hyvää mieltä tuottavaa, mut samalla haluaisin sen olevan oikealla tavalla ymmärrettyä. Ystäviä, joiden kanssa voisi viettää aikaa ei ole koskaan liikaa. Hänestä voisi olla sellaiseksi, jonka kanssa voisin ulkoilla, tehdä asioita yhdessä (harrastaa). Ainakin aluksi. Siksi toivon ymmärrystä ja halua yhteiseen hyvään (positiivisuutta).

      En haluaisi herättää liikaa toivoa jostain muusta, kun en ole varma pystysinkö sitä toivetta toiselle toteuttamaan. Tilanne voisi toki kääntyä päinvastaiseksikin ja sitten voisin olla itse pulassa. Tunteet ja järki pitäisi olla tasapainossa, mut jos tilanteet yllättää?

      Pelko ja epävarmuus on sellaista, että on aina korkea muuri ylitettäväksi, kun ei toisen tuntemuksia tiedä varmaksi mitä ne on, siksi aloitteet tai niiden puute ovat monesti se suurin kompastuskivi. Ikävät kokemukset on aina taustalla syömässä uskoa paremmasta.

      • Anonyymi

        Mikset vain sano jotain tuollaista mitä juuri kirjoitit?


      • Anonyymi

        Jos tiedät että toisella on vahvoja tunteita, niin eikö ole parempi antaa olla? Jos itse ei tunne samoin niin miksi sitä pitää väkisin vääntää. Jos hän sanoisi noin minulle, vastaisin että kiitos ei, hymyillään jos joskus nähdään.. sattumalta jossain. [sivusta]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tiedät että toisella on vahvoja tunteita, niin eikö ole parempi antaa olla? Jos itse ei tunne samoin niin miksi sitä pitää väkisin vääntää. Jos hän sanoisi noin minulle, vastaisin että kiitos ei, hymyillään jos joskus nähdään.. sattumalta jossain. [sivusta]

        Mistä päättelit että tällä trollaajan kirjoittamalla ihmisellä on vahvoja tunteita tätä (luultavasti) tuntematonta ihmistä kohtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelit että tällä trollaajan kirjoittamalla ihmisellä on vahvoja tunteita tätä (luultavasti) tuntematonta ihmistä kohtaan?

        niin, nämä ihmisten vetämät johtopäätökset näistä trollauksista on kyllä jotain todella mielenkiintoista, mutta lähtökohtaisesti kaikkea muuta kuin positiivisella tavalla. Ihmiset elää selvästi omissa maailmoissaan ja rakentelee täällä niitä lisää. Sakiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin, nämä ihmisten vetämät johtopäätökset näistä trollauksista on kyllä jotain todella mielenkiintoista, mutta lähtökohtaisesti kaikkea muuta kuin positiivisella tavalla. Ihmiset elää selvästi omissa maailmoissaan ja rakentelee täällä niitä lisää. Sakiaa.

        Ainakin siinä vaiheessa voi varmuudella todeta näin, jos ja kun trollaajien eletään trollaajien rakentelemien tarinallisuuksien kautta ja hypitään kerronnasta toiseen kuin ois muka jossain todellisessa kiinni. Nämä kyselijät ja tarkentajat taitaa kaiken lisäksi pitää ihan aidosti itseään viisaina kun roikkuu völjyssä kyselemässä etenkin naisoletustrollausten kohdalla. Mikä aikuisia ihmisiä vaivaa kun ei ole alkeellistakaan kykyä rivien väleistä lukemiseen vai onko tämä tyhmyya ihan vain tahtotila. Ei voi muotoilla nätimmin.


    • Anonyymi

      En jaksa jauhaa näitä nyt, en vaan jaksa. Ne selviää sitten jos tulee sanottua.

    • Anonyymi

      Hau duu juu duu!

      • Anonyymi

        Yes I do


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yes I do

        Mulla ei oo nummeroo ees !!

        Se on sun homma


    • Anonyymi

      Olen ylpeä sinusta .

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiva kipale. Tahdissa kävellen totuustaminen on toinen luonto.


    • Anonyymi

      Ei se ole uskalluksesta kiinni. Ihan kaiken voisin puhua kasvotusten milloin vaan. Ei vaan olla enää yhteydessä.

      Sanoisin hänelle, että hän oli aikoinaan kaikista aidoin.
      Se puhutteli minua. Tosin olin silloinkin vielä sinisilmäinen ja ymmärsin monia asioita vasta jälkeenpäin.

      Polku on ollut tosi yksinäinen, mutta kaikkeen tällaiseen oon niin tottunut elämäni aikana.

      Hyvää yötä.
      🙏🪐

      • Anonyymi

        Ihmiset ovat hölmöjä. Eivät puhu toisilleen. Kirjoittavat sitten täällä. Eikä kukaan koskaan tiedä, miten mikäkin asia oikeasti oli tai mitä kukin oikeasti tunsi. Säälittävä esitys. Surullinen loppu. Ei mikään happy end. Niin paljon tuottaa tuskaa, eikä edes tiedä, onnellisena porskuttaa eteenpäin ja polkee särjetyn sydämen hymyssä suin. C'est la vie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset ovat hölmöjä. Eivät puhu toisilleen. Kirjoittavat sitten täällä. Eikä kukaan koskaan tiedä, miten mikäkin asia oikeasti oli tai mitä kukin oikeasti tunsi. Säälittävä esitys. Surullinen loppu. Ei mikään happy end. Niin paljon tuottaa tuskaa, eikä edes tiedä, onnellisena porskuttaa eteenpäin ja polkee särjetyn sydämen hymyssä suin. C'est la vie.

        Nimenomaan täällä ei saa selkoa asioista


      • Anonyymi

        Nyt sitten sitä yhteyttä ottamaan.

        Jos joku asia on mennyt mönkään, niin minusta kaiken voi aloittaa uudestaan tarvittaessa antaaksipyynnöllä/ anteeksiannolla ja sitten kaveruudella/ystävyydellä.

        Luulisin, että se yhteinen sävelkin ihmisten välillä löytyy, kun sille antaa vain aikaa jalostua.


    • Anonyymi

      Haluaisin sanoa hänelle, että hänen pitäisi edes yrittää tiedostaa psyykkiset sairautensa ja ottaa ne tosissaan ja hakea apua.
      Olen hänelle sanonut, että hänen ongelmansa johtuvat hänen narsismistaan ja psykopatismistaan ja että hänhän itsekin tietää sen, koska siitä on mustaa valkoisella eli hänellä on psykiatrin diagnoosit ja hän vain nauraa sairaasti ja räkäisesti diagnooseilleen eli hän tietää psyykkisten sairauksiensa nimet, muttei osaa ymmärtää, että ne aiheuttavat hänen ongelmansa.
      Hän valittaa päivittäin kuinka kamalaa elämä onkaan ja kuinka huonosti häntä on aina kohdeltu, muttei ole yhtään sairaudentuntoa, että osaisi ajatella kaiken paskan johtuvan juuri hänen psyykesairauksistaan, hän itse aiheuttaa narsistisilla toimillaan esim. lähestymiskieltoja itselleen ja sitten syyttää aina vain muita hänen "syyttömän" kiusaamisesta.
      Mutta mitenpä noinkin vakavasti sairaalle selittää ja sanoo, kun ei hän kykene vastaanottamaan eikä näkemään itseään sairaana, vaikka diagnoosinsa avoimesti kertookin - siltikin haluaisin hänelle vielä kerran sanoa, että ymmärrä nyt ja katso itseäsi ja tekojasi ja ota vastuu itsestäsi ja elämästäsi ja teoistasi, äläkä aina vain syytä muita ihmisiä sinun kiusaamisesta, ihmisiä, joita itse olet todella kaltoin kohdellut, ihme, että ovat vielä hengissä.

      • Anonyymi

        Narsistinen persoonallisuushäiriö ja antisosiaalinen persoonallisuushäiriö ei ole sairauksia vaan persoonallisuushäiriöitä ja poikkeuksellisesti niihin ei ole myöskään mitään terapiaa eikä hoitoa. Päinvastoin terapia voisi opettaa uusia tapoja vahingoittaa ihmisiä. Hän on paha ihminen, se ei ole sairaus.


      • Anonyymi

        No ketä? Kerro tuntomerkkejä.


    • Anonyymi

      Mitäkö sanoisin tuolle sydämmettömälle blondille? No onnittelisin, että on löytänyt luonnettaan vastaavan työn lääkeyhtiössä, valehtelija ja paskanpuhuja olet aina ollut. Eikä kyse ole siitä, ettenkö uskaltaisi näin sanoa, van kyse on siitä, millonka niin sanon.

      • Anonyymi

        Jep!


    • Anonyymi

      Surullista että tilanne on mennyt tähän pisteeseen.

      • Anonyymi

        Mikset uskalla sanoa? Ehkä toinenkin miettii samoin. Jomman kumman olisi uskallettava. Se vasta surullista olisikin, jos kumpikaan ei tee mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset uskalla sanoa? Ehkä toinenkin miettii samoin. Jomman kumman olisi uskallettava. Se vasta surullista olisikin, jos kumpikaan ei tee mitään.

        Ei hyödytä enää. On mennyt eteenpäin elämässään. Kuten kai pitääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyödytä enää. On mennyt eteenpäin elämässään. Kuten kai pitääkin.

        En ole mennyt. Sivusta n.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mennyt. Sivusta n.

        Kylläpäs olet, kohti uusia uria ja tuulia ja haasteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs olet, kohti uusia uria ja tuulia ja haasteita.

        Eri asia. En ole päässyt yli sinusta. Sivusta n vieläkin.


    • Anonyymi

      Tahtoisin sanoa monia asioita. Kertoa, että kaipasin häntä lomiemme aikana, ja hänen näkemisensä on kuin auringonpaiste muuten harmaiden päivieni keskellä. Että hän merkitsee minulle paljon, eikä ole vain kuka tahansa työkaveri. Että olen surullinen siitä, että lähden luultavasti pian pois ja menetän hänet kokonaan. Tässä näin alkajaisiksi muutama asia. Samanlaista miestä en tule koskaan tapaamaan, sen tiedän. Hän on erityinen tavoilla, joita on vaikea kuvailla. Kaunis muisto kuitenkin jää, vaikka nyt tuntuu vaikealta hyväksyä tilanteen toivottomuus.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiitos! Toivottavasti hyvällä ja oon sun!


    • Anonyymi

      Tiedän olleeni kylmä sinua kohtaan. Vuosia sitten tunsin vain ärsytystä sinua kohtaan jopa jotain vihan tapaista. Pidin sinua vastakohtana, joten en edes halunnut tutustua enempää.
      Nyt ajattelen pakkomielteisesti vain sinua. En tiedä mitä tämä on. Nykyinen parisuhde kariutuu hyvää vauhtia tämän vuoksi. Nyt tajuan, että täydentäisit minua tekisit minusta paremman. Olet järjestelmällinen ja järkevä. Itse käyn tunteella ja olen tuuliviiri. Voitaisiin molemmat oppia toisiltamme jotain.

      Tämä meni miehelle

    • Anonyymi

      Sisäinen tunnesotku. Ehkä siitä onnistuu kirjoittamaan jotakin.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään mitä en uskaltaisi sanoa. Kauniita asioita. Tietysti en tieten tahtoen halua pahoittaa mieltä, niin suodatan joitain juttuja. Joskus vaikeneminen on kultaa.

    • Anonyymi

      Olitko se sinä, joka ra......i viime yönä kanssani? Vai oliko se vaan fantasiaa?

    • Anonyymi

      Haluaisin kysyä miksi hän ei keskustele kanssani, jaa asioita minulle. Pelkään kai vastausta liikaa kysyäkseni ja koska luulen tietäväni että hän vain uskottelee asioita enkä ole hänelle yhtään mitään. Siksi on parempi jatkaa eteenpäin yksin.

    • Anonyymi

      Että makasin hänen miehensä kanssa, ja nyt tulee vauva.

    • Saako sua häiritä? :)

      • Anonyymi

        Kenties...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenties...

        Kenties vaan ei kerro? :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kenties vaan ei kerro? :)

        Niinkö? Pitänee olla rohkea, rokkaa ei oo pakollista nautiskella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Pitänee olla rohkea, rokkaa ei oo pakollista nautiskella.

        Yhym, mites tuo pitäisi tulkita? Tuli tyhjää lyönti..


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Yhym, mites tuo pitäisi tulkita? Tuli tyhjää lyönti..

        Tulkinta jää aina kuulijan vastuulle.
        Kunhan tässä vähän sanailen, kunnes taas vaikenen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulkinta jää aina kuulijan vastuulle.
        Kunhan tässä vähän sanailen, kunnes taas vaikenen.

        Lähinnä mietin, että kenen kanssa kirjailen.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Lähinnä mietin, että kenen kanssa kirjailen.

        Mun tietysti :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Lähinnä mietin, että kenen kanssa kirjailen.

        Jos siis en kirjaile sen ihmisen kanssa, jota tiedustelin häiritä, niin en tee muiden vastauksilla mitään. En halua olla tyly, mutta se on niin. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun tietysti :)

        Sun tietysti. Kuka on sun? :P


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Sun tietysti. Kuka on sun? :P

        En taaskaan halua olla tyly, mutta anonyymeistä ei paljon tunnisteita irtoa ja mua ei rehellisesti kiinnosta kuka tahansa randomi, vaan tasan yksi ainoa naisihminen, jonka kohdalla jokin tunniste olisi tarpeen. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En taaskaan halua olla tyly, mutta anonyymeistä ei paljon tunnisteita irtoa ja mua ei rehellisesti kiinnosta kuka tahansa randomi, vaan tasan yksi ainoa naisihminen, jonka kohdalla jokin tunniste olisi tarpeen. :)

        Eipä tossa mitään tylyä ollu, joten rauhassa vaan. Kyllä mä naisihminen oon kuitenkin. Mitä tunnisteisiin tulee, ni mistä ihmisen ylipäänsä tunnistaa. Onko se sulla tietty tyyli tai tapa kirjoituksissa kun silmiä hivelee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tossa mitään tylyä ollu, joten rauhassa vaan. Kyllä mä naisihminen oon kuitenkin. Mitä tunnisteisiin tulee, ni mistä ihmisen ylipäänsä tunnistaa. Onko se sulla tietty tyyli tai tapa kirjoituksissa kun silmiä hivelee?

        Joku asia minkä kumpikin tietää ja muut ei. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joku asia minkä kumpikin tietää ja muut ei. :)

        Haluutko rajata joltain osin?
        Heitä joku vinkki mulle vaikka, osaan jatkaa siitä sitten, tai jollen ni oon väärä henkilö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluutko rajata joltain osin?
        Heitä joku vinkki mulle vaikka, osaan jatkaa siitä sitten, tai jollen ni oon väärä henkilö.

        Ööm, millä kirjaimella sun toinen nimi alkaa?


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ööm, millä kirjaimella sun toinen nimi alkaa?

        Ja vaikkapa asuinpaikkas eka kirjain ruotsiks? :D

        Nyt heitän luukut kii. Öitä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ööm, millä kirjaimella sun toinen nimi alkaa?

        Sä tiedät sen. Haluun jonkun omaperäsemmän, ei mennä helpoimman kautta. Anna haastetta nyt enemmän. Joku asiayhteys keskustelusta vaikka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä tiedät sen. Haluun jonkun omaperäsemmän, ei mennä helpoimman kautta. Anna haastetta nyt enemmän. Joku asiayhteys keskustelusta vaikka.

        Mut tiedätkö sä? :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mut tiedätkö sä? :)

        Mä en halua julkiselle sivustolle kertoa asioita mitä ollaa juteltu, kun ei ne kuulu uteliaille. Ja jokuhan vois koittaa urkkia yksityisiä asioita. Siks noin helpot.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mä en halua julkiselle sivustolle kertoa asioita mitä ollaa juteltu, kun ei ne kuulu uteliaille. Ja jokuhan vois koittaa urkkia yksityisiä asioita. Siks noin helpot.

        Taino ei ne ole helppoja, kun niille, jotka ne todennäköisesti tietää.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mut tiedätkö sä? :)

        Mä keksin jonkun sellasen mitä kukaan muu ei vois tietää. Pidän hetken jännitystä yllä ja lataan akut aamua varten.
        Voithan sä vilkasta sitä kuvaa ja sanoo mitä sä näät.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Taino ei ne ole helppoja, kun niille, jotka ne todennäköisesti tietää.

        Just samaisesta syystä en vastaakaan noihin kysymiis asioihin. Mietin sellasen mitä ei voi missään kohtaa käyttää mitenkään, tiedät kyllä kuinka aattelen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä keksin jonkun sellasen mitä kukaan muu ei vois tietää. Pidän hetken jännitystä yllä ja lataan akut aamua varten.
        Voithan sä vilkasta sitä kuvaa ja sanoo mitä sä näät.

        Okei. Mä nään kauniin hymyn ja ötömöllin, muutaman luonnonvaraisen kukan. Muutaman sormen... :)

        Onnellisen näköisen ihmisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just samaisesta syystä en vastaakaan noihin kysymiis asioihin. Mietin sellasen mitä ei voi missään kohtaa käyttää mitenkään, tiedät kyllä kuinka aattelen.

        No selvä. Käy. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No selvä. Käy. Hyvää yötä.

        Huomasin ton kuvauksen kuvasta. En valitettavasti oo kuvan henkilö, jos tuo on siis ainut. Pahoittelut että suotta siis häiritsin. Öitä kuitenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin ton kuvauksen kuvasta. En valitettavasti oo kuvan henkilö, jos tuo on siis ainut. Pahoittelut että suotta siis häiritsin. Öitä kuitenkin.

        Eipä mitään. Kyllä mä sen jo arvasinkin, kun kirjoitat erilailla kun hän. :)

        Vaikka voihan kirjoitustyyliä tarkoituksellakin muuttaa, mutta joo. Öitä.


    • Anonyymi

      Oot komein mies mitä olen nähnyt piiitkäään aikaaan..🧑

      Nyt jaksan kuluvan viikon toivottavasti sinäkin

      • Anonyymi

        Jaksan, koska olet niin nätti.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kato mua silmiin ja sano mulle mitä sä näät, tuu vaan mua vastaan puolimatkaan. Mun silmiin näätkö saman mitä mä näät, sun rakkauttas mä kaipaan

    • Anonyymi

      Voitaisiinko unohtaa se viimeisin ja aloittaa alusta?

      • Anonyymi

        Samaa minäkin toivoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa minäkin toivoisin.

        Mikä meitä estää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä meitä estää?

        Tää palsta estää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä meitä estää?

        Epävarmuus siitä, että voiko se toinen tosiaan tuntea samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epävarmuus siitä, että voiko se toinen tosiaan tuntea samoin.

        Jos ei uskalla ottaa sitä ratkaisevaa askelta, ei ehkä koskaan saa tietää mitä menettää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei uskalla ottaa sitä ratkaisevaa askelta, ei ehkä koskaan saa tietää mitä menettää...

        No se täytyy ottaa. Mä ainakin otan. Kun saan taas tilaisuuden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei uskalla ottaa sitä ratkaisevaa askelta, ei ehkä koskaan saa tietää mitä menettää...

        Sama pätee molempiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama pätee molempiin.

        Toisen se aloitus on tehtävä. Jotta syntyy yhteys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen se aloitus on tehtävä. Jotta syntyy yhteys.

        Kaikki asiat huomioiden, se ei ole minun tehtäväni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki asiat huomioiden, se ei ole minun tehtäväni.

        Mitkä asiat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä asiat?

        Se vain miten yleisesti tilanne välillämme on. Hänen kuuluu tehdä aloitus tässä tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vain miten yleisesti tilanne välillämme on. Hänen kuuluu tehdä aloitus tässä tilanteessa.

        Mikä tilanne välillänne on, niitä välejä ei ole lainkaan? - Kumman aloitteesta?


    • Anonyymi

      Että kaipaan sua ihan hirveesti ! :( Tää on tosi noloa koska tunnettiin niin vähän aikaa ja mun pitäs unohtaa sut jo. Mitä ihmettä sä teit mulle?

      • Anonyymi

        Noin voisin sanoa miehellekin.


      • Anonyymi

        Mä en edes tuntenut. Pelkkä hymy ja katse aiheutti ihme ikävöinnin mistä en pääse eroon :D


    • Anonyymi

      Totuutta et saa tietää

      • Anonyymi

        No kerro nyt mikä on totuus?


      • Anonyymi

        Tiedän.


    • Anonyymi

      Ei ole uskalluksesta kiinni mun sanomiset. Muuten eilen juuri mietin että mitä biisejä siinä sun soittolistalla olikaan.. Olen sairastunut flunssaan, täytyy tehdä tänään kai korona testi.

      • Anonyymi

        Koita tinjami-rosmariini teetä hunajalla


      • Anonyymi

        Shawn Mendes - Mercy
        Shawn Mendes - in my blood
        Camylio - love and hate
        Rain Radio - talk about
        Apulanta - 3D kriisit
        I see stars - youth
        Sir Elwoodin hiljaiset värit - älä mee
        JVG - ammattimies
        Zen Cafe - rakastele mua
        Behm - tivolit
        Ellinoora - kaikki tahtoo
        Blow - its all lie
        Lauri Tähkä - anna arpisten haavojen olla

        ja paljon muuta


      • Anonyymi

        Pain - Eleanor Rigby
        In Flames - I am above
        Dark Tranquility - Atoma
        Rammstein - Ich tu dir weh
        Jne.


      • Anonyymi

        Meen nukkuun. Hyvää yötä


    • Anonyymi

      Aika kultaa muistot jii än nee ja uusia ropisee roppakaupalla päälle, muista, tärkeämmistäkin.

    • Anonyymi

      Sanoisin noista psyykkisistä sairauksista, että itse olin täysin terve ja sairastuin. En saanut omaan ongelmaan, henkiseen kiusaamiseen vaan minusta tehtiin syyllinen. Terveenä nyt toivon että joutuvat kokemaan aivan hirmuisesti pahaa teoistaan. Todella paljon pahaa. Saivat aikaan aivan käsittämän ison shown, jossa syyllisiksi laitettiin väärät henkilöt. Unien mukaan kuolemaa on tulossa, toivotaan että osuisi edes näille pahiksille. Ja kaikkea muutakin pahaa siitä mitä tekivät. Olen hyvä hyville, tämmöisten tekijöille en ole hyvä. Ansaitsevat kaikkea pahaa ja hoitoa ongelmiin jopa vankilaa. Jonka voittivat, eihän sitä saa sanoa, mutta joo...

      • Anonyymi

        ei itselläkään kaikki ole hyvin kun menee useasti noihin provoihin ja kuvittelee sellaisia asioita missä ei ole mitään järkeä


      • Anonyymi

        Toivon ihan käsittämättömän paljon pahaa näille henkilöille. Tekivät, aiheuttivat ja ajoivat asioita, niin että itse selvitään omista jutuista, katsoivat vierestä kun syyttömät hakattiin ja vielä hyödynsivät sitä. Todisteet on esitetty että en minä tai muut syyttömät heille mitään tehneet. Syyttömät voivat tänään elämältään huonommin monessa asiassa. KUKA on psyykkisesti kaikista sairain? En ikinä unohda, anna anteeksi tai lakkaa toivomasta että tekijät tuomittaisiin, joutuisivat kokemaan yhtä paljon pahaa jne. Maailma on pahapaikka, voihan olla etyä heidän apuriensa sanat ei ne tässä elämässä kärsi, on totta, mutta toivoa voi pitää yllä. Sadistisia, psyykkisesti sairaita, narsistisia ovat he, ja heihin voi kaikki liittyä. Psyykkisesti sairas on sentään sairas, mutta pälkähästä haluava, syylliseksi lavastava tai muuten vaan kusipää ja itseään muita ylempänä pitävä luuseti tai toisen elämän tuhoaja he eivät voivat vedota edes sairauteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon ihan käsittämättömän paljon pahaa näille henkilöille. Tekivät, aiheuttivat ja ajoivat asioita, niin että itse selvitään omista jutuista, katsoivat vierestä kun syyttömät hakattiin ja vielä hyödynsivät sitä. Todisteet on esitetty että en minä tai muut syyttömät heille mitään tehneet. Syyttömät voivat tänään elämältään huonommin monessa asiassa. KUKA on psyykkisesti kaikista sairain? En ikinä unohda, anna anteeksi tai lakkaa toivomasta että tekijät tuomittaisiin, joutuisivat kokemaan yhtä paljon pahaa jne. Maailma on pahapaikka, voihan olla etyä heidän apuriensa sanat ei ne tässä elämässä kärsi, on totta, mutta toivoa voi pitää yllä. Sadistisia, psyykkisesti sairaita, narsistisia ovat he, ja heihin voi kaikki liittyä. Psyykkisesti sairas on sentään sairas, mutta pälkähästä haluava, syylliseksi lavastava tai muuten vaan kusipää ja itseään muita ylempänä pitävä luuseti tai toisen elämän tuhoaja he eivät voivat vedota edes sairauteen.

        Be happy, jos olit sairas ja menot hoitoon, ne jotka kartoittavat tämänkin monen muun asian rinnalla sanoisin että kokeile kasvaako sarvet päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Be happy, jos olit sairas ja menot hoitoon, ne jotka kartoittavat tämänkin monen muun asian rinnalla sanoisin että kokeile kasvaako sarvet päässä.

        Ei menot vaan menit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei menot vaan menit.

        Tulevaa ajatellen, Be happy jos uhri, jonka puolesta ei kostettu joka ei ollut kellekään kovinkaan rakas, tai vähän semmoinen tallottava. Osat vaihtuvat, kyllä ne vielä maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei itselläkään kaikki ole hyvin kun menee useasti noihin provoihin ja kuvittelee sellaisia asioita missä ei ole mitään järkeä

        tämä toistuu moneen kertaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä toistuu moneen kertaan

        toki myös tietoinen valinta sinänsä, koska tuollaisiin ei pitäisi uskoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei menot vaan menit.

        maaliskuussa lähti jonkinlainen alamäki, johon kukaan muu ei todellakaan ole syyllinen. Takaisin täältä tullaan, matkalla on vain tapahtunut sellaisia asioita joita ei voi unohtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        maaliskuussa lähti jonkinlainen alamäki, johon kukaan muu ei todellakaan ole syyllinen. Takaisin täältä tullaan, matkalla on vain tapahtunut sellaisia asioita joita ei voi unohtaa

        Nyt siis kaikki kunnossa. Sanoinkuvaamatonta häpeää lukuunottamatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt siis kaikki kunnossa. Sanoinkuvaamatonta häpeää lukuunottamatta

        kokonaisuuteen yhdistettynä vielä käytös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt siis kaikki kunnossa. Sanoinkuvaamatonta häpeää lukuunottamatta

        Ei kannata häpeään aikaa käyttää. Se on yksi tunteista ja yleensä turha sellanen


    • Anonyymi

      En välttämättä mitään. Jos vaan kattoisin hiljaa ja näkisin miten siihen reagoidaan, ehkä sen jälkeen vois puhettakin tulla.

      • Anonyymi

        Ois kiva nähä

        Kun vielä Näen jottain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois kiva nähä

        Kun vielä Näen jottain

        Niin ois. Ja onkin kiva sitten kun nähään


    • Anonyymi

      Minusta me ollaan puhuttu ihan riittävästi ja voitais siirtyä suoraan lähikontaktiin.

      • Anonyymi

        No näinhän se on.


    • Anonyymi

      En koskaan lakannut rakastamasta ja ajattelemasta sinua. En osannutkaan mennä eteenpäin. Nyt olen vaikean tien loppumetreillä ja valmis luopumaan sinusta kokonaan, sillä olen oivaltanut, että haluat kaikkea muuta.
      En koskaan tuntenut näin syvää rakkautta ketään kohtaan. Traagista, kun kerran tahdottiin tietää, mitä rakkaus on. Löysin perille sinne, opin tietämään, opin tuntemaan, kiitos siitä ♥️

      • Anonyymi

        Olikos tuo viesti naiselta miehelle vai toisinpäin?

        Milloin oivalsit, että osaakaan mennä eteenpäin?

        Jokin sellainen asia, josta voisi myös lukija tietää, että koskettaako viestisi jotain tiettyä henkilöä, olisi hyvä.


    • Anonyymi

      Sanoin hänelle jo kaiken mitä voin sanoa varatulle joka tuntuu sydämmessäni. Hän ei halua pysty tai voi sanoa mitään ja ymmärrän sen.

    • Anonyymi

      Ihanasti sanottu, miehelle vai naiselle? Mikä etunimen eka kirjain?

    • Anonyymi

      Moi ***i

      Ihastuin suhun silloin ihan kympillä, ois ollu kiva tutustua. Oot yhä mun ajatuksissani.

      • Anonyymi

        Moi xxxi!

        Näin tein, niin olisi. Se on nyt muisto vain. 💔❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi xxxi!

        Näin tein, niin olisi. Se on nyt muisto vain. 💔❤

        Surullista💔❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista💔❤

        Onhan se. Mutta elämä jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se. Mutta elämä jatkuu.

        Niinhän se tekee, hetki hetkeltä.

        Voi hyvin ***i (m).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se. Mutta elämä jatkuu.

        Niinhän se on. Lupaus ainakin pidetty joten siten kaikki ok. Sumun taakse haihtuu jokapäiväinen ajatuksissa olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on. Lupaus ainakin pidetty joten siten kaikki ok. Sumun taakse haihtuu jokapäiväinen ajatuksissa olo.

        Mikä lupaus? Hän ei ole luvannut mitään. Lakkasi vain kuulumasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä lupaus? Hän ei ole luvannut mitään. Lakkasi vain kuulumasta.

        Ethän sä halunnut mitään. Niin minkäs teen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä halunnut mitään. Niin minkäs teen.

        On hieman epäselvää, että mitä haluat tai halusit. Voitko tarkentaa? Mitä en mielestäsi halunnut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hieman epäselvää, että mitä haluat tai halusit. Voitko tarkentaa? Mitä en mielestäsi halunnut?

        Et halunnut että meistä tulisi jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et halunnut että meistä tulisi jotain.

        Ei pidä paikkaansa.


    • Anonyymi

      Minua hämmentää ihmisten kykenemättömyys kohtaamaan ja puhumaan tunteista. Sanahelinät, pinnalliset pulinat ja ja muut onnistuu ja aletaan jopa suhteisiin. Sitten asioista ei osata tai uskalleta puhua niiden oikeilla nimillä. Minä uskallan sanoa totuuden, mutta ihmiset on tottuneet suloisiin valheisiin.

      • Anonyymi

        Suunnittelen sun murhaamista! 🔪⚰️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suunnittelen sun murhaamista! 🔪⚰️

        Laiton uhkaus. Poliisille.


    • Anonyymi

      Etsi vaan joku muu kun kerran haluat, adios

      Muttei pysty

      • Anonyymi

        En halua ketään muuta.
        Sinut halusin, mutta voin olla yksinkin. Ei ongelmaa.


      • Anonyymi

        Laita tuo minulle privana, niin puhun sinut ympäri.


    • Anonyymi

      Tämä on hirveää tajusin just että mehän taidetaan sittenkin molemmat rakastaa toisiamme.

      • Anonyymi

        Varmaan miehelle?


      • Anonyymi

        Miksi se olisi hirveää? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se olisi hirveää? ;)

        Ei enää mikään. Se oli vaan eilinen olo kun mietin kaikkea. Tajusin kuitenkin tänään että hän vihaa minua. Sillä selvä.


    • Anonyymi

      Pystyn olemaan kanssasi täysin oma itseni. Taidan olla ihastunut. Harmi vain, että todennäköisesti ajattelet aivan jotain muuta, kuin minua.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kysyisin takasin mitä meinaa tehdä viikonloppuna.

    • Anonyymi

      Rakastan sua, on ikävä, tahtoisin nähdä sut pitkästä aikaa. Naiselta miehelle.

    • Anonyymi

      "Ottaisitko syliin?" Sen jälkeen teot puhuisivat puolestaan ja hän ei voisi ikinä enää irroittaa otettaan..🥰❤

      • Anonyymi

        No en varmasti voisikaan.. 🥰😚


    • Anonyymi

      Olen sut poistanut joo mutta siltikin haaveilen susta, siitä miten tuut mun reisien väliin.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe