Salaista kirjoittelu seuraa naisesta

Anonyymi

M48 etsii vapaata tai varattua naista kirjoittelu seuraksi, ja myöhemmin vaikka muuhunkin kivaan.

180

2928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko itse vapaa vai varattu? Minä varattu, mutta kirjoitteluseura kelpaisi. Olen avarakatseinen ja pienestä flirtistä pitävä nainen. Pidemmän aikaa olen kaivannut arkeeni jotakin piristystä, olisiko se sitten kirjoittelu sinun kanssasi?

      • Anonyymi

        Varattu olen minäkin, mutta kiva seura piristäisi kummasti, vaikka kirjoittelun merkeissä.


      • Anonyymi

        Onko tämä vai joku toinen paikka parempi viestitellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä vai joku toinen paikka parempi viestitellä?

        Jos tahdot aluksi jutella täällä, se sopii, mutta jatkossa ehkä olisi parempi miettiä muu keino, täällä ei viitsi mitään henkilökohtaista kertoa. Etsitkö jotain tietynlaista naista, tai onko iällä väliä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä vai joku toinen paikka parempi viestitellä?

        Oletko valmis ottamaan vastaan kiihkeitäkin viestejä, välillä jopa kiimaisia? Olisi kiva kiihottaa sua niillä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko valmis ottamaan vastaan kiihkeitäkin viestejä, välillä jopa kiimaisia? Olisi kiva kiihottaa sua niillä...

        Moi... voidaan täälläkin kirjoitella, tosin tämä aika hidasta saada viestejä. Ei minulla ole mitään perustyyppiä naisesta mitä haluaisin. Kaikki naiset on kauniita, pääasia että uskaltaa olla avoin😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko valmis ottamaan vastaan kiihkeitäkin viestejä, välillä jopa kiimaisia? Olisi kiva kiihottaa sua niillä...

        Pidän kypsistä ja itsevarmoista naisista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi... voidaan täälläkin kirjoitella, tosin tämä aika hidasta saada viestejä. Ei minulla ole mitään perustyyppiä naisesta mitä haluaisin. Kaikki naiset on kauniita, pääasia että uskaltaa olla avoin😛

        Missä muualla voitas kirjoitella??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä muualla voitas kirjoitella??

        Yritän miettiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä muualla voitas kirjoitella??

        Ois niin kiva jutella sun kanssa han kaikesta😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän miettiä

        Mites snapissä onnistuuko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän kypsistä ja itsevarmoista naisista...

        Olen juuri tuollainen! Sopivan kypsä joka puolelta ja itsevarmuuttakin löytyy. On niitäkin päiviä, kun ei tunnu niin itsevarmalta. Menee yleensä pian ohi, varsinkin jos on mukavaa juttuseuraa. Olen siis sinulle passeli kirjoittelukumppani...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen juuri tuollainen! Sopivan kypsä joka puolelta ja itsevarmuuttakin löytyy. On niitäkin päiviä, kun ei tunnu niin itsevarmalta. Menee yleensä pian ohi, varsinkin jos on mukavaa juttuseuraa. Olen siis sinulle passeli kirjoittelukumppani...

        Kyllä olet, oikein haluttava juuri minulle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen juuri tuollainen! Sopivan kypsä joka puolelta ja itsevarmuuttakin löytyy. On niitäkin päiviä, kun ei tunnu niin itsevarmalta. Menee yleensä pian ohi, varsinkin jos on mukavaa juttuseuraa. Olen siis sinulle passeli kirjoittelukumppani...

        Itsekin olen jo ihan miehen iässä, mutta erittäin viriili🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olet, oikein haluttava juuri minulle..

        Olen myös avoin ja keskustelen kanssasi mistä vaan. Haluttava olen ehdottomasti, tai ainakin haluan olla.. sinulle... 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen juuri tuollainen! Sopivan kypsä joka puolelta ja itsevarmuuttakin löytyy. On niitäkin päiviä, kun ei tunnu niin itsevarmalta. Menee yleensä pian ohi, varsinkin jos on mukavaa juttuseuraa. Olen siis sinulle passeli kirjoittelukumppani...

        Odotan malttamattomasti viestejäsi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös avoin ja keskustelen kanssasi mistä vaan. Haluttava olen ehdottomasti, tai ainakin haluan olla.. sinulle... 😘

        Sait ainakin minulla aistit heräämään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös avoin ja keskustelen kanssasi mistä vaan. Haluttava olen ehdottomasti, tai ainakin haluan olla.. sinulle... 😘

        Ois vaan joku yksityisempi paikka missä sun kanssa nautiskella💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sait ainakin minulla aistit heräämään...

        Mikä heräsi 😉 Onko se iltavirkku, vai aamullako pomppaa virkeänä ylös? Kyllä täälläkin alkaa viestit vaikuttamaan, kuten varmaan kysymyksistä huomaat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös avoin ja keskustelen kanssasi mistä vaan. Haluttava olen ehdottomasti, tai ainakin haluan olla.. sinulle... 😘

        Ja olet haluttava ihanine muotoinesi, mielellään ottaisin sut viereeni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olet haluttava ihanine muotoinesi, mielellään ottaisin sut viereeni..

        Syliisi haluaisin, miehekkääseen rutistukseen. Suudella voisin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä heräsi 😉 Onko se iltavirkku, vai aamullako pomppaa virkeänä ylös? Kyllä täälläkin alkaa viestit vaikuttamaan, kuten varmaan kysymyksistä huomaat...

        Se on sekä aamu että iltavirkku😉 varsinkin nyt kaipais jotain kivaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sekä aamu että iltavirkku😉 varsinkin nyt kaipais jotain kivaa..

        Kivan puutteessa minäkin olen. Ja kuin myös, ei väliä onko aamu vai ilta, aina olen innokas...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivan puutteessa minäkin olen. Ja kuin myös, ei väliä onko aamu vai ilta, aina olen innokas...

        Kuullostaa unelmalle, ai että kun ihana kuulla että klo.ajat eivät määrittele sitä ihaninta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuullostaa unelmalle, ai että kun ihana kuulla että klo.ajat eivät määrittele sitä ihaninta.

        Ei missään nimessä määrittele! Joskus pikapano keskellä päivää tekee niin hyvää. Eikä himot aina katso paikkaakaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä määrittele! Joskus pikapano keskellä päivää tekee niin hyvää. Eikä himot aina katso paikkaakaan...

        Nyt kyllä voisin sellaisen pikapanon hoitaa ja kun enin herkkyys on poissa niin sitten voidaan kunnolla keskittyä asiaan. Harmi kun ole toista paikkaa missä kirjoitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä voisin sellaisen pikapanon hoitaa ja kun enin herkkyys on poissa niin sitten voidaan kunnolla keskittyä asiaan. Harmi kun ole toista paikkaa missä kirjoitella.

        Ai olisitko mulle nyt valmis... Mustakin olis kiva kirjoitella jossain muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai olisitko mulle nyt valmis... Mustakin olis kiva kirjoitella jossain muualla.

        Ehdota missä voitas... täällä tää on hankalaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai olisitko mulle nyt valmis... Mustakin olis kiva kirjoitella jossain muualla.

        Näkisitpä vaan miten valmis olen😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdota missä voitas... täällä tää on hankalaa

        Etsi mut s n a p i s t ä Juissi Renoma nimellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkisitpä vaan miten valmis olen😘

        Voi kun näkisin... Ja ehdottomasti kokeilisinkin. Saisinko maistaa 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsi mut s n a p i s t ä Juissi Renoma nimellä

        En ole snapissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun näkisin... Ja ehdottomasti kokeilisinkin. Saisinko maistaa 😋

        Tottakai saat maistaa... luulen että tykkäisit mausta🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai saat maistaa... luulen että tykkäisit mausta🥰

        Varmasti tykkäsin! Tiedän että sä tykkäisit kun maistelen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole snapissä

        Ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok.

        Täällä tämä kirjoittaminen ja viestien saaminen on hidasta, joudun aina sulkee sovelluksen jotta nään sun uuden viestin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä tämä kirjoittaminen ja viestien saaminen on hidasta, joudun aina sulkee sovelluksen jotta nään sun uuden viestin.

        On vähän hidasta. Mä saan päivitettyä uudet viestit pyyhkäisemällä alaspäin. Ehkä me keksitään toinen keino, ettei tarvitse päivystää milloin satutaan tänne yhtäaikaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vähän hidasta. Mä saan päivitettyä uudet viestit pyyhkäisemällä alaspäin. Ehkä me keksitään toinen keino, ettei tarvitse päivystää milloin satutaan tänne yhtäaikaa...

        Odotan ehdotusta🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vähän hidasta. Mä saan päivitettyä uudet viestit pyyhkäisemällä alaspäin. Ehkä me keksitään toinen keino, ettei tarvitse päivystää milloin satutaan tänne yhtäaikaa...

        Entäs chätti... suomi24 chatti, saa rauhassa kirjoitella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs chätti... suomi24 chatti, saa rauhassa kirjoitella

        Voidaan kokeilla... Ei ole sekään minulle tuttu, mutta yritän rekisteröityä... Miten löydän sut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan kokeilla... Ei ole sekään minulle tuttu, mutta yritän rekisteröityä... Miten löydän sut?

        Teet vaan jonkun nimerkin ja kirjaudut sisään. Kokeile eka seksi osioo, ja sieltä sellainen ryhmä joka ei oo täynnä.
        Oon Jussi48v nimellä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan kokeilla... Ei ole sekään minulle tuttu, mutta yritän rekisteröityä... Miten löydän sut?

        Sexbar 2 on aika tyhjä, tuu sinne💋


      • Anonyymi
        Jussi48V kirjoitti:

        Sexbar 2 on aika tyhjä, tuu sinne💋

        Vielä teki mieli tulla tänne pikaisesti sanomaan, että olit todella kiihoittavaa keskusteluseuraa 💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä teki mieli tulla tänne pikaisesti sanomaan, että olit todella kiihoittavaa keskusteluseuraa 💋

        Vou kuinka odotan jo seuraavaa kertaa, harmillista kun ei oikein tiedä mistä sinut parhaiten tavoittaisi🤔🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vou kuinka odotan jo seuraavaa kertaa, harmillista kun ei oikein tiedä mistä sinut parhaiten tavoittaisi🤔🤔

        Näyttää siltä etten pysty nyt aamupäivällä chattaileen. Harmittaa! Toivottavasti huomaat tämän viestin, niin et turhaan odottele...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää siltä etten pysty nyt aamupäivällä chattaileen. Harmittaa! Toivottavasti huomaat tämän viestin, niin et turhaan odottele...

        Huomasin, kiitos viestistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin, kiitos viestistä

        Olet ollut koko aamun mielessäni 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ollut koko aamun mielessäni 😘

        Samoin sinä... mietin koko ajan millainen ihanuus olet🥰🥰🥰


      • Anonyymi

        Täällä olisi kanssa naisen kirjoittelua vailla oleva varattu 54v mies


      • Anonyymi

        Hei laita viestiä olisi kiva jutella kanssasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi kanssa naisen kirjoittelua vailla oleva varattu 54v mies

        Hei, minäkin olen halukas kirjoittelemaan kanssasi. Millaisen miehen kanssa kirjoittelisin? Sinä kirjoittelisit iloisen, avoimen ja kivan naisen kanssa, jonka kanssa voit kirjoitella mistä vaan.


      • Anonyymi

        Hei varattu nainen täällä 54v varattu mies. Olisi kiva kirjoitetta kaikkea kivaa.


    • Anonyymi

      Kiinnostaa kirjoitella ja ehkä myös tavata ❤️❤️❤️🥰

      • Anonyymi

        Pääsetkö samaan paikkaan kirjoittelee kuin eilen? Kauhee miten jäi kutkuttava olo eilisestä😘😘


      • Anonyymi

        Laita mulle klo.aika mikäli pääset sinne chattiin!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita mulle klo.aika mikäli pääset sinne chattiin!!

        Ehkä klo 19 voisin yrittää.... Ilmoitan täällä jos ei onnistu, käykö? Pitäähän sun kutkutusta helpottaa 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä klo 19 voisin yrittää.... Ilmoitan täällä jos ei onnistu, käykö? Pitäähän sun kutkutusta helpottaa 😘

        Sopii hyvin, sitä odotellessa 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii hyvin, sitä odotellessa 😘

        Hyvä, näyttää siltä että onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, näyttää siltä että onnistuu.

        Hävisit chatista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävisit chatista

        Olen siellä edelleen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävisit chatista

        Tuu takas!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävisit chatista

        Tuutko vielä takaisin??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuutko vielä takaisin??

        Tuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuutko vielä takaisin??

        Sorry kun puhelimen akku hyytyi eilen kesken kirjoittelun...ehkä vielä joskus tapaamme kirjoittelun merkeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry kun puhelimen akku hyytyi eilen kesken kirjoittelun...ehkä vielä joskus tapaamme kirjoittelun merkeissä.

        Ok. Mietin jo, että tuliko se nätti takaisin 😉 tai että juttuni meni liian kiihkeiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Mietin jo, että tuliko se nätti takaisin 😉 tai että juttuni meni liian kiihkeiksi.

        Tuletko illalla chattiin🤗 t.jussi48


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuletko illalla chattiin🤗 t.jussi48

        Olen pari tuntia yksin ja mietin että pitäiskö avata chatti... Jokin vaisto sai mut kurkkaamaan ensin tänne. Olis kyllä kiva jatkaa sun kans keskustelua... Mulle käy vaikka heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuletko illalla chattiin🤗 t.jussi48

        Mä oon siellä jo, tuu pian!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pari tuntia yksin ja mietin että pitäiskö avata chatti... Jokin vaisto sai mut kurkkaamaan ensin tänne. Olis kyllä kiva jatkaa sun kans keskustelua... Mulle käy vaikka heti.

        Sopii... vaikka heti


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Huomenta. Arvaatko mitä tein eilen illalla nukkumaan mennessä, kun ajattelin sua ja meidän chattikeskustelua... 😉 Oli taas kivaa sun kans ❤️

      • Anonyymi

        Sama juttu, oli pakko vähän helpottaa oloa eilisen chattailun jälkeen🥰🥰🥰


      • Anonyymi

        Ehkä arvaan... kerro ihmeessä😘


      • Anonyymi

        Ehkä arvaan... kerro ihmeessä😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä arvaan... kerro ihmeessä😘

        Kyllä sä oikein arvaat, mitä sormillani tein kun mietin sut mun peiton alle... kielen sisääni, nenän hieromaan klitorista ja sormet hyväilemään peppuani... olisit siirtnyt ylemmäs... imenyt nännejä, kaulaa, huulia. Jalat olisin kietonut ympärillesi, pois en olisi päästänyt.
        Sun oloa olisin halunnut olla helpottamassa, toteuttanut toiveesi ja ottanut suihin juuri niin kuin eilen kirjoitin. Huh, kuumenen taas... Voisin tehdä sen sulle vaikka heti, laukaista sut siinä missä nyt olet... 😘😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä oikein arvaat, mitä sormillani tein kun mietin sut mun peiton alle... kielen sisääni, nenän hieromaan klitorista ja sormet hyväilemään peppuani... olisit siirtnyt ylemmäs... imenyt nännejä, kaulaa, huulia. Jalat olisin kietonut ympärillesi, pois en olisi päästänyt.
        Sun oloa olisin halunnut olla helpottamassa, toteuttanut toiveesi ja ottanut suihin juuri niin kuin eilen kirjoitin. Huh, kuumenen taas... Voisin tehdä sen sulle vaikka heti, laukaista sut siinä missä nyt olet... 😘😘

        Olisipa ihanaa kun olisit täällä antamassa mulle hoitoa... Et arvaa miten haluisin just nyt saada työntyä sisällesi..suudella ihania huuliaisi, kaulaasi ja kovina olevia nännejäsi💋
        Miten jaksan iltaan asti odotella sua❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa ihanaa kun olisit täällä antamassa mulle hoitoa... Et arvaa miten haluisin just nyt saada työntyä sisällesi..suudella ihania huuliaisi, kaulaasi ja kovina olevia nännejäsi💋
        Miten jaksan iltaan asti odotella sua❤

        Munkin pakko melaani runkata❤💋💋💦


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munkin pakko melaani runkata❤💋💋💦

        Ootte kyllä ihana homo pari👽👻😈🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munkin pakko melaani runkata❤💋💋💦

        Tällä hetkelläkö? Uuh, saisinpa 💦 suuhuni... Käykö sulle klo 19? Käy täällä katsomassa, ilmoitan jos en pääse. Minä en myöskään malttaisi odottaa, niin paljon tekee mieli sua 💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte kyllä ihana homo pari👽👻😈🤡

        Älä häiritse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte kyllä ihana homo pari👽👻😈🤡

        Voi kiitos, nätisti sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä häiritse.

        Runkatkaa rauhassa🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte kyllä ihana homo pari👽👻😈🤡

        Eikös sulla siellä maalla ollut toisenlainen kasvatus? Tuollainen häirikkö pershedelmähän sä vaan olet. 🍑💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sulla siellä maalla ollut toisenlainen kasvatus? Tuollainen häirikkö pershedelmähän sä vaan olet. 🍑💩

        Ai olet maalais syntyinen täysverinen homo poika🤣😂😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkelläkö? Uuh, saisinpa 💦 suuhuni... Käykö sulle klo 19? Käy täällä katsomassa, ilmoitan jos en pääse. Minä en myöskään malttaisi odottaa, niin paljon tekee mieli sua 💗

        Pääsen kirjoittelee chattiin vasta 19.45. T:Jussi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsen kirjoittelee chattiin vasta 19.45. T:Jussi

        Ok... Yritän tulla sitten takaisin...


    • Anonyymi

      Odottelen sua...

      • Anonyymi

        Menin jo sinne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menin jo sinne...

        En pääse kirjautumaan uudelleen... Yritän vielä, älä poistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pääse kirjautumaan uudelleen... Yritän vielä, älä poistu

        Ok...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok...

        Mä en pääse sinne. Yritän puhelimella ja läppärillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en pääse sinne. Yritän puhelimella ja läppärillä

        En minäkääb enää päässyt.. harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkääb enää päässyt.. harmi.

        Ok.. Yritetään joskus uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok.. Yritetään joskus uudelleen.

        ❤❤❤❤❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok.. Yritetään joskus uudelleen.

        Huomenta..
        Kyllä jäi melkoinen kutka eilisestä päälle, mites sun ilta sujui😘🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta..
        Kyllä jäi melkoinen kutka eilisestä päälle, mites sun ilta sujui😘🤔

        Huomenta. Kivasti ilta sujui kuumia juttujamme mietiskellen, harmillisesti aika lyhyeen jutut jäi... Onkohan siellä useinkin tuollaisia ongelmia 🤔
        Oliko sulla illalla pitkään kuumat tunnelmat, Jäykistelikö.. sykkikö... 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta. Kivasti ilta sujui kuumia juttujamme mietiskellen, harmillisesti aika lyhyeen jutut jäi... Onkohan siellä useinkin tuollaisia ongelmia 🤔
        Oliko sulla illalla pitkään kuumat tunnelmat, Jäykistelikö.. sykkikö... 😋

        Kyllä kuumotti pitkään ja sykki... tiedät kyllä mitä piti tehdä jotta helpotti... toki se ois ollut kun kans kivempaa😘😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuumotti pitkään ja sykki... tiedät kyllä mitä piti tehdä jotta helpotti... toki se ois ollut kun kans kivempaa😘😘

        Mä oisin kyllä tullut syliisi istumaan, olisin pystynyt siinä hyvin, kun pitkä olis uponnut sisääni 😘 Olis sekin ollut kuumottavaa kun olisit tehnyt sen meidän kirjoitellessa.. huh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuumotti pitkään ja sykki... tiedät kyllä mitä piti tehdä jotta helpotti... toki se ois ollut kun kans kivempaa😘😘

        Toivottavasti olin illalla kuitenkin jotenkin mukana touhussa 💋❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti olin illalla kuitenkin jotenkin mukana touhussa 💋❤️

        Olit ja olet nytkin mielessä kun teen kivaa itselleni💋💋💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit ja olet nytkin mielessä kun teen kivaa itselleni💋💋💋

        Kiva olis katsella vieressä, sormettaa itseä samalla ja nauttia loppuhuipennuksesta yhdessä sun kanssa ❤️


    • Anonyymi

      Oletko nukahtanut kivan puuhan jälkeen? Ihanan raukea olo siitä kyllä tulee ja sen jälkeen uni maistuu. Kävin kurkkaamassa olisitko chatissa odottelemassa mua. Olisi tehnyt mieli kertoa mitä haluaisin sulle ja sun kanssa tehdä... Mukavaa illanjatkoa 💋

      • Anonyymi

        Voihan vittu! Sama runkkari esittää miestä ja naista, katsokaapa hymiöitä ja kirjoitus tyyliä. Oikee moni toimi kone🚦


      • Anonyymi

        Tänään pääsen tulee chattiin, laita mulle klo.aika niin käyn kurkkaa❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään pääsen tulee chattiin, laita mulle klo.aika niin käyn kurkkaa❤

        Ehkä taas klo 19 pääsisin. Laita sellaiset vaatteet, joiden alle on helppo sujauttaa kädet ja hyväillä. Sun paitaa voisin nytkin nostaa ja suudella lämmintä ihoasi, näykkiä vatsaasi ja siirtyä alemmas.. mmmm, sielläpä vasta kuumalta tuntuukin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä taas klo 19 pääsisin. Laita sellaiset vaatteet, joiden alle on helppo sujauttaa kädet ja hyväillä. Sun paitaa voisin nytkin nostaa ja suudella lämmintä ihoasi, näykkiä vatsaasi ja siirtyä alemmas.. mmmm, sielläpä vasta kuumalta tuntuukin...

        Mikä pelle oot🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä taas klo 19 pääsisin. Laita sellaiset vaatteet, joiden alle on helppo sujauttaa kädet ja hyväillä. Sun paitaa voisin nytkin nostaa ja suudella lämmintä ihoasi, näykkiä vatsaasi ja siirtyä alemmas.. mmmm, sielläpä vasta kuumalta tuntuukin...

        Tai ehkä ei tarvitse vaatteita ollenkaan🤗 johan alkoi himottaa ❤❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan vittu! Sama runkkari esittää miestä ja naista, katsokaapa hymiöitä ja kirjoitus tyyliä. Oikee moni toimi kone🚦

        Itsestäsi puhut taas. Ootko peilin äärellä jälleen kerran? Säälittävä ukkeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan vittu! Sama runkkari esittää miestä ja naista, katsokaapa hymiöitä ja kirjoitus tyyliä. Oikee moni toimi kone🚦

        Opettele myös kirjoittamaan ne yhdyssanat, ettet paljastuisi niin helposti. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ehkä ei tarvitse vaatteita ollenkaan🤗 johan alkoi himottaa ❤❤

        Muakin jo kuumottaa ja tuntuu etten malta odottaa... ❤️


    • Anonyymi

      Pääsen vaan siihen toiseen huoneeseen, tuutko sinne?

      • Anonyymi

        Jussi, tule sex bar huoneeseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jussi, tule sex bar huoneeseen!

        Mä ikävöin sua ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ikävöin sua ❤️

        Sorry kun en eilen päässyt tulee, kävi vieraita illalla kylässä. Voi kumpa saatais olla kahden jossain nyt❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry kun en eilen päässyt tulee, kävi vieraita illalla kylässä. Voi kumpa saatais olla kahden jossain nyt❤

        Varmaan oltais mukavaa aamutekemistä yhdessä keksitty. Sitä kun nyt mietin, meinaa ihan pöksyt kastua....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry kun en eilen päässyt tulee, kävi vieraita illalla kylässä. Voi kumpa saatais olla kahden jossain nyt❤

        Sairas tapaus mee kallon kutistukseen👹👹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairas tapaus mee kallon kutistukseen👹👹

        😂😂😂💅 Ammut nyt väärää puuta.


    • Anonyymi

      Hyvää viikonloppua ihana mies 🥰❤️

      • Ihanaa taas ajatella mitä kaikkee tuhmaa voitas puuhailla 💋💋💋💋💋


      • Anonyymi
        Jussi48V kirjoitti:

        Ihanaa taas ajatella mitä kaikkee tuhmaa voitas puuhailla 💋💋💋💋💋

        Voisin nyt laittaa posken poskeasi vasten ja kuiskutella mitä tuhmaa sulle tekisin. Ja hei, tänään on saunailta, sustahan saisin seuraa sinnekin. Katselisin kuumaa kosteaa kroppaasi, saippuoisin joka puolelta ja nuolisin saunapuhdasta... 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin nyt laittaa posken poskeasi vasten ja kuiskutella mitä tuhmaa sulle tekisin. Ja hei, tänään on saunailta, sustahan saisin seuraa sinnekin. Katselisin kuumaa kosteaa kroppaasi, saippuoisin joka puolelta ja nuolisin saunapuhdasta... 😋

        Taas kiusaat mua... ihan älytön kiima päällä, ja yksin kotona muru🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas kiusaat mua... ihan älytön kiima päällä, ja yksin kotona muru🥰

        Hmmm, yksin kotona... Avaatko oven jos tulen koputtamaan. Avaatko mun rintsikat jos kerron että mun rinnat tarvii kosketusta. Avaatko jalkani jos riisuudun ja menen sängyllesi. Avaatko pillunhuuliani jos sanon että olen märkänä viesteistäsi. Minä avaan sinulle suuni jos haluat tietää miltä huuleni tuntuu kullin ympärillä 👄
        Ihana kun sanot mua muruksi 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm, yksin kotona... Avaatko oven jos tulen koputtamaan. Avaatko mun rintsikat jos kerron että mun rinnat tarvii kosketusta. Avaatko jalkani jos riisuudun ja menen sängyllesi. Avaatko pillunhuuliani jos sanon että olen märkänä viesteistäsi. Minä avaan sinulle suuni jos haluat tietää miltä huuleni tuntuu kullin ympärillä 👄
        Ihana kun sanot mua muruksi 🥰

        Klo. 19.00 chattiin muru❤❤❤❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klo. 19.00 chattiin muru❤❤❤❤

        Voi harmi, tänään en pääse. Niin mielelläni oisin jutellut sun kanssa, mutta mulla on illalla sovittu meno. Haluaisin kyllä vielä joskus chattailla, jos sä haluat... ❤️💞❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi harmi, tänään en pääse. Niin mielelläni oisin jutellut sun kanssa, mutta mulla on illalla sovittu meno. Haluaisin kyllä vielä joskus chattailla, jos sä haluat... ❤️💞❤️

        Kyllä haluun muru❤❤❤❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä haluun muru❤❤❤❤

        Ihanaa 🥰 Tiedät varmaan mitä mä nyt haluan... Sua 💋💋💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa 🥰 Tiedät varmaan mitä mä nyt haluan... Sua 💋💋💋

        Meillä tallilla yksi tamma kiimassa, tuutko astuu voit nuollakkin😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa 🥰 Tiedät varmaan mitä mä nyt haluan... Sua 💋💋💋

        Kauhee kiima kulta nyt💋💋💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhee kiima kulta nyt💋💋💋

        Täältä helpotusta valitettavasti saa! Huoraamaan sun kaltaisen visva pillun kannattais alkaa😻🙊💗💦💋🖕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa 🥰 Tiedät varmaan mitä mä nyt haluan... Sua 💋💋💋

        Ääh puuh Pentti, työnnä vielä senti💋💋..uuhh nyt uìiii tulee🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääh puuh Pentti, työnnä vielä senti💋💋..uuhh nyt uìiii tulee🤣🤣🤣

        Ammut väärää puuta. Idiootti. 🖕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm, yksin kotona... Avaatko oven jos tulen koputtamaan. Avaatko mun rintsikat jos kerron että mun rinnat tarvii kosketusta. Avaatko jalkani jos riisuudun ja menen sängyllesi. Avaatko pillunhuuliani jos sanon että olen märkänä viesteistäsi. Minä avaan sinulle suuni jos haluat tietää miltä huuleni tuntuu kullin ympärillä 👄
        Ihana kun sanot mua muruksi 🥰

        Kelpaisi tännekkin tuollainen nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaisi tännekkin tuollainen nainen

        Niinkö kelpaisin


    • Anonyymi

      Jopas meidän keskustelut kiinnostaa muitakin 😂 Miten sun päivä on mennyt? Mulla ollut kiireitä, en ole aikaisemmin ehtinyt kirjoittaa, mielessä kyllä olet ollut ❤️

      • Anonyymi

        Tässähän nämä päivät on mennyt toipuessa, mielessä olet kyllä koko ajan. On ollut kiva saada jutella kanssasi. Ja antaa muiden kiinnostua meistä, tyhjät kattilat kolisee 💋💋💋💋💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän nämä päivät on mennyt toipuessa, mielessä olet kyllä koko ajan. On ollut kiva saada jutella kanssasi. Ja antaa muiden kiinnostua meistä, tyhjät kattilat kolisee 💋💋💋💋💋

        Se on yks katkera äijänkäppyrä vaan, joka koittaa sabotoida teidän keskustelua. Jatkakaa samaan malliin ja jättäkää tuo ihmisen raato huomiotta. Siitä se kärsii entisestään ja oppii paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän nämä päivät on mennyt toipuessa, mielessä olet kyllä koko ajan. On ollut kiva saada jutella kanssasi. Ja antaa muiden kiinnostua meistä, tyhjät kattilat kolisee 💋💋💋💋💋

        Mee töihin saat ruokaa kattiloihin😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on yks katkera äijänkäppyrä vaan, joka koittaa sabotoida teidän keskustelua. Jatkakaa samaan malliin ja jättäkää tuo ihmisen raato huomiotta. Siitä se kärsii entisestään ja oppii paikkansa.

        Unohdit hymiöt..hyvin vastailet omalle persoonallesi😉😉


      • Anonyymi

        Täähän on homojen valtakunta runkkaajia löytyy🤠🤠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täähän on homojen valtakunta runkkaajia löytyy🤠🤠

        Tämän ja edelliset kaksi kommenttia on kirjoittanut palstan oma pikku kusipää. Tunnettu nimityksellä Ukko64.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit hymiöt..hyvin vastailet omalle persoonallesi😉😉

        Ilmeisen vaikeaa sun on ymmärtää: Haukut väärää puuta. Minä, jota yrität pommittaa en ole kumpikaan näistä tämän keskustelun kuhertelijoista.

        Käykö kateeksi, että oikeat naiset osaa kirjoittaa parempaa ja kiihottavampaa tekstiä kuin sinä täällä rustailet karvaista pikku kikuliasi hieroen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän ja edelliset kaksi kommenttia on kirjoittanut palstan oma pikku kusipää. Tunnettu nimityksellä Ukko64.

        Eli sä itse..sylkisuussa vuosia hokenut samaa paskaa🥵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän nämä päivät on mennyt toipuessa, mielessä olet kyllä koko ajan. On ollut kiva saada jutella kanssasi. Ja antaa muiden kiinnostua meistä, tyhjät kattilat kolisee 💋💋💋💋💋

        Kantsii vaihtaa kättä runkatessa, välttyy rasitus vammoilta🤪🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sä itse..sylkisuussa vuosia hokenut samaa paskaa🥵

        Sä olet täällä miehiä kusettanut vielä sitäkin pidempään 😂😂🖕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantsii vaihtaa kättä runkatessa, välttyy rasitus vammoilta🤪🤪

        Hanki uusi harrastus. Sua ei kukaan jää kaipaamaan tällä palstalla. 😁


      • Anonyymi

        Ugelin luonneanalyysi.


    • Anonyymi

      Täällä mä taas kiimaisin suudelmin toivottelen sulle hyvät huomenet 💋💞

      • Anonyymi

        Huomenta vaan.... milloinkas päästään taas kahden juttelee?? Sitä odotellessa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta vaan.... milloinkas päästään taas kahden juttelee?? Sitä odotellessa...

        Tulee vähän lyhyellä varoitusajalla, mutta pääsetkö jutteleen puolen päivän aikaan? Mä käyn chatissa kurkkaamassa, jos olisit siellä... Toinen vaihtoehto olisi taas illalla suunnilleen samaan aikaan kuin ennenkin.


    • Anonyymi

      Vieläkin mä vaan sua täältä etsin 😘

      • Anonyymi

        Moi...
        Täällä taas, annoin vähän hälyn laantua.... haluttasko taas vähän leikkiä;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi...
        Täällä taas, annoin vähän hälyn laantua.... haluttasko taas vähän leikkiä;)

        Missä muruseni on:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä muruseni on:)

        Täällähän minä unettomana pyörin sängyssäni. Nyt mulle levoton olo tulikin kun huomasin sun kaipaavan mua. Vähän jo ihmettelin mihin hävisit, epäilin kyllä että syy oli tuo minkä sanoitkin. Kävin etsimässäkin sua "meidän paikasta" mutta tyhjää oli...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän minä unettomana pyörin sängyssäni. Nyt mulle levoton olo tulikin kun huomasin sun kaipaavan mua. Vähän jo ihmettelin mihin hävisit, epäilin kyllä että syy oli tuo minkä sanoitkin. Kävin etsimässäkin sua "meidän paikasta" mutta tyhjää oli...

        Moikka....
        milloin taas mennään sinne meidän paikkaan jatkaa kaikkee kivaa;)
        Olen itse myös miettinyt ja unelmoinut sinusta illat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka....
        milloin taas mennään sinne meidän paikkaan jatkaa kaikkee kivaa;)
        Olen itse myös miettinyt ja unelmoinut sinusta illat...

        Milloin sä pääset? Mun vapaa-aika on aina niin vaikeasti ennustettavissa, mutta jos ajan tiedän, voin yrittää järjestää niin että pääsen. Unelmoin minäkin susta ja ihanista keskusteluista... Kuten myös siitä että olisin oikeasti sun syleilyssäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin sä pääset? Mun vapaa-aika on aina niin vaikeasti ennustettavissa, mutta jos ajan tiedän, voin yrittää järjestää niin että pääsen. Unelmoin minäkin susta ja ihanista keskusteluista... Kuten myös siitä että olisin oikeasti sun syleilyssäsi.

        Huomenna pääsetkö aamupäivällä meidän omaan paikkaamme rakas❤❤❤❤❤❤❤❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna pääsetkö aamupäivällä meidän omaan paikkaamme rakas❤❤❤❤❤❤❤❤

        Hei kulta... Puolen tunnin päästä vapaudun hetkeksi. Tavataanko? ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä muruseni on:)

        Paskalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kulta... Puolen tunnin päästä vapaudun hetkeksi. Tavataanko? ❤️

        Kävin katsoo siellä paikassa, et tainnut olla... no ehkä joku toinen kerta päästään nauttimaan toisistamme rauhassa, alkaa olemaan painetta ja ajattelinkin vähän helpottaa, sinun ihanaa ja kosteaa p....a ajatellen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin katsoo siellä paikassa, et tainnut olla... no ehkä joku toinen kerta päästään nauttimaan toisistamme rauhassa, alkaa olemaan painetta ja ajattelinkin vähän helpottaa, sinun ihanaa ja kosteaa p....a ajatellen...

        Kyllä mä siellä vähää väliä kävin reilun tunnin verran, ei sitten satuttu yhtäaikaa, harmi. Ihana jos voin helpottaa painetta. Minä ajattelen myös sinun ......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin katsoo siellä paikassa, et tainnut olla... no ehkä joku toinen kerta päästään nauttimaan toisistamme rauhassa, alkaa olemaan painetta ja ajattelinkin vähän helpottaa, sinun ihanaa ja kosteaa p....a ajatellen...

        Hyvää yötä 💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä 💋

        Pääsetkö tänään tulee?? Laita tänne klo. Aika niin tuun sinne, oon yksin koko päivän ja illan💋💋💋💋💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsetkö tänään tulee?? Laita tänne klo. Aika niin tuun sinne, oon yksin koko päivän ja illan💋💋💋💋💋

        Kuumat treffit klo 19. Toivotaan että nyt onnistuu, yhteydet pelaa, eikä mitään muuta estettä tule...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuumat treffit klo 19. Toivotaan että nyt onnistuu, yhteydet pelaa, eikä mitään muuta estettä tule...

        Tulen muru paikalle... oi että odotan sitä kalu kovana❤❤❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen muru paikalle... oi että odotan sitä kalu kovana❤❤❤

        Miulla 23cm jötikkä..missä tavataan💗💗💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuumat treffit klo 19. Toivotaan että nyt onnistuu, yhteydet pelaa, eikä mitään muuta estettä tule...

        Moi muru💋💋 laittele viestii mulle... t.Jussi❤❤❤❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi muru💋💋 laittele viestii mulle... t.Jussi❤❤❤❤

        Voi harmi kun huomasin viestisi vasta nyt... Sukelsin peiton alle ja kun ei uni tullut, ajattelin tulla katsomaan mitäs tänne... Yllätyin kun olit laittanut viestin. Murusi suutelee sua, toivottaa hyvää yötä ja kivaa alkavaa viikkoa 💋❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi harmi kun huomasin viestisi vasta nyt... Sukelsin peiton alle ja kun ei uni tullut, ajattelin tulla katsomaan mitäs tänne... Yllätyin kun olit laittanut viestin. Murusi suutelee sua, toivottaa hyvää yötä ja kivaa alkavaa viikkoa 💋❤️

        Moi muru...
        viestiä odottelen sulta kovasti...textaria...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi muru...
        viestiä odottelen sulta kovasti...textaria...

        Moi. Mä laitan joku ilta viestiä, kun on rauhallinen hetki... Vai onko joku päivä/aika ettei sulle voi laittaa. Vähän arastelen, kun en tiedä voiko tulla jotain.... Oot ajatuksissani ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi muru...
        viestiä odottelen sulta kovasti...textaria...

        En vielä tänä iltana pystynyt laittaan viestiä. Kuinka kiimaisena odotit 😉

        Nyt menen nukkumaan ja mielessäni laulelen sulle tällaista biisiä.. onko tuttu:
        Ajattelen sua oot ensimmäinen
        kuvittelen sut mun vuoteeseen
        ajattelen sua kun kosketuksen
        iholleni tahdon uudelleen... ❤️


    • Olisi todella mukava löytää neitonen, jonka kanssa voi kirjoitella kaikenlaisista asioista ja joka ei hätkähdä pinestä flirtistäkään. Minulle voi kirjoittaa [email protected]

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen neitosen pitäisi olla? Pitääkö olla neiti vai saako olla varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen neitosen pitäisi olla? Pitääkö olla neiti vai saako olla varattu?

        Ikä voisi olla 80- 110v mieluiten neitsy🥱


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen neitosen pitäisi olla? Pitääkö olla neiti vai saako olla varattu?

        Ikää saisi olla 18 ylöspäin ja sillä ei ole väliä onko varattu vai vapaa.


    • Anonyymi

      48v asiallinen mies etsii eroottiseen kirjoitteluun naista, jos Kokkolan lähistöltä niin myös tapaaminen kiinnostaa. Email [email protected]

    • Anonyymi

      Ihanaa lauantai-iltaa 😘
      Olin tallentanut/piilottanut tämän viestiketjun puhelimeen. Kun huomasin niin teki mieli kirjoittaa ja kokeilla huomaatko tämän ja vieläkö muistat...
      Suukkoja 💋💋💋❤️❤️

      • Anonyymi

        Eiks sinulle vastattu. Siis ootko sinä nainen joka kirjoittanut tässä ketjussa. Haluutko kirojtella jos annan meiliosoitteen ja live tapaaminenkin onnistuu. Oon vapaa ja voin tulla minne päin suomea vaan. Ilmoita tänne.
        M55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks sinulle vastattu. Siis ootko sinä nainen joka kirjoittanut tässä ketjussa. Haluutko kirojtella jos annan meiliosoitteen ja live tapaaminenkin onnistuu. Oon vapaa ja voin tulla minne päin suomea vaan. Ilmoita tänne.
        M55

        Noo, en mä tähän vastausta odottanutkaan. Kirjoittelu on kivaa jos sattuu löytämään kiinnostavan kirjottelukaverin, tapaamiset ei ole suunnitelmissani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, en mä tähän vastausta odottanutkaan. Kirjoittelu on kivaa jos sattuu löytämään kiinnostavan kirjottelukaverin, tapaamiset ei ole suunnitelmissani.

        Voidaa tutustua ensin kirjoitellen ja takaan että saan sinut halukkaaks myös tapaamiseen. Jos olet tuo kiimainen nainen niin ei epäilystäkään ettetkö haluu tavata. Missä päin asustelet ?
        M55


    • Anonyymi

      täällä kanssa varattu mies joka pitää naisestaan huolta kiinnostaisi itse aloitus kun suomea pitää siistiä, mies kerrallaan. näin saadaa suomesta luotettavampi seurustelu paikka.

      t rt86z

    Ketjusta on poistettu 257 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe