Tuntomerkit - välillänne

Anonyymi

Tuntomerkit mistä hän sut voi tunnistaa ja sä hänet. Mitä välillänne on tapahtunut esimerkiksi.

Ap laittaa omat myös jossain vaiheessa.

26

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä tunnistaa samoilla seuduilla käyneen. Kipinöitä, ei enempää tai vähempää.

    • Anonyymi

      Katseita ei sanoja mutta kirjaimia. Miehelle.

      • Anonyymi

        Kirjaimia?


      • Anonyymi

        Katseita? Eli olet siis nähnyt hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katseita? Eli olet siis nähnyt hänet?

        Miksi kaipaisin täällä ihmistä jota en ole nähnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaipaisin täällä ihmistä jota en ole nähnyt?

        Aivan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaipaisin täällä ihmistä jota en ole nähnyt?

        Kuinka usein näet häntä? Keskimäärin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka usein näet häntä? Keskimäärin

        Viimeksi viime vuonna nähtiin. Loppupuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka usein näet häntä? Keskimäärin

        Vuositasollaehkä 4 kertaa juttelemme.


    • Anonyymi

      Ainakin tämä palsta harhailu on ollut todella häpeällistä

      • Anonyymi

        Noihin ei pitäisi lähteä mukaan


      • Anonyymi

        Liittyykö siihen?


      • Anonyymi

        Tässä maailmassa on niin paljon hävettäviä asioita palstailu ei kuulu niihin. Ei myöskään tuuleen kirjoittelu.


    • Anonyymi

      Miehen olen tiennyt vuosia. Ei toki oltu nähty moneen vuoteen ja baarissa menin avaamaan suuni ja kerroin ihastuneena jo silloin kun ensimmäisen kerran näin hänet vuosia sitten. Olipas noloa ja typerää,vieläpä molemmat varattuja.

    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      En laittaisi koskaan tunnisteita itsestäni enkä kenestäkään tärkeästä keskustelupalstoille! Se, että kirjoitat tunnisteita toisesta voi olla käräjän paikka. Nettiin ei kannata kaikkea kirjoittaa!

      • Anonyymi

        Lopeta sitten facebook, Twitter ja instagram.

        Siellähän oikein kuvia olet itsestäs laittanu. Se on varma tunniste netissä sinusta.

        Toisin kuin anonyymin kirjoitus


      • Anonyymi

        Joo kyllävarmaati täältä anonyymit käräjille lähtee.

        Vankilaan vähintään joutuu, jos mitään tuntomerkkejä uskaktaa laittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllävarmaati täältä anonyymit käräjille lähtee.

        Vankilaan vähintään joutuu, jos mitään tuntomerkkejä uskaktaa laittaa.

        Kyllä anonyymot viestit voi viedä poliisille, jos tunnisteita on kiusaamistarkoituksessa levitetty ja itse varmasti vien!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä anonyymot viestit voi viedä poliisille, jos tunnisteita on kiusaamistarkoituksessa levitetty ja itse varmasti vien!

        Pieni näpäytys on ihan oikein ja paikkallaan niille, jotka kuvittelevat voivansa tekvän kiusaa ym. toiselle ilman seuraamuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni näpäytys on ihan oikein ja paikkallaan niille, jotka kuvittelevat voivansa tekvän kiusaa ym. toiselle ilman seuraamuksia.

        Voi hyvänen aika. Että ihan anonyymisti kiusataan


      • Anonyymi

        Näinpä! Kerran kysyin mun asianajalta tätä, kirjoittaa voi, mutta niin, ettei siitä voi tunnistaa selkeästi..mä oon jo käräjillä käynyt nii monta kertaa


      • Anonyymi

        Täh. 😂 Poistu sitten? Tämäkin oli jo todella paljastava, kukaan muu ei voi ajatella noin!


    • Anonyymi

      Tää p-sestä tää palsta.. ei voi mitään🧙‍♂️

      • Anonyymi

        Ei se ole tämä palsta. Tämä on vain kanava, voima lähtee sisältä. Kun kostavat väärille, ja vievät, käyttävät aina pahuutta / mustaa voimaansa. Jossain vaiheessa ovat niin mustia että heidän herransa hakee heidät pois. Näyttävät koomisilta kun peloissaan yrittävät näyttää hyviltä, mutta sisin on jo mätää. Hakkaavat vielä epätoivoissaan kun yrittävät estää etteivät joutuisi kokemaan mitä tekivät. Tuhoavat itsensä pakottamalla muita omaan tahtoonsa. Osa vahvistuu he heikkenevät. Hyvä voittaa aina.


    • Anonyymi

      Joo joo ...kyllä se nyt vaan on niin, tai sitten ei...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      819
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe