Mitä USA:n entinen presidentti tietää alieneistä

Anonyymi

Amerikkalaisen James Cordenin haastattelussa (v. 2021) Obamalta kysyttiin mitä hän tietää UFO:ista. Obaman vastauksessa oli oikestaan kaksi osaa joten ne täytyy erittää toisistaan.

Hänen vastauksensa jälkimmäinen osa (vähemmän merkittävä) oli suomennettuna näin:

"Totuus on että kun minusta tuli presidentti, kysyin [henkilöiltä jotka ottaisivat selvää] onko maassamme jonkinlainen laboratorio jossa säilytämme alieneitten ruumiita ja avaruusaluksia. He tutkivat tätä asiaa jonkin verran ja vastaus siihen oli että ei [ole sellaista]."

Ja tuohan siis tarkoittaisi ainoastaan että sellaista laboratoriota jossa on alieneitten ruumiita ja avaruusaluksia ei ole.

Kuitenkin hänen vastauksensa ensimmäinen osa oli merkittävämpi, koska hän sanoi siis vastauksensa aluksi että

"There are some things I just can't tell you on air."

(suom. "On joitain asioita joista en voi kertoa sinulle avoimesti")

5

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuollaisen vastauksen mukaan, vaikka Amerikalla ei olekaan avaruusolentojen ruumiita joissan labrassa niin heillä voisi silti olla vaikka yhteistyötä tai muuta "outoa meininkiä" avaruusolentojen kanssa. Todisteet tosin uupuu...

    • Anonyymi

      Samantapaisen vastauksen sai myös Stephen Colbert joka oli kysynyt Obamalta ovatko alienit todellisia. Hän sanoi että Obaman vastaus oli että hän "ei vastaa siihen kysymykseen". Hänen tavastaan vastata siihen kysymykseen Colbert kuitenkin otti vastauksen tarkoittavan "kyllä ovat todellisia"

      https://youtu.be/SevRyodCF7I?t=203

      • Anonyymi

        Colbert sanoi siihen videollaan että oli juuri tuuminut sitä joku päivä sitten. Että "mehän saimme sen raportin noin vuosi sitten", hän jatkoi, ja lisäsi "ja sen jälkeen laivaston sihteeri oli "60 minutes" showssa ja sanoi että se on totta että alieneitä on".

        Colbert sitten jatkoi sanomalla että "kuitenkin me jatkamme elämäämme niinkuin mitään ei olisi tapahtunut".

        Hän sitten sanoi että tässä on varmaan joku tarkoitus tuoda esiin asioita pala palalta.


    • Anonyymi

      "There are some things I just can't tell you on air."

      ??

      Että asiat ovat todellisuudessa paljon pahemmin kuin mitä USA haluaa kenenkään tietävän?

      Tuleeko sota? Ovatko alienit noita henkiolentoja joista Juudaan kirjan 14. ja 15 jae kertoo?

      Heistä on myös ennustanut Henok, Aadamista seitsemäs: »Katso, Herra tulee pyhiensä tuhatlukuisen joukon kanssa ja panee jokaisen tuomiolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe