sitä sinä olet :) ei "tahroja" ihossa ei turhaa meikkiä eikä feikkiä. just siitä tykkään, olet se kaunis oma itsesi :) äläkä nyt sano että et ole kaunis, joskus kirjoitinkin että olet just passeli mun silmissäni väliviiva ;) t:koukku
luomua olla pitää
Anonyymi
1271788
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
Vastaukset 127
Vanhimmat
Tiesitkös ei minulle edes sopisi mikään feikki. Olen vain sellainen luomu sitten mielummin.
olis sekin näky ;D silikonit edessä ja takana, turbohuulet ja pitkät ripset ja maalia enemmän kuin ladon seinässä :D hyi hemmetti!
Mietis sitä! Entä sinulle pumpattu adonis. :D
Haha 😃
mä tarvisin ennemmin sen peruukin :D laittaisko oikein kiharoilla ;P
Mihinkäs sinä peruukkia kaipaat? :D eikö omat hiukset kelpaa? ;)
Onko nämä mauttomat jutut tässä aloittajalta vai sivusta?
ajattelin tulevaa että jos kasvattais takatukan ni vois kammata sen sit eteen ;D eikö se olis aika makee ;D
Aivan! Sinulla on jo ajatukset siellä asti. ;) monethan käyttelee lakkoja ja geelejä niillä saisi irokeesin!
Et tiedä mistä puhut
Meillä päin ei latoja maalata.
Kapteeni Koukku?
Mikä ihmeen väliviiva?
se on semmonen viiva mikä on An ja Mn välissä
Aloitus on siis a:lta m:lle? Tai toisinpäin?
ei kun koukultaj
Ongen koukku 🤭
mut nyt ei narrata kaloja vaan ollaan ihan tosissaan :o
Tyrmäys vasemmalla koukulla 🤭
Käsiote kaulasta ja siinä pysyn!
Miksi aina mennään ulkonäkö edellä? Entäs luonteeni? Ei taida sua kiinnostaa.
Kyllä sekin sitä kiinnostaa
juu niin tekee :)
Onpa sekavaa viestittelyä. Toivottavasi ei minulle.
ja ajattele, ihan selvin päin vaikka muuta puhutaan
Haha 😃
Ajattele 24/7 kännissä! Ilmaista humalaa tämä elämä. :D
eikä ihminen ole vanha niinkauan ku sitä lapsettaa, huumoria pitää olla :D
Sekasin kuin seinäkello mutta hyvällä tavalla. ;D
Mä tykkään tollasesta sekavasta seinäkellosta
Ja minä siitä miehestä. :) nää on näitä. ;D
Ja minä siitä naisesta. Katsos
Minä en pidä huumoristanne. Harmi koska koukusta olisin tykännyt.
Katsos vaan. :) sattuipa sopivasti!
Tiedän sen. Mitä jatkossa tapahtuu? Sivusta
paikalla!
Missä te näette tässä huumoria? Ala-asteikäisten sanailua tuo on. En ole vajåkki joten älä kirjoittele kuin minä olisin tuo.
Oletko sinä se koukku?
juu minä itte
Haluan sinut!
ja nimi oli?
Luonnonkaunis, vähän niinkuin hirvikin. 😉
Lapin kaunotar?
Eiköhän noita koko suomesta löytyne, hirviä siis.
En halua sinua. En pidä tyylistäsi tässä.
sori, mulla jäi nää verkkarit jalkaan kun tulin palstalle, käyn vaihtamassa joyain muuta...
Ei älä vaihda. Verkkarit käy hyvin. Helpompi kosketella
Tunnistin kyllä aloituksesta kenen koukusta on kyse. Ihmettelen vaan että oletko oikeasti tuollainen ilkeä ihminen, joka irvailee jollain takatukilla täällä jonkun vajakkinaisen kanssa?
Takavasen, POISTU!
Aloitus on mulle. Miksi poistuisin?
ööööö...irvailen omasta tukastani? ilkeä? juu varmaan olen ilkeä ja väkivaltainen juoppo jos juoruja uskot.
Joo, tee mitä haluat.
En ole juoruja kuullut enkä usko.
oletko väsynyt vai huono päivä? anna tulla vaan mikä mieltä painaa?
Noita :D hymiöitä käyttää kiusaajanaiset täällä. Se sai pahalle tuulelle kun aloittaja lähti siihen mukaan. En ole syönyt juuri mitään. Toinen syy. Kohta ehkä syön mutta ei ole nälkä.
siis minä lähdin mukaan, sori syö nyt jotain, sä olet vähän laihtunut, älä käsitä nyt väärin :) mut ravintoa pitää olla jos touhuu päivästä toiseen. oikeastaan mulla sama vika että ei nälitä eikä nukuta!
Laihtuminen on totta ja tuntuu hyvältä, ei huono asia ollenkaan.
Pyydän muuten anteeksi että olin tuollainen => Anteeksi.
Olin tarpeettoman äkäinen tässä.
ääh, eikä mitä, ei aina jaksa olla hymyssäsuin, on niitä huonoja päiviä jokaisella. itsellä myös kun on liian väsynyt ja liian monta juttua pyörii mielessä niin ärähtelee vaikka en niillä mitään pahaa tarkoita,
Kiitos ymmärryksestä.
Ota sitten yhteyttä kun kelpaan sellaisena kuin olen. Oli se luomua tai meikkiä tai mitä vaan sillä hetkellä ITSE haluan. Siihen asti heipat sulle.
voi ei, kun olen kyllä haaveillut sellaisesta tavallisesta pienestä nenäkorusta tmv... ja useammista korvareijistä, mutta en oo vaan tohtinut käydä laitattamassa. ;) :(
Sori, mut on taas ihan pakko sanoo se mitä tuli mieleen tosta luomusta.
Eli siis kainalokarvat, bikinirajat sekä säärikarvat rehottaa
tukka kampaamatta luonnontilassa eli sen näkönen kun aamulla herätessä
Henki tuoksahtaa siltä miltä aamulla ennen hammaspesua ja ylimääräiset saippua, hiustenpesu ja deodorantin tuoksut vaihtuneet hien ja lian hajuun
kodittomat muuten varmaan on eniten luonnontilassa ja se tuoksahdus ei tosiaan oo mikään mielellään haisteltava.
tiedän ettei tässä nyt ihan luonnontilaa haettu, vaan joku vihaa vaan meikkiä ja tatskoja.. mutta tuli nyt vaan mieleen miltä itse näytän jos en pidä ulkonäöstäni huolta ollenkaan...
Kainalokarvatkin kasvaa viikossa jo sellaselle sängelle että se näkyy jos t-paidassa hengaa.
Joskus nauroin ex-avomiehelleni kun mulla oli nilkassa jääny yksi säärikarva ajelematta, koska siinä on luu lähellä ja mä olin aina varonu etten aja haavaa siinä ihooni ja se säärikarva oli kasvanu varomiseni takia samaan mittaan kuin ex-avomieheni omat jalkakarvat. Se siis oli varmaan 2-3 cm mittainen. yksi yksinäinen karva nilkassa sellanen hehto. Luonnnontilassa. Kuinka sexyä!
Mutta näinhän ei hommat etene!
Voiko vähempää mielipiteesi kiinnostaa. Hanki oma elämä.
sitä tässä just yritetään hankkia!
näistä kuvista aihetta :) pitää mennä askareisiin https://www.youtube.com/watch?v=Wu4009Stork&list=RDMM&index=24 t:koukku
Onpas kivoja kuvia. :) hyvää yötä ja iltaa. :) mikä nyt onkaan!
hyvää yötä :)
Minä olen tuo aikaisempi näköjään :D nainen. Käsitän sen niin että minulta löytyy huumorintajua. :) mutta ota vain tuo äkäinen mielummin hän niin sinut halusi. :) en pidä kilpailusta!
Naurettava olet. Kukaan ei ota palstalta ketään. Aloitukset on oikeille ihmiselle. Ei sitä tässä päätetä. Toisilla on "säpinää" muualla kuin palstalla. Tosielämässäkin ollaan välillä äkäisiä, kuvitteletko että miehet heti vaihtaa sinuun, jos oikeat on äkäisiä? Mitään huumoria siinä ei ollut, pari hymiötä vain.
en minä äkäisistä tykkää vaan mukavista , eihän sitä jaksa perkelekkään jos on äkäinen muija :D
Katso kun minua sanotaan naurettavaksi tuossakin. On aika äkäinen tapaus tuo sinun muijasi. :D hyökkää heti kimppuun!
Satuin vaan rakastumaan tuohon naiseen. Ei voi mitää :D Mustasukkaisuutensa on seksikästä :D
Hyvä niin. :) silloinhan minun tehtävä on tehty. :)
Kyllä mä sulle seksit näytän, oota vaan. t. äkäinen palstaan kyllästynyt sitkeä ihailijas
Näin on koukut. :D
Näytähän muillekin naisille vähän mukavampaa luonnetta! Tämä on vain keskustelua ei mitään miehen omimista. :D
Olen hyvä rakkauden lähettiläs ja mikä minusta tekee hyvän siinä on se että olen vaatimaton ja en loppujen lopuksi halua mitään. :)
En näytä tällä palstalla tänään. On niin inhottavia naisia täällä ollut minun kohtaan. Menee pari päivää että nämä naiset hyväksyn millään tapaa.
Ei voi kilpailla, jos toiset näkee livessä ja sinä vastaan siellä tavatulle ihmiselle osoitettuun viestiin.
tää elää omaa elämäänsä. en minä ketään muuta ota enkä kaipaa kuin hänet jota aloituksessa tarkoitan. lopettakaa tuo !
Palstaflirttia vaan etsit, kyllä sen huomaa. Ehkä aloittajalla on sama ajatus.
Hyvä jos näette livenä! Minä en taas ole pitkään aikaan nähnyt omaa kaivattuani livenä. :)
Tiedän että aloitus on minulle. Kerronko mistä? Voin selventää mutta en tee sitä tässä vaan tuonne loppuun.. paljonko voin kertoa?
Inhottavia? :D keskustelupalstalla täällä ei kukaan ole sinua kohtaan kohdistanut yhtään inhottavaa kommenttia. Sinä vain olet mustasukkainen. :D
Hah olen vain luonteeltani flirtti mutta en kuitenkaan ole omimassa ketään! Siinä on ero. :)
Selvennä tuonne loppuun niin tiedätte oletteko toisillenne. :)
Oletko aloittaja? Ei siitä nyt noin pitkä aika ole :)
Aloitus on jollekin osoitettu, sano jos et ole omimassa sitä.
En ole aloittaja! Nainen ihan vaan olen tuo rakkaudenlähettiläs. Hyvä jos sinä ja tuo aloittaja mies näette livenä. Siellä perusteltuihin asioihin keskustelut. :)
En omi aloitusta itselleni. Tuo yksi aiemmin äkäinen nainen sen halusi omia. :)
Olen jo seitsemäs. Jaksaakohan aloittaja näin monta naista kerralla?
Ai luulin että tässä vain yksi toinen minun lisäksi! :D
Tuo ei pidä paikkaansa. Kirjoitan muuallakin kuin tässä. Minuun on kohdistettu niin paljon ikäviä kommentteja näillä palstoilla, että arvostus omaan sukupuoleen on lähes kadonnut.
En minä mitään juoruja kuule tai kuuntele. Jos se kommentti tuolla oli sinulta aloittaja?
Annetaan ihmisille kunnolla juoruttavaa kun aletaan tapailla ..
joo on siinä taas kateellisilla kieli solmussa
Kannattee olla seurusteluaikana a totuuden mukainen omien ulkonäkö ym. Puutteiden kaa, koska totuudet tulee vastaan, jos seurustelu jatkuu pidempään!
Se tapahtuu jos et vastusta. Mennään kaikkialle pussailemaan.
ei ole tapana valehdella, ei itselle eikä muille.
Sivusta oli tuo outo ulkonäkö kommentti. Ei samalta joka ehdotti tapailua.
Sulla on hyvä tyylitaju mitä tulee ulkonäköön, muttei lainkaan ymmärrystä mitä tulee kehoon. Mikset ole huolissasi kehosta ja terveydestä? Olet todella lyhytnäköinen ja hölmö
kiitos
Ihan naurettavia akkoja täällä. Mitä tuokin kommentti tarkoittaa? Olen ainoa normaali nainen täällä ja aloittaja kaipaa mua.
tää ketju meni ihan ihmeelliseks? tiedä enää kuka vastaa ja mitä? sekoittavat tahallaan että ei vaan tulis mistään mitään valmista. Ei se asiaa muuta, tunnen mitä tunnen eikä sitä palsta miksikään muuta.
Aiemmin on ollut minä huumorintajuinen flirttinainen ja sitten tuo sinun äkäinen nainen tuolla. Se viimeisin sanoo tietävänsä sinut. :)
Haluan sut livessä!
En ole enää äkäinen. Söin just. Nyt olen se sinuakin huumorintajuisempi. Kerro nyt vitsi sitten?
En usko. :) huumoritajuluokkani on ihan ääretön. :)
Se ei ole huumoria, että mätetään hymiöitä ja emojeita palstalle kilpaa.
On siinä enemmän huumoria kuin sinulla tällä hetkellä. :D
Oli siellä useampikin nainen.
🙏..
Täähän on mulle.
Olen se jonka viesteihin vastataan toivotusti. Sanoit kauniiksi mutta kielsin ja kerroin olevani tavallinen. Sitten sanoit että passeli just sulle. Mulle ei ole koskaan sanottu niin kauniisti. Koska tiedän että se aloitus oli silloin mulle :) Meneekö enempi solmuun nyt?
Entä irl? Milloin te siellä viimeksi puhuitte?
Olen se jonka viesteihin vastataan toivotusti IRL.
Milloin viimeksi puhuit sen miehen kanssa kasvotusten oli kysymys?
Miksi minun pitää antaa kaikki vastaukset? Tiedän mistä tuo koukku tulee :)
Koska sanoit aloittajalle että annat tunnisteita. Viime vuonna puhuitte? Kasvotusten. Milloin?
Miten niin viime vuonna? Mistä tuon keksit? Eikä.
Et ole aloittaja mutta kerron silti, että tänä vuonna on puhuttu monta kertaa.
Kyllä hyvin tehty meikki korostaa sopivasti naisen kasvoja.
M55
Aloittaja voisi vielä pikkuisen tarkentaa meille naisille naisesta jota kaipailee. Milloin viimeksi puhuitte naisen kanssa irl jotain?
no ei ole omaa ansiota jos ovat sattuneet palikat kohilleen kertaheitolla, toisten on tehtävä mitä tehtävissä on
Yhtä "tahraa" oon kyllä miettinyt 😏.
Taidan tietää mikä se on. Mutta se on vaan sun päässä.
Älä kirjoita ulkonäöstäni tänne.
Kiitos.
Silarit sitten kolmen lapsen jälkee!