Sensorointia

Sensoroin juuri kaksi viikkoa. Keskimääräinen verensokeri 6.2 mmol/l, ennustettu pitkä sokeri 37 mmol/mol, verensokeri tavoitealueella 97% ja yli tavoitealueen 1%. Paastot keskimäärin 5.5 mmol/l. Aamiaisen jälkeen verensokeri nousee maksimissaan 7.5 mmol/l ja tippuu siitä kahdessa tunnissa 6.5 mmol/l arvoon. Lounaan jälkeen verensokeri nousee maksimissaan arvoon 8.5 mmol/ ja laskee kahdessa tunnissa takaisin arvoon 6.5 mmol/l. Päivällisen jälkeen verensokeri nousee hiukan korkeammaksi mutta laskee kyllä taas arvoon 6.5 mmol/l kahdessa tunnissa.

Korkeat verensokerit tulivat kahdesta munkkikahvista ja 50 g lakritsista ja yhden kerran lounaasta pasta bolognese.

Ihan kiva kokeilu.

7

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös tuo 37 ole terveen lukemissa. Eli hyvä...

      • Minusta arvot ovat olleet nyt vielä hiukan paremma eli aamut (kun ei ole kulunut paaston vaatimaa aikaa) 4.7-5.2 ja paastot viikonloppuna 4.2-4.4.

        Tekisi mieli sensoroida uudestaan.


    • Anonyymi

      Eikö sulla ole jatkettu sensori käyttöä....
      Täällä sensori tulos aina hiukan korkeampi pitkässä sokerissa labraan verrattuna.

      • Olen kakkonen ja hoitotasapaino hyvä niin ei toivoa kunnan kustantsmasta sensorista.


    • Anonyymi

      Taitaa minulla olla samanlaiset arvot. Veren sokeri yleensä 7 ja 8 välillä, ollut jo vuosikymmeniä.

      Elän jotakuinkin terveellisesti, mutta en hoida sokeriarvoja millään tavalla, koska voin hyvin.

    • Anonyymi

      Paastoverensokeri keikkunut 40 v 6:n kahta puolta. Nyt 7,2 ja diabetes 2 ja kaksi pilleriä päivässä. Sain mittauslaitteet ja ohjeet, mutta laiskuuttani en ole mittaillut. Kuulin juuri, että isäni sisaruksilla ollut kaikilla (?) diabetes 2.
      Nyt myös kolesterolikin koholla; sille pilleri iltaisin. En ole huomannut olossani mitään muutosta vaikka monet tuttavani sanoivat melkein kuolleensa kolesterolilääkitykseen.
      Tästäpä saatiinkin pari mainintaa tulevaan kuolintodistukseeni.

      • Statiinit ovat oikeasti varsin hyvin siedettyjä. Ihmiset vaan laittavat niiden syyksi kaikki kolotukset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1143
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      106
      792
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      224
      624
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe