Minulle tulee ennen ulostamista ensiksi selkäkipu ja alaselässä selkärangan alueen tunnottomuus, saattaa tulla jo monta tuntia aiemmin. Kipu ja tunnottomuus helpottaa vessassa käynnin jälkeen. Osaako kukaan sanoa mistä voisi johtua? On aika pelottavaa.
Alaselän kipu ja tunnottomuus, joka tuntuu johtuvan suoliston toiminnasta?
Anonyymi
2
372
Vastaukset
- Anonyymi
Alaselän tilanne voisi olla hyvä selvittää.
Ehkä joku hermopuristus tai vastaava saattaisi olla kyseessä.
Jos tulee uloste varoittamatta ykskaks ja pissa ei meinaa tulla, ni sitten heti lääkäriin.- Anonyymi
Kyllä, ja on tuo tunnottomuuskin selvittämisen arvoinen! En tiedä, painaisko täysi suolisto sitten jotain. Enpä ole aiemmin kuullutkaan tommosesta tilanteesta. Sen sijaan täysi rakko ja suoli voivat ärsyttää toinen toisiaan ja näin on myös itsellä. Tunnottomuudesta väliihan ja pakaroiden alueella on kokemusta, mut ei aloittajan tyyppisesti!
Monisairas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699