Tulisit joskus syömään minun luokseni. Sano mitä ruokaa tekisin, mistä tykkäisit eniten?? ❣
Rakas mies
50
700
Vastaukset
- Anonyymi
Pataa, laatikkoa, keittoa. Kaikki käy. Varsinkin jos olisi hänen tekemää ♥️
- Anonyymi
Tykkään melkein kaikista ruuista nainen. Teen itsekin kala- ja liharuokaa.
- Anonyymi
Kuten ennenkin niin peura, jota olen saanut tilaisuuden luonasi nauttia viinin kera, oli aivan täydellistä.🥰
Mies naiselle sivusta- Anonyymi
Kuka voi syödä raatoja??? :d
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka voi syödä raatoja??? :d
Niin kauan kun syön, niin ruokaan kuuluu myös liha. Tietysti toisille sopivat pelkästään kasvikset paremmin.
Elämä on valintoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan kun syön, niin ruokaan kuuluu myös liha. Tietysti toisille sopivat pelkästään kasvikset paremmin.
Elämä on valintoja.Jos joku on vegaani se ei tarkoita että kaikkien tarvii olla
Ne on jokaisen omia valintoja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku on vegaani se ei tarkoita että kaikkien tarvii olla
Ne on jokaisen omia valintojaIlmasto ei kestä lihantuotannon päästöjä ja kun lihansyöminenkin lisää ilmastokuormaa päästöjen muodossa ja vedenpuhdistuksenkin hiilijalanjälkeen vaikuttaa.
Ilmastonmuutoksen avaintekijä: lehmien röyhtäykset
Lehmien ruoansulatus on merkittävä ilmastoa lämmittävä tekijä. Yksi lehmä tuottaa vuodessa 50 - 100 kiloa ilmastoa voimakkaasti lämmittävää metaania.
https://yle.fi/uutiset/3-5277901
Lisäksi lihansyönti lisää sydän- ja verisuonisairauksia mikä lisää terveydenhoidon kuormaa ja sitä kautta hiilipäästöjä kun raadonsyöjät matkailee hoitoihin. JA niin edelleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmasto ei kestä lihantuotannon päästöjä ja kun lihansyöminenkin lisää ilmastokuormaa päästöjen muodossa ja vedenpuhdistuksenkin hiilijalanjälkeen vaikuttaa.
Ilmastonmuutoksen avaintekijä: lehmien röyhtäykset
Lehmien ruoansulatus on merkittävä ilmastoa lämmittävä tekijä. Yksi lehmä tuottaa vuodessa 50 - 100 kiloa ilmastoa voimakkaasti lämmittävää metaania.
https://yle.fi/uutiset/3-5277901
Lisäksi lihansyönti lisää sydän- ja verisuonisairauksia mikä lisää terveydenhoidon kuormaa ja sitä kautta hiilipäästöjä kun raadonsyöjät matkailee hoitoihin. JA niin edelleen.Kasvit tarvitsevat hiilidioksidia. Se on yksi osa yhteyttämisessä. Eläimet tulevat vielä ihmisille riesaksi teidän vihreiden sekoilun vuoksi. Monilla eläimillä ei ole ihmisen lisäksi vihollisia eli jos niitä ei oteta ruuaksi, ne lisääntyvät siten että niistä on ihmisille vahinkoa. Kasvisten hiilijalanjälki ei taida olla kovin tutkittu. Lannoitteet tulevat metaanisesta kakasta. Kasviksia tarvitaan ruuaksi niin paljon että niiden viljely taitaa saastuttaa enemmän kuin lihakarjan kasvatus loppupeleissä.
- Anonyymi
Mulle kinkku-ananas pitsaa ja olutta. Jälkiruuaksi mansikkakakkua. Kiitos.
- Anonyymi
Kun nyt ensin tietäisi kenestä kysymys :D voi hauska näitä
- Anonyymi
Bissee ja kylmää lenkkimakkaraa, hookoon blöötä.
- Anonyymi
Rakas nainen jos vaan kutsut tulen kyllä❣Minä syön ihan mitä laitat . Ei ole allergioita eikä mitään syömisen estettä.
- Anonyymi
Älä kirjoittele toisen puolesta, sillä en pidä tosta perse logosta! Etsi sellainen joka tosta pitää!!!
- Anonyymi
Pihvi kertoo että nainen on ajatellut miestä ruokalajia valitessaan.
- Anonyymi
Outo raadonsyöjä!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo raadonsyöjä!!!
Kulmahampaat ovat suussamme syystä. Olen vain evoluutiomme tulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulmahampaat ovat suussamme syystä. Olen vain evoluutiomme tulos.
Sukusi ei ole sitten kehittynyt evoluution myötä. Useimmilla on kulmahampaat surkastuneet, on kehittynyt kasvissyöjille ominainen värinäkökyky ja moraalinen puoli ei ole enää lihapetojen tasolla.
- Anonyymi
Olen sipsikaljavegaani eli lidlin punaista ja valkosipulisipsejä.
Lettuja mansikkahillolla. 😋
- Anonyymi
Viron pottua jos vaikka.
- Anonyymi
Ja jänistä pehmeänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jänistä pehmeänä.
Ja, voi, sitten papuhärkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja, voi, sitten papuhärkää.
Ja härkäpapu vai häpyparka?
- Anonyymi
Kaurapuuro riittää, kiitos.
- Anonyymi
Tehdään se veteen ja laitetaan sekaan punastamaitoo. Vai miten haluat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehdään se veteen ja laitetaan sekaan punastamaitoo. Vai miten haluat
Kaurapuuro veteen ja valmiiseen puuron purkillinen raejuustoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaurapuuro veteen ja valmiiseen puuron purkillinen raejuustoa!
Se käy! Nyt puurolle sieltä! Tuothan raejuuston mukana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se käy! Nyt puurolle sieltä! Tuothan raejuuston mukana
Kananmunat toimii kanssa.
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/unohda-raejuusto-yllattava-lisa-tekee-puurosta-proteiinipommin/4604868
- Anonyymi
Kaljaa ja makkaraa
T. Mies- Anonyymi
Mä haluun sut 😂🤣👎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluun sut 😂🤣👎
Enkä halua, et ole ap.
- Anonyymi
Curryherkkusienibroilerikastike riisillä ja jotain vihannesta mukaan niin kyllä kelpaa. Olen melko kokeileva luonne, joten uusien reseptien testaaminen on aina virkistävää.
- Anonyymi
Ootko hyvä ruoanlaittoa? No toki naudan sisäfile on parasta. Siihen hyvä kermapippurikastike. Lisukkeet saat itse päättää. On niitä ruokia muutenkin vaihtoehtoja, mutta kun nyt kysyit.
Tärkein juttu on toki "jälkiruoka":-)
T Otmi - Anonyymi
Teekkö sie poronkäristystä?
- Anonyymi
Saat surströmmingiä kauniisti aseteltuna.
- Anonyymi
Mulle käy kaikki😋
- Anonyymi
jotakin hyvää ja maukasta saat, tule vaan syömään, mutta ilmoita etukäteen
- Anonyymi
Letut mansikkahillolta kuulosti hyvältä, napapediltä ;)
- Anonyymi
Spagetti jauhelihakastin, lätyt, hillo, kermavaahto.
- Anonyymi
Viestitä suoraan miehelle. Kiitos.
- Anonyymi
Mitä vain, kalasta tai broilerista. Jälkiruuaksi maistuva kahvi mustikkapiirakka.
https://youtu.be/htdlGu_iwJI - Anonyymi
En pidä noista perse logoista, katsele toinen mies!
- Anonyymi
Kunnon rasvakas roula kävisi.
- Anonyymi
jos ny pullaa😅
- Anonyymi
Kotiruoka se miehen tiellä pitää, ei ole sitten naisen tiellä.
Kyllähän se hyvä ruoka tälle miehelle maittaa, ja sen pälle jälki ruoka, eli halaamista ja niin ed.- Anonyymi
Lisään vielä, sivustahan tämä on.
Muttä jos olisi kysessä ikäväni kohde.
Oikeasti tarvitsen naiseta KUTSUN joka tulee henkilökohtaiseen puhelimeeni.
- Anonyymi
Joo näin se on nyt noita rakkaita on kymmeniä . Mut tää pitää ottaa huumorilla ei tämä nainen ?varmaan ees ollut tosissaan.:)))
- Anonyymi
Olen tosissani.
- Anonyymi
Fondueta
- Anonyymi
Voit tarjota jotain sellaista mitä olet ennenkin minulle tarjonnut.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904393
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583062Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1162340- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki751863Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608