Onnea Janakkala!

Anonyymi

13

1485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heh heeh. Janakkalassa on täpäkkää mitä tuhlata. Helppo on elvistellä.

• Anonyymi

Reijon kaltaista esimerkillistä positiivista kunnan keulahahmoa ei toista saada.
      Harmi.
      Kateellisena saa katsella Janakkalan hienoa ilmapiiriä ja Reijon taidokasta kaupungin markkinointia.

• Anonyymi

Ei ainaskaan saanu KOkemäellä merkittävää nousua vaan päin vastoin Kokemäki on syöksymässä Harjavallan syliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainaskaan saanu KOkemäellä merkittävää nousua vaan päin vastoin Kokemäki on syöksymässä Harjavallan syliin.

Tarkoita Kiveä? Hänhän olikin paperilla oleva henkilö, ei todellinen, kertaakaan ei tullut nähtyä.
        Reijo näkyi ja kuului ja otti osaa kunnan asioihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoita Kiveä? Hänhän olikin paperilla oleva henkilö, ei todellinen, kertaakaan ei tullut nähtyä.
        Reijo näkyi ja kuului ja otti osaa kunnan asioihin.

Mikä tämä nykyinen sitten, kumileimasin, sopivilla hyvävelikytköksillä. Oman kylän kasvatteja muttei paljon kiinnosta olla esillä ja keskustella kuntalaisten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tämä nykyinen sitten, kumileimasin, sopivilla hyvävelikytköksillä. Oman kylän kasvatteja muttei paljon kiinnosta olla esillä ja keskustella kuntalaisten kanssa.

Onhan nykyinen ollut mukana monissa tapahtumissa ja keskustellutkin kuntalaistenkin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan nykyinen ollut mukana monissa tapahtumissa ja keskustellutkin kuntalaistenkin kanssa.

Eipä tuo edes tervehdi. Kokemäki kuuluisa hiekkalaatikkoleikeistään. Ollaan niin olevinaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kyllä harmittaa kun lähti pois.

• Anonyymi

Nyt on Ojakoski vapaa ja kaipaa Kokemäelle, siitä!

• Anonyymi

Liian innovatiivinen junttien keskelle. Plus kuka jaksaa jatkuvia suhdespekulointeja kaupungintalon ämmien keskellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian innovatiivinen junttien keskelle. Plus kuka jaksaa jatkuvia suhdespekulointeja kaupungintalon ämmien keskellä.

Kokemäelläkin voitaisiin josiirtyä pormestari malliin ja valita virkaan Juhana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokemäelläkin voitaisiin josiirtyä pormestari malliin ja valita virkaan Juhana.

Näin ompi. Pormestarin virka olisi kunnian osotus Juhanalle Kokemäen hyväksi tehdystä työstä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe