Parasta mitä hän ....

Anonyymi

Mikä on parasta mitä ikävöimäsi henkilö on sanonut sinulle?

62

1621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensimmäisillä treffeillä minut nähdessään hän kertoi ajatelleensa; "herranen aika, miten ihanan näköinen" ja jatkoi " jalat meinasi mennä alta"

    • Anonyymi

      Kirjoitti:"ihana olet, mutta pirullinen luonne"

      • Anonyymi

        I love you

        Yes I do


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I love you

        Yes I do

        Me Too


    • Anonyymi

      Hän kirjoitti, olet ihana, pysy aina tuollaisena kuin nyt olet.

      • Anonyymi

        Niinhän taisin kirjoittaa. Mutta pakit annoit kuitenkin viime keralla. Joten tässä on nyt mahdoton tehdä mitään mun osalta.


    • Anonyymi

      "Aaaaah aijaijaijai ah aaah aisssss *tärinää, nyt tuli vähän hiki".

    • Anonyymi

      Helppo sanoa, Olen kyllä joskus kuullut hänen puhuvan muille, mutta minulle henkilökohtaisesti hän on puhunut ainoastaan yhden sanan. "Tuossa".

      • Anonyymi

        Toi on enemmän kuin yksi nuori nainen jutteli minulle, vaikka useamman kerran yritin, niin kissa vei kielen naiselta :D

        Hymyili ja tuijotti kyllä niin lempeästi ja jutteli juttuja kavereilleen katsoen samalla miten reagoin, esim. "ajatelkaapa nyt miltä minä näyttäisin mustien hiusten kanssa" ja katsoi samalla minuun koittaen nähdä reaktioni. Teki mieli sanoa että se vois näyttää ihan hyvältä :)


    • Anonyymi

      .. että olen hyvä ihminen..

      • Anonyymi

        Kunnes ghostasit lauantaina. Harmi, vaikutit tosi kivalta ja oli samoja mielenkiinnonkohteitakin paljon.


    • Anonyymi

      Hannalta Tuomolle pus ja pus

    • Anonyymi

      Vau.

    • Anonyymi

      En pidä sua juuri minään -Ville 24v.

    • Anonyymi

      Kyllä me vielä nähdään..

      • Anonyymi

        Tuomolta Hannalle pus pus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomolta Hannalle pus pus

        Kiva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva

        Ei todellakaan ollut tuomolta hannalle. Tuo tuomon hokija on joku seonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ollut tuomolta hannalle. Tuo tuomon hokija on joku seonnut.

        Se on sekaisin Tuomosta. On kyllä rankkaa olla näin kuuma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sekaisin Tuomosta. On kyllä rankkaa olla näin kuuma.

        Mikä tää Tuomo Hanna juttu on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tää Tuomo Hanna juttu on?

        No yks palstan provoista joita tuo yks mies kirjoittelee, luulisi olevan päivänselvä asia tämäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tää Tuomo Hanna juttu on?

        Kaipasivat toisiaan täällä vuosia noilla nimimerkeillä ja lopettivat ajat sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipasivat toisiaan täällä vuosia noilla nimimerkeillä ja lopettivat ajat sitten.

        Jep jep joo, kuinkahan moneen trolliäijän luomaan fiktiivipariin ihmiset on fiksoituneet. Tyhmä saa olla muttei…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep joo, kuinkahan moneen trolliäijän luomaan fiktiivipariin ihmiset on fiksoituneet. Tyhmä saa olla muttei…

        Miksi ketään kiinnostaisi fiktiiviparit? Tai no, eihän sitä koskaan tiedä, mutta aika oudolta kuulostaa mun korvaani... Toisaalta kyllähän ihmisiä jaksaa kiinnostaa julkkistenkin ihmissuhdekoukerot, vaikkei ne mitenkään liity itseen, joten mistäpä tuota tietää...


    • Anonyymi

      Hän kehui mua ihanaksi ja otti kädestä kiinni. Sit yhtäkkiä katosi. Ihmisiä oli paljon siinä tapahtumassa missä tavattiin.

    • Anonyymi

      Rapsutuksia ... koiralle 😍

      • Anonyymi

        Tuo oli siis sähköpostissa. Ääneen hän sanoi mennessäni tupakalle, että onhan sinulla drntään yksi pahe. Mistä tiesikin heti 😍


    • Anonyymi

      Yksi sellainen oli ihana kun minua jännitti ja hän rohkaisi minua sanomalla että "Sehän olen vain minä" :) Ehkä hän tarkoitti sillä että vain yksi henkilö, mutta itse ajattelin sen laajemmin niin että hänkin ajatteli meidät läheisimmiksi kun oikeasti oltiinkaan.. ;)

    • Sanoi "tapa ittes".

      • Anonyymi

        voi sentään


    • Anonyymi

      Sanoi ensi kerran tavatessamme: "sähän oot kaunis" ☺️

    • Anonyymi

      Hyvää joulua

    • Anonyymi

      Koskaan.

    • Anonyymi

      Kun mietin, ei hän koskaan sanonut mitään kaunista tai kivaa. Hän aukoi päätään ja arvosteli, muka vitsillä. Jotkut ihmiset toimii näin, tiedän, mutta en minä sellaisen kanssa haluaisi olla. Varmaan hyvä, että kaikki meni kuten meni.

      • Anonyymi

        Kuka jästipää toimii noin?


    • Anonyymi

      Olisipa joskus edes torunut minua jostain, vaikka nenän kaivamisesta. Olen yksin ilman häntä. Mutta ei hänellä ole velvollisuutta minua rakastaa. Mieheltä naiselle.

    • Anonyymi

      Sanoi että tykkää tämmöisistä sekavista seinäkelloista.

    • Anonyymi

      Voi tsiisus sentää et piti poistaa fakta asia! No, antaapa asian edetä rauhassa..

    • Anonyymi

      Nainen totesi: en minä ole sinua unohtanut.

      • Anonyymi

        Minä sanoin noin kerran kaivatulleni, mutta tarkoitin että en unohda nimeään.
        Häntä en voisi unohtaa edes nimettömänä.


      • Anonyymi

        🧡🧡🧡🧡


    • Anonyymi

      Yksi niistä, noihin aikoihin: ...ai mun suosikki? Ja naurahti ❤ ja vastasi kysymykseeni❤

      • Anonyymi

        Pitkästi🙂


    • Anonyymi

      Kait hän jotain rakastamisesta puhui.

      • Anonyymi

        Niin minullekin sanoi kerran, mutta kännissä kun oli ei sitä noteerata. Sitten sanoi jotain sellaista, mitä äitinikään ei koskaan sanonut. Minkä olisi pitänyt kyllä sanoa edes kerran.


    • Anonyymi

      "V*ttu 50" noi jäi mieleen 🤍⚽

    • Anonyymi

      "Olet taas niin kauniina tänään" "sulla sitten aina välähtää"

    • Anonyymi

      niin, välähtää, eikä minun haukkuminen auta asiaa,

      sillä, minulla ei ole minkäänlaista, vaikutusvaltaa, maapallon asioihin,

      joten, tarkoitan vain sitä,


      että, olen vain uhri maailman ahneuden ja verenhimon,

      mitään ei voi kirjoittaa tai puhua,


      kaikki, menee automaattisesti eteenpäin,

      ei siinä ole järkeä,


      eikä, sille, oikein mahda mitään,

    • Anonyymi

      Näin tehdään❤.

    • Anonyymi

      Parasta oli, kun hän antoi epäsuorasti minun ymmärtää, että hän on sinkku. Se antoi minun tunteilleni tilaa kasvaa.

    • Anonyymi

      Tottakai minä tulen takaisin. Minne muualle minä menisin.

    • Anonyymi

      Meen käymään kaveria moikkaamaan ja koiria. Viivyn muutaman päivän.

    • Anonyymi

      No en osaa kyllä mitään yksittäistä asiaa sanoa. Mutta aikalailla mikä vaan häneltä mulle osoitettu on parasta. Ihan vaan se, että juttelee mun kanssa. :) Tietty jos jotain oikein mukavaa sanoisi, niin varmaan menisin pieneen paniikkiin, enkä tietäisi miten toimia, ja hymyilisin vaan tyhmänä.

    • Anonyymi

      "Oisin itse halunnut kertoa tämän, niin ei ois tarvinnut kaverin kautta kuulla tästä"

    • Anonyymi

      Ei hän ole sanonut..mutta,sehän oli vain musiikkia🎶🎶

    • Anonyymi

      "eikse oo hieno juttu, että mä lähden ihmisten ilmoille"

    • Anonyymi

      En oikein muista muuta kuin että olen hänen mielestään martyyri ja yms.

      • Anonyymi

        Pahalta vaikuttaa, jos tuo on parasta, mitä hän on sanonut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahalta vaikuttaa, jos tuo on parasta, mitä hän on sanonut!

        Niin no myös se jäänyt mieleeni että pyjaman housuni ovat liian kireät minulle. Pitäosi kokeilla laihdutus valmistetta. Tai olen liian surullinen kun hän lähtee pois luoltani. Oikeastaan tule nyt mitään positiivista mieleen. Ehkenpä vaan muista tai ehkäpä niitä ei edes ollut. Nyt alkoi masentaa kun rupesin miettimään.


    • Anonyymi

      Turvallista kotimatkaa🤔

    • Anonyymi

      Aika moninon sanonut että "sanaton" tai "sekaisin" "yllättynyt"😁😻

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe