Mikä on se oikea tapa ilmoittaa toiselle mistä pitää ja mistä ei?

Tämä on pitkässäkin suhteessakin melko tärkeää joten miten olette itse kertoneet tämän toiselle, hermoilematta siitä että se tuhoaa tunnelman?

4

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun pitää, taputtaa päätä. Kun ei pidä, lyö nyrkillä päähän.

    • Kiitos vastauksista, saisinko seuraavaksi sellaisia joissa olisi jotakin järkeä ja jotka eivät saattaisi minua vankilaan?

      • Anonyymi

        Tässä tulee se kaipaamasi asiallinen neuvo. Tietyissä jutuissa asiaa ei kannata ottaa puheeksi "hekuman hetkellä " ja tietyissä asioissa taas juurikin silloin. Rauhallinen esitystyyli on kumassakin "jautaa", eli negatiivisenkin asian saa kuullostamaan hyväksyttävältä. Ja alustaminen asialle on myös tärkeää, ei kuitenkaan jankkaaminen, töksäyttäminen voi pilata hyvänkin jutun. Kerrottavaa tai esitettävää asiaa kannattaa myös vierittää eteenpäin, kohta kohdalta. Ihan kuten esileikeissä :) Oikea hetki ja paikka on myös tärkeä, kynttilänvalossa, nuotiolla tai kesken kiihkeimmän rakastelun. Myös vastaamalla kysymyksillä, menikö liian vaikeaksi... Ja esimerkki, oliko nyt kolmas "kuningatar" kohdallani muitaakseni. Olimme katselleet illalla pornoelokuvaa, jossa oli tuollaisia kimppakohtauksia. Vaaimo ei pornosta yleensä kyllä ollut kiinnostunut, mutta silloin kuitenkin katsoi tuota kanssani vapaaehtoisesti. Pari tuntia myöhemmin harrastimme seksiä, vaimo päälläpäin asennossa. Heti vaimon orgasmin jälkeen kysyin häneltä, mitä hän ajatteli, kun oli hetken niin mietteliään näköinen ? En mä mitään, vastasi vaimo. Et uitenkaan halua kuulla. Vastasin, että kerro vaan, kyllä mä kestän. No hyvä sitten, mä ajattelin, että jos olisimme näin ja joku vieras mies tulisi vielä tässä asennossa minuun takaapäin, niin kuin siinä elokuvassa. Ja siitä ne kimppajutut sitten alkoi.


    • Anonyymi

      Meillä keskustellaan asiasta aika avoimesti. Kerrotaan fantasioita puolin ja toisin sekä katsotaan esileikiksi tabletilta pornoa yhdessä. Siinä on helppoa sanoa, että tuo näyttää kiihoittavalta tai täk, ällötyävää tai ei noin, en tykkäisi tuollaisesta.

      Sitten se oikeassa tilanteessa kertominen. Lasten leikkiä "kuumenee/kylmenee" -mukailemalla voi kertoa tekeeko toinen oikein vai onko jotain muutettavaa.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe