Sensorointia

Sensoroin juuri kaksi viikkoa. Keskimääräinen verensokeri 6.2 mmol/l, ennustettu pitkä sokeri 37 mmol/mol, verensokeri tavoitealueella 97% ja yli tavoitealueen 1%. Paastot keskimäärin 5.5 mmol/l. Aamiaisen jälkeen verensokeri nousee maksimissaan 7.5 mmol/l ja tippuu siitä kahdessa tunnissa 6.5 mmol/l arvoon. Lounaan jälkeen verensokeri nousee maksimissaan arvoon 8.5 mmol/ ja laskee kahdessa tunnissa takaisin arvoon 6.5 mmol/l. Päivällisen jälkeen verensokeri nousee hiukan korkeammaksi mutta laskee kyllä taas arvoon 6.5 mmol/l kahdessa tunnissa.

Korkeat verensokerit tulivat kahdesta munkkikahvista ja 50 g lakritsista ja yhden kerran lounaasta pasta bolognese.

Ihan kiva kokeilu.

7

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös tuo 37 ole terveen lukemissa. Eli hyvä...

      • Minusta arvot ovat olleet nyt vielä hiukan paremma eli aamut (kun ei ole kulunut paaston vaatimaa aikaa) 4.7-5.2 ja paastot viikonloppuna 4.2-4.4.

        Tekisi mieli sensoroida uudestaan.


    • Anonyymi

      Eikö sulla ole jatkettu sensori käyttöä....
      Täällä sensori tulos aina hiukan korkeampi pitkässä sokerissa labraan verrattuna.

      • Olen kakkonen ja hoitotasapaino hyvä niin ei toivoa kunnan kustantsmasta sensorista.


    • Anonyymi

      Taitaa minulla olla samanlaiset arvot. Veren sokeri yleensä 7 ja 8 välillä, ollut jo vuosikymmeniä.

      Elän jotakuinkin terveellisesti, mutta en hoida sokeriarvoja millään tavalla, koska voin hyvin.

    • Anonyymi

      Paastoverensokeri keikkunut 40 v 6:n kahta puolta. Nyt 7,2 ja diabetes 2 ja kaksi pilleriä päivässä. Sain mittauslaitteet ja ohjeet, mutta laiskuuttani en ole mittaillut. Kuulin juuri, että isäni sisaruksilla ollut kaikilla (?) diabetes 2.
      Nyt myös kolesterolikin koholla; sille pilleri iltaisin. En ole huomannut olossani mitään muutosta vaikka monet tuttavani sanoivat melkein kuolleensa kolesterolilääkitykseen.
      Tästäpä saatiinkin pari mainintaa tulevaan kuolintodistukseeni.

      • Statiinit ovat oikeasti varsin hyvin siedettyjä. Ihmiset vaan laittavat niiden syyksi kaikki kolotukset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      859
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      574
    5. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    6. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      32
      498
    7. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    8. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      82
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe