Onko tämän kautta

Anonyymi

Kukaan ikinä tavannut ikävänsä kohdetta? Oikeassa elämässä. Livenä.
Että olisi täällä ikävöity ja että asia olisi johtanut johonkkin, kauniiseen lopputulokseen.
Olisi kiva tietää.🤔

31

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Ei ole tämän kautta johtanut mihinkään, tapaamiseen eikä muuhun kuin viestin laittoon ja sekin oli iso virhe. Ei täällä minulle mitään ole. Voisin jättää koko palstan.

      • Anonyymi

        No mikset sitten jätä. Mikä sua täällä pitelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikset sitten jätä. Mikä sua täällä pitelee.

        Tottumus. Onhan tässä melkein vuoden ajan tullut oltua täällä. Aina sitä toivoo, että jos sittenkin...


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Tottumus. Onhan tässä melkein vuoden ajan tullut oltua täällä. Aina sitä toivoo, että jos sittenkin...

        Olet jäänyt jo koukkuun.. 🪝


      • Pimperopom_ kirjoitti:

        Olet jäänyt jo koukkuun.. 🪝

        Olen sen huomannut jo jonkin aikaa. Reaalielämässä kun ei kuitenkaan tapahdu mitään, ei kontaktia ns "kaivettuun" jne, niin täällä sitä on vaan aikaansa viettänyt. Aika vaikea irrottautua haaveista kun mitään ei tule tilalle. Tuskin olen ainoa ongelmani kanssa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen sen huomannut jo jonkin aikaa. Reaalielämässä kun ei kuitenkaan tapahdu mitään, ei kontaktia ns "kaivettuun" jne, niin täällä sitä on vaan aikaansa viettänyt. Aika vaikea irrottautua haaveista kun mitään ei tule tilalle. Tuskin olen ainoa ongelmani kanssa.

        Olisiko aika tehdä jotain? Huomenna on muuten leijonan portaali auki. Manifestoinin aika 🤩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko aika tehdä jotain? Huomenna on muuten leijonan portaali auki. Manifestoinin aika 🤩

        Kai aika on aina tehdä jotain (kun tietäisi että mitä, ilman että nolaa vain itsensä)... Kun sitä aikaa ei niin hirveästi enää edes ole. Piti mennä lukemaan, että mikä on leijonan portaali.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kai aika on aina tehdä jotain (kun tietäisi että mitä, ilman että nolaa vain itsensä)... Kun sitä aikaa ei niin hirveästi enää edes ole. Piti mennä lukemaan, että mikä on leijonan portaali.

        Itseasiassa on huonoja aikoja ja hyviä aikoja. Joskus se aika on väärä. Nyt minulla alkaa olemaan tunne, että aika on pian oikea. Mietin vaan toteutusta. Minulla on äärettömän hyvä intuitio ja teen paljon päätöksiä sen mukaan.
        Aloin keväällä manifestoimaan miestä ja *Pum* viime kuussa näin hänestä vilauksen vaikka ei olla 9-10 vuoteen edes nähty. Tämä on merkki minulle, että pitää jatkaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa on huonoja aikoja ja hyviä aikoja. Joskus se aika on väärä. Nyt minulla alkaa olemaan tunne, että aika on pian oikea. Mietin vaan toteutusta. Minulla on äärettömän hyvä intuitio ja teen paljon päätöksiä sen mukaan.
        Aloin keväällä manifestoimaan miestä ja *Pum* viime kuussa näin hänestä vilauksen vaikka ei olla 9-10 vuoteen edes nähty. Tämä on merkki minulle, että pitää jatkaa

        Hyvä. Toivon sulle onnea miehen metsästykseen.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen sen huomannut jo jonkin aikaa. Reaalielämässä kun ei kuitenkaan tapahdu mitään, ei kontaktia ns "kaivettuun" jne, niin täällä sitä on vaan aikaansa viettänyt. Aika vaikea irrottautua haaveista kun mitään ei tule tilalle. Tuskin olen ainoa ongelmani kanssa.

        Et ole ainoa.. Täytyy vain yrittää löytää uusia haaveita ja onko ne aina pakko kohdistua johonkin ihmiseen..


      • Pimperopom_ kirjoitti:

        Et ole ainoa.. Täytyy vain yrittää löytää uusia haaveita ja onko ne aina pakko kohdistua johonkin ihmiseen..

        Alun perin tänne eksyin kyllä ihan siitä syystä... Mutta niin ne ajat muuttuu.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Alun perin tänne eksyin kyllä ihan siitä syystä... Mutta niin ne ajat muuttuu.

        Samoin.. On vain turha haaveilla jostain täysin saavuttamattomasta..


      • Pimperopom_ kirjoitti:

        Samoin.. On vain turha haaveilla jostain täysin saavuttamattomasta..

        Story of my life... Eipä voi muuta todeta. Kaikki on aina turhaa ja saavuttamatonta.


      • Anonyymi

        Varo eettei suoli 24 olo veny 20 vuoteen...
        Toi on niin kuultua juttuu...
        Mieti mikä tekeminen voisi olla parempaa tai korvata s24 ja sitte toimi...
        Oikeasti. Lähde tekeen se!
        Tai teet muutta vaikkei se oo yhtä kivaa mutta teet silti....
        Varmasti on jotakin...

        T entinen. S24 yöchattien trollivahti...

        Oneks oma unettomuus lähti niin nukun, enkä chattäile öisin enää...
        Tää s24 on kokuttava...
        Kannattaa tosiaanki häipyä....

        Tseppiä vieroitusoireissiin ja vieroittautumiseen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko aika tehdä jotain? Huomenna on muuten leijonan portaali auki. Manifestoinin aika 🤩

        Olin unohtanu ton mutta koska leijonalla on merkityksensä kartoillani niin nyt pitää toimia ...
        Kiitos muistutuksesta t toinen astrologia hörhö.


    • Anonyymi

      Älkää unta nähkö, tiedän, että eräs mies niin toivoi, mutta ei..ihmiset kohtaavat ulkona kontakteja..mutta uskomaton paukapää hän on.

      • Anonyymi

        Toisena esiintyvä 🐏 taidat olla juuri sinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisena esiintyvä 🐏 taidat olla juuri sinä!

        Tiedätkö, edes mitä eroa on "eräs" vs. "yksi", kun kirjoitat. Opettele!


      • Anonyymi

        Minäkin tiedän erään paukapään!! Niitä on siis enemmän kuin yksi?!
        - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisena esiintyvä 🐏 taidat olla juuri sinä!

        Oletko sinä humalassa? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tiedän erään paukapään!! Niitä on siis enemmän kuin yksi?!
        - sivusta

        Niitä on siinä yhä sun ympärilläs. Luulitko päässeesi? Tietäsitpä miestenhuonepuheet aikaisemmilta ajoilta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tiedän erään paukapään!! Niitä on siis enemmän kuin yksi?!
        - sivusta

        Paukapää taitaa olla sellainen, joka ei pysähdy, kun nimi tulee mainituksi ja ketään muita ei ole lähettyvillä?

        Yleensä toisella on silloin jotain asiaa: niin tässäkin tapauksessa mutta ainahan sitä voi sitten... tiedät kyllä!

        Toivottavasti asia kantautui korviisi esihenkilöltä sitten vain onka hän täysin lapatossu, mihin muutkin merkit viittaavat!


    • Anonyymi

      Kautta rantain kohdetta voi ihailla.

      • Anonyymi

        No ihaile nyt sitten. Ihaile!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihaile nyt sitten. Ihaile!

        V*tut ihaile! Kehottele muita kuolaajiasi?


    • Anonyymi

      Vaikee uskoo, olen sitä mieltä.

      Täällä on aina niitä sönkköurpoja, urkkijakurkkijoita ja kaiken maailman kiusahenkiä, joiden ainoo tarkoitus on pilata muiden elämää, kaveruutta, suhteita jne.

      Paree viestii ihan IRL tai muilla tunnistettavuuden vaativalla menetelmällä. On nähty!

      Kokovartalok*sipää*ä täällä riittää ihan riittämiin - valitettavasti!

      T. J***😎

    • Anonyymi

      Ei vielä mutta pian. Kerron sitten.

    • Anonyymi

      En usko tai todella vaikea uskoa sitä, täällä on kaikki toivottomat joiden tunteet jää elämään tänne avaruuteen ikuisesti.

    • Anonyymi

      Kerron nyt sinulle, että ei ole. Mielenterveysongelmia on tullut ainoastaan!

      • Anonyymi

        Sitä saa yleensä, mitä tilaa. Paitsi jouluateriaksi pizzeriasta, kun työnantaja maksaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      287
      6701
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2092
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1541
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1351
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1107
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1053
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      307
      928
    8. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      767
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      763
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      44
      745
    Aihe