Hauskaa iltaa

Anonyymi

mun hehkulampulle :) Jos et ois antan anteeks mulle, ni oisit saanu postissa sellasen nallekarhun, minkä paidassa lukee I'm sorry :) Kohta saunaan

140

1098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka sano et annoin anteeks?

      • Anonyymi

        Sama tuli mieleen. Että laitappa nalle tuleen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tuli mieleen. Että laitappa nalle tuleen!

        Tuskinpa ootte kumpikaa hän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa ootte kumpikaa hän

        Sovitaan näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tuli mieleen. Että laitappa nalle tuleen!

        Kuka meinaa polttaa mun nallen? Ette tuikkaa sitä tuleen :)


    • Anonyymi

      Tietysti annoin anteeksi. Olin mielestäni enemmän syyllinen kuin sä. Usko jo ihanin. Rakastan sut :) Tollanen nalle olis ihana ja voisit tuoda sen itsekin vielä ihanampi nallukkani :)
      Kivoja löylyjä vaikka et tätä varmaan siellä saunassa lue.. toivottaa hehkulamppusi.

      • Anonyymi

        Jatkan vielä että kirjoitin ensin sulle sinne toiseen, että saunan puhdas nalle vois tulla nuuskittavaksi, en tiennyt vielä sillon että meet saunaan. Ja sitten vasta luin sen missä kysyit että arvaa mitä teen ja vieläkin myöhemmin luin vasta tän :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä että kirjoitin ensin sulle sinne toiseen, että saunan puhdas nalle vois tulla nuuskittavaksi, en tiennyt vielä sillon että meet saunaan. Ja sitten vasta luin sen missä kysyit että arvaa mitä teen ja vieläkin myöhemmin luin vasta tän :)

        Juu saunoin pitkän kaavan mukaan. Tietysti tiesit että saunon, kyl varmaa suakin lämmitti :) Löylytoivotukset tuli lauteille ja oli oikein hyvät löylyt. Tykkäisitköhän tällasest laventelin tuoksusest nallest, mul oli nyt sellast pesuainetta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu saunoin pitkän kaavan mukaan. Tietysti tiesit että saunon, kyl varmaa suakin lämmitti :) Löylytoivotukset tuli lauteille ja oli oikein hyvät löylyt. Tykkäisitköhän tällasest laventelin tuoksusest nallest, mul oli nyt sellast pesuainetta :)

        Tykkäisin laventelinallestani :) Ostan saman tuoksuista ja tuoksuttelen sitä kunnes tuut oikeasti nenäraadin eteen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisin laventelinallestani :) Ostan saman tuoksuista ja tuoksuttelen sitä kunnes tuut oikeasti nenäraadin eteen :)

        Ai nenäraati :) Ootko tehny mitään kivaa tänää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nenäraati :) Ootko tehny mitään kivaa tänää?

        No en oikeastaan. Nukkunut liikaa, siivonnut, ulkoillut, kurkkinut sua täältä. Tosi nopsaan mennyt taas päivä ohi. Entäs sä mitä kivaa teit muuta ku saunoit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu saunoin pitkän kaavan mukaan. Tietysti tiesit että saunon, kyl varmaa suakin lämmitti :) Löylytoivotukset tuli lauteille ja oli oikein hyvät löylyt. Tykkäisitköhän tällasest laventelin tuoksusest nallest, mul oli nyt sellast pesuainetta :)

        Eikä se muuten pelkästään lämmittänyt mua vaan kuumotti ihan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se muuten pelkästään lämmittänyt mua vaan kuumotti ihan :)

        Ihme jos ei ois kuumottan, tietäsit vaa mitä kaikkea mietin ;) Ja olihan siel kuumakin toki :) Hauskin asia mitä olen tehnyt tänää on ollu sun ajatteleminen. Sen ihanampaa ois vain sun kanssa oleminen ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme jos ei ois kuumottan, tietäsit vaa mitä kaikkea mietin ;) Ja olihan siel kuumakin toki :) Hauskin asia mitä olen tehnyt tänää on ollu sun ajatteleminen. Sen ihanampaa ois vain sun kanssa oleminen ♥️

        Mäkin haluun sua siellä lauteilla ja suikussa. Ja illalla taas sängyssä. Monta kertaa kaikissd asennoisda


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme jos ei ois kuumottan, tietäsit vaa mitä kaikkea mietin ;) Ja olihan siel kuumakin toki :) Hauskin asia mitä olen tehnyt tänää on ollu sun ajatteleminen. Sen ihanampaa ois vain sun kanssa oleminen ♥️

        Tuo toinen kommentti ei ollut multa mutta voisi olla :) Haluun paljonkin sua.
        Ajattelen myös sua koko ajan ja jatkuvasti ja aina ja kaiken aikaa ja ikuisesti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo toinen kommentti ei ollut multa mutta voisi olla :) Haluun paljonkin sua.
        Ajattelen myös sua koko ajan ja jatkuvasti ja aina ja kaiken aikaa ja ikuisesti :)

        Turhaa ajattelit, hän on toisen, ei mikään sun nalles!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa ajattelit, hän on toisen, ei mikään sun nalles!

        Se on niin mun :) Rakastan tota nallee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on niin mun :) Rakastan tota nallee.

        Torkahdin jo sovalle ku mietin sua :) Tiedän kyl mitkä kommentit on sulta, ja haluun sut ja sua kans. Mun piti ettii unilaulu mut ei mul nyt sit olekaa ku sinusta vaa unelmoin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torkahdin jo sovalle ku mietin sua :) Tiedän kyl mitkä kommentit on sulta, ja haluun sut ja sua kans. Mun piti ettii unilaulu mut ei mul nyt sit olekaa ku sinusta vaa unelmoin :)

        Löysin tällasen sulle :)
        https://youtu.be/276dPURBYeA

        Hyvää yötä, mennääkö ajois nukkuu ja saanko tulla sinne sun puhtaisiin lakanoihin sun vieree?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torkahdin jo sovalle ku mietin sua :) Tiedän kyl mitkä kommentit on sulta, ja haluun sut ja sua kans. Mun piti ettii unilaulu mut ei mul nyt sit olekaa ku sinusta vaa unelmoin :)

        Joskus haluan sun lähelle niin paljon että tekis mieli kiljua. Tänään on sellainen ilta taas. Älä sillä laululla stressaa. Tärkeintä on että oot jotain sanonut ja oot olemassa mulle. Koska muuten en tietäs pääsenkö viereen taas. Pääsenhän taas omalle paikalleni sun ja seinän väliin? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus haluan sun lähelle niin paljon että tekis mieli kiljua. Tänään on sellainen ilta taas. Älä sillä laululla stressaa. Tärkeintä on että oot jotain sanonut ja oot olemassa mulle. Koska muuten en tietäs pääsenkö viereen taas. Pääsenhän taas omalle paikalleni sun ja seinän väliin? :)

        Käy se sekin, et tuut mun petiin :) Huomasitko laulun ja mitä siinä viestissä lukee? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy se sekin, et tuut mun petiin :) Huomasitko laulun ja mitä siinä viestissä lukee? :)

        Huomasin jälkeenpäin, kirjoitettiin niin yhtä aikaa taas :)
        Ihana biisi ja siinähän on samaa kun juteltiin aiemmin. Mä lupaan suudella sun kipeitä kohtia. Ihanasti osui ja ihana on koko kappale.
        Tuu vaan mun puhtaisiin lakanoihin tänään laventelinalleni :) Kunhan oot vieressä. Kaikki selkenee oikeasti, eikö niin? Sinä ja minä, jooko? Hyvää yötä ihanin kun meet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin jälkeenpäin, kirjoitettiin niin yhtä aikaa taas :)
        Ihana biisi ja siinähän on samaa kun juteltiin aiemmin. Mä lupaan suudella sun kipeitä kohtia. Ihanasti osui ja ihana on koko kappale.
        Tuu vaan mun puhtaisiin lakanoihin tänään laventelinalleni :) Kunhan oot vieressä. Kaikki selkenee oikeasti, eikö niin? Sinä ja minä, jooko? Hyvää yötä ihanin kun meet.

        Tietysti :) Me ♥️ Oon joo oottaas sua, hyvältä tuoksuu sun puhtaat lakanat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti :) Me ♥️ Oon joo oottaas sua, hyvältä tuoksuu sun puhtaat lakanat

        Kiva kun tykkäät tuoksusta. Kuiskin korvaasi lisää siellä peiton alla.. ei kerrota näille muille... Oot rakas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun tykkäät tuoksusta. Kuiskin korvaasi lisää siellä peiton alla.. ei kerrota näille muille... Oot rakas :)

        Joo ei niitä voi kertoo noille :) Aika kivoja juttuja :) Hyvää yötä ja suudelmia joka puolelle kehoa sulle rakkain :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei niitä voi kertoo noille :) Aika kivoja juttuja :) Hyvää yötä ja suudelmia joka puolelle kehoa sulle rakkain :)

        Ja tykkään kyl lakanoitesi tuoksusta, mut en läheskään niin paljo ku sun tuoksusta. Toivottavast sua ei haittaa et tää nalle pitää susta kii koko yön ja nukkuu nenä kiinni sinussa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tykkään kyl lakanoitesi tuoksusta, mut en läheskään niin paljo ku sun tuoksusta. Toivottavast sua ei haittaa et tää nalle pitää susta kii koko yön ja nukkuu nenä kiinni sinussa :)

        Ei haittaa, haittaisi jos et niin tekisi maailman ihanin nalle :)
        Mä tykkään susta enemmän kuin mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa, haittaisi jos et niin tekisi maailman ihanin nalle :)
        Mä tykkään susta enemmän kuin mistään.

        Tykkään susta vielä enemmän ;) sivelit mun selkäkivunkin pois ni toivottavasti kuulostan itseltäni taas. Tai kuuntelen siel peiton ku kuiskaan sun korvaan kuulostanko.. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään susta vielä enemmän ;) sivelit mun selkäkivunkin pois ni toivottavasti kuulostan itseltäni taas. Tai kuuntelen siel peiton ku kuiskaan sun korvaan kuulostanko.. :)

        Kuuntele siis :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään susta vielä enemmän ;) sivelit mun selkäkivunkin pois ni toivottavasti kuulostan itseltäni taas. Tai kuuntelen siel peiton ku kuiskaan sun korvaan kuulostanko.. :)

        Ihan oot oma itsesi. Korvakuiskauksesi tuntuu koko kropassa. Kyllä se sä oot :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oot oma itsesi. Korvakuiskauksesi tuntuu koko kropassa. Kyllä se sä oot :)

        Hyvää yötä ♥️ ja varmistukseks viel ni tänä yön en kirjota tänne enää. Mut varmasti tunnet mut kropassas, niin minäki sut. Tunne kuinka hyväilen vartaloasi... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä ♥️ ja varmistukseks viel ni tänä yön en kirjota tänne enää. Mut varmasti tunnet mut kropassas, niin minäki sut. Tunne kuinka hyväilen vartaloasi... :)

        Hyvää yötä. Tunnen kosketuksesi ja se vähän vaikeuttaa nukkumista :) Tunne kuinka reagoin hyväilyysi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä. Tunnen kosketuksesi ja se vähän vaikeuttaa nukkumista :) Tunne kuinka reagoin hyväilyysi..

        Tunsin niin kovasti, että unen puolella näinkin sen reaktiosi :) Harmi kun se uni loppui juuri kun suutelin sua... Hauskaa päivää rakas yli-ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunsin niin kovasti, että unen puolella näinkin sen reaktiosi :) Harmi kun se uni loppui juuri kun suutelin sua... Hauskaa päivää rakas yli-ihana :)

        Taas tultiin tänne lähes yhtä aikaa. Joku magneetti alkoi vetää tuossa puolen maissa tänne.. oli pakko tulla kurkkimaan. Koska rakkaus :) Kyllä se uni vielä joku päivä jatkuu niin että pidän sut hereillä :) Hauskaa päivää sullekin kaikista ihanin, nautitaan kesästä nyt hetki vielä ja sitten tuleekin ihana syksy..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tultiin tänne lähes yhtä aikaa. Joku magneetti alkoi vetää tuossa puolen maissa tänne.. oli pakko tulla kurkkimaan. Koska rakkaus :) Kyllä se uni vielä joku päivä jatkuu niin että pidän sut hereillä :) Hauskaa päivää sullekin kaikista ihanin, nautitaan kesästä nyt hetki vielä ja sitten tuleekin ihana syksy..

        Tai en pidä hereillä unessa vaan unessa unessa ja hereillä hereillä vai miten se menee :)
        Oot rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai en pidä hereillä unessa vaan unessa unessa ja hereillä hereillä vai miten se menee :)
        Oot rakas.

        Hereillä hereillä olis parasta :) Mut kunhan pidät :) En ymmärrä mistä mänttijutusta tääl nyt joku jauhaa, mut väliäkö sillä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hereillä hereillä olis parasta :) Mut kunhan pidät :) En ymmärrä mistä mänttijutusta tääl nyt joku jauhaa, mut väliäkö sillä...

        Uni on ainut paikka missä naista saatkaa mäntti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uni on ainut paikka missä naista saatkaa mäntti

        Tuosta olisin valmis lyömään aika paljon vetoa, että tuo ei pidä paikkaansa. Naurattaa. t. hän kenelle aloitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hereillä hereillä olis parasta :) Mut kunhan pidät :) En ymmärrä mistä mänttijutusta tääl nyt joku jauhaa, mut väliäkö sillä...

        Mun kommentti poistui tästä. Siinä luki jotain että ei välitetäkään tuosta naisesta joka riehuu ja että hereillä parasta tai sitten unessa kun "onko se ees unta, jos nähdään samaa unta".
        Rakastan sut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kommentti poistui tästä. Siinä luki jotain että ei välitetäkään tuosta naisesta joka riehuu ja että hereillä parasta tai sitten unessa kun "onko se ees unta, jos nähdään samaa unta".
        Rakastan sut.

        Hauska kommentti ja olet ihan oikeassa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta olisin valmis lyömään aika paljon vetoa, että tuo ei pidä paikkaansa. Naurattaa. t. hän kenelle aloitus

        No mutta mulle riittää jos joskus rakkainta hehkunaistani saan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta mulle riittää jos joskus rakkainta hehkunaistani saan :)

        Enhän mä sua muille lainaisikaan sellaiseen käyttöön :) kun mun oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mä sua muille lainaisikaan sellaiseen käyttöön :) kun mun oot.

        Enkä haluisikaan :) Vain sut ja sua ♥️ Lisätiedot korvakuiskauksella :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä haluisikaan :) Vain sut ja sua ♥️ Lisätiedot korvakuiskauksella :)

        Sama täällä. Haluan vai sut ja sua. Kuiskauksesi tuntuu korvasta varpaisiin asti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mä sua muille lainaisikaan sellaiseen käyttöön :) kun mun oot.

        Taisit ajatella mua taas kovasti. Pitäisi sopia millon noin kovasti voit ajatella, koska olin julkisella ja mulla sattuu olee vähä tiukemmat housut. Mietin sua ja sä mua ni alko tuntua vähän liian hyvälle jos ymmärrät :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit ajatella mua taas kovasti. Pitäisi sopia millon noin kovasti voit ajatella, koska olin julkisella ja mulla sattuu olee vähä tiukemmat housut. Mietin sua ja sä mua ni alko tuntua vähän liian hyvälle jos ymmärrät :))

        Julkisella paikalla piti sanoa


      • Anonyymi

        Mitä se sun kuvilla tekisi, jos mua haluaa :) Ei niin en puhu sulle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisella paikalla piti sanoa

        Mä ajattelen nallukkaa koko ajan ja aina.. ei voi sopia mitään aikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ajattelen nallukkaa koko ajan ja aina.. ei voi sopia mitään aikoja.

        Tietenkin noin, niin minäki sua :) Halusin vaan sanoa kertoa kuin paljo sun ajattelu tuntuu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin noin, niin minäki sua :) Halusin vaan sanoa kertoa kuin paljo sun ajattelu tuntuu :)

        Ja taas tultii lähes samaan aikaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas tultii lähes samaan aikaan :)

        Voitas nämä yhtaikaiset pistäytymisajat käyttää vaikka suuteluun jatkossa :) Jos siis oltaisiin samassa tilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitas nämä yhtaikaiset pistäytymisajat käyttää vaikka suuteluun jatkossa :) Jos siis oltaisiin samassa tilassa.

        Ja muutakin tietysti :)


      • Anonyymi

        Lintukirjoja mul ei oo, joten haaskalinnun kuvia ei oo. Ja rakkaimmasta riittää erittäin elävä mielikuva ♥️


      • Anonyymi

        Hus hus hus vaan sullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lintukirjoja mul ei oo, joten haaskalinnun kuvia ei oo. Ja rakkaimmasta riittää erittäin elävä mielikuva ♥️

        Tai siis ei tietenkään riitä. Vain sinä tässä fyysisesti kainalossa riittää. Anteeksi jos kuulostan taas oudolta, mut haluun sut ja sua enemmän ku koskaan taas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis ei tietenkään riitä. Vain sinä tässä fyysisesti kainalossa riittää. Anteeksi jos kuulostan taas oudolta, mut haluun sut ja sua enemmän ku koskaan taas :)

        En minä aio kiukutella nyt yhtään, joten saat kuulostaa miten oudolta haluat. Oon väsynyt mutta onnellinen :) Jos liian oudolta kuulostat niin jään vaan miettiin, että ootko sivusta vai sä mutta sekin aina selviää aikakaan. Niin haluun mäkin sut ja sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä aio kiukutella nyt yhtään, joten saat kuulostaa miten oudolta haluat. Oon väsynyt mutta onnellinen :) Jos liian oudolta kuulostat niin jään vaan miettiin, että ootko sivusta vai sä mutta sekin aina selviää aikakaan. Niin haluun mäkin sut ja sua :)

        Oletko tehny tänää jotaa ku oot väsyny? Ja kyl sinä minut tunnistat ja tunnet :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tehny tänää jotaa ku oot väsyny? Ja kyl sinä minut tunnistat ja tunnet :)

        Ei vaan oon just siksi väsynyt kun en oo oikein tehnyt mitään :) Oon silleen pitkästyneen väsynyt :) Ja onnellinen oon susta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan oon just siksi väsynyt kun en oo oikein tehnyt mitään :) Oon silleen pitkästyneen väsynyt :) Ja onnellinen oon susta.

        Oon onnellinen kans :) Mitähän me yhessä keksittäskää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon onnellinen kans :) Mitähän me yhessä keksittäskää

        Mulla on pari ehdotusta, mutta kuiskaan ne korvaas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on pari ehdotusta, mutta kuiskaan ne korvaas :)

        Kuullostaa et palluka saa kunnon perspanot :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuullostaa et palluka saa kunnon perspanot :D

        Hus, mene pois likasine juttuines. Halittelu ja pusuttelu ois jo ihaninta ikinä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hus, mene pois likasine juttuines. Halittelu ja pusuttelu ois jo ihaninta ikinä :)

        Just niin. Jo silmiisi katselu olis mulle taivas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin. Jo silmiisi katselu olis mulle taivas :)

        Niin mullekin, tähtitaivas ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on pari ehdotusta, mutta kuiskaan ne korvaas :)

        Luulen, ettet voi ymmärtääkää kuin kova ikävä mul nyt on :) Kuin paljo haluisinkaa rutistaa sua ja tuntee sun sydämen sykkeen vasten mua :) Tuoksuisit ihanalle kuin kesäyö ja ihosi tuntuisi ihanan pehmelle kun sitä koskettaisin samalla kun suutelisin sua kaulalle ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, ettet voi ymmärtääkää kuin kova ikävä mul nyt on :) Kuin paljo haluisinkaa rutistaa sua ja tuntee sun sydämen sykkeen vasten mua :) Tuoksuisit ihanalle kuin kesäyö ja ihosi tuntuisi ihanan pehmelle kun sitä koskettaisin samalla kun suutelisin sua kaulalle ♥️

        Entäpäs jo mullakin on yhtä kova ikävä, ehkä jopa kovempi, et voi tietää :) Kyllä tuo mullekin sopisi oikein hyvin :) Tuoksuttelisin omaa nallea ja tuntisin suudelman kaulalla ja kosketukset iholla. Huokaus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpäs jo mullakin on yhtä kova ikävä, ehkä jopa kovempi, et voi tietää :) Kyllä tuo mullekin sopisi oikein hyvin :) Tuoksuttelisin omaa nallea ja tuntisin suudelman kaulalla ja kosketukset iholla. Huokaus :)

        Näpit irti mun miehestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näpit irti mun miehestä!

        Mene pois. Mun nalle on mun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene pois. Mun nalle on mun.

        En oo sille antan lupaa tänne kirjottaa! Se on mun aviomies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo sille antan lupaa tänne kirjottaa! Se on mun aviomies

        Minua ei kiinnosta tänään höpötyksesi. En vastaa sulle tämän enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta tänään höpötyksesi. En vastaa sulle tämän enempää.

        Paljo saat provikkaa ku yllä pidät tätä hehkulamppu-nalle kulissii yllä? Kai mainos tuloista siekii jotaan saat. Voit osta avaikka partahöylyän :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, ettet voi ymmärtääkää kuin kova ikävä mul nyt on :) Kuin paljo haluisinkaa rutistaa sua ja tuntee sun sydämen sykkeen vasten mua :) Tuoksuisit ihanalle kuin kesäyö ja ihosi tuntuisi ihanan pehmelle kun sitä koskettaisin samalla kun suutelisin sua kaulalle ♥️

        Ja voinpas ymmärtää koska rakkaus :) Voin vaan toivoa että tunnet yhtä vahvasti kuin mä sua kohtaan. Koska sitten meillä on yhdessä rakkaus, joka ei himmene koskaan. Rakastan sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voinpas ymmärtää koska rakkaus :) Voin vaan toivoa että tunnet yhtä vahvasti kuin mä sua kohtaan. Koska sitten meillä on yhdessä rakkaus, joka ei himmene koskaan. Rakastan sut :)

        Oikeas olet :) Oon onnellisempi kuin kuu tähdistä ja samalla tunne on raastava kun et ole tässä.


      • Anonyymi

        On sul kommentit. Ei taida ihan kaikki olla kotona... Kyllä hän tietää et on mielessäni kokoajan, mieti siitä loput


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeas olet :) Oon onnellisempi kuin kuu tähdistä ja samalla tunne on raastava kun et ole tässä.

        Ihan samat ajatukset. Oon onnellinen susta ja onneton susta kun et oo kiinni mussa :) Sä vaan oot paras. Eikä tuosta sivullisesta kannata välittää, mä en sen juttuja usko, pitää mua tyhmempänä kun oon. Rakastan sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sul kommentit. Ei taida ihan kaikki olla kotona... Kyllä hän tietää et on mielessäni kokoajan, mieti siitä loput

        Niin tiedän ja olet maailman ihanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeas olet :) Oon onnellisempi kuin kuu tähdistä ja samalla tunne on raastava kun et ole tässä.

        Kävin taas sitä suihkuöljyä tuhlaamassa. Ja ajattelin sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin taas sitä suihkuöljyä tuhlaamassa. Ja ajattelin sua :)

        Voih, harmillista tuhlaamista :) kyl minä viel sinne tuun suihkuun sun kanssa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voih, harmillista tuhlaamista :) kyl minä viel sinne tuun suihkuun sun kanssa :)

        Ok. ;) Niinhän Kysyin sinulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. ;) Niinhän Kysyin sinulta?

        Nyt en ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä?

        Sivullinen sotkee väliin. En ymmärrä minäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voih, harmillista tuhlaamista :) kyl minä viel sinne tuun suihkuun sun kanssa :)

        Kiva koska odotan sitä :) Enkä vain sitä kuten joku sivullinen saattas väännellä. Odotan myös sitä kun katseemme kohtaavat taas :) ja paljon muuta..


      • Anonyymi

        Juttusi on oikeasti ala-arvoisia ja lapsellisia. Siivoa suusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva koska odotan sitä :) Enkä vain sitä kuten joku sivullinen saattas väännellä. Odotan myös sitä kun katseemme kohtaavat taas :) ja paljon muuta..

        Minäkin ootan ihan kaikkea :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttusi on oikeasti ala-arvoisia ja lapsellisia. Siivoa suusi.

        Kiitos rakas ku puolustat minua ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä?

        Se suuttuu jostain kommentista meille ja riehuu taas aikansa, kunnes löytää toisen aloituksen mistä löytää kiusattavaa. Nolla todellakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rakas ku puolustat minua ♥️

        Tietysti rakkaani :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti rakkaani :)

        Niinku laulu sanoo niin sinä ansaitset kultaa :) Ja nyt tajuan samassa et ei oo lauluu sulle viel


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinku laulu sanoo niin sinä ansaitset kultaa :) Ja nyt tajuan samassa et ei oo lauluu sulle viel

        Mutta onneksipa mulla olikin valmiina mietittynä :) Kauniita unia ku meet, mennääkö meille vai teille tänä yönä?

        https://youtu.be/fIl_-091IwI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onneksipa mulla olikin valmiina mietittynä :) Kauniita unia ku meet, mennääkö meille vai teille tänä yönä?

        https://youtu.be/fIl_-091IwI

        Voi miten ihanat sanat. Taas iski suoraan sydämeen. En mäkään selvii jos sä meet. Voidaan olla kummassa haluat :) Hyvää yötä kun meet ja peiton alla ne tärkeimmät taas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttusi on oikeasti ala-arvoisia ja lapsellisia. Siivoa suusi.

        Kaikkihan ton varustuksen tietää. Yli nahkoittunu nysä, mietittäväksi jää kumpi on pienemi, aivot vai munat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten ihanat sanat. Taas iski suoraan sydämeen. En mäkään selvii jos sä meet. Voidaan olla kummassa haluat :) Hyvää yötä kun meet ja peiton alla ne tärkeimmät taas :)

        Mulla oli kyl hyvä sun lakanois :)Ja mennää äkkii, ajattelet mua taas niin kovaa et nyt täytyy päästä nopeesti peiton alle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli kyl hyvä sun lakanois :)Ja mennää äkkii, ajattelet mua taas niin kovaa et nyt täytyy päästä nopeesti peiton alle :)

        Niin ajattelenkin sun kovaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ajattelenkin sun kovaa.

        Tai siis sua kovaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli kyl hyvä sun lakanois :)Ja mennää äkkii, ajattelet mua taas niin kovaa et nyt täytyy päästä nopeesti peiton alle :)

        Niin ja mennään vaan äkkiä ja rauhoitutaan toisiimme kiinni. On niin pimeääkin jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis sua kovaa :)

        Nyt kyllä sait mut nauramaan kovasti :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä sait mut nauramaan kovasti :))

        Kiva koska sä oot syypää mun hymyyn :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja mennään vaan äkkiä ja rauhoitutaan toisiimme kiinni. On niin pimeääkin jo.

        Oonko minä muistan kertoo kuinka rakastan sua :) Tuun hammaspaikan kautta sun petii, tuu kans vällyjen alle koht. Ihmetellään ja ajatellaan siel yhdessä kovaa ja kovasti ;) Hyvää yötä, en kirjota enää tänä yönä sulle senkin maailman tärkein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonko minä muistan kertoo kuinka rakastan sua :) Tuun hammaspaikan kautta sun petii, tuu kans vällyjen alle koht. Ihmetellään ja ajatellaan siel yhdessä kovaa ja kovasti ;) Hyvää yötä, en kirjota enää tänä yönä sulle senkin maailman tärkein

        Niin rakastan mäkin sua. Tuu vaan ja mäkin koukkaan hammaspaikalle ja jatkan siitä suutelemaan sua raikkaalla suulla. Mietitään kovaa kovasti, sopii :)
        Hyvää yötä sinne myös tärkeimmälle.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuolla mänttialotukses nauretaan teille!

      • Anonyymi

        Ai missä nauretaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai missä nauretaan?

        En mä sellaisia lue. Ei ole aikaa eikä halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai missä nauretaan?

        Mustasukkaisuuttaan tuo ämmä riehuu. Ei välitetä oikeasti.
        Eiköhän me olla tuollaisten yläpuolella rakkauden kanssa ja korkeella..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustasukkaisuuttaan tuo ämmä riehuu. Ei välitetä oikeasti.
        Eiköhän me olla tuollaisten yläpuolella rakkauden kanssa ja korkeella..

        Olet oikeassa :)


    • Anonyymi

      Herää nainen, mies pettää sua ja kertoo siitä tääl

      • Anonyymi

        "hän tietää et on mielessäni kokoajan, mieti siitä loput"... Suora lainaus jolla viittaa siihen et muitaki naisia riittää ja mielessö pelkkä omien tarpeiden tyydyttäminen


      • Anonyymi

        Ja aiemmin kirjotti et kaupassa oikeen alko jöpöttään ku katteli minihameisia naisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "hän tietää et on mielessäni kokoajan, mieti siitä loput"... Suora lainaus jolla viittaa siihen et muitaki naisia riittää ja mielessö pelkkä omien tarpeiden tyydyttäminen

        Olet sinä melkoinen kummajainen vääntelyinesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aiemmin kirjotti et kaupassa oikeen alko jöpöttään ku katteli minihameisia naisia

        Oot ihan sairas ihminen. En oo kenestäkää muusta ku tuosta naisesta eikä kukaa muu aiheuta mitään tunteita. Ei ole muita. Olet nolla ja inhottava ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot ihan sairas ihminen. En oo kenestäkää muusta ku tuosta naisesta eikä kukaa muu aiheuta mitään tunteita. Ei ole muita. Olet nolla ja inhottava ihminen

        En oo kiinnostunut siis, jäi sana pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo kiinnostunut siis, jäi sana pois

        En pysy nalle taas mukana. Et oo kiinnostunut, eli et tykkääkää musta? Kerro mitä tää on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysy nalle taas mukana. Et oo kiinnostunut, eli et tykkääkää musta? Kerro mitä tää on?

        Ei kun piti sanoa tolle yhelle, että en ole kiinnostunut muista ku sinusta :) Siitä jäi vaa sana puuttuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun piti sanoa tolle yhelle, että en ole kiinnostunut muista ku sinusta :) Siitä jäi vaa sana puuttuu

        Onko tää nyt sulta edes? Et kuulosta edes iteltäs... Kerro nalle etkö oikeesti aattele mua oikeans


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysy nalle taas mukana. Et oo kiinnostunut, eli et tykkääkää musta? Kerro mitä tää on?

        Minä en kirjoittanut tätä vaan tuo sivullinen matkii sitä yhtä yötä. Paljon se meitä lukee, tekee varmaan muistiinpanoja :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun piti sanoa tolle yhelle, että en ole kiinnostunut muista ku sinusta :) Siitä jäi vaa sana puuttuu

        Tiedän, ja pysyn hyvin mukana. Ei se multa ollut. Anna sen sotkee. En ole niin yksinkertainen etten ton troIiin jutuissa pysyis mukana:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot ihan sairas ihminen. En oo kenestäkää muusta ku tuosta naisesta eikä kukaa muu aiheuta mitään tunteita. Ei ole muita. Olet nolla ja inhottava ihminen

        Älä välitä tuosta. En epäile tunteitasi yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kirjoittanut tätä vaan tuo sivullinen matkii sitä yhtä yötä. Paljon se meitä lukee, tekee varmaan muistiinpanoja :)

        No varmaan :) Vähä arvasinkii, viimeistää tosta sen kommentista etten kuulosta itseltäni. Melkonen papukaija ku toistelee juttuja mitä kuullu. Ja vääristelee nekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmaan :) Vähä arvasinkii, viimeistää tosta sen kommentista etten kuulosta itseltäni. Melkonen papukaija ku toistelee juttuja mitä kuullu. Ja vääristelee nekin

        Niinpä. Enkä mä samalla tavalla ees kirjoittaisi enää. Kaikki on hyvin koska rakastan sua maailman eniten :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aiemmin kirjotti et kaupassa oikeen alko jöpöttään ku katteli minihameisia naisia

        Eihän tuo edes olisi pettämistä. Minkäs sille kukaan voi jos luonto vie :) Mua se sitten kuitenkin ajattelisi lopulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Enkä mä samalla tavalla ees kirjoittaisi enää. Kaikki on hyvin koska rakastan sua maailman eniten :)

        Tiedän, oot rakkain rakkauspakkaus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, oot rakkain rakkauspakkaus :)

        Sinäpäs oot se rakkain :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo edes olisi pettämistä. Minkäs sille kukaan voi jos luonto vie :) Mua se sitten kuitenkin ajattelisi lopulta.

        Ei se siitä johtun, en minä niitä edes huomaa ku ajattelen vaa sua. Todennäköiseseti ne katsoisvat mikä mua vaivaa ku vaan hymyilen omiani, ku sinua mietin :) Sitä paitsi en ollu kaupassa vaan kahvilla ja istuin pöydässä ja aattelit mua niin kovasti et tuli kiva olo. Piti vähän odotella et tasottuu niin sanotusti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se siitä johtun, en minä niitä edes huomaa ku ajattelen vaa sua. Todennäköiseseti ne katsoisvat mikä mua vaivaa ku vaan hymyilen omiani, ku sinua mietin :) Sitä paitsi en ollu kaupassa vaan kahvilla ja istuin pöydässä ja aattelit mua niin kovasti et tuli kiva olo. Piti vähän odotella et tasottuu niin sanotusti :)

        Oon kyllä sekasin rakkaudesta ku tällasia puhun :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se siitä johtun, en minä niitä edes huomaa ku ajattelen vaa sua. Todennäköiseseti ne katsoisvat mikä mua vaivaa ku vaan hymyilen omiani, ku sinua mietin :) Sitä paitsi en ollu kaupassa vaan kahvilla ja istuin pöydässä ja aattelit mua niin kovasti et tuli kiva olo. Piti vähän odotella et tasottuu niin sanotusti :)

        Mie oisin raahan siut kahvilan vessaa ja ottan rajust kaikki paineet ulos :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie oisin raahan siut kahvilan vessaa ja ottan rajust kaikki paineet ulos :)

        No minäpä oisin soittan sit poliisit ku en halua ku maailman ihanimman :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se siitä johtun, en minä niitä edes huomaa ku ajattelen vaa sua. Todennäköiseseti ne katsoisvat mikä mua vaivaa ku vaan hymyilen omiani, ku sinua mietin :) Sitä paitsi en ollu kaupassa vaan kahvilla ja istuin pöydässä ja aattelit mua niin kovasti et tuli kiva olo. Piti vähän odotella et tasottuu niin sanotusti :)

        Ihana. Voithan sä laittaa jotain kelloaikoja kun en saa ajatella sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyllä sekasin rakkaudesta ku tällasia puhun :)

        Ole vaan. Ollaan yhdessä sekaisin rakkaudesta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minäpä oisin soittan sit poliisit ku en halua ku maailman ihanimman :)

        Soita mulle poliisien sijaan ja raahaan tuo sivullisen invavessaan rauhoittumaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana. Voithan sä laittaa jotain kelloaikoja kun en saa ajatella sua :)

        En tietenkään laita :) Ajattele vaan, se tuntuu kivalta ja nähkööt koko maailma et rakastan sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soita mulle poliisien sijaan ja raahaan tuo sivullisen invavessaan rauhoittumaan :)

        Pidetään mielessä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään laita :) Ajattele vaan, se tuntuu kivalta ja nähkööt koko maailma et rakastan sua :)

        Niin pitääkin nähdä. Koitan ajatella vielä vahvemmin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minäpä oisin soittan sit poliisit ku en halua ku maailman ihanimman :)

        Ihme ku ei rotunainen kelpaa... Nahjus mikä nahjus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme ku ei rotunainen kelpaa... Nahjus mikä nahjus

        Ny t ku pmietin niin en kyllä sua haluos kaa, kuin kerrtona mietin sulla pili seisoo ku jolllaa pimuupojlaa. Kuoaa järkveä ei tääl lertoile erketiosta.


    • Anonyymi

      Viitataanko alotuksessa nallella nyt johonkin vähän pyöreämpään mieheen? Vai onko kyseessä suloiset nallemaskotit,

      • Anonyymi

        En viittaa pyöreään mieheen. Nalle nimi tuli siitä kun joku väitti häntä mursuksi sivusta ja mä sanoin, että mieluummin karhu.. sit siitä tuli nalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viittaa pyöreään mieheen. Nalle nimi tuli siitä kun joku väitti häntä mursuksi sivusta ja mä sanoin, että mieluummin karhu.. sit siitä tuli nalle.

        Ja aloitus ei siis ollut multa, en vaan muistanu kumman tää on kun näitä on niin monta meillä jo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aloitus ei siis ollut multa, en vaan muistanu kumman tää on kun näitä on niin monta meillä jo..

        Sultjam se mimenomaan omk7. Kuotenki oothan se sam henkilö. Nalle ja hehkulöapimu on yls ja sama henkilö.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe