Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Keski-ikäiset, oletteko huomanneet?

Anonyymi

Kohtaako katseet naisten kanssa samalla tavalla kuin ennen, kun olette liikekannalla? Tiedätte sen, kun juuttuu toisen katseeseen ja juttu lähtee siitä. Mun mielestä näitä ei enää satu yhtä usein kuin ennen. Onko iän myötä näkymätön ja muutkin samoin itselle?
Kysyy 48 vee

35

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole iän myötä näkymätön. Jostain muusta johtuu. Missä liikut? Ehkä siitä.

      • Anonyymi

        Toiveajattelua.


    • Anonyymi

      Osa näyttää katselevan itselleen selkeesti nuorempaa seuraa. Katsella saa, eri asia onko mahiksia.

      • Anonyymi

        Kenen kanssa kohtaaminen onnistuu, joskus voi olla eri ikäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen kanssa kohtaaminen onnistuu, joskus voi olla eri ikäinen.

        Haihattelua useimmiten vanhemman puolelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haihattelua useimmiten vanhemman puolelta.

        Ei ole haihattelua. 48v on ihan sopiva ikä ja reippaasti vanhemmatkin " näkösälle" vaan livenä ja someen. Ei ikärasismille!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haihattelua useimmiten vanhemman puolelta.

        Niimpä. Itse katselen lähellä omaa ikää olevia naisia, eikä mulla olis mitään yhteistä hyvin nuorien naisten kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole haihattelua. 48v on ihan sopiva ikä ja reippaasti vanhemmatkin " näkösälle" vaan livenä ja someen. Ei ikärasismille!

        Nimenomaan! Ei ole haihattelua! Vanhemmat naiset tuntuu olevan paljon rohkeampia muutenkin. Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että odotatteko nuoremman tekevän aloitteen jos teidän välillä tuntuisi olevan jotain, vai onko sillä väliä? Puhun nyt yli 10 vuoden ikäerosta.


      • Anonyymi

        Saa katsella ja on mahiksia. Luulen, että enemmänkin nuorempi osapuoli miettii onko mahiksia.


    • Anonyymi

      Mä oon huomannut olevani selvästi viehättävämpi aina kun olen suhteessa. Sinkkuna tuntuu että oon läpinäkyvä meduusa.

      • Anonyymi

        Niin, saavat sitten kilpailuu aikaseksi ☺, enemmän tavoitelteltavaa kun saa toiselta "viedä" jotain 😁 😙


      • Anonyymi

        Rakastunut hehkuu ja on siksi muillekin puoleensa vetävä.


    • Anonyymi

      Anteeksi poiketen kysymyksestä.Kun te olette työ elämässä jossa naisia ja naiset ei lespoja. Kohteletteko naisia hyvin jos on ulkoisesti teidän makua? Huonosti jos ei? Itse ainakin naisena ystävälisenä kilttinä olen saanut epätasa arvoa joku toiminta paikasta jossa lespo nainen on työntekijänä,minä olin kävijänä..Ajattelin pärstäkertani vaan ei mielyttännyt.Kun en vaalean harmaa pitkä hiuksinen,ei muodot kohdalla ja rintava? Kuten toinen nainen saa kaiken huomion,kun on edellä mainitut avut..

      • Anonyymi

        Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä miten kohtelen muita.


    • Anonyymi

      Kyllä tulee niitä katselontakteja ja hymyilyjä mutta ei niistä synny mitään. Joskus ehkä juttelua mutta ei sen kummempaa.

      • Anonyymi

        Mulle hymyilee tai vilkuilee kaikenikäiset lesbonoloiset naiset. Nätti naama varmaan kun en ole mikään hymytyttötapaus itse.


    • Anonyymi

      Ei näkymätön, mutta mitä niillä katseilla tekee.

    • Anonyymi

      Keski-ikä, ikä, vanha, nuori. Tuntuu olevan ikuisuuskysymys, että mikä on mikä. Moni nuori on kropaltaan vanhempi saati se vanhempi. Jos siis aatellaan siltä kantilta, että ikäeroa on kunnolla. Esimerkiks 20 vuotta. Eikä tolla ikäerolla kyllä mitään sutinoita edes katteliskaan.

      • Anonyymi

        En ymmärrä kommentistasi yhtään mitään.


      • Elämäntilanteet voi olla aika erilaiset tuolla ikäerolla ym. Musta sopiva ikäero suuntaan tai toiseen on 10v.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Elämäntilanteet voi olla aika erilaiset tuolla ikäerolla ym. Musta sopiva ikäero suuntaan tai toiseen on 10v.

        Kymppi on varmasti ihan vielä maltillinen ikäero. Riippuu tietysti vähän et missä iässä se ero on. Mut ihminen tuskin siinä 30 ikävuoden jälkeen kovin muuttuu ajatuksiltaan enää.


    • Anonyymi

      Kiinostaako teitä lesboja transmiehet? Jos tiedätte jonkun transmies-lesboksi

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa transmies-lesbo? Jos kokee olevansa mies, niin tuskin henkilö silloin on lesbo, ja miksi lesbojen, jotka pitävät siis naisista, kiinnostaisi miesten seura romanttisessa tai seksimielessä?
        -->Pan/queer/bi/heteronaisten kohdalla mahikset ovatkin sitten toiset, eikä totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa transmies-lesbo? Jos kokee olevansa mies, niin tuskin henkilö silloin on lesbo, ja miksi lesbojen, jotka pitävät siis naisista, kiinnostaisi miesten seura romanttisessa tai seksimielessä?
        -->Pan/queer/bi/heteronaisten kohdalla mahikset ovatkin sitten toiset, eikä totta?

        Transmies-lesbo on transmies jonka kiinnostus naisiin on samanlaista kuin se oli ennen fyysisiä muutoksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transmies-lesbo on transmies jonka kiinnostus naisiin on samanlaista kuin se oli ennen fyysisiä muutoksia?

        Eikö silloin peruslogiikan mukaan ole transmies tai vain mies, ja jos tykkää vain naisista, niin "transmies-hetero" paremminkin kuin "transmies-lesbo"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö silloin peruslogiikan mukaan ole transmies tai vain mies, ja jos tykkää vain naisista, niin "transmies-hetero" paremminkin kuin "transmies-lesbo"?

        Miltälie cismiehistä tuntuu kiinnostus naisiin? Onko se samanlaista vai erilaista, en tiedä. Onko transmies-lesbo sellainen joka on sisäisesti naismainen ja transmies-hetero vastaavasti sisäisesti miehempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltälie cismiehistä tuntuu kiinnostus naisiin? Onko se samanlaista vai erilaista, en tiedä. Onko transmies-lesbo sellainen joka on sisäisesti naismainen ja transmies-hetero vastaavasti sisäisesti miehempi?

        Liikaa harhaanjohtavia termejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa harhaanjohtavia termejä.

        Päädyin siihen tulokseen että transmies-lesbo on mies/transmies, mutta hyvin naisellinen sellainen.

        Voiko lesbo mieltyä sisäiseen naiseuteen vai täytyykö sen olla ennen kaikkea ulkoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päädyin siihen tulokseen että transmies-lesbo on mies/transmies, mutta hyvin naisellinen sellainen.

        Voiko lesbo mieltyä sisäiseen naiseuteen vai täytyykö sen olla ennen kaikkea ulkoista?

        Jaa-a. Miksi tranmiehenä haluaisi tai yrittäisi seukata lesbonaisten kanssa? Kysyn vaan, ja sanoisin että flaksi melkoisen kyseenalainen. Itse en ole kallellani maskuliinisiin naisiinkaan, niin ei kiitos mulle. Pidän tasa-arvoisesta naisten välisestä suhteesta, jossa voi olla oma itsensä ilman stereotyyppisen sukupuolittuneita odotuksia, minkään elämänalueen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa-a. Miksi tranmiehenä haluaisi tai yrittäisi seukata lesbonaisten kanssa? Kysyn vaan, ja sanoisin että flaksi melkoisen kyseenalainen. Itse en ole kallellani maskuliinisiin naisiinkaan, niin ei kiitos mulle. Pidän tasa-arvoisesta naisten välisestä suhteesta, jossa voi olla oma itsensä ilman stereotyyppisen sukupuolittuneita odotuksia, minkään elämänalueen suhteen.

        Lesbot ovat naisia 😊 Heidän ajatusmaailmansa on tuttu. Heteronaiset erilaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesbot ovat naisia 😊 Heidän ajatusmaailmansa on tuttu. Heteronaiset erilaisia

        Jep, mutta yleistä on, että lesbonaisen kiinnostus vähenee ja vähenee,mitä maskuliinisemmaksi toinen osapuoli muuttuu. Vrt kun maskuliininen nainen alkaa ottaa hormoneja tai ymmärtää olevansa sittenkin mies. Erohan siinä usein tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, mutta yleistä on, että lesbonaisen kiinnostus vähenee ja vähenee,mitä maskuliinisemmaksi toinen osapuoli muuttuu. Vrt kun maskuliininen nainen alkaa ottaa hormoneja tai ymmärtää olevansa sittenkin mies. Erohan siinä usein tulee.

        Lisään. Veikkaan että ei-lesbot queernaiset ovat tranhenkilöille/miehille otollisinta seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, mutta yleistä on, että lesbonaisen kiinnostus vähenee ja vähenee,mitä maskuliinisemmaksi toinen osapuoli muuttuu. Vrt kun maskuliininen nainen alkaa ottaa hormoneja tai ymmärtää olevansa sittenkin mies. Erohan siinä usein tulee.

        Niin se taitaa olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päädyin siihen tulokseen että transmies-lesbo on mies/transmies, mutta hyvin naisellinen sellainen.

        Voiko lesbo mieltyä sisäiseen naiseuteen vai täytyykö sen olla ennen kaikkea ulkoista?

        Mutta ei ole sellaista kuin transmies-lesbo! Transmies on mies. Lesbo on nainen. Toki on muunsukupuolisia, mutta mun käsityksen mukaan he ovat pan- tai omniseksuaaleja tai queereja. Trans- ja cis-mies ovat miehen ns alakategorioita. Sama kuin kysyisit voiko mies olla lesbo?


    • Anonyymi

      Transmies-lesbo, transnainen-homo 😂😂🤣 En kyllä ikinä oo kuullut, että joku transmies haluaisi itseänsä kutsuttavan lesboksi. Transmies on hetero, jos tykkää naisista ja homo, jos miehistä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe