Sensorointia

Sensoroin juuri kaksi viikkoa. Keskimääräinen verensokeri 6.2 mmol/l, ennustettu pitkä sokeri 37 mmol/mol, verensokeri tavoitealueella 97% ja yli tavoitealueen 1%. Paastot keskimäärin 5.5 mmol/l. Aamiaisen jälkeen verensokeri nousee maksimissaan 7.5 mmol/l ja tippuu siitä kahdessa tunnissa 6.5 mmol/l arvoon. Lounaan jälkeen verensokeri nousee maksimissaan arvoon 8.5 mmol/ ja laskee kahdessa tunnissa takaisin arvoon 6.5 mmol/l. Päivällisen jälkeen verensokeri nousee hiukan korkeammaksi mutta laskee kyllä taas arvoon 6.5 mmol/l kahdessa tunnissa.

Korkeat verensokerit tulivat kahdesta munkkikahvista ja 50 g lakritsista ja yhden kerran lounaasta pasta bolognese.

Ihan kiva kokeilu.

7

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös tuo 37 ole terveen lukemissa. Eli hyvä...

      • Minusta arvot ovat olleet nyt vielä hiukan paremma eli aamut (kun ei ole kulunut paaston vaatimaa aikaa) 4.7-5.2 ja paastot viikonloppuna 4.2-4.4.

        Tekisi mieli sensoroida uudestaan.


    • Anonyymi

      Eikö sulla ole jatkettu sensori käyttöä....
      Täällä sensori tulos aina hiukan korkeampi pitkässä sokerissa labraan verrattuna.

      • Olen kakkonen ja hoitotasapaino hyvä niin ei toivoa kunnan kustantsmasta sensorista.


    • Anonyymi

      Taitaa minulla olla samanlaiset arvot. Veren sokeri yleensä 7 ja 8 välillä, ollut jo vuosikymmeniä.

      Elän jotakuinkin terveellisesti, mutta en hoida sokeriarvoja millään tavalla, koska voin hyvin.

    • Anonyymi

      Paastoverensokeri keikkunut 40 v 6:n kahta puolta. Nyt 7,2 ja diabetes 2 ja kaksi pilleriä päivässä. Sain mittauslaitteet ja ohjeet, mutta laiskuuttani en ole mittaillut. Kuulin juuri, että isäni sisaruksilla ollut kaikilla (?) diabetes 2.
      Nyt myös kolesterolikin koholla; sille pilleri iltaisin. En ole huomannut olossani mitään muutosta vaikka monet tuttavani sanoivat melkein kuolleensa kolesterolilääkitykseen.
      Tästäpä saatiinkin pari mainintaa tulevaan kuolintodistukseeni.

      • Statiinit ovat oikeasti varsin hyvin siedettyjä. Ihmiset vaan laittavat niiden syyksi kaikki kolotukset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      123
      1260
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe