Onko opiskelu hauskaa?

Anonyymi

Monet henkilöt miettivät, että onko opiskelu hauskaa kun sinne menee, mutta sitä ei oikeastaan voi etukäteen tietää. Mitä voi tietää etukäteen on, että Jumalan käsky on iankaikkinen Elämä! Tarvitsemme pelastusta, koska jokainen ihminen on kurja ja kadotettu syntinen ilman Jeesusta. "Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä parannukseen."" Luukas 5:31-32.
Raamattu sanoo Jeesuksesta Kristuksesta: "Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta." Apt. 10:43.
Anna sinäkin pelastaa itsesi ja käänny. Jumalan armo kääntää kaiken meidän parhaaksemme, kun tulemme Hänen luoksensa. "Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon." Matteus 11:28. Voit rukoilla omin sanoin Jeesukselta apua ja puhua Hänelle ääneen. "Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan." Luukas 11:10

3

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Oma pahuutesi tuottaa sinulle kurituksen ja luopumuksesi ojentaa sinua. Tiedä ja ymmärrä, kuinka pahaa ja katkeraa on, että sinä hylkäät Herran , Jumalasi, etkä pelkää minua, sanoo Herra, Herra Sebaot.” Jer. 2:19

      "Etsikää Herraa silloin, kun hänet voidaan löytää, huutakaa häntä avuksi, kun hän on lähellä. Jumalaton hylätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran luo, niin hän armahtaa, ja meidän Jumalamme luo, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta" Jes. 55:6-7

    • Anonyymi

      Opiskelu voi olla hauskaa mutta kylmä ja kova työelämä tuskin sitä on. Kannattaa tosiaan uskoa Jeesukseen, koska sitä ei koskaan tiedä milloin kuolee. Sen jälkeen on liian myöhäistä.

      • Anonyymi

        Itseäni käy sääliksi ne henkilöt ketkä ajattelee, että kylmässä ja kovassa työelämässä pärjääminen olisi jonkinlainen saavutus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe