Sovittiin siskon kanssa että ostaa kauppatavarat ja annan rahn kun pääsen nostamaan käteistä.
Tuli seuraraavana kymään tuli erimielisyyttä ja alkoi vaatimaan kaupparahoja, sanoin että en ole vieläpäässyt hakemaan,
Sanoi että ei auta enään koskaan
En pääse likkumaan ulkona ilman avustajaa!
5
204
Vastaukset 5
- Anonyymi
Teillä on selkeästi kommunikointiongelma ja jos sellainen on, kaikenlaisia muitakin ongelmia riittää pilvin pimein ja enemmän kuin laki sallii. - Nm. Puhutko yhtä huonosti / epäselvästi kuin kirjoitat
- Anonyymi
Sinulla lienee netti, kun kirjoittelet. Tilaa ruoat kotiinkuljetuksella ja maksa verkkopankissa. Itse olen tehnyt jo vuosia niin, tilaus kerran kahdessa/kolmessa vkossa ja maksan ilolla sen kympin, ettei tarvitse roudata tavaraa.
- Anonyymi
Vähän vaikeaa hänen tilata neisä ravintoa itselle ja maksaa verkkopankin kautta jos tilin saldo on nollilla?Jospa sisko on lian usein maksanut kauppa ym.maksut mutta omiaan ei saanut koskaan takaisin.Minulla oli ystävä saman lainen,maksan kun käyn pankki automatilla nostaa rahaa. Käy kaupassa,minkäkin syn takia. Tiesi en kehtaa omia pytää takaisin. Vuodessa pienistä sumista kertyy paljon kuluja.Joten lopetin kaupassa käynyt sama tilanne ja selity. Koko totuttahan koskaa uhrin rollin menijä ei kerro.On vain uhri ja syyliset. uhri ei ota koskaan vastuuta mistään. itäHelsinki 94. oiken noita akka,vastavan laisten ihimisten mielestä joille ei kaupassa käydä ja makseta viellä kaupan tuomisia itse.Kun käteistä ei ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän vaikeaa hänen tilata neisä ravintoa itselle ja maksaa verkkopankin kautta jos tilin saldo on nollilla?Jospa sisko on lian usein maksanut kauppa ym.maksut mutta omiaan ei saanut koskaan takaisin.Minulla oli ystävä saman lainen,maksan kun käyn pankki automatilla nostaa rahaa. Käy kaupassa,minkäkin syn takia. Tiesi en kehtaa omia pytää takaisin. Vuodessa pienistä sumista kertyy paljon kuluja.Joten lopetin kaupassa käynyt sama tilanne ja selity. Koko totuttahan koskaa uhrin rollin menijä ei kerro.On vain uhri ja syyliset. uhri ei ota koskaan vastuuta mistään. itäHelsinki 94. oiken noita akka,vastavan laisten ihimisten mielestä joille ei kaupassa käydä ja makseta viellä kaupan tuomisia itse.Kun käteistä ei ole!
eihän rahaa nykyisin tarvitse enää nostaa, voihan kortilla lähimaksuna maksaa 50 e asti, sillä saa jo hyvin ruoka-ostokset yhden henkilön talouteen.
- Anonyymi
Olen pahoillani puolestasi. Ei ole sinun vikasi, että sisaresi käyttäytyy noin huonosti sinua kohtaan. Älä ole kanssakäymisessä kenenkään ihmisen kanssa, joka kohdistaa sinuun henkistä väkivaltaa. Sinulla on mahdollisuus pyytää apua kunnalta, diakonilta jne. Älä jää miettimään toisten virheitä, jokaisella on oma taakkansa. Mukavaa loppuvuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 651072
- 981054
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i22902Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔62842Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t124825- 135812
- 57735
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke26710Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen16675- 45666
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45620- 19617
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.82596Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka142592Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast48590Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok128583- 35580
- 46578
Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6563Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi11539