luomua olla pitää

Anonyymi

sitä sinä olet :) ei "tahroja" ihossa ei turhaa meikkiä eikä feikkiä. just siitä tykkään, olet se kaunis oma itsesi :) äläkä nyt sano että et ole kaunis, joskus kirjoitinkin että olet just passeli mun silmissäni väliviiva ;) t:koukku

127

1653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiesitkös ei minulle edes sopisi mikään feikki. Olen vain sellainen luomu sitten mielummin.

      • Anonyymi

        olis sekin näky ;D silikonit edessä ja takana, turbohuulet ja pitkät ripset ja maalia enemmän kuin ladon seinässä :D hyi hemmetti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olis sekin näky ;D silikonit edessä ja takana, turbohuulet ja pitkät ripset ja maalia enemmän kuin ladon seinässä :D hyi hemmetti!

        Mietis sitä! Entä sinulle pumpattu adonis. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olis sekin näky ;D silikonit edessä ja takana, turbohuulet ja pitkät ripset ja maalia enemmän kuin ladon seinässä :D hyi hemmetti!

        Haha 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietis sitä! Entä sinulle pumpattu adonis. :D

        mä tarvisin ennemmin sen peruukin :D laittaisko oikein kiharoilla ;P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä tarvisin ennemmin sen peruukin :D laittaisko oikein kiharoilla ;P

        Mihinkäs sinä peruukkia kaipaat? :D eikö omat hiukset kelpaa? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkäs sinä peruukkia kaipaat? :D eikö omat hiukset kelpaa? ;)

        Onko nämä mauttomat jutut tässä aloittajalta vai sivusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkäs sinä peruukkia kaipaat? :D eikö omat hiukset kelpaa? ;)

        ajattelin tulevaa että jos kasvattais takatukan ni vois kammata sen sit eteen ;D eikö se olis aika makee ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ajattelin tulevaa että jos kasvattais takatukan ni vois kammata sen sit eteen ;D eikö se olis aika makee ;D

        Aivan! Sinulla on jo ajatukset siellä asti. ;) monethan käyttelee lakkoja ja geelejä niillä saisi irokeesin!


      • Anonyymi

        Et tiedä mistä puhut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olis sekin näky ;D silikonit edessä ja takana, turbohuulet ja pitkät ripset ja maalia enemmän kuin ladon seinässä :D hyi hemmetti!

        Meillä päin ei latoja maalata.


    • Anonyymi

      Kapteeni Koukku?

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen väliviiva?

      • Anonyymi

        se on semmonen viiva mikä on An ja Mn välissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on semmonen viiva mikä on An ja Mn välissä

        Aloitus on siis a:lta m:lle? Tai toisinpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on siis a:lta m:lle? Tai toisinpäin?

        ei kun koukultaj


    • Anonyymi

      Ongen koukku 🤭

      • Anonyymi

        mut nyt ei narrata kaloja vaan ollaan ihan tosissaan :o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut nyt ei narrata kaloja vaan ollaan ihan tosissaan :o

        Tyrmäys vasemmalla koukulla 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyrmäys vasemmalla koukulla 🤭

        Käsiote kaulasta ja siinä pysyn!


    • Anonyymi

      Miksi aina mennään ulkonäkö edellä? Entäs luonteeni? Ei taida sua kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Kyllä sekin sitä kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sekin sitä kiinnostaa

        juu niin tekee :)


    • Anonyymi

      Onpa sekavaa viestittelyä. Toivottavasi ei minulle.

      • Anonyymi

        ja ajattele, ihan selvin päin vaikka muuta puhutaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja ajattele, ihan selvin päin vaikka muuta puhutaan

        Haha 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja ajattele, ihan selvin päin vaikka muuta puhutaan

        Ajattele 24/7 kännissä! Ilmaista humalaa tämä elämä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele 24/7 kännissä! Ilmaista humalaa tämä elämä. :D

        eikä ihminen ole vanha niinkauan ku sitä lapsettaa, huumoria pitää olla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä ihminen ole vanha niinkauan ku sitä lapsettaa, huumoria pitää olla :D

        Sekasin kuin seinäkello mutta hyvällä tavalla. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekasin kuin seinäkello mutta hyvällä tavalla. ;D

        Mä tykkään tollasesta sekavasta seinäkellosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tykkään tollasesta sekavasta seinäkellosta

        Ja minä siitä miehestä. :) nää on näitä. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä siitä miehestä. :) nää on näitä. ;D

        Ja minä siitä naisesta. Katsos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekasin kuin seinäkello mutta hyvällä tavalla. ;D

        Minä en pidä huumoristanne. Harmi koska koukusta olisin tykännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä siitä naisesta. Katsos

        Katsos vaan. :) sattuipa sopivasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä siitä naisesta. Katsos

        Tiedän sen. Mitä jatkossa tapahtuu? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en pidä huumoristanne. Harmi koska koukusta olisin tykännyt.

        paikalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä ihminen ole vanha niinkauan ku sitä lapsettaa, huumoria pitää olla :D

        Missä te näette tässä huumoria? Ala-asteikäisten sanailua tuo on. En ole vajåkki joten älä kirjoittele kuin minä olisin tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paikalla!

        Oletko sinä se koukku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä se koukku?

        juu minä itte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu minä itte

        Haluan sinut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan sinut!

        ja nimi oli?


    • Anonyymi

      Luonnonkaunis, vähän niinkuin hirvikin. 😉

      • Anonyymi

        Lapin kaunotar?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapin kaunotar?

        Eiköhän noita koko suomesta löytyne, hirviä siis.


    • Anonyymi

      En halua sinua. En pidä tyylistäsi tässä.

      • Anonyymi

        sori, mulla jäi nää verkkarit jalkaan kun tulin palstalle, käyn vaihtamassa joyain muuta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sori, mulla jäi nää verkkarit jalkaan kun tulin palstalle, käyn vaihtamassa joyain muuta...

        Ei älä vaihda. Verkkarit käy hyvin. Helpompi kosketella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sori, mulla jäi nää verkkarit jalkaan kun tulin palstalle, käyn vaihtamassa joyain muuta...

        Tunnistin kyllä aloituksesta kenen koukusta on kyse. Ihmettelen vaan että oletko oikeasti tuollainen ilkeä ihminen, joka irvailee jollain takatukilla täällä jonkun vajakkinaisen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistin kyllä aloituksesta kenen koukusta on kyse. Ihmettelen vaan että oletko oikeasti tuollainen ilkeä ihminen, joka irvailee jollain takatukilla täällä jonkun vajakkinaisen kanssa?

        Takavasen, POISTU!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takavasen, POISTU!

        Aloitus on mulle. Miksi poistuisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistin kyllä aloituksesta kenen koukusta on kyse. Ihmettelen vaan että oletko oikeasti tuollainen ilkeä ihminen, joka irvailee jollain takatukilla täällä jonkun vajakkinaisen kanssa?

        ööööö...irvailen omasta tukastani? ilkeä? juu varmaan olen ilkeä ja väkivaltainen juoppo jos juoruja uskot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on mulle. Miksi poistuisin?

        Joo, tee mitä haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ööööö...irvailen omasta tukastani? ilkeä? juu varmaan olen ilkeä ja väkivaltainen juoppo jos juoruja uskot.

        En ole juoruja kuullut enkä usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole juoruja kuullut enkä usko.

        oletko väsynyt vai huono päivä? anna tulla vaan mikä mieltä painaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko väsynyt vai huono päivä? anna tulla vaan mikä mieltä painaa?

        Noita :D hymiöitä käyttää kiusaajanaiset täällä. Se sai pahalle tuulelle kun aloittaja lähti siihen mukaan. En ole syönyt juuri mitään. Toinen syy. Kohta ehkä syön mutta ei ole nälkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita :D hymiöitä käyttää kiusaajanaiset täällä. Se sai pahalle tuulelle kun aloittaja lähti siihen mukaan. En ole syönyt juuri mitään. Toinen syy. Kohta ehkä syön mutta ei ole nälkä.

        siis minä lähdin mukaan, sori syö nyt jotain, sä olet vähän laihtunut, älä käsitä nyt väärin :) mut ravintoa pitää olla jos touhuu päivästä toiseen. oikeastaan mulla sama vika että ei nälitä eikä nukuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis minä lähdin mukaan, sori syö nyt jotain, sä olet vähän laihtunut, älä käsitä nyt väärin :) mut ravintoa pitää olla jos touhuu päivästä toiseen. oikeastaan mulla sama vika että ei nälitä eikä nukuta!

        Laihtuminen on totta ja tuntuu hyvältä, ei huono asia ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko väsynyt vai huono päivä? anna tulla vaan mikä mieltä painaa?

        Pyydän muuten anteeksi että olin tuollainen => Anteeksi.
        Olin tarpeettoman äkäinen tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydän muuten anteeksi että olin tuollainen => Anteeksi.
        Olin tarpeettoman äkäinen tässä.

        ääh, eikä mitä, ei aina jaksa olla hymyssäsuin, on niitä huonoja päiviä jokaisella. itsellä myös kun on liian väsynyt ja liian monta juttua pyörii mielessä niin ärähtelee vaikka en niillä mitään pahaa tarkoita,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ääh, eikä mitä, ei aina jaksa olla hymyssäsuin, on niitä huonoja päiviä jokaisella. itsellä myös kun on liian väsynyt ja liian monta juttua pyörii mielessä niin ärähtelee vaikka en niillä mitään pahaa tarkoita,

        Kiitos ymmärryksestä.


    • Anonyymi

      Ota sitten yhteyttä kun kelpaan sellaisena kuin olen. Oli se luomua tai meikkiä tai mitä vaan sillä hetkellä ITSE haluan. Siihen asti heipat sulle.

    • Anonyymi

      voi ei, kun olen kyllä haaveillut sellaisesta tavallisesta pienestä nenäkorusta tmv... ja useammista korvareijistä, mutta en oo vaan tohtinut käydä laitattamassa. ;) :(

    • Anonyymi

      Sori, mut on taas ihan pakko sanoo se mitä tuli mieleen tosta luomusta.

      Eli siis kainalokarvat, bikinirajat sekä säärikarvat rehottaa
      tukka kampaamatta luonnontilassa eli sen näkönen kun aamulla herätessä
      Henki tuoksahtaa siltä miltä aamulla ennen hammaspesua ja ylimääräiset saippua, hiustenpesu ja deodorantin tuoksut vaihtuneet hien ja lian hajuun

      kodittomat muuten varmaan on eniten luonnontilassa ja se tuoksahdus ei tosiaan oo mikään mielellään haisteltava.

      tiedän ettei tässä nyt ihan luonnontilaa haettu, vaan joku vihaa vaan meikkiä ja tatskoja.. mutta tuli nyt vaan mieleen miltä itse näytän jos en pidä ulkonäöstäni huolta ollenkaan...

      Kainalokarvatkin kasvaa viikossa jo sellaselle sängelle että se näkyy jos t-paidassa hengaa.

      Joskus nauroin ex-avomiehelleni kun mulla oli nilkassa jääny yksi säärikarva ajelematta, koska siinä on luu lähellä ja mä olin aina varonu etten aja haavaa siinä ihooni ja se säärikarva oli kasvanu varomiseni takia samaan mittaan kuin ex-avomieheni omat jalkakarvat. Se siis oli varmaan 2-3 cm mittainen. yksi yksinäinen karva nilkassa sellanen hehto. Luonnnontilassa. Kuinka sexyä!

      Mutta näinhän ei hommat etene!

    • Anonyymi

      Voiko vähempää mielipiteesi kiinnostaa. Hanki oma elämä.

      • Anonyymi

        sitä tässä just yritetään hankkia!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onpas kivoja kuvia. :) hyvää yötä ja iltaa. :) mikä nyt onkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas kivoja kuvia. :) hyvää yötä ja iltaa. :) mikä nyt onkaan!

        hyvää yötä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvää yötä :)

        Minä olen tuo aikaisempi näköjään :D nainen. Käsitän sen niin että minulta löytyy huumorintajua. :) mutta ota vain tuo äkäinen mielummin hän niin sinut halusi. :) en pidä kilpailusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tuo aikaisempi näköjään :D nainen. Käsitän sen niin että minulta löytyy huumorintajua. :) mutta ota vain tuo äkäinen mielummin hän niin sinut halusi. :) en pidä kilpailusta!

        Naurettava olet. Kukaan ei ota palstalta ketään. Aloitukset on oikeille ihmiselle. Ei sitä tässä päätetä. Toisilla on "säpinää" muualla kuin palstalla. Tosielämässäkin ollaan välillä äkäisiä, kuvitteletko että miehet heti vaihtaa sinuun, jos oikeat on äkäisiä? Mitään huumoria siinä ei ollut, pari hymiötä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tuo aikaisempi näköjään :D nainen. Käsitän sen niin että minulta löytyy huumorintajua. :) mutta ota vain tuo äkäinen mielummin hän niin sinut halusi. :) en pidä kilpailusta!

        en minä äkäisistä tykkää vaan mukavista , eihän sitä jaksa perkelekkään jos on äkäinen muija :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en minä äkäisistä tykkää vaan mukavista , eihän sitä jaksa perkelekkään jos on äkäinen muija :D

        Katso kun minua sanotaan naurettavaksi tuossakin. On aika äkäinen tapaus tuo sinun muijasi. :D hyökkää heti kimppuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso kun minua sanotaan naurettavaksi tuossakin. On aika äkäinen tapaus tuo sinun muijasi. :D hyökkää heti kimppuun!

        Satuin vaan rakastumaan tuohon naiseen. Ei voi mitää :D Mustasukkaisuutensa on seksikästä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satuin vaan rakastumaan tuohon naiseen. Ei voi mitää :D Mustasukkaisuutensa on seksikästä :D

        Hyvä niin. :) silloinhan minun tehtävä on tehty. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satuin vaan rakastumaan tuohon naiseen. Ei voi mitää :D Mustasukkaisuutensa on seksikästä :D

        Kyllä mä sulle seksit näytän, oota vaan. t. äkäinen palstaan kyllästynyt sitkeä ihailijas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin. :) silloinhan minun tehtävä on tehty. :)

        Näin on koukut. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä sulle seksit näytän, oota vaan. t. äkäinen palstaan kyllästynyt sitkeä ihailijas

        Näytähän muillekin naisille vähän mukavampaa luonnetta! Tämä on vain keskustelua ei mitään miehen omimista. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on koukut. :D

        Olen hyvä rakkauden lähettiläs ja mikä minusta tekee hyvän siinä on se että olen vaatimaton ja en loppujen lopuksi halua mitään. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytähän muillekin naisille vähän mukavampaa luonnetta! Tämä on vain keskustelua ei mitään miehen omimista. :D

        En näytä tällä palstalla tänään. On niin inhottavia naisia täällä ollut minun kohtaan. Menee pari päivää että nämä naiset hyväksyn millään tapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tuo aikaisempi näköjään :D nainen. Käsitän sen niin että minulta löytyy huumorintajua. :) mutta ota vain tuo äkäinen mielummin hän niin sinut halusi. :) en pidä kilpailusta!

        Ei voi kilpailla, jos toiset näkee livessä ja sinä vastaan siellä tavatulle ihmiselle osoitettuun viestiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä sulle seksit näytän, oota vaan. t. äkäinen palstaan kyllästynyt sitkeä ihailijas

        tää elää omaa elämäänsä. en minä ketään muuta ota enkä kaipaa kuin hänet jota aloituksessa tarkoitan. lopettakaa tuo !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hyvä rakkauden lähettiläs ja mikä minusta tekee hyvän siinä on se että olen vaatimaton ja en loppujen lopuksi halua mitään. :)

        Palstaflirttia vaan etsit, kyllä sen huomaa. Ehkä aloittajalla on sama ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi kilpailla, jos toiset näkee livessä ja sinä vastaan siellä tavatulle ihmiselle osoitettuun viestiin.

        Hyvä jos näette livenä! Minä en taas ole pitkään aikaan nähnyt omaa kaivattuani livenä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää elää omaa elämäänsä. en minä ketään muuta ota enkä kaipaa kuin hänet jota aloituksessa tarkoitan. lopettakaa tuo !

        Tiedän että aloitus on minulle. Kerronko mistä? Voin selventää mutta en tee sitä tässä vaan tuonne loppuun.. paljonko voin kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näytä tällä palstalla tänään. On niin inhottavia naisia täällä ollut minun kohtaan. Menee pari päivää että nämä naiset hyväksyn millään tapaa.

        Inhottavia? :D keskustelupalstalla täällä ei kukaan ole sinua kohtaan kohdistanut yhtään inhottavaa kommenttia. Sinä vain olet mustasukkainen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstaflirttia vaan etsit, kyllä sen huomaa. Ehkä aloittajalla on sama ajatus.

        Hah olen vain luonteeltani flirtti mutta en kuitenkaan ole omimassa ketään! Siinä on ero. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että aloitus on minulle. Kerronko mistä? Voin selventää mutta en tee sitä tässä vaan tuonne loppuun.. paljonko voin kertoa?

        Selvennä tuonne loppuun niin tiedätte oletteko toisillenne. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos näette livenä! Minä en taas ole pitkään aikaan nähnyt omaa kaivattuani livenä. :)

        Oletko aloittaja? Ei siitä nyt noin pitkä aika ole :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah olen vain luonteeltani flirtti mutta en kuitenkaan ole omimassa ketään! Siinä on ero. :)

        Aloitus on jollekin osoitettu, sano jos et ole omimassa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aloittaja? Ei siitä nyt noin pitkä aika ole :)

        En ole aloittaja! Nainen ihan vaan olen tuo rakkaudenlähettiläs. Hyvä jos sinä ja tuo aloittaja mies näette livenä. Siellä perusteltuihin asioihin keskustelut. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on jollekin osoitettu, sano jos et ole omimassa sitä.

        En omi aloitusta itselleni. Tuo yksi aiemmin äkäinen nainen sen halusi omia. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvennä tuonne loppuun niin tiedätte oletteko toisillenne. :)

        Olen jo seitsemäs. Jaksaakohan aloittaja näin monta naista kerralla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo seitsemäs. Jaksaakohan aloittaja näin monta naista kerralla?

        Ai luulin että tässä vain yksi toinen minun lisäksi! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhottavia? :D keskustelupalstalla täällä ei kukaan ole sinua kohtaan kohdistanut yhtään inhottavaa kommenttia. Sinä vain olet mustasukkainen. :D

        Tuo ei pidä paikkaansa. Kirjoitan muuallakin kuin tässä. Minuun on kohdistettu niin paljon ikäviä kommentteja näillä palstoilla, että arvostus omaan sukupuoleen on lähes kadonnut.


    • Anonyymi

      En minä mitään juoruja kuule tai kuuntele. Jos se kommentti tuolla oli sinulta aloittaja?
      Annetaan ihmisille kunnolla juoruttavaa kun aletaan tapailla ..

      • Anonyymi

        joo on siinä taas kateellisilla kieli solmussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo on siinä taas kateellisilla kieli solmussa

        Kannattee olla seurusteluaikana a totuuden mukainen omien ulkonäkö ym. Puutteiden kaa, koska totuudet tulee vastaan, jos seurustelu jatkuu pidempään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo on siinä taas kateellisilla kieli solmussa

        Se tapahtuu jos et vastusta. Mennään kaikkialle pussailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattee olla seurusteluaikana a totuuden mukainen omien ulkonäkö ym. Puutteiden kaa, koska totuudet tulee vastaan, jos seurustelu jatkuu pidempään!

        ei ole tapana valehdella, ei itselle eikä muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole tapana valehdella, ei itselle eikä muille.

        Sivusta oli tuo outo ulkonäkö kommentti. Ei samalta joka ehdotti tapailua.


    • Anonyymi

      Sulla on hyvä tyylitaju mitä tulee ulkonäköön, muttei lainkaan ymmärrystä mitä tulee kehoon. Mikset ole huolissasi kehosta ja terveydestä? Olet todella lyhytnäköinen ja hölmö

      • Anonyymi

        kiitos


      • Anonyymi

        Ihan naurettavia akkoja täällä. Mitä tuokin kommentti tarkoittaa? Olen ainoa normaali nainen täällä ja aloittaja kaipaa mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan naurettavia akkoja täällä. Mitä tuokin kommentti tarkoittaa? Olen ainoa normaali nainen täällä ja aloittaja kaipaa mua.

        tää ketju meni ihan ihmeelliseks? tiedä enää kuka vastaa ja mitä? sekoittavat tahallaan että ei vaan tulis mistään mitään valmista. Ei se asiaa muuta, tunnen mitä tunnen eikä sitä palsta miksikään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää ketju meni ihan ihmeelliseks? tiedä enää kuka vastaa ja mitä? sekoittavat tahallaan että ei vaan tulis mistään mitään valmista. Ei se asiaa muuta, tunnen mitä tunnen eikä sitä palsta miksikään muuta.

        Aiemmin on ollut minä huumorintajuinen flirttinainen ja sitten tuo sinun äkäinen nainen tuolla. Se viimeisin sanoo tietävänsä sinut. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää ketju meni ihan ihmeelliseks? tiedä enää kuka vastaa ja mitä? sekoittavat tahallaan että ei vaan tulis mistään mitään valmista. Ei se asiaa muuta, tunnen mitä tunnen eikä sitä palsta miksikään muuta.

        Haluan sut livessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiemmin on ollut minä huumorintajuinen flirttinainen ja sitten tuo sinun äkäinen nainen tuolla. Se viimeisin sanoo tietävänsä sinut. :)

        En ole enää äkäinen. Söin just. Nyt olen se sinuakin huumorintajuisempi. Kerro nyt vitsi sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole enää äkäinen. Söin just. Nyt olen se sinuakin huumorintajuisempi. Kerro nyt vitsi sitten?

        En usko. :) huumoritajuluokkani on ihan ääretön. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko. :) huumoritajuluokkani on ihan ääretön. :)

        Se ei ole huumoria, että mätetään hymiöitä ja emojeita palstalle kilpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole huumoria, että mätetään hymiöitä ja emojeita palstalle kilpaa.

        On siinä enemmän huumoria kuin sinulla tällä hetkellä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiemmin on ollut minä huumorintajuinen flirttinainen ja sitten tuo sinun äkäinen nainen tuolla. Se viimeisin sanoo tietävänsä sinut. :)

        Oli siellä useampikin nainen.


    • 🙏..

    • Anonyymi

      Täähän on mulle.
      Olen se jonka viesteihin vastataan toivotusti. Sanoit kauniiksi mutta kielsin ja kerroin olevani tavallinen. Sitten sanoit että passeli just sulle. Mulle ei ole koskaan sanottu niin kauniisti. Koska tiedän että se aloitus oli silloin mulle :) Meneekö enempi solmuun nyt?

      • Anonyymi

        Entä irl? Milloin te siellä viimeksi puhuitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä irl? Milloin te siellä viimeksi puhuitte?

        Olen se jonka viesteihin vastataan toivotusti IRL.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen se jonka viesteihin vastataan toivotusti IRL.

        Milloin viimeksi puhuit sen miehen kanssa kasvotusten oli kysymys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin viimeksi puhuit sen miehen kanssa kasvotusten oli kysymys?

        Miksi minun pitää antaa kaikki vastaukset? Tiedän mistä tuo koukku tulee :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minun pitää antaa kaikki vastaukset? Tiedän mistä tuo koukku tulee :)

        Koska sanoit aloittajalle että annat tunnisteita. Viime vuonna puhuitte? Kasvotusten. Milloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sanoit aloittajalle että annat tunnisteita. Viime vuonna puhuitte? Kasvotusten. Milloin?

        Miten niin viime vuonna? Mistä tuon keksit? Eikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sanoit aloittajalle että annat tunnisteita. Viime vuonna puhuitte? Kasvotusten. Milloin?

        Et ole aloittaja mutta kerron silti, että tänä vuonna on puhuttu monta kertaa.


    • Anonyymi

      Kyllä hyvin tehty meikki korostaa sopivasti naisen kasvoja.
      M55

    • Anonyymi

      Aloittaja voisi vielä pikkuisen tarkentaa meille naisille naisesta jota kaipailee. Milloin viimeksi puhuitte naisen kanssa irl jotain?

    • Anonyymi

      no ei ole omaa ansiota jos ovat sattuneet palikat kohilleen kertaheitolla, toisten on tehtävä mitä tehtävissä on

    • Anonyymi

      Yhtä "tahraa" oon kyllä miettinyt 😏.

      • Anonyymi

        Taidan tietää mikä se on. Mutta se on vaan sun päässä.


    • Anonyymi

      Älä kirjoita ulkonäöstäni tänne.
      Kiitos.

    • Anonyymi

      Silarit sitten kolmen lapsen jälkee!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe