Tuntomerkit - välillänne

Anonyymi

Tuntomerkit mistä hän sut voi tunnistaa ja sä hänet. Mitä välillänne on tapahtunut esimerkiksi.

Ap laittaa omat myös jossain vaiheessa.

26

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä tunnistaa samoilla seuduilla käyneen. Kipinöitä, ei enempää tai vähempää.

    • Anonyymi

      Katseita ei sanoja mutta kirjaimia. Miehelle.

      • Anonyymi

        Kirjaimia?


      • Anonyymi

        Katseita? Eli olet siis nähnyt hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katseita? Eli olet siis nähnyt hänet?

        Miksi kaipaisin täällä ihmistä jota en ole nähnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaipaisin täällä ihmistä jota en ole nähnyt?

        Aivan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaipaisin täällä ihmistä jota en ole nähnyt?

        Kuinka usein näet häntä? Keskimäärin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka usein näet häntä? Keskimäärin

        Viimeksi viime vuonna nähtiin. Loppupuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka usein näet häntä? Keskimäärin

        Vuositasollaehkä 4 kertaa juttelemme.


    • Anonyymi

      Ainakin tämä palsta harhailu on ollut todella häpeällistä

      • Anonyymi

        Noihin ei pitäisi lähteä mukaan


      • Anonyymi

        Liittyykö siihen?


      • Anonyymi

        Tässä maailmassa on niin paljon hävettäviä asioita palstailu ei kuulu niihin. Ei myöskään tuuleen kirjoittelu.


    • Anonyymi

      Miehen olen tiennyt vuosia. Ei toki oltu nähty moneen vuoteen ja baarissa menin avaamaan suuni ja kerroin ihastuneena jo silloin kun ensimmäisen kerran näin hänet vuosia sitten. Olipas noloa ja typerää,vieläpä molemmat varattuja.

    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      En laittaisi koskaan tunnisteita itsestäni enkä kenestäkään tärkeästä keskustelupalstoille! Se, että kirjoitat tunnisteita toisesta voi olla käräjän paikka. Nettiin ei kannata kaikkea kirjoittaa!

      • Anonyymi

        Lopeta sitten facebook, Twitter ja instagram.

        Siellähän oikein kuvia olet itsestäs laittanu. Se on varma tunniste netissä sinusta.

        Toisin kuin anonyymin kirjoitus


      • Anonyymi

        Joo kyllävarmaati täältä anonyymit käräjille lähtee.

        Vankilaan vähintään joutuu, jos mitään tuntomerkkejä uskaktaa laittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllävarmaati täältä anonyymit käräjille lähtee.

        Vankilaan vähintään joutuu, jos mitään tuntomerkkejä uskaktaa laittaa.

        Kyllä anonyymot viestit voi viedä poliisille, jos tunnisteita on kiusaamistarkoituksessa levitetty ja itse varmasti vien!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä anonyymot viestit voi viedä poliisille, jos tunnisteita on kiusaamistarkoituksessa levitetty ja itse varmasti vien!

        Pieni näpäytys on ihan oikein ja paikkallaan niille, jotka kuvittelevat voivansa tekvän kiusaa ym. toiselle ilman seuraamuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni näpäytys on ihan oikein ja paikkallaan niille, jotka kuvittelevat voivansa tekvän kiusaa ym. toiselle ilman seuraamuksia.

        Voi hyvänen aika. Että ihan anonyymisti kiusataan


      • Anonyymi

        Näinpä! Kerran kysyin mun asianajalta tätä, kirjoittaa voi, mutta niin, ettei siitä voi tunnistaa selkeästi..mä oon jo käräjillä käynyt nii monta kertaa


      • Anonyymi

        Täh. 😂 Poistu sitten? Tämäkin oli jo todella paljastava, kukaan muu ei voi ajatella noin!


    • Anonyymi

      Tää p-sestä tää palsta.. ei voi mitään🧙‍♂️

      • Anonyymi

        Ei se ole tämä palsta. Tämä on vain kanava, voima lähtee sisältä. Kun kostavat väärille, ja vievät, käyttävät aina pahuutta / mustaa voimaansa. Jossain vaiheessa ovat niin mustia että heidän herransa hakee heidät pois. Näyttävät koomisilta kun peloissaan yrittävät näyttää hyviltä, mutta sisin on jo mätää. Hakkaavat vielä epätoivoissaan kun yrittävät estää etteivät joutuisi kokemaan mitä tekivät. Tuhoavat itsensä pakottamalla muita omaan tahtoonsa. Osa vahvistuu he heikkenevät. Hyvä voittaa aina.


    • Anonyymi

      Joo joo ...kyllä se nyt vaan on niin, tai sitten ei...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe