Tuntomerkit mistä hän sut voi tunnistaa ja sä hänet. Mitä välillänne on tapahtunut esimerkiksi.
Ap laittaa omat myös jossain vaiheessa.
Tuntomerkit - välillänne
26
923
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä tunnistaa samoilla seuduilla käyneen. Kipinöitä, ei enempää tai vähempää.
- Anonyymi
Katseita ei sanoja mutta kirjaimia. Miehelle.
- Anonyymi
Kirjaimia?
- Anonyymi
Katseita? Eli olet siis nähnyt hänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katseita? Eli olet siis nähnyt hänet?
Miksi kaipaisin täällä ihmistä jota en ole nähnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kaipaisin täällä ihmistä jota en ole nähnyt?
Aivan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kaipaisin täällä ihmistä jota en ole nähnyt?
Kuinka usein näet häntä? Keskimäärin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka usein näet häntä? Keskimäärin
Viimeksi viime vuonna nähtiin. Loppupuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka usein näet häntä? Keskimäärin
Vuositasollaehkä 4 kertaa juttelemme.
- Anonyymi
Ainakin tämä palsta harhailu on ollut todella häpeällistä
- Anonyymi
Noihin ei pitäisi lähteä mukaan
- Anonyymi
Liittyykö siihen?
- Anonyymi
Tässä maailmassa on niin paljon hävettäviä asioita palstailu ei kuulu niihin. Ei myöskään tuuleen kirjoittelu.
- Anonyymi
Miehen olen tiennyt vuosia. Ei toki oltu nähty moneen vuoteen ja baarissa menin avaamaan suuni ja kerroin ihastuneena jo silloin kun ensimmäisen kerran näin hänet vuosia sitten. Olipas noloa ja typerää,vieläpä molemmat varattuja.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
En laittaisi koskaan tunnisteita itsestäni enkä kenestäkään tärkeästä keskustelupalstoille! Se, että kirjoitat tunnisteita toisesta voi olla käräjän paikka. Nettiin ei kannata kaikkea kirjoittaa!
- Anonyymi
Lopeta sitten facebook, Twitter ja instagram.
Siellähän oikein kuvia olet itsestäs laittanu. Se on varma tunniste netissä sinusta.
Toisin kuin anonyymin kirjoitus - Anonyymi
Joo kyllävarmaati täältä anonyymit käräjille lähtee.
Vankilaan vähintään joutuu, jos mitään tuntomerkkejä uskaktaa laittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllävarmaati täältä anonyymit käräjille lähtee.
Vankilaan vähintään joutuu, jos mitään tuntomerkkejä uskaktaa laittaa.Kyllä anonyymot viestit voi viedä poliisille, jos tunnisteita on kiusaamistarkoituksessa levitetty ja itse varmasti vien!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä anonyymot viestit voi viedä poliisille, jos tunnisteita on kiusaamistarkoituksessa levitetty ja itse varmasti vien!
Pieni näpäytys on ihan oikein ja paikkallaan niille, jotka kuvittelevat voivansa tekvän kiusaa ym. toiselle ilman seuraamuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni näpäytys on ihan oikein ja paikkallaan niille, jotka kuvittelevat voivansa tekvän kiusaa ym. toiselle ilman seuraamuksia.
Voi hyvänen aika. Että ihan anonyymisti kiusataan
- Anonyymi
Näinpä! Kerran kysyin mun asianajalta tätä, kirjoittaa voi, mutta niin, ettei siitä voi tunnistaa selkeästi..mä oon jo käräjillä käynyt nii monta kertaa
- Anonyymi
Täh. 😂 Poistu sitten? Tämäkin oli jo todella paljastava, kukaan muu ei voi ajatella noin!
- Anonyymi
Tää p-sestä tää palsta.. ei voi mitään🧙♂️
- Anonyymi
Ei se ole tämä palsta. Tämä on vain kanava, voima lähtee sisältä. Kun kostavat väärille, ja vievät, käyttävät aina pahuutta / mustaa voimaansa. Jossain vaiheessa ovat niin mustia että heidän herransa hakee heidät pois. Näyttävät koomisilta kun peloissaan yrittävät näyttää hyviltä, mutta sisin on jo mätää. Hakkaavat vielä epätoivoissaan kun yrittävät estää etteivät joutuisi kokemaan mitä tekivät. Tuhoavat itsensä pakottamalla muita omaan tahtoonsa. Osa vahvistuu he heikkenevät. Hyvä voittaa aina.
- Anonyymi
Joo joo ...kyllä se nyt vaan on niin, tai sitten ei...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429