Sensorointia

Sensoroin juuri kaksi viikkoa. Keskimääräinen verensokeri 6.2 mmol/l, ennustettu pitkä sokeri 37 mmol/mol, verensokeri tavoitealueella 97% ja yli tavoitealueen 1%. Paastot keskimäärin 5.5 mmol/l. Aamiaisen jälkeen verensokeri nousee maksimissaan 7.5 mmol/l ja tippuu siitä kahdessa tunnissa 6.5 mmol/l arvoon. Lounaan jälkeen verensokeri nousee maksimissaan arvoon 8.5 mmol/ ja laskee kahdessa tunnissa takaisin arvoon 6.5 mmol/l. Päivällisen jälkeen verensokeri nousee hiukan korkeammaksi mutta laskee kyllä taas arvoon 6.5 mmol/l kahdessa tunnissa.

Korkeat verensokerit tulivat kahdesta munkkikahvista ja 50 g lakritsista ja yhden kerran lounaasta pasta bolognese.

Ihan kiva kokeilu.

7

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös tuo 37 ole terveen lukemissa. Eli hyvä...

      • Minusta arvot ovat olleet nyt vielä hiukan paremma eli aamut (kun ei ole kulunut paaston vaatimaa aikaa) 4.7-5.2 ja paastot viikonloppuna 4.2-4.4.

        Tekisi mieli sensoroida uudestaan.


    • Anonyymi

      Eikö sulla ole jatkettu sensori käyttöä....
      Täällä sensori tulos aina hiukan korkeampi pitkässä sokerissa labraan verrattuna.

      • Olen kakkonen ja hoitotasapaino hyvä niin ei toivoa kunnan kustantsmasta sensorista.


    • Anonyymi

      Taitaa minulla olla samanlaiset arvot. Veren sokeri yleensä 7 ja 8 välillä, ollut jo vuosikymmeniä.

      Elän jotakuinkin terveellisesti, mutta en hoida sokeriarvoja millään tavalla, koska voin hyvin.

    • Anonyymi

      Paastoverensokeri keikkunut 40 v 6:n kahta puolta. Nyt 7,2 ja diabetes 2 ja kaksi pilleriä päivässä. Sain mittauslaitteet ja ohjeet, mutta laiskuuttani en ole mittaillut. Kuulin juuri, että isäni sisaruksilla ollut kaikilla (?) diabetes 2.
      Nyt myös kolesterolikin koholla; sille pilleri iltaisin. En ole huomannut olossani mitään muutosta vaikka monet tuttavani sanoivat melkein kuolleensa kolesterolilääkitykseen.
      Tästäpä saatiinkin pari mainintaa tulevaan kuolintodistukseeni.

      • Statiinit ovat oikeasti varsin hyvin siedettyjä. Ihmiset vaan laittavat niiden syyksi kaikki kolotukset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1717
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1288
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      51
      792
    7. 69
      778
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      725
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe